Wat een dikke failquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Koen465 het volgende:
Waar blijft de CL voor PSV? Snik snik.......... Dit jaar worden ze zo goed als zeker geen kampioen meer. Ik denk dat ze 5de worden. Zo slecht is dat nog niet. Als Ajax 2de wordt en ze spelen tegen elkaar.... En PSV wint.......... Dan kunnen we nog naar de CL! Het verschil tussen de 2de en de 5de plaats is bijna niks gewoon. Als PSV in de Zomervakantie goede spelers koopt, kunnen ze er weer wat van bakken volgend seizoen. Ze hebben zat geld verdient de afgelopen jaren. Niet zoals Ajax dat vorig jaar 450.000,- verdiende met Internationaal voetbal. Whahahah en PSV 27.000.000,- of zo.... Als het eens in de 5 jaar mis gaat vind ik alles goed hoor.
Dat zou mooi zijn, al geloof ik daar niet echt in.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De positie van Schuitema word zo langzamerhand natuurlijk ook onhoudbaar. Reker is zijn man en samen hebben ze PSV tot de grond toe afgebroken. Tijd voor een schoonmaak bij PSV, misschien dat we van Raaij nog kunnen bewegen tot een terugkeer.
Schuitema had daar allang niet meer moeten zitten om meerdere redenen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De positie van Schuitema word zo langzamerhand natuurlijk ook onhoudbaar. Reker is zijn man en samen hebben ze PSV tot de grond toe afgebroken. Tijd voor een schoonmaak bij PSV, misschien dat we van Raaij nog kunnen bewegen tot een terugkeer.
Amen. Dus denk maar niet dat die andere oetlul vertrekt. Die blijft hier nog jaren de boel verzieken met de rest van die prutzooi.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:13 schreef rubbereend het volgende:
drama zoBen benieuwd of Stevens het seizoen af maakt.
[..]
Schuitema had daar allang niet meer moeten zitten om meerdere redenen.
Waarschijnlijk wel ja. In de RvC houdt iedereen elkaar wel de hand boven het hoofd. Tijd om terug te keren naar een echte voorzitter en een controlerende RvC die zich niet met het beleid bemoeit. Maar ja, dan moeten er een stel van die egotrippers hun macht uit handen geven...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Amen. Dus denk maar niet dat die andere oetlul vertrekt. Die blijft hier nog jaren de boel verzieken met de rest van die prutzooi.
En of ze dat doen....... Is een tweedequote:Op zondag 25 januari 2009 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. In de RvC houdt iedereen elkaar wel de hand boven het hoofd. Tijd om terug te keren naar een echte voorzitter en een controlerende RvC die zich niet met het beleid bemoeit. Maar ja, dan moeten er een stel van die egotrippers hun macht uit handen geven...
dat deed de RvC al in de Timmer tijd, die mocht dik na zijn aflopende termijn nog blijven zitten...... en er zitten voor een groot deel nog steeds dezelfde mensen in dus dat zal wel niet veranderenquote:Op zondag 25 januari 2009 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. In de RvC houdt iedereen elkaar wel de hand boven het hoofd. Tijd om terug te keren naar een echte voorzitter en een controlerende RvC die zich niet met het beleid bemoeit. Maar ja, dan moeten er een stel van die egotrippers hun macht uit handen geven...
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:39 schreef PyTh het volgende:
De reden dat Afellay gisteren zo'n lange ronde langs het publiek maakte komt omdat hij gisteren zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld heeft. Deze week zal bekend gemaakt worden dat hij naar HSV vertrekt.
Denk dat Reker persoonlijke beveiliging kan gaan nemen nadat dit bekend gemaakt gaat worden.
Inside info?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:39 schreef PyTh het volgende:
De reden dat Afellay gisteren zo'n lange ronde langs het publiek maakte komt omdat hij gisteren zijn laatste wedstrijd voor PSV gespeeld heeft. Deze week zal bekend gemaakt worden dat hij naar HSV vertrekt.
Denk dat Reker persoonlijke beveiliging kan gaan nemen nadat dit bekend gemaakt gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had al zo'n vermoeden toen ik het gisteren zag, maar jij weet meer klaarblijkelijk?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:39 schreef PyTh het volgende:
Ik moest nog het hardst lachen omquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Koen465 het volgende:
Waar blijft de CL voor PSV? Snik snik.......... Dit jaar worden ze zo goed als zeker geen kampioen meer. Ik denk dat ze 5de worden. Zo slecht is dat nog niet. Als Ajax 2de wordt en ze spelen tegen elkaar.... En PSV wint.......... Dan kunnen we nog naar de CL! Het verschil tussen de 2de en de 5de plaats is bijna niks gewoon. Als PSV in de Zomervakantie goede spelers koopt, kunnen ze er weer wat van bakken volgend seizoen. Ze hebben zat geld verdient de afgelopen jaren. Niet zoals Ajax dat vorig jaar 450.000,- verdiende met Internationaal voetbal. Whahahah en PSV 27.000.000,- of zo.... Als het eens in de 5 jaar mis gaat vind ik alles goed hoor.
hahaquote:Als PSV in de Zomervakantie goede spelers koopt, kunnen ze er weer wat van bakken volgend seizoen
Nou ja, als het waar is kunnen we mooi naar het linkerrijtje afzakkenquote:Op zondag 25 januari 2009 15:07 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad inside info...
Ik heb niet echt het gevoel dat Afellay nog veel plezier heeft bij psv momenteel, bovendien staat ie nu ook redelijk stil in zijn ontwikkeling...quote:Op zondag 25 januari 2009 15:49 schreef Blueberrypancake het volgende:
Geloof er niets van dat Afellay nu vertrekt.
Dan zou ik meteen tekenen. Hij moet toch een keer weg en als je flink kan cashen dan moet je daar gebruik van maken.quote:Op zondag 25 januari 2009 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]wordt het volledige bedrag van de Jong overgemaakt naar PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |