Er is geen CL-playoff dit jaarquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Koen465 het volgende:
Waar blijft de CL voor PSV? Snik snik.......... Dit jaar worden ze zo goed als zeker geen kampioen meer. Ik denk dat ze 5de worden. Zo slecht is dat nog niet. Als Ajax 2de wordt en ze spelen tegen elkaar.... En PSV wint.......... Dan kunnen we nog naar de CL! Het verschil tussen de 2de en de 5de plaats is bijna niks gewoon. Als PSV in de Zomervakantie goede spelers koopt, kunnen ze er weer wat van bakken volgend seizoen. Ze hebben zat geld verdient de afgelopen jaren. Niet zoals Ajax dat vorig jaar 450.000,- verdiende met Internationaal voetbal. Whahahah en PSV 27.000.000,- of zo.... Als het eens in de 5 jaar mis gaat vind ik alles goed hoor.
Gastquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Koen465 het volgende:
Waar blijft de CL voor PSV? Snik snik.......... Dit jaar worden ze zo goed als zeker geen kampioen meer. Ik denk dat ze 5de worden. Zo slecht is dat nog niet. Als Ajax 2de wordt en ze spelen tegen elkaar.... En PSV wint.......... Dan kunnen we nog naar de CL! Het verschil tussen de 2de en de 5de plaats is bijna niks gewoon. Als PSV in de Zomervakantie goede spelers koopt, kunnen ze er weer wat van bakken volgend seizoen. Ze hebben zat geld verdient de afgelopen jaren. Niet zoals Ajax dat vorig jaar 450.000,- verdiende met Internationaal voetbal. Whahahah en PSV 27.000.000,- of zo.... Als het eens in de 5 jaar mis gaat vind ik alles goed hoor.
Gast, serieusquote:Op zondag 25 januari 2009 11:56 schreef Koen465 het volgende:
Huub maakt zich echt belachelijk.quote:Op zondag 25 januari 2009 11:58 schreef ub40_bboy het volgende:
Is deze hier al gepost?
[ afbeelding ]
quote:De supporters van PSV kunnen een terugkeer van Heurelho Gomes voorlopig uit hun hoofd zetten. Coach Huub Stevens ziet de komst van de Braziliaan niet zitten. "We hebben vier goede keepers. De prioriteiten liggen in de toekomst op andere posities. Gomes heeft er vorig seizoen voor gekozen om PSV de rug toe te keren. Dan denk ik niet dat je een speler na een half jaar terug moet gaan halen." (Eredivisie Live)
Tsjah hij ziet ook elke week progressie. Maar een vriend van me zei al, als Feyenoord niet zo diep in de shit had gezeten was Stevens allang ontslagen.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Huub maakt zich echt belachelijk.
Ach Cassio heeft je ook al 2 punten gekost.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:31 schreef -SG- het volgende:
Als hij dan toch zo nodig geen keeper erbij wil halen laat Cassio dan onder de lat staan! Altijd beter dan die Issakson.
Ja en Issakson toch net wat meer..quote:Op zondag 25 januari 2009 12:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach Cassio heeft je ook al 2 punten gekost.
Het ego van Reker is volgens mij HEEL groot.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Als Huub Stevens weg moet, is het logisch dat Reker ook weg gaat. Hij heeft deze groep bij elkaar gehaald en hij heeft deze trainer daarop gezet. Dus zou hij net zoals Peter Bosz zijn conclusies moeten trekken. Of heeft die Reker een te groot ego?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |