Maar ze werden geen kampioen. En dat is wat telt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Ajax kwam in 2007 ook van meer dan tien punten terug naar 0.
Vorig seizoen ofzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een top 3 met alleen maar 1 klassieke topper.
Hoe lang zal dat geleden zijn?
1980/1981?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een top 3 met alleen maar 1 klassieke topper.
Hoe lang zal dat geleden zijn?
Aldus PN.quote:Publiek keert zich tegen Stevens en Reker
Voor het eerst echt keerde het publiek in het Philips Stadion zich vrij massaal tegen Huub Stevens en Jan Reker. Na de 1-2 achterstand keerde het publiek zich eerst tegen PSV coach Stevens. De coach wist zich niet echt een houding en lachtte wat. Aan het einde van de wedstrijd werden de pijlen gericht op algemeen directeur Jan Reker. Hij stond na afloop met tranen het slot te bekijken.
quote:Hij stond na afloop met tranen het slot te bekijken.
Geeft in ieder geval aan dat hij het zich erg aantrekt. Dat domme lachen van Stevens vind ik erger...quote:
Ik vind dat eigenlijk niet zo leuk. Ondanks de fouten die hij maakt heeft hij het beste voor met PSV.quote:
Ik vind het hilarisch.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo leuk. Ondanks de fouten die hij maakt heeft hij het beste voor met PSV.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie reeks gelijk spelletjes zo. Dit volhouden zo en het linkerrijtje zit er toch wel in.
Zo slecht is het materiaal nou ook weer niet hoor. Als je te laf bent om twee spitsen op te stellen. En Isaksson is ook niks, dat klopt...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wat een gare topic titel... heb Koeman nog geen seconde gemist. Bah wat een kwee was dat, die had ook wel heeel wat andere materiaal om mee te werken als Huub Stevens nu heeft.
Ben nogsteeds niet van mening dat het de schuld van Stevens is dat het nu zo bagger gaat, als je geen betere spelers hebt kan je ook geen betere spelers inbrengen.
Wel ben ik inmiddels uitgekeken op onze vriend Isaksson, heb eerlijkgezegt nooit getwijfeld of hij zou falen oid, en heb em lang de hand boven het hoofd gehouden.. maar stond vandaag toch wel weer gruwelijk te klunzen![]()
zie het somber in!
Mwoah dat betwijfel ik een beetje hoor, als het zo blijft doorgaan zitten er over een paar weken nog maar 25.000 supporters in het stadion schat ik zoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar, we blijven achter ons aller PSV staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |