Plagiaat van hier: Israel-Hamas #52 - Hier verderquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:29 schreef buachaille het volgende:
Zoals te verwachten viel is de hele heisa in Gaza door krachten in de wereld die er "hun eigen agenda" op na houden opgeblazen tot ongekende proporties. Maar liefst 1500 doden, waaronder uiteraard zeer veel vrouwen en kinderen, zouden er te betreuren zijn en dan nog hebben veel slachtoffers de zieken- en lijkenhuizen nog niet bereikt.
Langzaam aan beginnen via de onafhankelijke internet sites andere verhalen binnen te druppelen. Het daadwerkelijk aantal zou onder de 500 slachtoffers liggen. Nou is 500 slachtoffers natuurlijk verschrikkelijk maar laten we wel zijn, dat komt toch aardig bij het drama in Mumbai in de buurt.
[..]
Oftewel, alle israel-haters hebben zich weer volop uit kunnen leven met hun leugens en bedrog. Nu kijken of men in staat is eerlijk te zijn en de waarheid onder ogen te zien.![]()
![]()
![]()
![]()
Bron: http://www.manna-vandaag.nl/?post=4708
Winston Churchill: "A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on".
Dat laatste citaat slaat NIET op Jenin, maar op rotzooi in de Gazastrook tussen Hamas en Fatah.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Mylene het volgende:
- knip -
Jenin is een goed voorbeeld van overdrijven.
VN rapport weerlegt bloedbad Jenin
Ook de Palestijnse terreurgroepen kregen kritiek:
[..]
Het gebruik van menselijke schilden werd ook al veroordeeld in de Libanon oorlog:
[..]
bron
En ook door Amnesty:
[..]
bron
Dat ook, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef TC03 het volgende:
Alhoewel ik pro-Israël ben, vind ik de toon van de OP enorm kenmerkend voor veel andere pro-Israëlische users. TS is bijna uitzinnig van vreugde dat er maar 500 doden zijn gevallen, want nu zijn heeft hij bewijs dat de pro-Palestijnse users fout zitten!
Een grote fout die veel voorkomt op Fok, de discussie draait om het discussieonderwerp, niet om de discussiedeelnemers.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:35 schreef TC03 het volgende:
Alhoewel ik pro-Israël ben, vind ik de toon van de OP enorm kenmerkend voor veel andere pro-Israëlische users. TS is bijna uitzinnig van vreugde dat er maar 500 doden zijn gevallen, want nu zijn heeft hij bewijs dat de pro-Palestijnse users fout zitten!
Een grote fout die veel voorkomt op Fok, de discussie draait om het discussieonderwerp, niet om de discussiedeelnemers.
Off topic!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Een volk krijgt de leiders die ze verdienen. Als die leiders voor de reden zorgen dat Israel zichzelf moet verdedigen moeten ze niet raar gaan opkijken dat er burgerdoden vallen.
Volgens mij quote je de verkeerde persoon.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:50 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Een volk krijgt de leiders die ze verdienen. Als die leiders voor de reden zorgen dat Israel zichzelf moet verdedigen moeten ze niet raar gaan opkijken dat er burgerdoden vallen.
Wat doe jij nou ineens rationeel?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de Hamas niks verkeerds doet, integendeel. Beide partijen gebruiken walgelijke middelen.
Maar jij doet alsof iedere raket vanachter een menselijk schild wordt afgeschoten en dat het Israel dus alle recht geeft burgers te doden.
Het is allemaal neit zo zwart/wit als jij en damian het voorstellen. En daarom snap ik juist die opmerkingen over journalisten niet, die zouden dit soort verhalen kunnen onderstrepen of ontkrachten of whatever. Dat is toch hartstikke belangrijk?
Projectie?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:24 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap hoe die Palestijnen denken en te werk gaan. Hun idee van propaganda is enkele tientallen kindertjes bijeen drijven in een school, die tot ontploffing brengen en dan heel hard "schuld van de Zionisten!" roepen en stenen gooien. De geschiedenis herhaalt zich keer op keer.
Je bron is duidelijk uit op propaganda. Dus hoe betrouwbaar is deze bron nou?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:26 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, het propagandakanaal van de Hamas. Reuters en CNN hebben een abonnement op de newsfeed van hen waar ze maandelijks grof geld voor betalen.
Nog een staaltje propaganda, het gebombardeerde ziekenhuis:
[..]
bron
Net als de shoah?quote:Op zondag 25 januari 2009 00:04 schreef trifko het volgende:
die hele Oorlog van een paar weken terug was een HOAX, was gewoon een nieuwe Hollywoodfilm, jullie zijn er allemaal ingetuind
Absoluut..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:05 schreef Opus_Iustitiae het volgende:
Is dit geen holocaustontkenning?
is dat afkorting voor Shoarma?quote:
Het gaat echter wel over de berichtgeving van onder andere de Associated Press waar toch duidelijk licht zit tussen hun verhaal en het rapport van de ICRC.quote:Op zondag 25 januari 2009 00:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je bron is duidelijk uit op propaganda. Dus hoe betrouwbaar is deze bron nou?
Dit is geen cartoon, dit is propaganda.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:24 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vind deze wel grappig
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |