Als ik dat stuk moet geloven ben jij ook een kloon.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
Thanks WJ.![]()
Hoe krijgt Neo het iedere keer voor elkaar om onder een kloon binnen te komen. Mods toch.![]()
Blurk
Edit: Tom was me voor maar ik laat het toch staan.
Sjesus BQ was je al een week op zoekquote:Op zondag 25 januari 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
Thanks WJ.![]()
Hoe krijgt Neo het iedere keer voor elkaar om onder een kloon binnen te komen. Mods toch.![]()
Blurk
Edit: Tom was me voor maar ik laat het toch staan.
Dit soort shit schreef hij dagelijks op het Flabberforum en haalde dat de volgende dag weer weg, editten tot hij er bijna bij neerviel. Deed hij dat maar eens een keer, wat een loser.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:56 schreef Dementor het volgende:
Als ik dat stuk moet geloven ben jij ook een kloon.
Wat een waanzin.
Nee hoor, viel me gewoon op en griep gehadquote:
Ohh vandaar. Ja de griep is me tot nu toe voorbij gegaan. Whehehe wat een gast die Neo. En vlak Blurk herself niet uitquote:Op zondag 25 januari 2009 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, viel me gewoon op en griep gehad. Alles goed muis?
![]()
Volg je dat gedoe over Huub en Sly op Rocket een beetje?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit soort shit schreef hij dagelijks op het Flabberforum en haalde dat de volgende dag weer weg, editten tot hij er bijna bij neerviel. Deed hij dat maar eens een keer, wat een loser.
Vergis je niet, ik heb meerdere bronnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
Ohh vandaar. Ja de griep is me tot nu toe voorbij gegaan. Whehehe wat een gast die Neo. En vlak Blurk herself niet uit
Ja, ook nog. Ik heb het er maar druk mee. Ga nu bankhangen en zappen. Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:10 schreef Dementor het volgende:
Volg je dat gedoe over Huub en Sly op Rocket een beetje?
Haha later!quote:Op zondag 25 januari 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ook nog. Ik heb het er maar druk mee. Ga nu bankhangen en zappen. Fijne avond allemaal en voor straks slaap lekker.
Sjesus Fann Wat een potenquote:
Hehehehehe dat topic van Neoquote:Op zondag 25 januari 2009 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
handig als je moet multitasken ........
nah.... ik vind het eigenlijk allemaal maar triest......quote:Op zondag 25 januari 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehehehehe dat topic van NeoVermakelijk
Vind ik ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.... ik vind het eigenlijk allemaal maar triest......
te veel mensen mee beschadigd volgens mij....
"en een langspeelplaat is lang...."quote:Op zondag 25 januari 2009 20:56 schreef Copycat het volgende:
Ik snap allemaal geen hol van wie nu wat en waarom en met wie en hoe. Dat zal allemaal wel.
En het is ook dieptriest, maar de volhardendheid heeft ook wel weer wat komisch. Omdat het het oude, onverstaanbare liedje keer op keer opnieuw is.
En bedreigend en eng.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
"en een langspeelplaat is lang...."
Blaffende honden bijten niet. Zeker niet als je je zo op de kaart zet op een forum. TE duidelijk.quote:
Makkelijk lullen natuurlijk want jij bent zijn obsessie niet. Ik denk dat je anders maar wat graag wil dat die ellende een keer ophoudt en dat je niet denkt in termen als, same old, same old.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vind je dat echt?
Ik vind het maar een beetje same old song worden.
en hier wil ik mij bij aansluiten........quote:Op zondag 25 januari 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Makkelijk lullen natuurlijk want jij bent zijn obsessie niet. Ik denk dat je anders maar wat graag wil dat die ellende een keer ophoudt en dat je niet denkt in termen als, same old, same old.
Meer wil ik er niet eens meer over kwijt. Bah.
Nou dat was wel eens anders (de posts waarin ik genoemd werd door dat figuur zijn ontelbaar) en ja ik snap ook niet helemaal waarom hij niet gewoon doorgaat met zijn eigen leven ipv te blijven hangen bij zijn eerste online blauwtje.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Makkelijk lullen natuurlijk want jij bent zijn obsessie niet. Ik denk dat je anders maar wat graag wil dat die ellende een keer ophoudt en dat je niet denkt in termen als, same old, same old.
Meer wil ik er niet eens meer over kwijt. Bah.
True! De tyfus voor hem.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou dat was wel eens anders (de posts waarin ik genoemd werd door dat figuur zijn ontelbaar) en ja ik snap ook niet helemaal waarom hij niet gewoon doorgaat met zijn eigen leven ipv te blijven hangen bij zijn eerste online blauwtje.
Maar goed laten we inderdaad over ophouden want hij kickt alleen maar meer op al die aandacht.
maar je zet toch maar effe die link hier.......quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou dat was wel eens anders (de posts waarin ik genoemd werd door dat figuur zijn ontelbaar) en ja ik snap ook niet helemaal waarom hij niet gewoon doorgaat met zijn eigen leven ipv te blijven hangen bij zijn eerste online blauwtje.
Maar goed laten we inderdaad over ophouden want hij kickt alleen maar meer op al die aandacht.
Dat was Beequeenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je zet toch maar effe die link hier.......
dus jij kickt er net zo goed op
en nu ga ik effe strijken
Och mens ik kick er niet op, ik zet die link hier zodat het onder de aandacht komt.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je zet toch maar effe die link hier.......
dus jij kickt er net zo goed op
en nu ga ik effe strijken
Toen het over de 100 ging, ben ik mijn interesse verloren. Toch knap hoor. Ik zou het niet kunnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Ik zit terwijl ik naar muziek zit te luisteren die schriftelijke internet soap rondom huub en sly te volgen. Ben er maar druk mee.
Wat kunnen mensen toch dingen neerzetten zeg op die site van Huub. Hele beschuldigingen over en weer.
Ha inderdaad meer dan 2300 berichten tot nu toe.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Toen het over de 100 ging, ben ik mijn interesse verloren. Toch knap hoor. Ik zou het niet kunnen.
Griepquote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Ik zit terwijl ik naar muziek zit te luisteren die schriftelijke internet soap rondom huub en sly te volgen. Ben er maar druk mee.
Wat kunnen mensen toch dingen neerzetten zeg op die site van Huub. Hele beschuldigingen over en weer.
Hattssjoeeeeeeeeeequote:Op zondag 25 januari 2009 21:31 schreef Deisyy het volgende:
Is het veilig om hier te komen? volgens mij heeft de helft hier de griep
Zoenen julliequote:Op zondag 25 januari 2009 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij hebben het altijd tegelijkertijd he?
Doe het me niet aan!quote:
Ik dacht serieus dat je een grapje maakte qua naam .. Maar Donald is je mannetje.. Vandaar je avaquote:Op zondag 25 januari 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe het me niet aan!![]()
Over een paar weken mag het wel, dan is Donald weer op de been en mag ie mij verzorgen
Hij heet niet echt Donald, maar iemand had het hier ooit eens tegen mij over Donald en daar bedoelde hij mijn mannie meequote:Op zondag 25 januari 2009 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je een grapje maakte qua naam .. Maar Donald is je mannetje.. Vandaar je ava
Hahahaha snap het ..quote:Op zondag 25 januari 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heet niet echt Donald, maar iemand had het hier ooit eens tegen mij over Donald en daar bedoelde hij mijn mannie mee![]()
Dus het is niet mijn ava vanwege Donald, maar Donald vanwege mijn ava.
Wat een gelul om niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |