Wie had je in gedachten als coach?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:19 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Mee eens, hoogste tijd dat Stevens de weg vrijmaakt voor een echte coach! Dag Stevens
Zoiets is eigenlijk een nieuw topic waard... zo vele mensen, evenzovele meningen.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wie had je in gedachten als coach?
Hehehe en dan komt hij uiteindelijk toch nietquote:Op maandag 26 januari 2009 03:23 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Zoiets is eigenlijk een nieuw topic waard... zo vele mensen, evenzovele meningen.
Frank Rijkaard lijkt mij een geschikte, nieuw en verfrissend. (kwestie van een stereo laten zien en hij tekent wel!)
Grote kans van niet idd, vanwege zijn sabbatical (was door Feyenoord gepolst en daar had ie zeker geen trek in). Anders een buitenlander, Trappatoni of een andere lekker heethoofd, dan komt er tenminste emotie in het spel. Aan wie denk jij ?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hehehe en dan komt hij uiteindelijk toch niet
Tja ik ben geen PSV supporter dus kan wel een belachelijke naam als Fritz Korbach posten maar uhm ik vind Verbeek echt een goede coach.In het meer "gemoedelijke" Eindhoven zou hij het prima doen denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:37 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Grote kans van niet idd, vanwege zijn sabbatical (was door Feyenoord gepolst en daar had ie zeker geen trek in). Anders een buitenlander, Trappatoni of een andere lekker heethoofd, dan komt er tenminste emotie in het spel. Aan wie denk jij ?
Ik zou het Verbeek zeker gunnen, maar of dat op dit moment een verstandige zet is ... dat betwijfel ik.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tja ik ben geen PSV supporter dus kan wel een belachelijke naam als Fritz Korbach posten maar uhm ik vind Verbeek echt een goede coach.In het meer "gemoedelijke" Eindhoven zou hij het prima doen denk ik.
Zolang Reker er zit is welke coach dan ook geen verstandige zetquote:Op maandag 26 januari 2009 03:48 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Ik zou het Verbeek zeker gunnen, maar of dat op dit moment een verstandige zet is ... dat betwijfel ik.
Hij is toch niet de enige schuldige van alle problemen?quote:Op maandag 26 januari 2009 03:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zolang Reker er zit is welke coach dan ook geen verstandige zet
Niet de enige, wel de hoofd schuldige.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is toch niet de enige schuldige van alle problemen?
Waarom zo lang wachten? Nog dieper zakken? Gun Stevens ook eens een goede nachtrust en verlos hem uit zijn lijden! Het wordt immers onmenselijk.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:43 schreef motherflocker het volgende:
De trainer er NU buiten gooien schiet niet op, alleen maar onrust die er al zoveel is. Zou Stevens het seizoen laten afmaken en dan samen met Reker buiten gooien.
Haal Rutten maar terug
Beetje topicvulling.quote:[LEZERSBIJDRAGE] Multifunctioneel, dat schijnen ze allemaal te zijn. De voetbalstadions van tegenwoordig. Maar dat de discotheekmodus zelfs tijdens de wedstrijd aanstaat; dat had ik nooit durven dromen. Totdat het Philipsstadion in Eindhoven me tijdens PSV - NAC definitief ontwaakte.
afbeelding vergroten Het Philips Stadion. FOTO www.skyscrapercity.com
In de atlas lijken het toch echt Brabanders, die PSV-supporters. Daar horen dan termen bij. Bourgondisch, lange avondjes, liever een biertje te veel dan te weinig. En vooral heel veel lawaai maken. Maar de enige opening waaruit kabaal kwam zaterdag waren de boxen.
“We zingen Forza Forza PSV, Eindhoven, Eindhoven. En we springuuuh”, aldus het intelligente intermezzo als PSV een doelpunt maakt. Om nog maar te zwijgen van de PSV-loopt-het-veld-op-hit. Oorverdovend neemt Tina Turner het vocale deel voor haar rekening.
Misschien kunnen ze het voorbeeld van kleine broer Eindhoven volgen. En gewoon mensen op een bord schilderen. Want de supporters van PSV zitten er alleen voor het beeld bij. Zelf maken ze geen geluid. En wannéér ze dat doen worden ze overkrijst door een speaker, die waarschijnlijk een schreeuwverbod als jeugdtrauma moet verwerken..
Wat is er mis met gewoon keihard juichen als de bal het net doet bollen? Honderd keer oprechter dan een klinisch gefabriceerd deuntje. Het enige dat ik nog miste is de tekst van de liedjes op de immense Philips-beelschermen.
Zo zal het worden. Dirigentje voor elk vak. Nog een sfeeractie erbij. Overal papieren ophangen: “Jongens, wel karton boven je hoofd houden, hč?” Sfeeractie. Alleen het woord al. Sfeer is er of niet. Als je acties nodig hebt gaat er iets niet helemaal goed.
Toen de 1-2 zwaar onterecht achter keeper Isaksson viel was het even stil. Toen begon de harde kern van PSV, met de nostalgische naam Oost, te zingen. Stevens moest oprotten. En Reker maakt de club kapot. En dat zonder deuntje of dirigent. Waarvoor hulde.
Verbeek is net als Huub, zijn eigen ding doen, niet goed luisteren naar de groep.quote:Op maandag 26 januari 2009 03:48 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Ik zou het Verbeek zeker gunnen, maar of dat op dit moment een verstandige zet is ... dat betwijfel ik.
Wat een geweldig stukjequote:Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef Suijk het volgende:
Een bijzonder intelligente lezersbijdrage van een NAC supporter in het AD:
[..]
Beetje topicvulling.
Beetje zielig stukje. Een actie om de sfeer te verhogen een sfeeractie noemen, goh. En de rest klopt ook al nietquote:Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje topicvulling.
Nu wil ik niet heel lullig doen, maar PSV krijgt ook lang niet altijd het uitvak volquote:Op maandag 26 januari 2009 10:27 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Beetje zielig stukje. Een actie om de sfeer te verhogen een sfeeractie noemen, goh. En de rest klopt ook al niet.
Ik weet niet of het nu wel zo was, maar clubs als NAC of Willem II krijgen het uitvak in Eindhoven niet eens vol, dus zeg dan niks...
Denk ik inderdaad ook niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Verbeek is net als Huub, zijn eigen ding doen, niet goed luisteren naar de groep.
Ik denk dat Verbeek zeker geen goede keuze is, veel te rechtlijnig
Hoe betrouwbaar was/is jouw Ibi-verhaal?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet de enige, wel de hoofd schuldige.
Dat weet ik, maar ik ga dan ook geen andere clubs zo zielig afkraken...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:38 schreef noxious het volgende:
[..]
Nu wil ik niet heel lullig doen, maar PSV krijgt ook lang niet altijd het uitvak vol
Wat een stoere jongen moet dat zijn.quote:Op maandag 26 januari 2009 09:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje topicvulling.
er staat een foto bijquote:Op maandag 26 januari 2009 11:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een stoere jongen moet dat zijn.
WHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA dat zegt echt genoegquote:
Toch zit er in dat stukje wel een kern van waarheid hoor, ook al is het natuurlijk zwaar overdreven. En Simply the Best mag natuurlijk absoluut nooit afgekraakt wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nu neem ik hem nog minder serieus...
Vind het een slechte column. het einde vooralquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nu neem ik hem nog minder serieus...
Bij bijna elke club wordt muziek gedraaid bij opkomst van de spelers en na een doelpunt. Sfeer is altijd prima, zeker op Oost. Sfeeracties zijn leuk en mooi.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch zit er in dat stukje wel een kern van waarheid hoor, ook al is het natuurlijk zwaar overdreven. En Simply the Best mag natuurlijk absoluut nooit afgekraakt worden
Redelijk betrouwbaar gezien het feit dat het van iemand binnen de PSV-organisatie komt.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar was/is jouw Ibi-verhaal?
Natuurlijk, maar de muziek is meestal wel te hard en bij de helft van de nummers heb ik zoiets vanquote:Op maandag 26 januari 2009 12:43 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Bij bijna elke club wordt muziek gedraaid bij opkomst van de spelers en na een doelpunt. Sfeer is altijd prima, zeker op Oost. Sfeeracties zijn leuk en mooi.
Gewoon een zielig en jaloers stukje...
Sommige nummers zijn nogal triest inderdaad. Nick en Simon in de rustquote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de muziek is meestal wel te hard en bij de helft van de nummers heb ik zoiets van![]()
![]()
Inderdaad, daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de muziek is meestal wel te hard en bij de helft van de nummers heb ik zoiets van![]()
![]()
Oke, het is een gerucht maar dan nogquote:Saviola wil verkassen naar PSV
Geplaatst op 25-01-2009 18:31 door Erwin Hokken
Javier Saviola mag vertrekken bij zijn club Real Madrid en lijkt te gaan verkassen naar PSV. De spits gaf aan een overstap naar Eindhoven wel te zien zitten. "PSV zit al een tijdje achter me aan en dat kan ik erg waarderen."
PSV had aan het begin van dit seizoen ook al interesse in de Argentijnse spits. Toen mocht hij niet vertrekken van zijn club Real Madrid, maar nu lijken de kaarten anders te liggen. "Nu wíl ik weg. Als ik niet speel dan vertrek ik. Punt. Ik heb geen zin om alleen maar op de bank te zitten.", aldus de aanvaller.
"PSV is de grootste club uit Nederland, dat elk seizoen in de Champions League speelt. Dat PSV mij wil hebben vind ik een eer, zeker omdat ze al een paar seizoenen achter me aan zitten." Saviola ziet een vertrek naar de Eindhovenaren dan ook wel zitten. "Mijn voorkeur gaat nu uit naar PSV."
Als ik jullie was zou ik 'm razendsnel halen voordat iemand 'm even de stand van de eredivisie laat zien.quote:"PSV is de grootste club uit Nederland, dat elk seizoen in de Champions League speelt
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik 'm razendsnel halen voordat iemand 'm even de stand van de eredivisie laat zien.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 26 januari 2009 13:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik 'm razendsnel halen voordat iemand 'm even de stand van de eredivisie laat zien.
quote:PSV in de markt voor Argentijns wonderkind
PSV is zeer geinteresseerd in Radamel Falcao Garcia Zárate. Hij komt momenteel uit voor het Argentijnse River Plate en moet aan het eind van het seizoen naar PSV verkassen.
Zarate is een 22-jarige spits. Hij heeft zelf ook interesse in een overstap naar PSV: "PSV is hier in Argentinië maar ook in Colombia vooral bekend door de uitstekende scouting. Kijk maar naar Ronaldo, Romario, Gomes en nog vele anderen, PSV is misschien wel dé club om hogerop te komen in Europa." aldus de Colombiaan.
Gomes komt nu ook in het Ronaldo Romario rijtjequote:Op maandag 26 januari 2009 13:32 schreef ruud.nl het volgende:
Nog eentje die staat te springen om naar PSV te komen:
[..]
http://www.voetbal4u.com/nieuws/index.php?news=8212
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |