Een griep virus ziet er ook ongeveer zo uitquote:Op zondag 25 januari 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat een heel vies voorwerp vind, maar ik ben er nog niet over uit.
Uit je buik Alienquote:Op zondag 25 januari 2009 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beter daar, dan dat het tussen je benen vandaan komt
Oh jaquote:
Man man, wat een omhooggevallen bal.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Had lang geleden een vriend. Don heette hij. Todat meneer een baan kreeg bij een bank. Mijn toenmalige vriend ging erheen voor advies en hij werd er ff op gewezen dat het geen Don meer was . En toen was het ineens Donald ..Ik zou het andersom doen
Ik vind het prachtig wat er leeft enzo.. De vreemste vormen en kleuren prachtigquote:
Dat ziet er nou uit als een blurkiequote:Op zondag 25 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Geklikt en kwam dit tegen![]()
[ afbeelding ]
Zijn achternaam zat ook niet zo mee in combinatie met Donaldquote:Op zondag 25 januari 2009 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man man, wat een omhooggevallen bal.
Ik zou een Don toch ook erder serieus nemen dan een Donald
Gelukkig beschermen ze het tegenwoordig een beetjequote:Op zondag 25 januari 2009 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig wat er leeft enzo.. De vreemste vormen en kleuren prachtig
Nou doe mij dan maar een haring.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff nagezocht maar het leeft in de zee. Zoals 100.000 prachtige beesten. Tis wat he?
Duck?quote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn achternaam zat ook niet zo mee in combinatie met Donald
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik hier weg ben hoef ik mijn ouders nooit meer te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, moest er ff uit
Gooi het er maar uit.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik hier weg ben hoef ik mijn ouders nooit meer te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, moest er ff uit
Ik geil echt op dat soort dingen.. Kreeftjes die leven in een temeratuur van koken.. Geweldig Kan je zo opvretenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gelukkig beschermen ze het tegenwoordig een beetje
Net als koraal, erg mooiMaar dat
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |