Sterf eens een beetje, ik vind het een hendig leuk liedjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh die TT, wat een dolle jongen ben je toch!!!1
Ik bedacht me net ook dat ik die wel redelijk vaak maakte.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:09 schreef Adelante het volgende:
kap eens met die sterf opmerkingen, padlarf!
In elk geval erectiestoornissenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ik eet zulks een zoute drop dat ik ervan ga zweten.
Van teveel drop krijg je tohc ook een andere bloeddruk en of hartkloppingen?
je ken er ook aan sterfenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ja, maar dan moet je wel kilo's ervan eten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:22 schreef Broekpaling het volgende:
Ah, dus ik heb nog een marge.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel kilo's ervan eten.
Alsof je daar sneller dronken van zal worden.quote:
zo'n tampon in je reet werkt toch welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof je daar sneller dronken van zal worden.Echt zoeen middelbare school mythe.
Wehe, ik ken zo'n spastische kerel die zn glas niet kan vasthouden, dus die moet wel!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof je daar sneller dronken van zal worden.Echt zoeen middelbare school mythe.
quote:
Nooit geprobeerd. Niet van plan ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat moet jíj toch weten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
zo'n tampon in je reet werkt toch wel
Nee hoor is wel eens onderzocht en je neemt inderdaad sneller de alcohol tot je door via een rietje te drinken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jammer dat je reet er niet zo goed tegen schijnt te kunnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
zo'n tampon in je reet werkt toch wel
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee hoor is wel eens onderzocht en je neemt inderdaad sneller de alcohol tot je door via een rietje te drinken.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dat lijkt me tof om uit te testen, zo'n whiskeytampon.
Genie.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef padlarf het volgende:
Zo'n tampon zet toch uit als je hem doorweekt?
Niet te veel erop gooien.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
En hoe krijg je hem dan nog naar binnen?
O ja. Dat past natuurlijk niet in mijn allesofniets denkpatroonquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niet te veel erop gooien.
Ik wel in elk geval.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik serieus
Wat?quote:
quote:
Nee.quote:
wtfquote:
Ben jij nu al zwart?quote:
Lekker scherp, Frits.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben jij nu al zwart?
Ik dacht 1 feb ofzo
heb je het gedichtje van Bio nog wel meegekregen?quote:
Nee, volgens mij niet. Lek eens. Al is dat geen lekken toch? Het bericht is aan mij gericht. Ik vind dat ik daar recht op heb.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je het gedichtje van Bio nog wel meegekregen?
voor dat je afscheidstopic is volgebaggerd?
Ja vertel!!1quote:Op zondag 25 januari 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Lek eens. Al is dat geen lekken toch? Het bericht is aan mij gericht. Ik vind dat ik daar recht op heb.
mooi...quote:LudoSanders, voor velen was je anders..
Het beste voor met ONZ, het bleef uit, geen gein.
Dit zou gelijk het einde zijn.
Je was voor ons een fijne collega maar bent niet meer blauw hier.
remlof drinkt veel bier.
Wat líéf!!quote:
quote:
Heyquote:Op zondag 25 januari 2009 00:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Al lijkt het wel alsof hij het aan het einde wat heeft afgeraffeld.
Hier - bier is wel erg goedkoop rijmen, remlof.quote:
ik niet...quote:
Jij hebt dan ook geen humor.quote:
Ga toch maar slapen.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Goedenavond
Ik ben kankermoe en ik wil slapen
Maar FOK! doet het weer dus moet ik even posten
Egelantier - edelbier klinkt beter inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier - bier is wel erg goedkoop rijmen, remlof.
Nou, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Egelantier - edelbier klinkt beter inderdaad
quote:Op zondag 25 januari 2009 01:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Saai hier, de enige die ook post, post kutmuziek
3-4-3.quote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef Devvie het volgende:
Wat kan ik het beste spelen tegen een 4-5-1 opstelling om te winnen?ik heb een kankerteam
quote:
quote:
utrechtquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:03 schreef gers het volgende:
[..]
utrecht![]()
spartade echte club van rotterdam
1-1-8quote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef Devvie het volgende:
Wat kan ik het beste spelen tegen een 4-5-1 opstelling om te winnen?ik heb een kankerteam
die bunnik hooligans bij danny real propah dyerquote:
Bunniksidequote:Op zondag 25 januari 2009 02:04 schreef gers het volgende:
[..]
die bunnik hooligans bij danny real propah dyer
Dan verlies je dus.quote:
Baggeren op het wereldwijde interwebs, Kantonees kantklossen, schuddebuiken en bier drinken.quote:
DEVVIEquote:
Nu serieus Bio.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Baggeren op het wereldwijde interwebs, Kantonees kantklossen, schuddebuiken en bier drinken.
Oh, ik mag graag muziek machen op instrumenten, muziek in elkaar mixen (house voornamelijk) en internettenquote:
Wat fur instrumenten?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, ik mag graag muziek machen op instrumenten, muziek in elkaar mixen (house voornamelijk) en internetten
ik ook ik krijg afkickverschijnselenquote:
Ik moest lachen, how sad.quote:
Drum en triangel.quote:
Neh, Bio!quote:
Dus toch!!11quote:
AH zo laat open?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
net weer van werk, damn wat een lekkere chicks
Echt chickies voor Jos
Zodat je rustig achteruit kunt leunen en het drumstel zelf zijn werk doet, verstandig.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:15 schreef Biogarde het volgende:
Ben momenteel aan het rondkijken voor een nieuwe elektronisch drumstel
Horeca, je weet!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zodat je rustig achteruit kunt leunen en het drumstel zelf zijn werk doet, verstandig.
Als ik morgen zo scherp voor de goal ben moet dat geen problemen opleveren.quote:
Wat een leuk varkenssnoetje!!1quote:Op zondag 25 januari 2009 02:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Horeca, je weet!
[ afbeelding ]
Ik moest altijd viool spelen op schoolquote:Op zondag 25 januari 2009 02:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Instrumenten zijn niks voor mij. nee ook geen triangels ik ging zo Guitar Hero doen ofzo en dan merk je dan mijn hand oog coördinatie echt bagger issteeds de verkeerde dingen aanslaan enzo. Netzoals drummen dan zal ik ook wel altijd misslaan. Drummen op school voor punt was echt een ramp.
Joohoooquote:Op zondag 25 januari 2009 02:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Joey zegt:
AHHAAHAHAHAH
Joey zegt:
ik heb mensen zien renne
NG 181129 zegt:
huh
Joey zegt:
en ik heb mensen zien renne
Joey zegt:
maar nog nooit
Joey zegt:
heb ik mensen ZO hard zien rennen alls vandaag
NG 181129 zegt:
hoezo
Joey zegt:
knokpartij raatle
Joey zegt:
hoe da ik ben kkdronke
NG 181129 zegt:
rv_!
Daarom, waren nog wel meer. Maar kan hun hyves niet vindenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Joey zegt:
AHHAAHAHAHAH
Joey zegt:
ik heb mensen zien renne
NG 181129 zegt:
huh
Joey zegt:
en ik heb mensen zien renne
Joey zegt:
maar nog nooit
Joey zegt:
heb ik mensen ZO hard zien rennen alls vandaag
NG 181129 zegt:
hoezo
Joey zegt:
knokpartij raatle
Joey zegt:
hoe da ik ben kkdronke
NG 181129 zegt:
rv_!
GVD PICS!quote:Op zondag 25 januari 2009 02:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:net weer van werk, damn wat een lekkere chicks
Echt chickies voor Jos
jeweetz, ramon had weer eens problemen met deventenaren door ramon. Voor details voeg me maar toequote:Op zondag 25 januari 2009 02:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Daarom, waren nog wel meer. Maar kan hun hyves niet vinden
RV, knokpartij waar?
Ik zou dan zo strijken en dan die stok in mijn oog duwen denk ik, per ongeluk dat wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest altijd viool spelen op school
Heb je msn niet schat :$ gewoon voornaamachternaam@hotmail.com?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
jeweetz, ramon had weer eens problemen met deventenaren door ramon. Voor details voeg me maar toe![]()
Kijk pagina terug dan, ossenaar!quote:
wie is die blondequote:Op zondag 25 januari 2009 02:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Horeca, je weet!
[ afbeelding ]
Of je post het hier dan hoef je alles niet 8x te typen.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:25 schreef gers het volgende:
rv kom even online wil meer weten van die raalte hoolies
Die kwam even feesten samen met de vakkenvullerssletjes van de spar/albert heijn ter Olst, maar kan niks vinden daaroverquote:
Gisterquote:Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef reetveter het volgende:
Wel moet ik zeggen dat eagles vandaag kankergeluk had
GVD DAAR HEB IK NIKS AANquote:Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die kwam even feesten samen met de vakkenvullerssletjes van de spar/albert heijn ter Olst, maar kan niks vinden daarover
RV, dat zie ik nergens hoorrodey-achternaam@live.nl voeg mij maar even toe
Het klinkt ook leuk joh. Vooral die eerste 20 seconden.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:28 schreef Biogarde het volgende:
Heerlijk, koptelefoon op en gaan![]()
Zo zit ik hier ook weleens
S of dubbel Squote:Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die kwam even feesten samen met de vakkenvullerssletjes van de spar/albert heijn ter Olst, maar kan niks vinden daarover
RV, dat zie ik nergens hoorrodey-achternaam@live.nl voeg mij maar even toe
heb je al gehad joeyy_XXXXXXquote:
1 s.quote:
Mijn achternaam is Jansen, zelfs Gers weet dat!quote:Op zondag 25 januari 2009 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus, plomp je msn hier gewoon neer.
die rechter is ook smaa waardigquote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker was er ook, met haar familyguy kin.
wehehe, met dat kuiltje, lijkt dr kin net op een kont wehheheehquote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
ken ik niet, maar geef me even 5 minuten.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren om 1 uur al richting olst terug naar huisquote:Op zondag 25 januari 2009 02:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
ken ik niet, maar geef me even 5 minuten.
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehe, met dat kuiltje, lijkt dr kin net op een kont wehheheeh![]()
![]()
!!!!1!_!!11!1!11
quote:
Doe eens rodey-jansen@live.nlquote:
Ja, we zien elkaars uitnodigingen niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het godver nu zo moeilijk om elkaar op msn toe te voegen. Stelletje imbecielen.
HAHAHAHAHAHAH IK NIET GEK, HEB NIET GEKEKEN MAN NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWquote:Op zondag 25 januari 2009 02:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH, ik moest echt kankerhard lachen
kom vechten dan, kneusquote:Op zondag 25 januari 2009 02:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH IK NIET GEK, HEB NIET GEKEKEN MAN NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW
Wat moet jij zo vroeg doen, open dag?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:46 schreef reetveter het volgende:
KGA SLAPE JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MORGEN HALF 8 OP
Ja die staat ook op die andere foto die je posttequote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat dit wél goede muziek isquote:Op zondag 25 januari 2009 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik luister dit nu en ik weet niet waarom.
't schijnt dus wel waar te zijn, aangezien het bier in de eerste plaats tegen je gehemelte komt, waar de huid dunner is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt. Bier uit een flesje adten ook!quote:Op zondag 25 januari 2009 10:37 schreef Zotheid het volgende:
Bier door een rietje atten.
Dat is nog best moeilijk.
zottigheidquote:Op zondag 25 januari 2009 10:37 schreef Zotheid het volgende:
Bier door een rietje atten.
Dat is nog best moeilijk.
Muha, je hebt als een breezersletje je msn op internetz gezet lollereinsz!quote:
quote:
Star Street?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:38 schreef Hoogstaande het volgende:
En die rare ruimtewezentjes
Kan echt niet meer op de naam komen.
Was ook altijd iets met een regenboog aan de hand geloof ik
Vroeger was alles tof en niks gay.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behalve dan He-Man, Snorkels, Barbapapa, Gummy Bears, Dungeons & Dragons en die twee Duck dingetjes. Die zijn gay.[ afbeelding ]
Wel. En die zijn ook van voor mijn tijd.quote:
Candy Candy ofzo of Jodie en het hertenjong, dat waren van die EO tekefilmsquote:Op zondag 25 januari 2009 12:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel. En die zijn ook van voor mijn tijd.
Mwhehehe dat was inderdaad ook geniaalquote:
whaha die kinquote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Jeej ik ookquote:
Mênnus zondequote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jeej ik ook
Ik kwam zo in mijn blote bast de ''soos'' binnen zie ik daar een paar meisjes staan die ik gecoacht heb. Ik loop er dus heen: ''Hoi vrouwkes!''
FLATS
5 bier in mijn gezicht!
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:44 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Obama heeft hiermee bewezen dat hij geen Christen is en dat hij al tijdens zijn eerste week de Verenigde Staten naar de verschrikkingen van het communisme leidt, met de genocide op ongeboren, onschuldige kinderen als eerste halte. Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat hij zijn eed wel aflegde op de bijbel van Abraham Lincoln, maar dat deze uitgehold was en er vanbinnen een koran was ingestopt.
Op internet wordt er veel serieus genomen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die dit soort relkloontjes serieus nemen...
Ik zou jou wel eens serieus willen nemen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op internet wordt er veel serieus genomen.
Jij bent wel van de woordgarpen he?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens serieus willen nemen.
HAHAHAHAHAHAHHA!!!11111quote:Op zondag 25 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens serieus willen nemen.
Word.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent wel van de woordgarpen he?
2007?quote:
Doordat ik BOOM BOOM BOOM las, heb ik nu het liedje van de vengaboys in mijn hoofquote:Op zondag 25 januari 2009 13:51 schreef De_Ananas het volgende:
I'm doper... I'm hard
I'm doper... I'm hard
I'm doper... I'm hard
I'm doper than the Pete Rock remixes (x3)
Bass
I'm hardcore to da Bone
I'm the four pound toter, the Phil blunt smoker
To the bass
I'm the four pound toter, the Phil blunt smoker (x4)
I'm the four pound toter
I'm the four pound toter
I'm the four pound toter
I'm the four pound toter, the Phil blunt smoker
And one for the trouble, and two for the bass
I take it to your face with this here lyrical mace
I take it to your face with this here lyrical remixes
I'm hardcore to da Bone, to da bone (x7)
BOOM BOOM BOOM BOOM
Inderdaad, de lol is er wel af. Gewoon nooit meer een nieuwe openen!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een inactieve zuigsc is dit zeg
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Inderdaad, de lol is er wel af. Gewoon nooit meer een nieuwe openen!
Hoe tof is dat.quote:In Hong Kong zal binnenkort de eerste seksfilm in 3D worden opgenomen. Regisseur Stephen Shui Jr. heeft alles uit de kast gehaald om '3D Sex and Zen' te realiseren. Het gaat om een productie van zo'n 2,98 miljoen dollar.
Het werk zal gebaseerd zijn op Chinese erotische literatuur uit de zeventiende eeuw. Kijkers, die tijdens de voorstelling een speciale bril moeten dragen, krijgen de indruk dat de acteurs en actrices vlak voor hun neus seksuele handelingen uitvoeren. De opnamen moeten in april beginnen, meldt Het Laatste Nieuws.
Ew.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En dan het publiek in ejaculeren.
[ afbeelding ]
Ik zou persoonlijk mn mond dicht doen, maar vooruit.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV was niet veel beterquote:Op zondag 25 januari 2009 15:16 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHA, AJAX, WOEHOHWEHEHEHHWOEHOAL;A;SNV,SDHAFOAWHERLHEHWHWHWHEHE
Ja zal ff zeggen als ik hem zo spreek op MSN. Hij is er denk nietquote:Op zondag 25 januari 2009 15:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg eens tegen silentalarm dat ie moet reageren
Hoiquote:
Is dat een gamecheat ofzoquote:
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:01 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Zoen Linker wang, zoen Rechter wang en zoen Linker wang.
Ja, 3-3quote:Op zondag 25 januari 2009 16:02 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Wat een wedstrijd zeg Utrecht - Sparta
Geen wereldgoals, beetje klunnelig allemaalquote:Op zondag 25 januari 2009 16:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, 3-3
Ben benieuwd naar de samenvatting!!
Toch 6 goals, niet niksquote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Geen wereldgoals, beetje klunnelig allemaal
Ja, bedoelde klungelig ofzo. Kut woord.quote:
Ik heb geen clubcard ofzoquote:Op zondag 25 januari 2009 15:56 schreef bloodysunday het volgende:
Maar ananas, de vrije verkoop is toch begonnen voor ajax - fiorentina wrom koop je niet zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |