DEVVIEquote:
Nu serieus Bio.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Baggeren op het wereldwijde interwebs, Kantonees kantklossen, schuddebuiken en bier drinken.
Oh, ik mag graag muziek machen op instrumenten, muziek in elkaar mixen (house voornamelijk) en internettenquote:
Wat fur instrumenten?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, ik mag graag muziek machen op instrumenten, muziek in elkaar mixen (house voornamelijk) en internetten
ik ook ik krijg afkickverschijnselenquote:
Ik moest lachen, how sad.quote:
Drum en triangel.quote:
Neh, Bio!quote:
Dus toch!!11quote:
AH zo laat open?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:
net weer van werk, damn wat een lekkere chicks
Echt chickies voor Jos
Zodat je rustig achteruit kunt leunen en het drumstel zelf zijn werk doet, verstandig.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:15 schreef Biogarde het volgende:
Ben momenteel aan het rondkijken voor een nieuwe elektronisch drumstel
Horeca, je weet!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zodat je rustig achteruit kunt leunen en het drumstel zelf zijn werk doet, verstandig.
Als ik morgen zo scherp voor de goal ben moet dat geen problemen opleveren.quote:
Wat een leuk varkenssnoetje!!1quote:Op zondag 25 januari 2009 02:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Horeca, je weet!
[ afbeelding ]
Ik moest altijd viool spelen op schoolquote:Op zondag 25 januari 2009 02:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Instrumenten zijn niks voor mij. nee ook geen triangels ik ging zo Guitar Hero doen ofzo en dan merk je dan mijn hand oog coördinatie echt bagger issteeds de verkeerde dingen aanslaan enzo. Netzoals drummen dan zal ik ook wel altijd misslaan. Drummen op school voor punt was echt een ramp.
Joohoooquote:Op zondag 25 januari 2009 02:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Joey zegt:
AHHAAHAHAHAH
Joey zegt:
ik heb mensen zien renne
NG 181129 zegt:
huh
Joey zegt:
en ik heb mensen zien renne
Joey zegt:
maar nog nooit
Joey zegt:
heb ik mensen ZO hard zien rennen alls vandaag
NG 181129 zegt:
hoezo
Joey zegt:
knokpartij raatle
Joey zegt:
hoe da ik ben kkdronke
NG 181129 zegt:
rv_!
Daarom, waren nog wel meer. Maar kan hun hyves niet vindenquote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Joey zegt:
AHHAAHAHAHAH
Joey zegt:
ik heb mensen zien renne
NG 181129 zegt:
huh
Joey zegt:
en ik heb mensen zien renne
Joey zegt:
maar nog nooit
Joey zegt:
heb ik mensen ZO hard zien rennen alls vandaag
NG 181129 zegt:
hoezo
Joey zegt:
knokpartij raatle
Joey zegt:
hoe da ik ben kkdronke
NG 181129 zegt:
rv_!
GVD PICS!quote:Op zondag 25 januari 2009 02:15 schreef zaadvragendeoog het volgende:net weer van werk, damn wat een lekkere chicks
Echt chickies voor Jos
jeweetz, ramon had weer eens problemen met deventenaren door ramon. Voor details voeg me maar toequote:Op zondag 25 januari 2009 02:22 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Daarom, waren nog wel meer. Maar kan hun hyves niet vinden
RV, knokpartij waar?
Ik zou dan zo strijken en dan die stok in mijn oog duwen denk ik, per ongeluk dat wel.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest altijd viool spelen op school
Heb je msn niet schat :$ gewoon voornaamachternaam@hotmail.com?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
jeweetz, ramon had weer eens problemen met deventenaren door ramon. Voor details voeg me maar toe![]()
Kijk pagina terug dan, ossenaar!quote:
wie is die blondequote:Op zondag 25 januari 2009 02:18 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Horeca, je weet!
[ afbeelding ]
Of je post het hier dan hoef je alles niet 8x te typen.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:25 schreef gers het volgende:
rv kom even online wil meer weten van die raalte hoolies
Die kwam even feesten samen met de vakkenvullerssletjes van de spar/albert heijn ter Olst, maar kan niks vinden daaroverquote:
Gisterquote:Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef reetveter het volgende:
Wel moet ik zeggen dat eagles vandaag kankergeluk had
GVD DAAR HEB IK NIKS AANquote:Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die kwam even feesten samen met de vakkenvullerssletjes van de spar/albert heijn ter Olst, maar kan niks vinden daarover
RV, dat zie ik nergens hoorrodey-achternaam@live.nl voeg mij maar even toe
Het klinkt ook leuk joh. Vooral die eerste 20 seconden.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:28 schreef Biogarde het volgende:
Heerlijk, koptelefoon op en gaan![]()
Zo zit ik hier ook weleens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |