quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zie liever Zonneveld en Amrabat. Vind Zonneveld zo slecht nog niet, zeker niet minder dan Pieters op dit moment...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:25 schreef Zapper het volgende:
Is het niet gewoon de wraak van Stevens voor het eerder verkiezen van Ronald Koeman boven deze Limburgse vlaai? Stekeblind moet je toch zijn als je Dzsudszák al het hele seizoen opstelt terwijl er écht wel alternatieven zijn voor die zwakke jongen? Ben nooit fan geweest van Stevens maar inmiddels loopt het tegen een hekel hebben aan op.
Die gladde mafioso maakt PSV kapot
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:28 schreef Rucebo het volgende:
Sowieso hadden ze Reis best eens in het eerste op kun stellen nu hij fit is. Lazovic en Koef hebben kansen genoeg gehad en Nijland als centrumspits vind ik niet zo geweldig...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:28 schreef rubbereend het volgende:
damn hoe erg klinkt ditwe moeten kiezen tussen Zonneveld en Pieters
en er is nergens ook maar één gerucht dat we ons daar willen versterken
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef rubbereend het volgende:
ik begin zowaar terug te verlangen naar Koemandie liet gewoon prima voetbal zien begin vorig seizoen.
Ik ook niet. Ik heb niks tegen Ronald verder, maar terug hoef ik hem niet...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef ruud.nl het volgende:
Die andere TT was veel leuker, ik heof Koeman niet terug te zien.
Bron: VoetbalPrimeurquote:PSV bekijkt VVV-ster Honda
EXCLUSIEF - Keisuke Honda wordt nauwlettend in de gaten gehouden door PSV. De Japanner maakt dit seizoen veel indruk bij VVV-Venlo en dat is ook de scouts van de Eindhovense club niet onopgemerkt gebleven.
De 22-jarige Honda is vrijwel wekelijks de beste man op het veld bij VVV. De spelmaker, die ook vanaf de flanken uit de voeten kan, verdiende met zijn goede spel zelfs een uitnodiging voor het nationale elftal van Japan.
PSV heeft de jongeling reeds enkele malen intensief gescout. De titelhouder ziet Honda als een interessante speler om eventueel komende zomer aan haar selectie toe te voegen. Op dit moment is de interesse echter nog niet concreet, weet VoetbalPrimeur.
Behalve PSV hebben nog een aantal clubs uit de Eredivisie, waaronder AZ, belangstelling voor Honda. De Japanner gaf eerder al aan graag een stapje hogerop te willen, maar zich voorlopig volledig op VVV te willen richten. Hoeveel de Venlonaren verlangen voor hun sterspeler, is onbekend.
Welke andere TTquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef ruud.nl het volgende:
Die andere TT was veel leuker, ik hoef Koeman niet terug te zien.
Ook al kan hij het niveau aan, ik heb liever dat ze een aanvaller of verdediger halen. Het middenveld is niet bepaald de linie die om versterkingen vraagt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:27 schreef Rucebo het volgende:
Honda speelt zeer goed bij VVV, maar denk toch dat hij te licht is voor ons middenveld op dit moment...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef ruud.nl het volgende:
Die andere TT was veel leuker, ik hoef Koeman niet terug te zien.
Inderdaad nummer 2quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:40 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ook al kan hij het niveau aan, ik heb liever dat ze een aanvaller of verdediger halen. Het middenveld is niet bepaald de linie die om versterkingen vraagt.
Nee, dank jequote:
Vergeet de stapjes niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:35 schreef rubbereend het volgende:
mijn uitspraak over Koeman was om even te laten zien hoe het nu gaat. Na Koeman is het spel eigenlijk nooit meer op niveau gekomen terwijl het onder Koeman in zijn 2e seizoen gewoon goed stond..... tot de trein kwamIk heb totaal niet het gevoel dat Stevens de groep nog op niveau aan het spelen krijgt. Daar zijn nergens signalen voor behalve nietszeggende quotes in de krant als "Ik zit er dichter op" en "Ik praat veel met de spelers"
quote:Gomes mag naar PSV zodra Tottenham nieuwe keeper heeft
Tottenham Hotspur is bereid mee te werken aan een transfer van Heurelho Gomes naar PSV. Zodra de Londense club een vervangende doelman heeft aangetrokken mag de Braziliaan vertrekken.
Juande Ramos was al niet onder de indruk van Gomes en de goedlachse keeper heeft ook Harry Redknapp niet kunnen overtuigen. Door een gebrek aan concurrentie wist Gomes zijn basisplaats bij The Spurs de laatste maanden weten te behouden, ondanks een groot aantal matige optredens.
Redknapp verkocht deze week zijn reservegoalie César al aan Valencia. Volgens The Daily Telegraph wil de coach die transfer als argument gebruiken om een nieuwe eerste keeper te halen, waardoor Gomes uit beeld zal verdwijnen. Shay Given, Steve Harper (beiden Newcastle United) en Carlos Kameni (Espanyol) zijn al benaderd.
Zodra een nieuwe doelman aangetrokken is zal Gomes volgens het dagblad op de transferlijst geplaatst worden. Tottenham verlangt zes miljoen euro voor de international, ongeveer vier miljoen minder dan de som die deze zomer aan PSV werd overgemaakt.
De Eindhovenaren zouden de situatie van Gomes nog altijd nauwlettend in de gaten houden. Tottenham zou bij PSV de huidige stand van zaken hebben aangegeven, en de regerend landskampioen zou op zijn beurt hebben toegezegd zes miljoen voor Gomes over te hebben.
Je zou ook eens lekker aanvallend spelen, dat kan ook echt nietquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:08 schreef RayMania het volgende:
Lazovic, Koevermans én Amrabat op de bank zetten. Goed bezig die Huub.
Het is niet zo dat PSV geen kansen krijgt, maar de afwerking, zoals gewoonlijk dit seizoen, is waardeloos. En tja, NAC benut die paar kansen beter.quote:
NAC is gewoon slechter.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:25 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Het is niet zo dat PSV geen kansen krijgt, maar de afwerking, zoals gewoonlijk dit seizoen, is waardeloos. En tja, NAC benut die paar kansen beter.
Nou ja, het kan nog.........
Dat is ook zo, maar zolang PSV die kansen niet afmaakt, zal dat niks uitmakenquote:
Het probleem van dit seizoen...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoeveel kansen ze wel niet nodig hebben.![]()
En als je ziet hoe Isaksson bij beide goals optrad.quote:
Oké, bedankt. Dat wisten we echt nog niet.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
En met de winst van Ajax morgen is het écht 100% over voor PSV (als dat het al niet was). Heerenveen ook winst, één van de concurrenten nu.
Stoer hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
En met de winst van Ajax morgen is het écht 100% over voor PSV (als dat het al niet was). Heerenveen ook winst, één van de concurrenten nu.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
En met de winst van Ajax morgen
No shit, sherlock. Alsof er hier nog mensen vertrouwen hebben in een kampioenschap?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
Je bedoelt de winst van AZ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad, beide goals waren wéér onnodig. Netzoals vorige week scheelt gewoon alweer 6 (!) punten. Baggerkuttyfus.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:43 schreef neilpad het volgende:
Sjonge jongen.
Maak je paar minuten voor rust niet zo'n blunder is er niks aan de hand.
Schiet je in de tien minuten na rust twee keer die bal erin is er niks aan de hand.
Verdedig je stijf linkspoot Kolkka een keer fatsoenlijk is er niks aan de hand.
Waarom maken ze het zichzelf zo moeilijk.
Als je dit met 3-1 terecht wint is het vertrouwen gewoon weer wat terug en met Ola wat nieuwe hoop, ipv zakken we nu alleen nog maar verder in de shit.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:44 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben normaal nooit zo van trainers ontslaan, maar nu mag Stevens toch echt gaan. Het heeft eigenlijk het hele seizoen nog niet gelopen. Jammer, maar Huub mag van mij nu wel weg.
Dit is PSV onwaardig.
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Ajax kwam in 2007 ook van meer dan tien punten terug naar 0.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
No shit, sherlock. Alsof er hier nog mensen vertrouwen hebben in een kampioenschap?
Met een fatsoenlijke opstelling en fouten van PSV ja. Echt niet op eigen kracht.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Ajax kwam in 2007 ook van meer dan tien punten terug naar 0.
Maar ze werden geen kampioen. En dat is wat telt.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd. Ajax kwam in 2007 ook van meer dan tien punten terug naar 0.
Vorig seizoen ofzo.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een top 3 met alleen maar 1 klassieke topper.
Hoe lang zal dat geleden zijn?
1980/1981?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een top 3 met alleen maar 1 klassieke topper.
Hoe lang zal dat geleden zijn?
Aldus PN.quote:Publiek keert zich tegen Stevens en Reker
Voor het eerst echt keerde het publiek in het Philips Stadion zich vrij massaal tegen Huub Stevens en Jan Reker. Na de 1-2 achterstand keerde het publiek zich eerst tegen PSV coach Stevens. De coach wist zich niet echt een houding en lachtte wat. Aan het einde van de wedstrijd werden de pijlen gericht op algemeen directeur Jan Reker. Hij stond na afloop met tranen het slot te bekijken.
quote:Hij stond na afloop met tranen het slot te bekijken.
Geeft in ieder geval aan dat hij het zich erg aantrekt. Dat domme lachen van Stevens vind ik erger...quote:
Ik vind dat eigenlijk niet zo leuk. Ondanks de fouten die hij maakt heeft hij het beste voor met PSV.quote:
Ik vind het hilarisch.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet zo leuk. Ondanks de fouten die hij maakt heeft hij het beste voor met PSV.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:16 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie reeks gelijk spelletjes zo. Dit volhouden zo en het linkerrijtje zit er toch wel in.
Zo slecht is het materiaal nou ook weer niet hoor. Als je te laf bent om twee spitsen op te stellen. En Isaksson is ook niks, dat klopt...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
wat een gare topic titel... heb Koeman nog geen seconde gemist. Bah wat een kwee was dat, die had ook wel heeel wat andere materiaal om mee te werken als Huub Stevens nu heeft.
Ben nogsteeds niet van mening dat het de schuld van Stevens is dat het nu zo bagger gaat, als je geen betere spelers hebt kan je ook geen betere spelers inbrengen.
Wel ben ik inmiddels uitgekeken op onze vriend Isaksson, heb eerlijkgezegt nooit getwijfeld of hij zou falen oid, en heb em lang de hand boven het hoofd gehouden.. maar stond vandaag toch wel weer gruwelijk te klunzen![]()
zie het somber in!
Mwoah dat betwijfel ik een beetje hoor, als het zo blijft doorgaan zitten er over een paar weken nog maar 25.000 supporters in het stadion schat ik zoquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar, we blijven achter ons aller PSV staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |