Nooit geprobeerd. Niet van plan ook.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof je daar sneller dronken van zal worden.Echt zoeen middelbare school mythe.
Dat moet jíj toch weten.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
zo'n tampon in je reet werkt toch wel
Nee hoor is wel eens onderzocht en je neemt inderdaad sneller de alcohol tot je door via een rietje te drinken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof je daar sneller dronken van zal worden.Echt zoeen middelbare school mythe.
Jammer dat je reet er niet zo goed tegen schijnt te kunnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
zo'n tampon in je reet werkt toch wel
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee hoor is wel eens onderzocht en je neemt inderdaad sneller de alcohol tot je door via een rietje te drinken.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dat lijkt me tof om uit te testen, zo'n whiskeytampon.
Genie.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:54 schreef padlarf het volgende:
Zo'n tampon zet toch uit als je hem doorweekt?
Niet te veel erop gooien.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
En hoe krijg je hem dan nog naar binnen?
O ja. Dat past natuurlijk niet in mijn allesofniets denkpatroonquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niet te veel erop gooien.
Ik wel in elk geval.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik serieus
Wat?quote:
quote:
Nee.quote:
wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |