Mwhehehe dat was inderdaad ook geniaalquote:
whaha die kinquote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker was er ook, met haar familyguy kin.
Jeej ik ookquote:
Mênnus zondequote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jeej ik ook
Ik kwam zo in mijn blote bast de ''soos'' binnen zie ik daar een paar meisjes staan die ik gecoacht heb. Ik loop er dus heen: ''Hoi vrouwkes!''
FLATS
5 bier in mijn gezicht!
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:44 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Obama heeft hiermee bewezen dat hij geen Christen is en dat hij al tijdens zijn eerste week de Verenigde Staten naar de verschrikkingen van het communisme leidt, met de genocide op ongeboren, onschuldige kinderen als eerste halte. Ik heb trouwens uit betrouwbare bron vernomen dat hij zijn eed wel aflegde op de bijbel van Abraham Lincoln, maar dat deze uitgehold was en er vanbinnen een koran was ingestopt.
Op internet wordt er veel serieus genomen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die dit soort relkloontjes serieus nemen...
Ik zou jou wel eens serieus willen nemen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op internet wordt er veel serieus genomen.
Jij bent wel van de woordgarpen he?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens serieus willen nemen.
HAHAHAHAHAHAHHA!!!11111quote:Op zondag 25 januari 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens serieus willen nemen.
Word.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent wel van de woordgarpen he?
2007?quote:
Doordat ik BOOM BOOM BOOM las, heb ik nu het liedje van de vengaboys in mijn hoofquote:Op zondag 25 januari 2009 13:51 schreef De_Ananas het volgende:
I'm doper... I'm hard
I'm doper... I'm hard
I'm doper... I'm hard
I'm doper than the Pete Rock remixes (x3)
Bass
I'm hardcore to da Bone
I'm the four pound toter, the Phil blunt smoker
To the bass
I'm the four pound toter, the Phil blunt smoker (x4)
I'm the four pound toter
I'm the four pound toter
I'm the four pound toter
I'm the four pound toter, the Phil blunt smoker
And one for the trouble, and two for the bass
I take it to your face with this here lyrical mace
I take it to your face with this here lyrical remixes
I'm hardcore to da Bone, to da bone (x7)
BOOM BOOM BOOM BOOM
Inderdaad, de lol is er wel af. Gewoon nooit meer een nieuwe openen!quote:Op zondag 25 januari 2009 14:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een inactieve zuigsc is dit zeg
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Inderdaad, de lol is er wel af. Gewoon nooit meer een nieuwe openen!
Hoe tof is dat.quote:In Hong Kong zal binnenkort de eerste seksfilm in 3D worden opgenomen. Regisseur Stephen Shui Jr. heeft alles uit de kast gehaald om '3D Sex and Zen' te realiseren. Het gaat om een productie van zo'n 2,98 miljoen dollar.
Het werk zal gebaseerd zijn op Chinese erotische literatuur uit de zeventiende eeuw. Kijkers, die tijdens de voorstelling een speciale bril moeten dragen, krijgen de indruk dat de acteurs en actrices vlak voor hun neus seksuele handelingen uitvoeren. De opnamen moeten in april beginnen, meldt Het Laatste Nieuws.
Ew.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En dan het publiek in ejaculeren.
[ afbeelding ]
Ik zou persoonlijk mn mond dicht doen, maar vooruit.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En dan het publiek in ejaculeren.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |