abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:27:33 #126
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65372188
.
A little knowledge is a dangerous thing.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:36:08 #127
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_65372490
godver ik begin er onderhand kotsmisselijk van te worden. Shit resultaten dat het zijn.
Ik begin onderhand wel te hopen op Rutten, terwijl ik met Stevens toch hoop had op beter.
Aan de andere kant, de schuld ligt niet alleen bij Stevens (lees: Reker en co). Dus wellicht kan Ruten de ploeg ook niet zomaar 1 2 3 4 (hoedje van papier) op zadel zetten. Zelfs verdomme niet als er een voetsteun is op dat kutpaard genaamd Reker.

Excuses voor het taalgebruik maar ik ben pissed.
En nu ga ik ook pissen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_65372930
succes
  zondag 25 januari 2009 @ 00:02:03 #129
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65373317
Alleen Gomes zal ook niet helpen. Dit fc Eindhoven heeft ook spelers als Alex, Engelaar en Van Bommel nodig. Ja, ik zeg Van Bommel. Ik vind hem geen goede voetballer maar hij kan deze ploeg wel een beetje meer pit geven.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65375149
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
En met de winst van Ajax morgen is het écht 100% over voor PSV (als dat het al niet was). Heerenveen ook winst, één van de concurrenten nu.
Wat is het nut van jouw posts in dit topic? Nogal bijdehand he.
pi_65375160
-quote van edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door Gordon_Shumway op 25-01-2009 11:58:58 ]
  zondag 25 januari 2009 @ 01:56:52 #132
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65375620
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:23 schreef ub40_bboy het volgende:
Heeft Stevens weer progressie gezien?
Hij speelde zowaar wel ongeveer een kwartier met Lazovic EN Koevermans naast elkaar in de spits. Dus tja, dat is vooruitgang.

Van Paris Hilton heb ik een gemengde eerste indruk: deed wat aardige dingen en was rustig aan de bal, maar dan maakt ie een schwalbe en dan heb je het eigenlijk al heel snel verpest bij mij. Zo zonde. Je hoopt op een spits die dat soort bullshit niet nodg heeft.

Schitterende goal trouwens van Afellay. Wie gaf de pass eigenlijk, want dat was me niet helemaal duidelijk in de samenvatting. Wederom een briljante pass van Lazovic, of was het ditmaal iemand anders!?

Maar goed, ook wat mij betreft mag Stevens zo spoedig mogelijk opzouten. Hij blijft telkens maar dezelfde fouten maken, en ik vind dat PSV gewoon een heel goed team heeft (qua spelers), maar dat komt er natuurlijk niet uit wanneer je ze niet goed neerzet. Zoveel aanvallende kwaliteiten in dat team, en dan ga je laf met 1 spits spelen die op een eilandje komt te staan... Om nog maar te zwijgen over het opstellen van balinleveraars als Culina (die zou toch oprotten naar Australie?) en Mendez...(!)
  zondag 25 januari 2009 @ 02:17:32 #133
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_65375930
Gomes was toch weggegaan deze zomer omdat hij niet meer bij PSV wilde zijn door Reker. Dan is het toch onmogelijk dat hij terug komt.Zou ook kapitaalvernietiging zijn voor Issakson en Ramos.
Ongeloofelijk trouwens dat Stevens Amrabat niet opstelt.Een van de grootste talenten in Nederland imho.
#FreeHat
pi_65376141
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hij speelde zowaar wel ongeveer een kwartier met Lazovic EN Koevermans naast elkaar in de spits. Dus tja, dat is vooruitgang.

Van Paris Hilton heb ik een gemengde eerste indruk: deed wat aardige dingen en was rustig aan de bal, maar dan maakt ie een schwalbe en dan heb je het eigenlijk al heel snel verpest bij mij. Zo zonde. Je hoopt op een spits die dat soort bullshit niet nodg heeft.

Schitterende goal trouwens van Afellay. Wie gaf de pass eigenlijk, want dat was me niet helemaal duidelijk in de samenvatting. Wederom een briljante pass van Lazovic, of was het ditmaal iemand anders!?

Maar goed, ook wat mij betreft mag Stevens zo spoedig mogelijk opzouten. Hij blijft telkens maar dezelfde fouten maken, en ik vind dat PSV gewoon een heel goed team heeft (qua spelers), maar dat komt er natuurlijk niet uit wanneer je ze niet goed neerzet. Zoveel aanvallende kwaliteiten in dat team, en dan ga je laf met 1 spits spelen die op een eilandje komt te staan... Om nog maar te zwijgen over het opstellen van balinleveraars als Culina (die zou toch oprotten naar Australie?) en Mendez...(!)
Culina gaat in de zomer pas weg!

En volgens de radio was Dszusdzak goed vandaag (of in elk geval de beste PSV'er), maar als ik het hier zo lees was het toch een beetje anders?
  zondag 25 januari 2009 @ 03:03:24 #135
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_65376463
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gomes was toch weggegaan deze zomer omdat hij niet meer bij PSV wilde zijn door Reker. Dan is het toch onmogelijk dat hij terug komt.Zou ook kapitaalvernietiging zijn voor Issakson en Ramos.
Ongeloofelijk trouwens dat Stevens Amrabat niet opstelt.Een van de grootste talenten in Nederland imho.
Is min of meer uitgepraat en ze kunnen weer door 1 deur. Kwam in princippe door die Lemic.
Maar als het goed is blijft Reker toch niet lang meer, dus staat de deur wijd open voor Gomes.
En idd kapitaalvernietiging, maar neem nu je verlies met Isaksson en probeer hem te verkopen.

Verder natuurlijk schande dat Stevens zo aan een wedstrijd begint. Zet gewoon Lazo en Amrabat in de basis.

-----------Simons--Bakkal-------
---------------Afellay----------
Amrabat--Lazovic--Dzsudzsak
  zondag 25 januari 2009 @ 03:09:17 #136
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65376518
quote:
Op zondag 25 januari 2009 03:03 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Is min of meer uitgepraat en ze kunnen weer door 1 deur. Kwam in princippe door die Lemic.
Maar als het goed is blijft Reker toch niet lang meer, dus staat de deur wijd open voor Gomes.
En idd kapitaalvernietiging, maar neem nu je verlies met Isaksson en probeer hem te verkopen.

Verder natuurlijk schande dat Stevens zo aan een wedstrijd begint. Zet gewoon Lazo en Amrabat in de basis.

-----------Simons--Bakkal-------
---------------Afellay----------
Amrabat--Lazovic--Dzsudzsak
Dan staat Lazo dus weer alleen op een eilandje.

Gewoon Danko en Koef naast elkaar in de spits: uitstekend duo dat elkaar prima aanvoelt en het goed kan vinden met elkaar.

Gewoon 4-4-2 spelen, met Simons uiteraard als verdedigende middenvelder, en Afellay centraal achter de spitsen. Op de flanken Dzsudzak en Amrabat, maar wanneer nodig kun je daar ook 1 voor inruilen voor Bakkal, om wellicht iets verdedigender te speler (of wanneer je bijvoorbeeld straks Kromkamp terughebt, dan kan die telkens opkomen over Bakkal heen)
Maar sowieso met 2 spitsen naast elkaar.

En Mendez en Culina horen niet in de basis: vrijwel geen meerwaarde, te lage handelingssnelheid, en leveren te makkelijk en te vaak de bal in.

Centrum van de verdediging gewoon Marcellis en Salcido, waar ze horen te staan.
  zondag 25 januari 2009 @ 03:19:54 #137
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_65376613
quote:
Op zondag 25 januari 2009 03:09 schreef Yi-Long het volgende:

Dan staat Lazo dus weer alleen op een eilandje.

Gewoon Danko en Koef naast elkaar in de spits: uitstekend duo dat elkaar prima aanvoelt en het goed kan vinden met elkaar.
Lazo heeft in 'mijn' opstelling wat meer aanvoer.... Een beetje hetzelfde als in 04/05 toen Vennegoor aanvoer kreeg van Farfan, Park, van Bommel dus.

Maar 4-4-2 kan natuurlijk ook. Duidelijk is dat er meer aanvallende spelers in de basis moet beginnen. Vandaag had je alleen Toivonen, Afellay, Dzsudszsak en in mindere mate Bakkal.
pi_65376908
Succes met 7 jaar ellende.
pi_65376938
quote:
Op zondag 25 januari 2009 03:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Succes met 7 jaar ellende.
?
  zondag 25 januari 2009 @ 04:54:16 #140
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65377116
quote:
Op zondag 25 januari 2009 02:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Stevens is te bang om concessies te maken en dan krijg je inderdaad de halfbakken selecties op de mat.

Alleen jammer dat er nu niemand opstaat om rigoreuze veranderingen door te voeren, de beleidsmakers houden nu alleen maar de schijn op.
  zondag 25 januari 2009 @ 08:52:02 #141
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65377669
Gomes; Douglas, Marcellis, Alex, Braafheid; Van Bommel, Engelaar, Park; Afellay; Koef, Lazovic / Amrabat

[ Bericht 5% gewijzigd door Barca op 25-01-2009 10:04:43 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 25 januari 2009 @ 09:41:29 #142
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65377976
quote:
Op zondag 25 januari 2009 03:19 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Lazo heeft in 'mijn' opstelling wat meer aanvoer.... Een beetje hetzelfde als in 04/05 toen Vennegoor aanvoer kreeg van Farfan, Park, van Bommel dus.

Maar 4-4-2 kan natuurlijk ook. Duidelijk is dat er meer aanvallende spelers in de basis moet beginnen. Vandaag had je alleen Toivonen, Afellay, Dzsudszsak en in mindere mate Bakkal.
Duidelijk verschil tussen Lazovic en Vennegoor is natuurlijk dat Vennegoor WEL ok functioneert als diepe eenzame spits, simpelweg omdat ie als targetman gewoon beter die diepe, hoge ballen weet te veroveren en meteen op doel kan koppen/knallen. Lazovic is toch steeds meer een mannetje die in de voeten dient aangespeeld te worden, en dan snel de actie maakt om vrij te komen voor een schot ofzo, maar veel meer behoefte heeft aan iemand naast hem om IETS meer vrijheid te hebben zelf, en om eventueel de kaats/1-2 aan te gaan.

Dus je zult mij niet horen zeggen dat 4-3-3 nooit zal werken, want met de juiste spits en een middenveld dat aansluit, is het een prima systeem. Maar Lazovic en Koef zijn beide spitsen die gewoon veel beter spelen met een 2de spits naast ze, en deze 2 spelers hebben al meerdere keren aangetoond dat ze samen een 'klik' hebben. Daarnaast vind ik gewoon het hele elftal van PSV 'stabieler' spelen wanneer ze 2 aanspeelpunten hebben voorin, ipv 1. Lijkt wel of ze dan wat makkelijker de diepte kunnen en durven zoeken.

Het is nu even afwachten hoe ze het nu gaan oplossen nu Paris Hilton erbij is gekomen, maar wat mij betreft lag het probleem niet zozeer bij de spitsen, want wanneer je die goed gebruikt zijn die prima, maar lag het probleem voornamelijk in de verdediging (en dat is niet zo vreemd als je steeds loopt te schuiven achterin...)
pi_65378506
Dzsudzak's voorzetten zijn gewoon kut. Hij slingert ze maar gewoon een beetje voor, zonder ook maar te proberen ze op maat te maken lijkt het. Als nou 1 op de 2 zouden aankomen ipv 1 op de 10 dat zou al aardig wat verschil maken.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_65379583
quote:
Voor het eerst echt keerde het publiek in het Philips Stadion zich vrij massaal tegen Huub Stevens en Jan Reker. Na de 1-2 achterstand keerde het publiek zich eerst tegen PSV coach Stevens. De coach wist zich niet echt een houding en lachtte wat. Dit keerde vervolgens om naar het adres van algemeen directeur Jan Reker. Hij stond na afloop met tranen het slot te bekijken.
Beelden?, met name van Reker dan he
  zondag 25 januari 2009 @ 11:44:04 #145
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65379614
quote:
Op zondag 25 januari 2009 10:44 schreef neilpad het volgende:
Dzsudzak's voorzetten zijn gewoon kut. Hij slingert ze maar gewoon een beetje voor, zonder ook maar te proberen ze op maat te maken lijkt het. Als nou 1 op de 2 zouden aankomen ipv 1 op de 10 dat zou al aardig wat verschil maken.
Hij valt dit seizoen echt tegen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65379628
quote:
Op zondag 25 januari 2009 04:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

?
Na 7 vette jaren komen meestal 7 magere jaren.
  zondag 25 januari 2009 @ 11:46:54 #147
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65379675
quote:
Op zondag 25 januari 2009 04:00 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

?
Je kent het spreekwoord toch wel?

Edit:

Hier boven mij dus .
  zondag 25 januari 2009 @ 11:47:55 #148
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65379693
Toivonen lijkt op demouge .
pi_65379835
"Toivonen is nog niet echt geintegreerd in het team", aldus Stevens.

Heeft ie gelijk in, die speelde wellicht niet onder zijn niveau.
  zondag 25 januari 2009 @ 11:56:28 #150
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_65379882
Waar blijft de CL voor PSV? Snik snik.......... Dit jaar worden ze zo goed als zeker geen kampioen meer. Ik denk dat ze 5de worden. Zo slecht is dat nog niet. Als Ajax 2de wordt en ze spelen tegen elkaar.... En PSV wint.......... Dan kunnen we nog naar de CL! Het verschil tussen de 2de en de 5de plaats is bijna niks gewoon. Als PSV in de Zomervakantie goede spelers koopt, kunnen ze er weer wat van bakken volgend seizoen. Ze hebben zat geld verdient de afgelopen jaren. Niet zoals Ajax dat vorig jaar 450.000,- verdiende met Internationaal voetbal. Whahahah en PSV 27.000.000,- of zo.... Als het eens in de 5 jaar mis gaat vind ik alles goed hoor.
Vet spel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')