quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zie liever Zonneveld en Amrabat. Vind Zonneveld zo slecht nog niet, zeker niet minder dan Pieters op dit moment...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:25 schreef Zapper het volgende:
Is het niet gewoon de wraak van Stevens voor het eerder verkiezen van Ronald Koeman boven deze Limburgse vlaai? Stekeblind moet je toch zijn als je Dzsudszák al het hele seizoen opstelt terwijl er écht wel alternatieven zijn voor die zwakke jongen? Ben nooit fan geweest van Stevens maar inmiddels loopt het tegen een hekel hebben aan op.
Die gladde mafioso maakt PSV kapot
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:28 schreef Rucebo het volgende:
Sowieso hadden ze Reis best eens in het eerste op kun stellen nu hij fit is. Lazovic en Koef hebben kansen genoeg gehad en Nijland als centrumspits vind ik niet zo geweldig...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:28 schreef rubbereend het volgende:
damn hoe erg klinkt ditwe moeten kiezen tussen Zonneveld en Pieters
en er is nergens ook maar één gerucht dat we ons daar willen versterken
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef rubbereend het volgende:
ik begin zowaar terug te verlangen naar Koemandie liet gewoon prima voetbal zien begin vorig seizoen.
Ik ook niet. Ik heb niks tegen Ronald verder, maar terug hoef ik hem niet...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef ruud.nl het volgende:
Die andere TT was veel leuker, ik heof Koeman niet terug te zien.
Bron: VoetbalPrimeurquote:PSV bekijkt VVV-ster Honda
EXCLUSIEF - Keisuke Honda wordt nauwlettend in de gaten gehouden door PSV. De Japanner maakt dit seizoen veel indruk bij VVV-Venlo en dat is ook de scouts van de Eindhovense club niet onopgemerkt gebleven.
De 22-jarige Honda is vrijwel wekelijks de beste man op het veld bij VVV. De spelmaker, die ook vanaf de flanken uit de voeten kan, verdiende met zijn goede spel zelfs een uitnodiging voor het nationale elftal van Japan.
PSV heeft de jongeling reeds enkele malen intensief gescout. De titelhouder ziet Honda als een interessante speler om eventueel komende zomer aan haar selectie toe te voegen. Op dit moment is de interesse echter nog niet concreet, weet VoetbalPrimeur.
Behalve PSV hebben nog een aantal clubs uit de Eredivisie, waaronder AZ, belangstelling voor Honda. De Japanner gaf eerder al aan graag een stapje hogerop te willen, maar zich voorlopig volledig op VVV te willen richten. Hoeveel de Venlonaren verlangen voor hun sterspeler, is onbekend.
Welke andere TTquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef ruud.nl het volgende:
Die andere TT was veel leuker, ik hoef Koeman niet terug te zien.
Ook al kan hij het niveau aan, ik heb liever dat ze een aanvaller of verdediger halen. Het middenveld is niet bepaald de linie die om versterkingen vraagt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:27 schreef Rucebo het volgende:
Honda speelt zeer goed bij VVV, maar denk toch dat hij te licht is voor ons middenveld op dit moment...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef ruud.nl het volgende:
Die andere TT was veel leuker, ik hoef Koeman niet terug te zien.
Inderdaad nummer 2quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ook al kan hij het niveau aan, ik heb liever dat ze een aanvaller of verdediger halen. Het middenveld is niet bepaald de linie die om versterkingen vraagt.
Nee, dank jequote:
Vergeet de stapjes niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:35 schreef rubbereend het volgende:
mijn uitspraak over Koeman was om even te laten zien hoe het nu gaat. Na Koeman is het spel eigenlijk nooit meer op niveau gekomen terwijl het onder Koeman in zijn 2e seizoen gewoon goed stond..... tot de trein kwamIk heb totaal niet het gevoel dat Stevens de groep nog op niveau aan het spelen krijgt. Daar zijn nergens signalen voor behalve nietszeggende quotes in de krant als "Ik zit er dichter op" en "Ik praat veel met de spelers"
quote:Gomes mag naar PSV zodra Tottenham nieuwe keeper heeft
Tottenham Hotspur is bereid mee te werken aan een transfer van Heurelho Gomes naar PSV. Zodra de Londense club een vervangende doelman heeft aangetrokken mag de Braziliaan vertrekken.
Juande Ramos was al niet onder de indruk van Gomes en de goedlachse keeper heeft ook Harry Redknapp niet kunnen overtuigen. Door een gebrek aan concurrentie wist Gomes zijn basisplaats bij The Spurs de laatste maanden weten te behouden, ondanks een groot aantal matige optredens.
Redknapp verkocht deze week zijn reservegoalie César al aan Valencia. Volgens The Daily Telegraph wil de coach die transfer als argument gebruiken om een nieuwe eerste keeper te halen, waardoor Gomes uit beeld zal verdwijnen. Shay Given, Steve Harper (beiden Newcastle United) en Carlos Kameni (Espanyol) zijn al benaderd.
Zodra een nieuwe doelman aangetrokken is zal Gomes volgens het dagblad op de transferlijst geplaatst worden. Tottenham verlangt zes miljoen euro voor de international, ongeveer vier miljoen minder dan de som die deze zomer aan PSV werd overgemaakt.
De Eindhovenaren zouden de situatie van Gomes nog altijd nauwlettend in de gaten houden. Tottenham zou bij PSV de huidige stand van zaken hebben aangegeven, en de regerend landskampioen zou op zijn beurt hebben toegezegd zes miljoen voor Gomes over te hebben.
Je zou ook eens lekker aanvallend spelen, dat kan ook echt nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:08 schreef RayMania het volgende:
Lazovic, Koevermans én Amrabat op de bank zetten. Goed bezig die Huub.
Het is niet zo dat PSV geen kansen krijgt, maar de afwerking, zoals gewoonlijk dit seizoen, is waardeloos. En tja, NAC benut die paar kansen beter.quote:
NAC is gewoon slechter.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het is niet zo dat PSV geen kansen krijgt, maar de afwerking, zoals gewoonlijk dit seizoen, is waardeloos. En tja, NAC benut die paar kansen beter.
Nou ja, het kan nog.........
Dat is ook zo, maar zolang PSV die kansen niet afmaakt, zal dat niks uitmakenquote:
Het probleem van dit seizoen...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel kansen ze wel niet nodig hebben.![]()
En als je ziet hoe Isaksson bij beide goals optrad.quote:
Oké, bedankt. Dat wisten we echt nog niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
En met de winst van Ajax morgen is het écht 100% over voor PSV (als dat het al niet was). Heerenveen ook winst, één van de concurrenten nu.
Stoer hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
En met de winst van Ajax morgen is het écht 100% over voor PSV (als dat het al niet was). Heerenveen ook winst, één van de concurrenten nu.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
En met de winst van Ajax morgen
No shit, sherlock. Alsof er hier nog mensen vertrouwen hebben in een kampioenschap?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
Je bedoelt de winst van AZ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad, beide goals waren wéér onnodig. Netzoals vorige week scheelt gewoon alweer 6 (!) punten. Baggerkuttyfus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:43 schreef neilpad het volgende:
Sjonge jongen.
Maak je paar minuten voor rust niet zo'n blunder is er niks aan de hand.
Schiet je in de tien minuten na rust twee keer die bal erin is er niks aan de hand.
Verdedig je stijf linkspoot Kolkka een keer fatsoenlijk is er niks aan de hand.
Waarom maken ze het zichzelf zo moeilijk.
Als je dit met 3-1 terecht wint is het vertrouwen gewoon weer wat terug en met Ola wat nieuwe hoop, ipv zakken we nu alleen nog maar verder in de shit.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:44 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben normaal nooit zo van trainers ontslaan, maar nu mag Stevens toch echt gaan. Het heeft eigenlijk het hele seizoen nog niet gelopen. Jammer, maar Huub mag van mij nu wel weg.
Dit is PSV onwaardig.
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Ajax kwam in 2007 ook van meer dan tien punten terug naar 0.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
No shit, sherlock. Alsof er hier nog mensen vertrouwen hebben in een kampioenschap?
Met een fatsoenlijke opstelling en fouten van PSV ja. Echt niet op eigen kracht.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Ajax kwam in 2007 ook van meer dan tien punten terug naar 0.
Maar ze werden geen kampioen. En dat is wat telt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Ajax kwam in 2007 ook van meer dan tien punten terug naar 0.
Vorig seizoen ofzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een top 3 met alleen maar 1 klassieke topper.
Hoe lang zal dat geleden zijn?
1980/1981?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een top 3 met alleen maar 1 klassieke topper.
Hoe lang zal dat geleden zijn?
Aldus PN.quote:Publiek keert zich tegen Stevens en Reker
Voor het eerst echt keerde het publiek in het Philips Stadion zich vrij massaal tegen Huub Stevens en Jan Reker. Na de 1-2 achterstand keerde het publiek zich eerst tegen PSV coach Stevens. De coach wist zich niet echt een houding en lachtte wat. Aan het einde van de wedstrijd werden de pijlen gericht op algemeen directeur Jan Reker. Hij stond na afloop met tranen het slot te bekijken.
quote:Hij stond na afloop met tranen het slot te bekijken.
Geeft in ieder geval aan dat hij het zich erg aantrekt. Dat domme lachen van Stevens vind ik erger...quote:
Ik vind dat eigenlijk niet zo leuk. Ondanks de fouten die hij maakt heeft hij het beste voor met PSV.quote:
Ik vind het hilarisch.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo leuk. Ondanks de fouten die hij maakt heeft hij het beste voor met PSV.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie reeks gelijk spelletjes zo. Dit volhouden zo en het linkerrijtje zit er toch wel in.
Zo slecht is het materiaal nou ook weer niet hoor. Als je te laf bent om twee spitsen op te stellen. En Isaksson is ook niks, dat klopt...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wat een gare topic titel... heb Koeman nog geen seconde gemist. Bah wat een kwee was dat, die had ook wel heeel wat andere materiaal om mee te werken als Huub Stevens nu heeft.
Ben nogsteeds niet van mening dat het de schuld van Stevens is dat het nu zo bagger gaat, als je geen betere spelers hebt kan je ook geen betere spelers inbrengen.
Wel ben ik inmiddels uitgekeken op onze vriend Isaksson, heb eerlijkgezegt nooit getwijfeld of hij zou falen oid, en heb em lang de hand boven het hoofd gehouden.. maar stond vandaag toch wel weer gruwelijk te klunzen![]()
zie het somber in!
Mwoah dat betwijfel ik een beetje hoor, als het zo blijft doorgaan zitten er over een paar weken nog maar 25.000 supporters in het stadion schat ik zoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar, we blijven achter ons aller PSV staan
Hoop op wat? UEFA cup tickets?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
Een sociale trainer als Rutten voor de groep en een normale directeur (Rob Westerhof) en ik heb weer hoop.
Ik vind een verdediging met Brechet en Pieters ook niet tof.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
Een sociale trainer als Rutten voor de groep en een normale directeur (Rob Westerhof) en ik heb weer hoop.
Wie dan? Salcido en Zonneveld?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind een verdediging met Brechet en Pieters ook niet tof.
Afellay mag inmiddels wel goed gespeld wordenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:57 schreef Prik0 het volgende:
[ afbeelding ]
In de zomer kan je ook nieuwe spelers kopenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wie dan? Salcido en Zonneveld?![]()
We hebben weinig keus
Sja das waarschijnlijk meer omdat Dzsudzsák te veel minuten krijgt en Amrabat elke keer aan het einde van een pot z;n minuutjes krijgt. Ook van Dzsudzsák is na een goed begin niet veel meer over!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Amrabat valt erg tegen tot dusver.
Denk dat hij het niet gaat redden.
Whehe PSV!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:01 schreef ganzenherder het volgende:
Het feit dat er hier nog amper Joden komen trollen na puntverlies geeft eigenlijk duidelijk weer hoe triest het met PSV gesteld is dit seizoen
Waar hij toch al dat krediet vandaan haalt is toch ook een raadselquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Sja das waarschijnlijk meer omdat Dzsudzsák te veel minuten krijgt en Amrabat elke keer aan het einde van een pot z;n minuutjes krijgt. Ook van Dzsudzsák is na een goed begin niet veel meer over!
Voor een Ajax-fan niet neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:01 schreef RayMania het volgende:
Dus Isaksson wordt straks gedegradeerd tot tweede keeper? Lekker makkelijk, zo slecht heeft hij het ook niet gedaan. Ben benieuwd mocht Gomes komen, zijn vriendjes van de laatste jaren zijn allemaal weg.
Dat snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:04 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Sja das waarschijnlijk meer omdat Dzsudzsák te veel minuten krijgt en Amrabat elke keer aan het einde van een pot z;n minuutjes krijgt. Ook van Dzsudzsák is na een goed begin niet veel meer over!
PSV moet eens kansen gaan afmaken..... Het creëren van kansen lukt wel, maar die bal over de doellijn krijgen nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:08 schreef ErikT het volgende:
Het viel me eigenlijk nog mee, zo slecht was het voetbal niet eens.
Je ziet toch wel dat er een hoop voetbal in de ploeg zit. Dat is al beter dan aan het begin van het jaar.
Doe mij maar het begin van het jaar, toen werd er nog gewonnen...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:08 schreef ErikT het volgende:
Het viel me eigenlijk nog mee, zo slecht was het voetbal niet eens.
Je ziet toch wel dat er een hoop voetbal in de ploeg zit. Dat is al beter dan aan het begin van het jaar.
Het enige wat er deze wedstrijd nog miste was kansen benutten en fatsoenlijk keepen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:10 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Doe mij maar het begin van het jaar, toen werd er nog gewonnen...
Alhoewel het toen ook wel erg triest was, 1-0 tegen Volendam enzo...
Dat en anders lekker Salcido laten spelen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
In de zomer kan je ook nieuwe spelers kopen
Wat is het nut van jouw posts in dit topic? Nogal bijdehand he.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
Hij speelde zowaar wel ongeveer een kwartier met Lazovic EN Koevermans naast elkaar in de spits. Dus tja, dat is vooruitgang.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:23 schreef ub40_bboy het volgende:
Heeft Stevens weer progressie gezien?
Culina gaat in de zomer pas weg!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij speelde zowaar wel ongeveer een kwartier met Lazovic EN Koevermans naast elkaar in de spits. Dus tja, dat is vooruitgang.
Van Paris Hilton heb ik een gemengde eerste indruk: deed wat aardige dingen en was rustig aan de bal, maar dan maakt ie een schwalbe en dan heb je het eigenlijk al heel snel verpest bij mij. Zo zonde. Je hoopt op een spits die dat soort bullshit niet nodg heeft.
Schitterende goal trouwens van Afellay. Wie gaf de pass eigenlijk, want dat was me niet helemaal duidelijk in de samenvatting. Wederom een briljante pass van Lazovic, of was het ditmaal iemand anders!?
Maar goed, ook wat mij betreft mag Stevens zo spoedig mogelijk opzouten. Hij blijft telkens maar dezelfde fouten maken, en ik vind dat PSV gewoon een heel goed team heeft (qua spelers), maar dat komt er natuurlijk niet uit wanneer je ze niet goed neerzet. Zoveel aanvallende kwaliteiten in dat team, en dan ga je laf met 1 spits spelen die op een eilandje komt te staan...Om nog maar te zwijgen over het opstellen van balinleveraars als Culina (die zou toch oprotten naar Australie?) en Mendez...(!)
Is min of meer uitgepraat en ze kunnen weer door 1 deur. Kwam in princippe door die Lemic.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gomes was toch weggegaan deze zomer omdat hij niet meer bij PSV wilde zijn door Reker. Dan is het toch onmogelijk dat hij terug komt.Zou ook kapitaalvernietiging zijn voor Issakson en Ramos.
Ongeloofelijk trouwens dat Stevens Amrabat niet opstelt.Een van de grootste talenten in Nederland imho.
Dan staat Lazo dus weer alleen op een eilandje.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:03 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Is min of meer uitgepraat en ze kunnen weer door 1 deur. Kwam in princippe door die Lemic.
Maar als het goed is blijft Reker toch niet lang meer, dus staat de deur wijd open voor Gomes.
En idd kapitaalvernietiging, maar neem nu je verlies met Isaksson en probeer hem te verkopen.
Verder natuurlijk schande dat Stevens zo aan een wedstrijd begint. Zet gewoon Lazo en Amrabat in de basis.
-----------Simons--Bakkal-------
---------------Afellay----------
Amrabat--Lazovic--Dzsudzsak
Lazo heeft in 'mijn' opstelling wat meer aanvoer.... Een beetje hetzelfde als in 04/05 toen Vennegoor aanvoer kreeg van Farfan, Park, van Bommel dus.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:09 schreef Yi-Long het volgende:
Dan staat Lazo dus weer alleen op een eilandje.
Gewoon Danko en Koef naast elkaar in de spits: uitstekend duo dat elkaar prima aanvoelt en het goed kan vinden met elkaar.
?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Succes met 7 jaar ellende.
Stevens is te bang om concessies te maken en dan krijg je inderdaad de halfbakken selecties op de mat.quote:Op zondag 25 januari 2009 02:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gomes was toch weggegaan deze zomer omdat hij niet meer bij PSV wilde zijn door Reker. Dan is het toch onmogelijk dat hij terug komt.Zou ook kapitaalvernietiging zijn voor Issakson en Ramos.
Ongeloofelijk trouwens dat Stevens Amrabat niet opstelt.Een van de grootste talenten in Nederland imho.
Duidelijk verschil tussen Lazovic en Vennegoor is natuurlijk dat Vennegoor WEL ok functioneert als diepe eenzame spits, simpelweg omdat ie als targetman gewoon beter die diepe, hoge ballen weet te veroveren en meteen op doel kan koppen/knallen. Lazovic is toch steeds meer een mannetje die in de voeten dient aangespeeld te worden, en dan snel de actie maakt om vrij te komen voor een schot ofzo, maar veel meer behoefte heeft aan iemand naast hem om IETS meer vrijheid te hebben zelf, en om eventueel de kaats/1-2 aan te gaan.quote:Op zondag 25 januari 2009 03:19 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Lazo heeft in 'mijn' opstelling wat meer aanvoer.... Een beetje hetzelfde als in 04/05 toen Vennegoor aanvoer kreeg van Farfan, Park, van Bommel dus.
Maar 4-4-2 kan natuurlijk ook. Duidelijk is dat er meer aanvallende spelers in de basis moet beginnen. Vandaag had je alleen Toivonen, Afellay, Dzsudszsak en in mindere mate Bakkal.
Beelden?, met name van Reker dan hequote:Voor het eerst echt keerde het publiek in het Philips Stadion zich vrij massaal tegen Huub Stevens en Jan Reker. Na de 1-2 achterstand keerde het publiek zich eerst tegen PSV coach Stevens. De coach wist zich niet echt een houding en lachtte wat. Dit keerde vervolgens om naar het adres van algemeen directeur Jan Reker. Hij stond na afloop met tranen het slot te bekijken.
Hij valt dit seizoen echt tegen.quote:Op zondag 25 januari 2009 10:44 schreef neilpad het volgende:
Dzsudzak's voorzetten zijn gewoon kut. Hij slingert ze maar gewoon een beetje voor, zonder ook maar te proberen ze op maat te maken lijkt het. Als nou 1 op de 2 zouden aankomen ipv 1 op de 10 dat zou al aardig wat verschil maken.
Je kent het spreekwoord toch wel?quote:
Er is geen CL-playoff dit jaarquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Koen465 het volgende:
Waar blijft de CL voor PSV? Snik snik.......... Dit jaar worden ze zo goed als zeker geen kampioen meer. Ik denk dat ze 5de worden. Zo slecht is dat nog niet. Als Ajax 2de wordt en ze spelen tegen elkaar.... En PSV wint.......... Dan kunnen we nog naar de CL! Het verschil tussen de 2de en de 5de plaats is bijna niks gewoon. Als PSV in de Zomervakantie goede spelers koopt, kunnen ze er weer wat van bakken volgend seizoen. Ze hebben zat geld verdient de afgelopen jaren. Niet zoals Ajax dat vorig jaar 450.000,- verdiende met Internationaal voetbal. Whahahah en PSV 27.000.000,- of zo.... Als het eens in de 5 jaar mis gaat vind ik alles goed hoor.
Gastquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Koen465 het volgende:
Waar blijft de CL voor PSV? Snik snik.......... Dit jaar worden ze zo goed als zeker geen kampioen meer. Ik denk dat ze 5de worden. Zo slecht is dat nog niet. Als Ajax 2de wordt en ze spelen tegen elkaar.... En PSV wint.......... Dan kunnen we nog naar de CL! Het verschil tussen de 2de en de 5de plaats is bijna niks gewoon. Als PSV in de Zomervakantie goede spelers koopt, kunnen ze er weer wat van bakken volgend seizoen. Ze hebben zat geld verdient de afgelopen jaren. Niet zoals Ajax dat vorig jaar 450.000,- verdiende met Internationaal voetbal. Whahahah en PSV 27.000.000,- of zo.... Als het eens in de 5 jaar mis gaat vind ik alles goed hoor.
Gast, serieusquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Koen465 het volgende:
Huub maakt zich echt belachelijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Is deze hier al gepost?
[ afbeelding ]
quote:De supporters van PSV kunnen een terugkeer van Heurelho Gomes voorlopig uit hun hoofd zetten. Coach Huub Stevens ziet de komst van de Braziliaan niet zitten. "We hebben vier goede keepers. De prioriteiten liggen in de toekomst op andere posities. Gomes heeft er vorig seizoen voor gekozen om PSV de rug toe te keren. Dan denk ik niet dat je een speler na een half jaar terug moet gaan halen." (Eredivisie Live)
Tsjah hij ziet ook elke week progressie. Maar een vriend van me zei al, als Feyenoord niet zo diep in de shit had gezeten was Stevens allang ontslagen.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Huub maakt zich echt belachelijk.
Ach Cassio heeft je ook al 2 punten gekost.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:31 schreef -SG- het volgende:
Als hij dan toch zo nodig geen keeper erbij wil halen laat Cassio dan onder de lat staan! Altijd beter dan die Issakson.
Ja en Issakson toch net wat meer..quote:Op zondag 25 januari 2009 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach Cassio heeft je ook al 2 punten gekost.
Het ego van Reker is volgens mij HEEL groot.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Als Huub Stevens weg moet, is het logisch dat Reker ook weg gaat. Hij heeft deze groep bij elkaar gehaald en hij heeft deze trainer daarop gezet. Dus zou hij net zoals Peter Bosz zijn conclusies moeten trekken. Of heeft die Reker een te groot ego?
Wat een dikke failquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Koen465 het volgende:
Dat zou mooi zijn, al geloof ik daar niet echt in.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De positie van Schuitema word zo langzamerhand natuurlijk ook onhoudbaar. Reker is zijn man en samen hebben ze PSV tot de grond toe afgebroken. Tijd voor een schoonmaak bij PSV, misschien dat we van Raaij nog kunnen bewegen tot een terugkeer.
Schuitema had daar allang niet meer moeten zitten om meerdere redenen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De positie van Schuitema word zo langzamerhand natuurlijk ook onhoudbaar. Reker is zijn man en samen hebben ze PSV tot de grond toe afgebroken. Tijd voor een schoonmaak bij PSV, misschien dat we van Raaij nog kunnen bewegen tot een terugkeer.
Amen. Dus denk maar niet dat die andere oetlul vertrekt. Die blijft hier nog jaren de boel verzieken met de rest van die prutzooi.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef rubbereend het volgende:
drama zoBen benieuwd of Stevens het seizoen af maakt.
[..]
Schuitema had daar allang niet meer moeten zitten om meerdere redenen.
Waarschijnlijk wel ja. In de RvC houdt iedereen elkaar wel de hand boven het hoofd. Tijd om terug te keren naar een echte voorzitter en een controlerende RvC die zich niet met het beleid bemoeit. Maar ja, dan moeten er een stel van die egotrippers hun macht uit handen geven...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen. Dus denk maar niet dat die andere oetlul vertrekt. Die blijft hier nog jaren de boel verzieken met de rest van die prutzooi.
En of ze dat doen....... Is een tweedequote:Op zondag 25 januari 2009 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. In de RvC houdt iedereen elkaar wel de hand boven het hoofd. Tijd om terug te keren naar een echte voorzitter en een controlerende RvC die zich niet met het beleid bemoeit. Maar ja, dan moeten er een stel van die egotrippers hun macht uit handen geven...
dat deed de RvC al in de Timmer tijd, die mocht dik na zijn aflopende termijn nog blijven zitten...... en er zitten voor een groot deel nog steeds dezelfde mensen in dus dat zal wel niet veranderenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. In de RvC houdt iedereen elkaar wel de hand boven het hoofd. Tijd om terug te keren naar een echte voorzitter en een controlerende RvC die zich niet met het beleid bemoeit. Maar ja, dan moeten er een stel van die egotrippers hun macht uit handen geven...
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:39 schreef PyTh het volgende:
De reden dat Afellay gisteren zo'n lange ronde langs het publiek maakte komt omdat hij gisteren zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld heeft. Deze week zal bekend gemaakt worden dat hij naar HSV vertrekt.
Denk dat Reker persoonlijke beveiliging kan gaan nemen nadat dit bekend gemaakt gaat worden.
Inside info?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:39 schreef PyTh het volgende:
De reden dat Afellay gisteren zo'n lange ronde langs het publiek maakte komt omdat hij gisteren zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld heeft. Deze week zal bekend gemaakt worden dat hij naar HSV vertrekt.
Denk dat Reker persoonlijke beveiliging kan gaan nemen nadat dit bekend gemaakt gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had al zo'n vermoeden toen ik het gisteren zag, maar jij weet meer klaarblijkelijk?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:39 schreef PyTh het volgende:
Ik moest nog het hardst lachen omquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Koen465 het volgende:
hahaquote:Als PSV in de Zomervakantie goede spelers koopt, kunnen ze er weer wat van bakken volgend seizoen
Nou ja, als het waar is kunnen we mooi naar het linkerrijtje afzakkenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:07 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad inside info...
Ik heb niet echt het gevoel dat Afellay nog veel plezier heeft bij psv momenteel, bovendien staat ie nu ook redelijk stil in zijn ontwikkeling...quote:Op zondag 25 januari 2009 15:49 schreef Blueberrypancake het volgende:
Geloof er niets van dat Afellay nu vertrekt.
Dan zou ik meteen tekenen. Hij moet toch een keer weg en als je flink kan cashen dan moet je daar gebruik van maken.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]wordt het volledige bedrag van de Jong overgemaakt naar PSV?
Nee hoor. Maar wil eerst een serieuze bron voordat ik zoiets serieus neem. Zou wel een schande zijn. Maar wat moet hij nou bij HSV...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben ik soms de enige die hier woedend van kan worden? Zomaar 1 van de toppers verkopen in het midden van het seizoen?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
En met de winst van Ajax morgen is het écht 100% over voor PSV (als dat het al niet was).
Geenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was de afkoopsom in zijn contract?
Kom eens met een betrouwbare bron voordat je wat gaat roepenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Afellay verkopen midden in het seizoen? W T F is dat voor beleid![]()
Er staat toch nog een vraagteken.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:51 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Kom eens met een betrouwbare bron voordat je wat gaat roepen
Positieve benadering is altijd goedquote:
Ach ja, daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er staat toch nog een vraagteken.
ik kan me er alles bij voorstellen. Hij heeft er al veel eerder op gezinspeeld. En als Reker een goede prijs ruikt.....quote:Op zondag 25 januari 2009 18:19 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Ach ja, daar heb je ook weer gelijk in.![]()
Maar eerlijk gezegd kan ik me echt niet voorstellen dat Afellay halverwege het seizoen vertrekt. Ik denk dat de pleuris uitbreekt mocht dat gebeuren en reker beseft dat maar al te goed denk ik.
geen, er staat wel in dat Afellay meedeeld in de transferopbrengst vanaf een bepaald bedragquote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat was de afkoopsom in zijn contract?
Heel simpel: zich ontwikkelen om dan een stap hogerop te doen, netzoals VDV en De Jong.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar wil eerst een serieuze bron voordat ik zoiets serieus neem. Zou wel een schande zijn. Maar wat moet hij nou bij HSV...
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef bolsena het volgende:
Afellay is alleen goed voor de échte top (in Spanje en Engeland) en is veels te goed voor zo'n club als HSV.
Pyth is een vrij betrouwbare user die eigenlijk nooit gekke dinen roept. Vandaar dat een aantal het bericht redelijk vertrouwen.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:39 schreef Almere-Dude het volgende:
Het is allemaal leuk en aardig dat iemand roept dat Afellay naar HSV gaat, maar laat diegene ook even met een bron komen.
Nee de supporter naast je op de tribune telt niet.
HSV kan Afellay zeker goed gebruiken en Olic gaat toch over een half jaar weg. Maar vind het zelf niet zo'n geweldige stap omhoog...quote:Op zondag 25 januari 2009 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Zou het een merkwaardige aankoop vinden in ieder geval. Aanvallend vermogen is bij hun ruimschoots aanwezig zou je zeggen met spelers als Trochowski, Petric, Olic en Guerrero.
In eerste instantie ga je je eerst oriënteren op een vervanger voor De Jong denk ik dan. Maar goed we zullen zien of Pyth het bij het juiste eind heeft.
Wat een verstandige man toch ook. Lekker door blijven modderen.quote:Reker wil 'vooral geen gekke dingen doen'
Geschreven op zondag, 25 januari om 19:49
PSV moest ‘zeventien finales’ zien te winnen om kans te houden op het landskampioenschap, maar al na twee finales kunnen die mooie woorden vergeten worden. PSV verspeelde eerst al punten bij Roda JC (1-1) en kwam dit weekend niet verder dan een gelijkspel tegen NAC (2-2). Algemeen directeur Jan Reker hoopt dat de rust behouden kan blijven.
Het bestuurslid ligt, evenals hoofdtrainer Huub Stevens, onder vuur bij de supporters, die wat willen zien gebeuren in Eindhoven. Op veel nieuwe spelers hoeven zij echter niet te rekenen. Ook het ontslag van trainer Stevens is volgens Reker niet de oplossing. Gezien de spreekkoren en witte zakdoekjes op de tribunes lijkt niet iedereen het daar mee eens te zijn.
Reker zegt de kritiek van de fans te begrijpen. “Maar we moeten vooral geen gekke dingen doen”, zegt de directeur in AD/Sportwereld. “Ik snap dat de fans óók mijn kant op wijzen, maar we moeten vooral rustig blijven. Aan de instelling van de spelers ligt het niet, ook niet aan de inzet van de technische staf. Er wordt goed getraind. We moeten hard blijven werken om het seizoen als derde te finishen. Bij de eerste twee eindigen is niet reëel meer.''
Het is financieel en sportief twee stappen hoger dan PSV.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:22 schreef Rucebo het volgende:
[..]
HSV kan Afellay zeker goed gebruiken en Olic gaat toch over een half jaar weg. Maar vind het zelf niet zo'n geweldige stap omhoog...
Blijft over kwaliteit, Jantjequote:Aan de instelling van de spelers ligt het niet, ook niet aan de inzet van de technische staf. Er wordt goed getraind.
Nog niet zo lang geleden werd er door van Kraaij en Rekert toch beweerd dat de selectie beter was dan die van vorig jaar? Dus daar kan het niet aan liggen heur!!!quote:
Het loopt gewoon niet dit seizoen, alles zit tegen. Je kunt niet ieder jaar kampioen worden.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden werd er door van Kraaij en Rekert toch beweerd dat de selectie beter was dan die van vorig jaar? Dus daar kan het niet aan liggen heur!!!
Nee maar zo slecht voetballen... dat moet toch wel beter kunnenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het loopt gewoon niet dit seizoen, alles zit tegen. Je kunt niet ieder jaar kampioen worden.
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee maar zo slecht voetballen... dat moet toch wel beter kunnen
Wat dan wel?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog niet zo lang geleden werd er door van Kraaij en Rekert toch beweerd dat de selectie beter was dan die van vorig jaar? Dus daar kan het niet aan liggen heur!!!
Ik neem aan dat dan de pleuris uitbreekt.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Ibi weg: ik geef hem groot gelijk. en als PSV er een zak geld voor krijgt, helpt hij PSV ook nog eens...
Over de kwaliteit van de selectie ben ik het met je eens, maar ik vond Van Gaal vorig jaar toch verstandigere beslissingen nemen dan Stevens nu doet (alhoewel ik vorig jaar al riep dat Ari gewoon iedere week hoort te spelen, want dat is een fantastische spits).quote:Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef ganzenherder het volgende:
Deze selectie zou wat kwaliteit betreft gewoon 3e moeten worden. Maarja, soms loopt het gewoon niet, zie AZ vorig jaar en met ongeveer dezelfde selectie en trainer staan die nu ineens stevig aan kop.
PSV mist inderdaad gewoon een echte afmaker..quote:Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef mcyodogg het volgende:
Hoezo zou PSV laf en verdedigend zijn? Ze zijn continu op jacht naar een gelijkmaker.
Bovendien waren er recentelijk nog cijfers dat PSV op Ajax na de meeste doelpogingen heeft gedaan dit seizoen. Verdedigend gezien is er wel wat aan te merken op Stevens, maar voorin mist PSV toch vooral kwaliteit. Gewoon pure kwaliteit om effectief om te gaan met de mogelijkheden die aangeboden worden.
Ik denk dat die Toivonen wel een goeie is , al is het moeilijk oordelen na 1 wedstrijdquote:Op maandag 26 januari 2009 00:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
PSV mist inderdaad gewoon een echte afmaker..
met een fatsoenlijke verdediging hou je vaker de 0 en hadden we veel meer punten gehaald. Gisteren was dat weer duidelijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef mcyodogg het volgende:
Hoezo zou PSV laf en verdedigend zijn? Ze zijn continu op jacht naar een gelijkmaker.
Bovendien waren er recentelijk nog cijfers dat PSV op Ajax na de meeste doelpogingen heeft gedaan dit seizoen. Verdedigend gezien is er wel wat aan te merken op Stevens, maar voorin mist PSV toch vooral kwaliteit. Gewoon pure kwaliteit om effectief om te gaan met de mogelijkheden die aangeboden worden.
Oh, maar dat is zeker waar. En dat is ook minstens zo goed de reden dat het niet loopt, en ook waar je Stevens verantwoordelijk voor kunt houden (met name in de eerste maanden was het maar wat aanrommelen qua formatie).quote:Op maandag 26 januari 2009 01:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met een fatsoenlijke verdediging hou je vaker de 0 en hadden we veel meer punten gehaald. Gisteren was dat weer duidelijk.
en het mooie is dat Stevens in de voorhoede ook maar wat aanrommeld. Regelmatig andere combi's/ Toivonen zou eerst nog niet klaar zijn voor de basis en start er ineens in. Terwijl die jongen alleen maar een 2 spitsen systeem gewend is. Dat zegt hij zelf nog. Hij moest enorm wennen.quote:Op maandag 26 januari 2009 01:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Oh, maar dat is zeker waar. En dat is ook minstens zo goed de reden dat het niet loopt, en ook waar je Stevens verantwoordelijk voor kunt houden (met name in de eerste maanden was het maar wat aanrommelen qua formatie).
Maar zelfs met de velen tegengoals die PSV krijgt, hebben ze de kansen gehad er toch wat van te maken, waarvan gisteren ook een goed voorbeeld was. Wat ik wilde aangeven, is dat het helemaal niet met durf te maken heeft, of dat er te weinig aanvallers zouden spelen. Voorheen kreeg PSV een aantal mogelijkheden, daar gingen er een paar van in, en vervolgens werd er niets meer weggeven. Nu komt er van beide niks meer van.
Koevermans, en in iets mindere mate Lazovic, zijn ook echte afmakers, maar worden niet in het juiste systeem gebruikt. Zet ze vanaf het begin van het seizoen naast elkaar en ik denk dat ze er dan nu al ieder minstens 12 in hadden liggen, en sowieso zie je dat het hele team beter speelt zodra ze 2 aanspeelpunten hebben in de spits ipv 1 (die geen aanspeelpunt meer is, want die wordt dubbel gedekt en dus niet meer bereikt).quote:Op maandag 26 januari 2009 00:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
PSV mist inderdaad gewoon een echte afmaker..
Mee eens, hoogste tijd dat Stevens de weg vrijmaakt voor een echte coach! Dag Stevensquote:Op maandag 26 januari 2009 02:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Koevermans, en in iets mindere mate Lazovic, zijn ook echte afmakers, maar worden niet in het juiste systeem gebruikt. Zet ze vanaf het begin van het seizoen naast elkaar en ik denk dat ze er dan nu al ieder minstens 12 in hadden liggen, en sowieso zie je dat het hele team beter speelt zodra ze 2 aanspeelpunten hebben in de spits ipv 1 (die geen aanspeelpunt meer is, want die wordt dubbel gedekt en dus niet meer bereikt).
Beide zijn fantastische spelers in een 4-4-2 systeem. Waarom dan in godsnaam telkens die gasten te kort doen door ze als eenzame spits neer te zetten!?
En dat ze nu meer doelpogingen hebben, kan ik me wel iets bij voorstellen, want vrijwel iedere PSV speler behalve de spits (want die staat op een eilandje en wordt doorgaans niet bereikt), schiet bij iedere mogelijkheid meteen zelf op goal, zoals Dzsudszak, Amrabat, Afellay, Mendez, Culina, Wuytens, etc...
Het zegt meer iets over dat ze geen fatsoenlijke aanvallen kunnen of durven op te zetten, en dus maar op goed geluk vanuit de 2de linie op goal gaan knallen.
1 van de basisregels van het voetbal is dat je kijkt naar welke kwaliteiten je zelf in huis hebt, en probeer daar optimaal gebruik van te maken. Het lijkt me overduidelijk dat Stevens probeert het tegendeel te bewijzen, en daar grandioos in faalt. Hij rommelt wat aan met de opstellingen, telkens andere spelers op andere/verkeerde posities, trekt zich niets aan van de prima kwaliteiten van zijn spitsen, etc etc.
Wie had je in gedachten als coach?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:19 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Mee eens, hoogste tijd dat Stevens de weg vrijmaakt voor een echte coach! Dag Stevens
Zoiets is eigenlijk een nieuw topic waard... zo vele mensen, evenzovele meningen.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wie had je in gedachten als coach?
Hehehe en dan komt hij uiteindelijk toch nietquote:Op maandag 26 januari 2009 03:23 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Zoiets is eigenlijk een nieuw topic waard... zo vele mensen, evenzovele meningen.
Frank Rijkaard lijkt mij een geschikte, nieuw en verfrissend. (kwestie van een stereo laten zien en hij tekent wel!)
Grote kans van niet idd, vanwege zijn sabbatical (was door Feyenoord gepolst en daar had ie zeker geen trek in). Anders een buitenlander, Trappatoni of een andere lekker heethoofd, dan komt er tenminste emotie in het spel. Aan wie denk jij ?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hehehe en dan komt hij uiteindelijk toch niet
Tja ik ben geen PSV supporter dus kan wel een belachelijke naam als Fritz Korbach posten maar uhm ik vind Verbeek echt een goede coach.In het meer "gemoedelijke" Eindhoven zou hij het prima doen denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:37 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Grote kans van niet idd, vanwege zijn sabbatical (was door Feyenoord gepolst en daar had ie zeker geen trek in). Anders een buitenlander, Trappatoni of een andere lekker heethoofd, dan komt er tenminste emotie in het spel. Aan wie denk jij ?
Ik zou het Verbeek zeker gunnen, maar of dat op dit moment een verstandige zet is ... dat betwijfel ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tja ik ben geen PSV supporter dus kan wel een belachelijke naam als Fritz Korbach posten maar uhm ik vind Verbeek echt een goede coach.In het meer "gemoedelijke" Eindhoven zou hij het prima doen denk ik.
Zolang Reker er zit is welke coach dan ook geen verstandige zetquote:Op maandag 26 januari 2009 03:48 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Ik zou het Verbeek zeker gunnen, maar of dat op dit moment een verstandige zet is ... dat betwijfel ik.
Hij is toch niet de enige schuldige van alle problemen?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zolang Reker er zit is welke coach dan ook geen verstandige zet
Niet de enige, wel de hoofd schuldige.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is toch niet de enige schuldige van alle problemen?
Waarom zo lang wachten? Nog dieper zakken? Gun Stevens ook eens een goede nachtrust en verlos hem uit zijn lijden! Het wordt immers onmenselijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:43 schreef motherflocker het volgende:
De trainer er NU buiten gooien schiet niet op, alleen maar onrust die er al zoveel is. Zou Stevens het seizoen laten afmaken en dan samen met Reker buiten gooien.
Haal Rutten maar terug
Beetje topicvulling.quote:[LEZERSBIJDRAGE] Multifunctioneel, dat schijnen ze allemaal te zijn. De voetbalstadions van tegenwoordig. Maar dat de discotheekmodus zelfs tijdens de wedstrijd aanstaat; dat had ik nooit durven dromen. Totdat het Philipsstadion in Eindhoven me tijdens PSV - NAC definitief ontwaakte.
afbeelding vergroten Het Philips Stadion. FOTO www.skyscrapercity.com
In de atlas lijken het toch echt Brabanders, die PSV-supporters. Daar horen dan termen bij. Bourgondisch, lange avondjes, liever een biertje te veel dan te weinig. En vooral heel veel lawaai maken. Maar de enige opening waaruit kabaal kwam zaterdag waren de boxen.
“We zingen Forza Forza PSV, Eindhoven, Eindhoven. En we springuuuh”, aldus het intelligente intermezzo als PSV een doelpunt maakt. Om nog maar te zwijgen van de PSV-loopt-het-veld-op-hit. Oorverdovend neemt Tina Turner het vocale deel voor haar rekening.
Misschien kunnen ze het voorbeeld van kleine broer Eindhoven volgen. En gewoon mensen op een bord schilderen. Want de supporters van PSV zitten er alleen voor het beeld bij. Zelf maken ze geen geluid. En wannéér ze dat doen worden ze overkrijst door een speaker, die waarschijnlijk een schreeuwverbod als jeugdtrauma moet verwerken..
Wat is er mis met gewoon keihard juichen als de bal het net doet bollen? Honderd keer oprechter dan een klinisch gefabriceerd deuntje. Het enige dat ik nog miste is de tekst van de liedjes op de immense Philips-beelschermen.
Zo zal het worden. Dirigentje voor elk vak. Nog een sfeeractie erbij. Overal papieren ophangen: “Jongens, wel karton boven je hoofd houden, hč?” Sfeeractie. Alleen het woord al. Sfeer is er of niet. Als je acties nodig hebt gaat er iets niet helemaal goed.
Toen de 1-2 zwaar onterecht achter keeper Isaksson viel was het even stil. Toen begon de harde kern van PSV, met de nostalgische naam Oost, te zingen. Stevens moest oprotten. En Reker maakt de club kapot. En dat zonder deuntje of dirigent. Waarvoor hulde.
Verbeek is net als Huub, zijn eigen ding doen, niet goed luisteren naar de groep.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:48 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Ik zou het Verbeek zeker gunnen, maar of dat op dit moment een verstandige zet is ... dat betwijfel ik.
Wat een geweldig stukjequote:Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef Suijk het volgende:
Een bijzonder intelligente lezersbijdrage van een NAC supporter in het AD:
[..]
Beetje topicvulling.
Beetje zielig stukje. Een actie om de sfeer te verhogen een sfeeractie noemen, goh. En de rest klopt ook al nietquote:Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje topicvulling.
Nu wil ik niet heel lullig doen, maar PSV krijgt ook lang niet altijd het uitvak volquote:Op maandag 26 januari 2009 10:27 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Beetje zielig stukje. Een actie om de sfeer te verhogen een sfeeractie noemen, goh. En de rest klopt ook al niet.
Ik weet niet of het nu wel zo was, maar clubs als NAC of Willem II krijgen het uitvak in Eindhoven niet eens vol, dus zeg dan niks...
Denk ik inderdaad ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Verbeek is net als Huub, zijn eigen ding doen, niet goed luisteren naar de groep.
Ik denk dat Verbeek zeker geen goede keuze is, veel te rechtlijnig
Hoe betrouwbaar was/is jouw Ibi-verhaal?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet de enige, wel de hoofd schuldige.
Dat weet ik, maar ik ga dan ook geen andere clubs zo zielig afkraken...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef noxious het volgende:
[..]
Nu wil ik niet heel lullig doen, maar PSV krijgt ook lang niet altijd het uitvak vol
Wat een stoere jongen moet dat zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje topicvulling.
er staat een foto bijquote:Op maandag 26 januari 2009 11:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een stoere jongen moet dat zijn.
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA dat zegt echt genoegquote:
Toch zit er in dat stukje wel een kern van waarheid hoor, ook al is het natuurlijk zwaar overdreven. En Simply the Best mag natuurlijk absoluut nooit afgekraakt wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nu neem ik hem nog minder serieus...
Vind het een slechte column. het einde vooralquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nu neem ik hem nog minder serieus...
Bij bijna elke club wordt muziek gedraaid bij opkomst van de spelers en na een doelpunt. Sfeer is altijd prima, zeker op Oost. Sfeeracties zijn leuk en mooi.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch zit er in dat stukje wel een kern van waarheid hoor, ook al is het natuurlijk zwaar overdreven. En Simply the Best mag natuurlijk absoluut nooit afgekraakt worden
Redelijk betrouwbaar gezien het feit dat het van iemand binnen de PSV-organisatie komt.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar was/is jouw Ibi-verhaal?
Natuurlijk, maar de muziek is meestal wel te hard en bij de helft van de nummers heb ik zoiets vanquote:Op maandag 26 januari 2009 12:43 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Bij bijna elke club wordt muziek gedraaid bij opkomst van de spelers en na een doelpunt. Sfeer is altijd prima, zeker op Oost. Sfeeracties zijn leuk en mooi.
Gewoon een zielig en jaloers stukje...
Sommige nummers zijn nogal triest inderdaad. Nick en Simon in de rustquote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de muziek is meestal wel te hard en bij de helft van de nummers heb ik zoiets van![]()
![]()
Inderdaad, daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de muziek is meestal wel te hard en bij de helft van de nummers heb ik zoiets van![]()
![]()
Oke, het is een gerucht maar dan nogquote:Saviola wil verkassen naar PSV
Geplaatst op 25-01-2009 18:31 door Erwin Hokken
Javier Saviola mag vertrekken bij zijn club Real Madrid en lijkt te gaan verkassen naar PSV. De spits gaf aan een overstap naar Eindhoven wel te zien zitten. "PSV zit al een tijdje achter me aan en dat kan ik erg waarderen."
PSV had aan het begin van dit seizoen ook al interesse in de Argentijnse spits. Toen mocht hij niet vertrekken van zijn club Real Madrid, maar nu lijken de kaarten anders te liggen. "Nu wíl ik weg. Als ik niet speel dan vertrek ik. Punt. Ik heb geen zin om alleen maar op de bank te zitten.", aldus de aanvaller.
"PSV is de grootste club uit Nederland, dat elk seizoen in de Champions League speelt. Dat PSV mij wil hebben vind ik een eer, zeker omdat ze al een paar seizoenen achter me aan zitten." Saviola ziet een vertrek naar de Eindhovenaren dan ook wel zitten. "Mijn voorkeur gaat nu uit naar PSV."
Als ik jullie was zou ik 'm razendsnel halen voordat iemand 'm even de stand van de eredivisie laat zien.quote:"PSV is de grootste club uit Nederland, dat elk seizoen in de Champions League speelt
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik 'm razendsnel halen voordat iemand 'm even de stand van de eredivisie laat zien.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 26 januari 2009 13:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik 'm razendsnel halen voordat iemand 'm even de stand van de eredivisie laat zien.
quote:PSV in de markt voor Argentijns wonderkind
PSV is zeer geinteresseerd in Radamel Falcao Garcia Zárate. Hij komt momenteel uit voor het Argentijnse River Plate en moet aan het eind van het seizoen naar PSV verkassen.
Zarate is een 22-jarige spits. Hij heeft zelf ook interesse in een overstap naar PSV: "PSV is hier in Argentinië maar ook in Colombia vooral bekend door de uitstekende scouting. Kijk maar naar Ronaldo, Romario, Gomes en nog vele anderen, PSV is misschien wel dé club om hogerop te komen in Europa." aldus de Colombiaan.
Gomes komt nu ook in het Ronaldo Romario rijtjequote:Op maandag 26 januari 2009 13:32 schreef ruud.nl het volgende:
Nog eentje die staat te springen om naar PSV te komen:
[..]
http://www.voetbal4u.com/nieuws/index.php?news=8212
Was ook al voor een deel meer dan 2 jaar oud, dus inderdaad niet erg serieus te nemen...quote:Op maandag 26 januari 2009 13:58 schreef motherflocker het volgende:
Geloof helemaal niks van die berichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |