Misschien een ideetje voor de grieppatienten.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:01 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is 'ie niet in quarantaine gezet door Norton?
Dan krijg je longontsteking en moet je een drainquote:Op maandag 26 januari 2009 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik ga op de brancard buiten roken!
Wat een naam hè, daar breek je je bek toch over.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef blomst het volgende:
Hier ook een beetje ziek, maar ik slik oscillococcinum
Of het helpt? Wel is de keelpijn niet doorgezet.
Dat heb ik ook nog thuisliggen, maar dat zal inmiddels wel over de tht datum zijn. Werkte toen wel als een tiet, alhoewel ik een week later alsnog geveld werd. Maar toen was ik gelukkig weer thuis.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:44 schreef blomst het volgende:
Hier ook een beetje ziek, maar ik slik oscillococcinum
Of het helpt? Wel is de keelpijn niet doorgezet.
zelfbedieningquote:Op maandag 26 januari 2009 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een naam hè, daar breek je je bek toch over.
Heb je het in de winkel aangewezen?
voor de keel wel, de hoofdpijn wordt onderdrukt door de brufen, en de snot neus vrij gehouden door de neusdruppelsquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 12:27 schreef versabommie het volgende:
Morguh!![]()
Kom net mijn nest uitgepleurd, maar denk dat ik er nog maar ff induik!
Ik ook. Hoewel ik er vanmorgen toch wel even uit was.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:27 schreef versabommie het volgende:
Morguh!![]()
Kom net mijn nest uitgepleurd, maar denk dat ik er nog maar ff induik!
Wat gemeen, ik heb hongerquote:Op maandag 26 januari 2009 13:41 schreef Gert het volgende:
De hele ziek, zwak & misselijk-brigade hiero: beterschap, en anders RIP aan de nabestaanden.![]()
[ afbeelding ]
Is er namaak in omloop?quote:Op maandag 26 januari 2009 15:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die nieuwe reclame van M&M's, you can recognize M&M's by the M.
Ha buisjes zeker?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, weer terug van weggeweest.Kind kan weer horen, da's ook vooruitgang.
Is er eigenlijk een rechtstreekse link naar de radio-uitzending van vanavond?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Sly is padje kompleet kwijt en ik dacht dat het niet erger kon.
Ik gebruik deze http://server-14.stream-server.nl:8400/quote:Op maandag 26 januari 2009 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een rechtstreekse link naar de radio-uitzending van vanavond?
Ik heb wel zin in wat ramptoerisme.
Die link naar de mediaspeler op NL werkt niet bij mij, en ik ga maar daar niet registreren.
Buisjes zetten is toch behoorlijk pijnlijk voor kiddo's?quote:Op maandag 26 januari 2009 16:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Jups! maar merk het nog niet erg. Zijn oor bloedt ook nog een beetje. Altijd lastig bij die kleine om zijn Glue-ears weer schoon te krijgen.
Niet als je met een roesje genarcoost wordtquote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Buisjes zetten is toch behoorlijk pijnlijk voor kiddo's?
Roesje stelt niets voor (denk ik)quote:Op maandag 26 januari 2009 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet als je met een roesje genarcoost wordt
Ja..quote:Op maandag 26 januari 2009 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu op editie-nl.
Werkeloos, wen er maar aan.
Vooral de uitzendbureau's ... We hebben nog niets gehoord, ze waren in vergadering...
Is werkelijk de standaardsmoes.
Doet het nietquote:Op maandag 26 januari 2009 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Seki is nu ook bij Bart op de site. Seki
Wat mafquote:
Zal allemaal best, maar mij kregen ze die "buis" niet meer in.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dit is echt wegweg hoor. Met beademen enzo, en ook naar de uitslaapkamer om weer bij te komen. Het is maar een lichte narcose omdat je na 10 minuten weer wakker mag zijn. Maar echt niet dat je nog wat mee krijgt hoor. En het is ook een hele strijd, die kleine van ons heeft een nogal strijdbaar onderbewustzijn
Ah gelukkig. Zeurende kinderen zijn stom, maar als ze echt pijn hebbenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet als je met een roesje genarcoost wordt
Met welke player speelt ie af. Doet het niet bij mijquote:Op maandag 26 januari 2009 18:42 schreef lies1958 het volgende:
Heel leuk intervieuw van bart met seki. Die man lult echt leuk hoor. Vooral zijn laatste opmerkingen over dgk jaap en huub lag ik van in een deuk.
Tot nu toe vond ik dit wel een van de leukere gesprekken om te zien.
Goed gedaan hoor
wmpquote:Op maandag 26 januari 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Met welke player speelt ie af. Doet het niet bij mij
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Met welke player speelt ie af. Doet het niet bij mij
Die heb ikquote:
Wel irritant dat je hem eerst moet downloaden, maar dan doet ie het wel perfect.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heb iknou ja heb ik morgen wat te doen op mijn werk
Ha ha, ja die bakkebaardenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit was wel beste interview van Bart, alleen jammer van dat kapsel met zijn mislukte bakkebaarden.
Via deze link kun je het ook niet openen?quote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef Soury het volgende:
Er valt zo niet echt te downloaden![]()
[ afbeelding ]
Speelt hier gewoon in mediaplayer.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:53 schreef Soury het volgende:
Er valt zo niet echt te downloaden![]()
[ afbeelding ]
En elk plukje haar die zichtbaar is, MOET gezien worden.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha, ja die bakkebaarden![]()
Maar daar kan die jongen ook niks aan doen. Hij komt uit Roelofarendsveen.
Jemig past dat op een rijbewijs.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ha ha, ja die bakkebaarden![]()
Maar daar kan die jongen ook niks aan doen. Hij komt uit Roelofarendsveen.
Volgens mij sloeg Seki de spijker op z'n kop en de Bus is toch al wat jaartjes geleden.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Via deze link kun je het ook niet openen?
http://www.enjoymedia.nl/fruitenzuivel/
Inderdaad tot nu toe het beste interview.
"Die Huub, die homootje!"
Hey Cc je moet opschieten je moet naar Poweryogaquote:Op maandag 26 januari 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee ik had die link van jou ook al geprobeerd.. Zat ook even in SHOquote:Op maandag 26 januari 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kappe nouquote:Op maandag 26 januari 2009 19:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg Seki de spijker op z'n kop en de Bus is toch al wat jaartjes geleden.
Spierpijn?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:04 schreef Copycat het volgende:
1 x.
Ik heb koppijn en spierpijn en soms een beetje oorpijn. Smoezen genoeg.
Jij bent er als de eerste bijquote:Op maandag 26 januari 2009 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb de interviews ook op mijn pagina gezet
+ NL radio en elke maandag om 20:00 fok! radio
Was 't maar waar. Gewoon onverklaarbare spierpijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:08 schreef Coos het volgende:
Spierpijn?![]()
Loop je stiekem te lellebellen zonder het ons te vertellen?![]()
Met koffie bedoel je?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent er als de eerste bij
En zolder is nog vrij
Die 2e zin begrijp ik welquote:Op maandag 26 januari 2009 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel, klootviool.
Extra Dark roasted graagquote:
Haar kopje?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alstu!
[ afbeelding ]
Het kopje mag je houden.
Das griep hoorquote:Op maandag 26 januari 2009 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was 't maar waar. Gewoon onverklaarbare spierpijn.
Maar het zet niet echt door. Dan heb ik weer nergens last van en dan weer op ene rare plaats spierpijn en dan weer niks en dan weer oorpijn (dat gelukkig wel altijd in mijn oor, stel je voor dat ik opeens oorpijn in mijn oogbal kreeg) en dan weer een stekende koppijn. Die nu dus weer komt opzetten.quote:
Als je snel bent helpt dat osscosssiieieiwydgoosssiequote:Op maandag 26 januari 2009 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het zet niet echt door. Dan heb ik weer nergens last van en dan weer op ene rare plaats spierpijn en dan weer niks en dan weer oorpijn (dat gelukkig wel altijd in mijn oor, stel je voor dat ik opeens oorpijn in mijn oogbal kreeg) en dan weer een stekende koppijn. Die nu dus weer komt opzetten.
Vannacht hopelijk alles uit mijn systeem slapen.
Doe nog es een link alhoewel Nou ja toch maar welquote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
Op fok radio wordt tenminste nog gelult + webcam
http://www.actionradio.nl/Webcamquote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe nog es een link alhoewel Nou ja toch maar wel
Dankquote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:28 schreef Soury het volgende:Wel relaxed die muziek.. Motown
I Wish it would rain
Ik zing wel ffquote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het geluid doet het niet bij mij.
Neuh het moet nog beginnen.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hoi, heb nu nlradio aanstaan, of heb ik alle actie al gemist?
http://streams.servehttp.com/audio/Actionradio.asxquote:Op maandag 26 januari 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het geluid doet het niet bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |