abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65364665
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Van hogerhand was juist besloten dat het wel moest, maar het werd toch niet gedaan. Dat is geen novum maar gebeurt wel vooral in regimes waar jij doorgaans enorm tegen ageert, en terecht.
In dit conflict wel, maar in andere conflicten is het geen novum dat van hogerhand, niet per sé op gerechtelijk niveau, wordt bepaald dat journalisten geen vrije doorgang hebben.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:14:13 #134
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65364678
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat weet iedereen die verder kijkt dat de anti-israel media die we zowat overal in de westerse wereld zien.
Zie voorbeelden hierboven.
Iedereen weet van die menselijke schilden sinds dat Amnesty rapport waarin het Israelisch leger daarvan beschuldigd werd die gebruikt te hebben in Jenin.
Here we are now, entertain us.
pi_65364697
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:13 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In dit conflict wel, maar in andere conflicten is het geen novum dat van hogerhand, niet per sé op gerechtelijk niveau, wordt bepaald dat journalisten geen vrije doorgang hebben.
Klopt. En ook dan is dat heel erg kwalijjk en is er doorgaans protest tegen en belemmert het de informatievoorziening. Het is meestal een teken aan de wand als men besluit om journalisten te weren en ik denk dat je toch ook wel inziet dat veiligheid in dit geval niet het belangrijkste motief was.
pi_65364746
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Klopt. En ook dan is dat heel erg kwalijjk en is er doorgaans protest tegen en belemmert het de informatievoorziening. Het is meestal een teken aan de wand als men besluit om journalisten te weren en ik denk dat je toch ook wel inziet dat veiligheid in dit geval niet het belangrijkste motief was.
Nogmaals, ik kan niet in de hoofden kijken van de desbetreffende politici en hoge militairen die deze afweging hebben gemaakt.
Ik was er niet bij. Mij vertellen ze nooit wat.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:20:27 #137
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65364820
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wacht even: het is zeer aannemelijk dat Hamas ook in dit conflict zich daaraan schuldig heeft gemaakt.
Het waren beweringen van het IDF die stelde dat Hamas human shields gebruikte. Ik zeg dat het zeer aannemelijk is.
Bovendien wil ik jou erop wijzen dat jij als het gaat om de aantallen slachtoffers de beweringen van het IDF wel wilt volgen, maar als zij beweringen doen over de human shields weer niet.
Dat is wat opportuun, vind ik.
Ik 'volg' het IDF in geen enkele bewering. Ik vertrouw geen enkele strijdende partij dus ik baseer me voornamelijk op onafhankelijke bronnen. Ik citeer de cijfers van het IDF omdat veel pro-Israel fanaten alles dat het Rode Kruis, Amnesty of de VN zegt niet geloven en daar ze het deze keer eens zijn over de cijfers citeer ik die. Pragmatisme ipv opportunisme.

Het gebruik van human shields door het IDF zal datzelfde leger niet zo snel toegeven, dus ik ga niet af op hun beweringen Zo hecht ik ook geen geloof aan beweringen van Hamas; als gezegd ga ik liever af op onafhankelijke bronnen.
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:48:07 #138
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65365470
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 24-01-2009 22:42:57 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65366360
Topictitel tussen aanhalingstekens gezet, omdat het zeer dubieus is of het écht om een feit gaat.
pi_65371292
Voor Israel is het een damned if you do, damned if you don't situatie met journalisten. Als Israel ze niet toelaat dan worden ze beschuldigd van censuur maar worden ze wel toegelaten dan krijgt Israel sowieso de schuld mocht een journalist iets over komen.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_65371772
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:29 schreef buachaille het volgende:
Zoals te verwachten viel is de hele heisa in Gaza door krachten in de wereld die er "hun eigen agenda" op na houden opgeblazen tot ongekende proporties. Maar liefst 1500 doden, waaronder uiteraard zeer veel vrouwen en kinderen, zouden er te betreuren zijn en dan nog hebben veel slachtoffers de zieken- en lijkenhuizen nog niet bereikt.

Langzaam aan beginnen via de onafhankelijke internet sites andere verhalen binnen te druppelen. Het daadwerkelijk aantal zou onder de 500 slachtoffers liggen. Nou is 500 slachtoffers natuurlijk verschrikkelijk maar laten we wel zijn, dat komt toch aardig bij het drama in Mumbai in de buurt.
[..]

Oftewel, alle israel-haters hebben zich weer volop uit kunnen leven met hun leugens en bedrog. Nu kijken of men in staat is eerlijk te zijn en de waarheid onder ogen te zien. Bron: http://www.manna-vandaag.nl/?post=4708

Winston Churchill: "A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on".
Plagiaat van hier: Israel-Hamas #52 - Hier verder
En daar gefileerd: uiteindelijk blijken de cijfers van allerlei bronnen, inclusief het IDF te liggen rond de 1200 of 1300 doden. Diverse goed geďnformeerde opponenten moest het daar uiteindelijk mee eens zijn.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_65372049
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Mylene het volgende:
- knip -

Jenin is een goed voorbeeld van overdrijven.

VN rapport weerlegt bloedbad Jenin

Ook de Palestijnse terreurgroepen kregen kritiek:
[..]

Het gebruik van menselijke schilden werd ook al veroordeeld in de Libanon oorlog:
[..]

bron

En ook door Amnesty:
[..]

bron
Dat laatste citaat slaat NIET op Jenin, maar op rotzooi in de Gazastrook tussen Hamas en Fatah.

En je vergeet te vertellen, dat in Jenin ook het IDF Palestijnen als menselijk schild gebruikte. Letterlijk, door de loop van het geweer te laten steunen op de schouder van een burger.

Dat Jan Egeland gelijk heeft in zijn veroordeling van de vrijheidsstrijders, is dat ergens een verontschuldiging voor?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:35:24 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65372469
Alhoewel ik pro-Israël ben, vind ik de toon van de OP enorm kenmerkend voor veel andere pro-Israëlische users. TS is bijna uitzinnig van vreugde dat er maar 500 doden zijn gevallen, want nu zijn heeft hij bewijs dat de pro-Palestijnse users fout zitten!

Een grote fout die veel voorkomt op Fok, de discussie draait om het discussieonderwerp, niet om de discussiedeelnemers.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65372585
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef TC03 het volgende:
Alhoewel ik pro-Israël ben, vind ik de toon van de OP enorm kenmerkend voor veel andere pro-Israëlische users. TS is bijna uitzinnig van vreugde dat er maar 500 doden zijn gevallen, want nu zijn heeft hij bewijs dat de pro-Palestijnse users fout zitten!

Een grote fout die veel voorkomt op Fok, de discussie draait om het discussieonderwerp, niet om de discussiedeelnemers.
Dat ook, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen.
Bovendien is de vermelding al volledig onderuitgehaald op het andere topic, en dat weet hij!
Dus het echte nut van dit tpoic ontgaat me: 300 berichten over iets wat bij voorbaat al ontmaskerd is als onzin.
pi_65372959
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef TC03 het volgende:

Een volk krijgt de leiders die ze verdienen. Als die leiders voor de reden zorgen dat Israel zichzelf moet verdedigen moeten ze niet raar gaan opkijken dat er burgerdoden vallen.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_65373127
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Een volk krijgt de leiders die ze verdienen. Als die leiders voor de reden zorgen dat Israel zichzelf moet verdedigen moeten ze niet raar gaan opkijken dat er burgerdoden vallen.
Off topic!
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:56:17 #147
53267 TC03
pi_65373158
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Volgens mij quote je de verkeerde persoon.
pi_65373184
Israël heeft nog geen officiële cijfers meegedeeld over het totaal aantallen slachtoffers. Tot nog toe zijn de cijfers geleverd door de Hamas Ministerie van Gezondheid.
Wat ik wel heb begrepen heb is dat het IDF vooralsnog vasthoudt aan de eigen schattingen.

Ik denk echter dat het niet onbegrijpelijk is dat er een slag om de arm wordt gemaakt over de precieze cijfers. Enerzijds is het zo vlak na het einde van dit conflict lastig deze gegevens accuraat in kaart te brengen en anderzijds is in het verleden vaker voorgekomen dat de Palestijnen de cijfers bewust overdrijven, zoals bijvoorbeeld van het 'bloedbad van Jenin' en in de strijd met Hezbollah het 'bloedbad van Qana'.

Ik had, overigens, vandaag nog gelezen dat de Israëli onderzoeksteams hebben opgezet die complete lijsten met naam en toenaam af gaat leveren voor de officiële cijfers, binnen twee weken.
  zondag 25 januari 2009 @ 00:00:51 #149
53267 TC03
pi_65373283
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 01:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de Hamas niks verkeerds doet, integendeel. Beide partijen gebruiken walgelijke middelen.

Maar jij doet alsof iedere raket vanachter een menselijk schild wordt afgeschoten en dat het Israel dus alle recht geeft burgers te doden.

Het is allemaal neit zo zwart/wit als jij en damian het voorstellen. En daarom snap ik juist die opmerkingen over journalisten niet, die zouden dit soort verhalen kunnen onderstrepen of ontkrachten of whatever. Dat is toch hartstikke belangrijk?
Wat doe jij nou ineens rationeel? Bizar.
pi_65373315
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:24 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Nee, maar ik snap hoe die Palestijnen denken en te werk gaan. Hun idee van propaganda is enkele tientallen kindertjes bijeen drijven in een school, die tot ontploffing brengen en dan heel hard "schuld van de Zionisten!" roepen en stenen gooien. De geschiedenis herhaalt zich keer op keer.
Projectie?
  zondag 25 januari 2009 @ 00:04:48 #151
239053 trifko
One Minute!
pi_65373389
die hele Oorlog van een paar weken terug was een HOAX, was gewoon een nieuwe Hollywoodfilm, jullie zijn er allemaal ingetuind
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65373448
Dit topic is een grote overwinning voor de steunende kindermoordenaars
Veel succes met jullie ontkenningen... veel succes met jullie feiten verdraaien

Veel succes met jullie achterlijke gevaarlijke denkwijze over burgerslachtoffers.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65373495
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, het propagandakanaal van de Hamas. Reuters en CNN hebben een abonnement op de newsfeed van hen waar ze maandelijks grof geld voor betalen.

Nog een staaltje propaganda, het gebombardeerde ziekenhuis:
[..]

bron
Je bron is duidelijk uit op propaganda. Dus hoe betrouwbaar is deze bron nou?
pi_65373522
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:04 schreef trifko het volgende:
die hele Oorlog van een paar weken terug was een HOAX, was gewoon een nieuwe Hollywoodfilm, jullie zijn er allemaal ingetuind
Net als de shoah?
pi_65373574
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:05 schreef Opus_Iustitiae het volgende:
Is dit geen holocaustontkenning?
Absoluut..
Ze weigeren en ontkennen doden..
Als het aan hun gaat heeft Israel niks gedaan en geen burgers vermoordt.

zondag 25 januari 2009 @ 00:10:47 #156
239053 trifko
One Minute!
pi_65373579
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Net als de shoah?
is dat afkorting voor Shoarma?
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_65373649
http://www.islamway.com/gaza/gallery

Schokkend bevalt schokkende beelden

ruim 1300 foto's van Gaza slachtoffers in Gaza.
Laat de dieptrieste ontkenners van Gaza ze allemaal gaan tellen. en tegelijkertijd hun excuces gaan aanbieden voor het ontkennen van doden.
pi_65373781
Zeg eens Meki, is het aantal doden een maatstaf voor hoe zielig een bepaald volk is?
  zondag 25 januari 2009 @ 00:18:17 #159
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_65373784
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je bron is duidelijk uit op propaganda. Dus hoe betrouwbaar is deze bron nou?
Het gaat echter wel over de berichtgeving van onder andere de Associated Press waar toch duidelijk licht zit tussen hun verhaal en het rapport van de ICRC.
Dat val niet te ontkennen. En of die duiding propaganda is? Ik zou zeggen first things first.
Een beetje raar dat het beeld dat de media heeft gevormd en daarmee de publieke opinie aangaande de beschieting van een hospitaal niet strookt met de werkelijkheid.
pi_65373793
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:24 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vind deze wel grappig

[ afbeelding ]
Dit is geen cartoon, dit is propaganda.
En dat vind ik niet omdat ik het er niet mee eens ben.

Een cartoon legt een ongerijmdheid bloot of legt een onverwacht verband of overdrijft.
Deze prent probeert alleen te bevestigen, brengt alleen in beeld, wat veel Isareli al geloven.
pi_65373829
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:18 schreef Specularium het volgende:
Zeg eens Meki, is het aantal doden een maatstaf voor hoe zielig een bepaald volk is?
He, Meki heeft dit topic niet gestart!
pi_65373847
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:18 schreef Specularium het volgende:
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:29 schreef Specularium het volgende:
Natuurlijk zijn er veel minder doden dan gemeld, die had je kunnen zien aankomen van 100 km.

Niet dat het wat uitmaakt.
Nee,, dat is vooral gericht op jou soort-denkwijze mensen.
die al te graag voor Israel zijn maar intussen de tijd doden ontkennen en als er bron worden geleverd met bewijzen verdraai je nu de vraag en geef je geen antwoord.
pi_65373894
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:20 schreef Meki het volgende:

[..]

[..]

die al te graag voor Israel zijn maar intussen de tijd doden ontkennen en als er bron worden geleverd met bewijzen verdraai je nu de vraag en geef je geen antwoord.
Go Meki!
pi_65373947
Die avatar van Kees22 is mooi
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65373994
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:20 schreef Meki het volgende:

[..]

[..]

Lees je wel wat erbij staat?
pi_65374054
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 23:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als je ziet hoe Jan Mulder tegen de voorzitter van het CIDI tekeer mag gaan zonder dat de tafelheer ingrijpt... Vooral de NOS is absoluut pro-palestijns of eigenlijk pro-moslim.
Een botte lul tegen een gladde glibber dus? Dat had ik wel eens willen zien!
pi_65374116
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

Lees je wel wat erbij staat?
Yep.. en heb jij er een antwoord op
pi_65374128
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:24 schreef qonmann het volgende:
Die avatar van Kees22 is mooi
Dank! Zijn we het over één ding eens.
Ik kreeg gisteren het commentaar dat het de saaiste avatar aller tijden was.
De borsten van Tatjana uit de clip Baila Baila.
pi_65374162
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:22 schreef -Marcel het volgende:

[..]

Go Meki!
Niet zeiken: er worden genoeg argumenten aangeleverd om in elk geval de OP af te doen als onzin.
pi_65374458
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Suggestie?

etc

Er is genoeg geregistreerd om te zien hoe deze honden werken. Daar hoef je geen journalisten voor in gevaar te brengen.
YouTubefilmpjes als bewijs?

Alleen al het eerste filmpje: als dat waar zou zijn, dan waren er toch 13.000 in plaats van 1.300 slachtoffers gevallen?
pi_65374566
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren het commentaar dat het de saaiste avatar aller tijden was.
De borsten van Tatjana uit de clip Baila Baila.
wat een onzin ..niet kenner zeker
(ff op you-tube gekeken, hoewel dat niets bewijst natuurlijk)
pi_65374624
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:34 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vreemd, ik ervaar het juist andersom. En omdat ik verder kijk weet ik ook van het feit dat Hamas burgers gebruikt als human shields. Iets wat voor jou blijkbaar iets nieuws was
En Pallywood raad ik je ook aan. Al denk ik niet dat je die gaat bekijken.
En als je em al bekijkt pas je met gemak doublethink toe en wuif je het weg als onzin, past wederom niet in jou straatje.
Spiegeltje spiegeltje aan de wand,
wie is de bevooroordeelste van het land?

De ervaring kan ik begrijpen. Het weten is niet mogelijk, omdat het je aan kennis ontbreekt.
Daaruit volgt het wegwuiven.
pi_65374681
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Yep.. en heb jij er een antwoord op
Een antwoord op een vraag die ik jou stel?

Ik heb nergens ontkent dat er doden zijn, ik vind het alleen nogal kwalijk dat er mensen
zoals jij zijn die het in hun voordeel zien als er hoge slachtofferaantallen zijn.
En dan is Hamas ook weer in die opzet geslaagd.
pi_65374702
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:49 schreef qonmann het volgende:

[..]

wat een onzin ..niet kenner zeker
(ff op you-tube gekeken, hoewel dat niets bewijst natuurlijk)
Nou ja, ik ken ze helaas alleen ook maar van een afstand.
pi_65374718
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou ja, ik ken ze helaas alleen ook maar van een afstand.
wie niet
(buurman)
pi_65374763
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:57 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik heb nergens ontkent dat er doden zijn, ik vind het alleen nogal kwalijk dat er mensen
zoals jij zijn die het in hun voordeel zien als er hoge slachtofferaantallen zijn.
Er waren, bij de aanvang van de serie Israel vs Gaza diverse figuren die liepen te juichen bij elke Palestijnse dode.
Kwalijk, ja, dat vond ik ook Diverse mensen vonden dat Israel dit karwei maar moest afmaken en veel mensen vinden dat nog steeds.
Is Hamas dan in zijn opzet geslaagd?
pi_65374771
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:57 schreef Specularium het volgende:

[..]

Welke voordeel heb ik daaraan. ?
Ik zit enkel hier op te komen voor de rechtvaardigheid en de vrede. Jij zit enkel telkens Israelische misstanden te relativeren als goed en keur je de doden goed en twijfels hebt aan de Palestijnse doden..
pi_65374779
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Er waren, bij de aanvang van de serie Israel vs Gaza diverse figuren die liepen te juichen bij elke Palestijnse dode.
Kwalijk, ja, dat vond ik ook Diverse mensen vonden dat Israel dit karwei maar moest afmaken en veel mensen vinden dat nog steeds.
Specularem was er een van.
pi_65374788
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:59 schreef qonmann het volgende:

[..]

wie niet
(buurman)
Als bureaublad.
pi_65374799
BBC weigert uitzending donorfilm Gaza

LONDEN - De Britse tv-omroep BBC krijgt heftige kritiek te verduren, omdat het weigert een donorfilmpje uit te zenden ten behoeve van de Palestijnse bevolking in de Gazastrook dat drie weken lang werd gebombardeerd door Israël, waardoor 1300 mensen omkwamen.

Tweeduizend mensen betoogden zaterdag voor het hoofdkantoor van de omroep tegen het besluit, aldus de BBC zaterdag.

De BBC is bang zijn onpartijdigheid te verliezen als het de film wel uitzendt, waarin kijkers worden opgeroepen geld te storten.

Hulporganisaties, waaronder Oxfam, benadrukken echter dat de hulp geen politiek karakter heeft en dat het alleen is bedoeld om de zwaar getroffen bevolking te helpen. Ook de regering van premier Gordon Brown en islamitische groeperingen uitten scherpe kritiek op de BBC.

De BBC is nu de enige tv-zender in Groot-Brittannië die de donorfilm niet uitzendt. Eerder had de BBC met andere zenders zoals ITV, Channel en Five afgesproken de film niet te vertonen. Maar die zijn overstag gegaan en zenden de film alsnog uit.
pi_65374887
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 22:29 schreef buachaille het volgende:

Winston Churchill: "A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on".
Daar had Churchill dus groot gelijk in.
Met mijn oprechte en grote dank voor dit citaat.
Hoe waar is het!
Q.E.D.
pi_65374972
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:04 schreef qonmann het volgende:

LONDEN - De Britse tv-omroep BBC krijgt heftige kritiek te verduren, omdat het weigert een donorfilmpje uit te zenden ten behoeve van de Palestijnse bevolking in de Gazastrook dat drie weken lang werd gebombardeerd door Israël, waardoor 1300 mensen omkwamen.

Tweeduizend mensen betoogden zaterdag voor het hoofdkantoor van de omroep tegen het besluit, aldus de BBC zaterdag.

De BBC is bang zijn onpartijdigheid te verliezen als het de film wel uitzendt, waarin kijkers worden opgeroepen geld te storten.

Hulporganisaties, waaronder Oxfam, benadrukken echter dat de hulp geen politiek karakter heeft en dat het alleen is bedoeld om de zwaar getroffen bevolking te helpen. Ook de regering van premier Gordon Brown en islamitische groeperingen uitten scherpe kritiek op de BBC.

De BBC is nu de enige tv-zender in Groot-Brittannië die de donorfilm niet uitzendt. Eerder had de BBC met andere zenders zoals ITV, Channel en Five afgesproken de film niet te vertonen. Maar die zijn overstag gegaan en zenden de film alsnog uit.
Bron?
En die bron moet wel even letten op de/het-fouten. Wat een onbenulligheid!
De BBC ... als het ...
Oh ja: en de media is meervoud. Dus: "De media zijn bevooroordeeld en pro-..."
pi_65375003
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als de opzet van Hamas is om zelfdestructief bezig te zijn dan zijn ze daar zeker in geslaagd.
Alleen een beetje jammer dat ze daar ook burgers voor misbruiken.
pi_65375010
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:03 schreef Meki het volgende:

[..]

Specularem was er een van.
Is het echt? Laat mij eens een post zien waar ik heb lopen juichen om dodelijke slachtoffers?
Anders ga ik je straks voor karbonade uitmaken.
pi_65375091
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:13 schreef Meki het volgende:
http://www.islamway.com/gaza/gallery

Schokkend bevalt schokkende beelden

ruim 1300 foto's van Gaza slachtoffers in Gaza.
Laat de dieptrieste ontkenners van Gaza ze allemaal gaan tellen. en tegelijkertijd hun excuces gaan aanbieden voor het ontkennen van doden.
Het jongetjes dat mijn zijn hoofd boven het puin uit steeks staat er twee keer op.
Op de tweede foto is alleen wat bloed toegevoegd
pi_65375093
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:04 schreef qonmann het volgende:

pi_65375118
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Bron?
En die bron moet wel even letten op de/het-fouten. Wat een onbenulligheid!
De BBC ... als het ...
Oh ja: en de media is meervoud. Dus: "De media zijn bevooroordeeld en pro-..."
http://www.telegraaf.nl/b(...)lm_Gaza__.html?p=4,1
pi_65375224
quote:
Een krant die niet eens fatsoenlijk Nederlands kan schrijven?
pi_65375247
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Een krant die niet eens fatsoenlijk Nederlands kan schrijven?

het is maar internet en een laat tijdstip..
pi_65375356
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:32 schreef qonmann het volgende:

[..]

het is maar internet en een laat tijdstip..
Maakt niet uit. Een krant wordt betaald voor goed taalgebruik in alle opzichten. De hele dag door.
Internet is geen excuus voor onzin en als het tijdstip te laat is, moet je gewoon ophouden.
pi_65375384

Politiek karakter

© ANP

http://www.nu.nl/overig/1(...)-donorfilm-gaza.html
pi_65375394
ANP is dus de bron
pi_65375504
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:43 schreef qonmann het volgende:
ANP is dus de bron
Nou, dan is het ANP dus onmachtig om fatsoenlijk Nederlands te schrijven. De/het-fouten! Hoe laag kun je zinken?
pi_65375577
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:49 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou, dan is het ANP dus onmachtig om fatsoenlijk Nederlands te schrijven. De/het-fouten! Hoe laag kun je zinken?
Op welke fouten doel je nou?
pi_65375705
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Op welke fouten doel je nou?
Lees even hierboven. De BBC ... het
Elementair Nederlands. Niet eens het verschil tussen mannelijk, vrouwelijk en onzijdig, maar alleen al het verschil tussen geslachtelijk en onzijdig. De en het. Deze en dit. Die en dat.
pi_65375824
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:02 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Lees even hierboven. De BBC ... het
Elementair Nederlands. Niet eens het verschil tussen mannelijk, vrouwelijk en onzijdig, maar alleen al het verschil tussen geslachtelijk en onzijdig. De en het. Deze en dit. Die en dat.
Dus onderstaande quote is volgens jou compleet fout?
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:23 schreef Kees22 het volgende:

[..]
pi_65375934
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dus onderstaande quote is volgens jou compleet fout?
[..]
Sorry, ik lees hier niks. Dus ook niks fouts.
Oh, het gaat over dat BBC-bericht dat ik citeer en van vette fouten voorzie. Ik heb er nog een paar gemist, zie ik.
pi_65375950
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:17 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Sorry, ik lees hier niks. Dus ook niks fouts.
Muisknopje kapot?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')