S of dubbel Squote:Op zondag 25 januari 2009 02:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Die kwam even feesten samen met de vakkenvullerssletjes van de spar/albert heijn ter Olst, maar kan niks vinden daarover
RV, dat zie ik nergens hoorrodey-achternaam@live.nl voeg mij maar even toe
heb je al gehad joeyy_XXXXXXquote:
1 s.quote:
Mijn achternaam is Jansen, zelfs Gers weet dat!quote:Op zondag 25 januari 2009 02:33 schreef NoelGallagher het volgende:
jezus, plomp je msn hier gewoon neer.
die rechter is ook smaa waardigquote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker was er ook, met haar familyguy kin.
wehehe, met dat kuiltje, lijkt dr kin net op een kont wehheheehquote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
ken ik niet, maar geef me even 5 minuten.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ze waren om 1 uur al richting olst terug naar huisquote:Op zondag 25 januari 2009 02:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
ken ik niet, maar geef me even 5 minuten.
quote:Op zondag 25 januari 2009 02:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wehehe, met dat kuiltje, lijkt dr kin net op een kont wehheheeh![]()
![]()
!!!!1!_!!11!1!11
quote:
Doe eens rodey-jansen@live.nlquote:
Ja, we zien elkaars uitnodigingen niet.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Is het godver nu zo moeilijk om elkaar op msn toe te voegen. Stelletje imbecielen.
HAHAHAHAHAHAH IK NIET GEK, HEB NIET GEKEKEN MAN NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWquote:Op zondag 25 januari 2009 02:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH, ik moest echt kankerhard lachen
kom vechten dan, kneusquote:Op zondag 25 januari 2009 02:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH IK NIET GEK, HEB NIET GEKEKEN MAN NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW
Wat moet jij zo vroeg doen, open dag?quote:Op zondag 25 januari 2009 02:46 schreef reetveter het volgende:
KGA SLAPE JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MORGEN HALF 8 OP
Ja die staat ook op die andere foto die je posttequote:Op zondag 25 januari 2009 02:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat dit wél goede muziek isquote:Op zondag 25 januari 2009 02:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik luister dit nu en ik weet niet waarom.
't schijnt dus wel waar te zijn, aangezien het bier in de eerste plaats tegen je gehemelte komt, waar de huid dunner is.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof je daar sneller dronken van zal worden.Echt zoeen middelbare school mythe.
Klopt. Bier uit een flesje adten ook!quote:Op zondag 25 januari 2009 10:37 schreef Zotheid het volgende:
Bier door een rietje atten.
Dat is nog best moeilijk.
zottigheidquote:Op zondag 25 januari 2009 10:37 schreef Zotheid het volgende:
Bier door een rietje atten.
Dat is nog best moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |