abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65397560
Het lijkt er trouwens op dat Thiago Neves deze week HSV zal gaan verruilen voor een club in de woestijn, en drie keer raden op welke positie hij speelt...
pi_65397665
quote:
Reker wil 'vooral geen gekke dingen doen'
Geschreven op zondag, 25 januari om 19:49
PSV moest ‘zeventien finales’ zien te winnen om kans te houden op het landskampioenschap, maar al na twee finales kunnen die mooie woorden vergeten worden. PSV verspeelde eerst al punten bij Roda JC (1-1) en kwam dit weekend niet verder dan een gelijkspel tegen NAC (2-2). Algemeen directeur Jan Reker hoopt dat de rust behouden kan blijven.

Het bestuurslid ligt, evenals hoofdtrainer Huub Stevens, onder vuur bij de supporters, die wat willen zien gebeuren in Eindhoven. Op veel nieuwe spelers hoeven zij echter niet te rekenen. Ook het ontslag van trainer Stevens is volgens Reker niet de oplossing. Gezien de spreekkoren en witte zakdoekjes op de tribunes lijkt niet iedereen het daar mee eens te zijn.

Reker zegt de kritiek van de fans te begrijpen. “Maar we moeten vooral geen gekke dingen doen”, zegt de directeur in AD/Sportwereld. “Ik snap dat de fans óók mijn kant op wijzen, maar we moeten vooral rustig blijven. Aan de instelling van de spelers ligt het niet, ook niet aan de inzet van de technische staf. Er wordt goed getraind. We moeten hard blijven werken om het seizoen als derde te finishen. Bij de eerste twee eindigen is niet reëel meer.''
Wat een verstandige man toch ook. Lekker door blijven modderen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_65397858
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:22 schreef Rucebo het volgende:

[..]

HSV kan Afellay zeker goed gebruiken en Olic gaat toch over een half jaar weg. Maar vind het zelf niet zo'n geweldige stap omhoog...
Het is financieel en sportief twee stappen hoger dan PSV.
pi_65397893
Bij de eerste 4 eindigen is misschien niet eens reëel meer jantje...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 25 januari 2009 @ 20:51:18 #230
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_65398169
quote:
Aan de instelling van de spelers ligt het niet, ook niet aan de inzet van de technische staf. Er wordt goed getraind.
Blijft over kwaliteit, Jantje
pi_65398676
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:51 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Blijft over kwaliteit, Jantje
Nog niet zo lang geleden werd er door van Kraaij en Rekert toch beweerd dat de selectie beter was dan die van vorig jaar? Dus daar kan het niet aan liggen heur!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_65398750
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nog niet zo lang geleden werd er door van Kraaij en Rekert toch beweerd dat de selectie beter was dan die van vorig jaar? Dus daar kan het niet aan liggen heur!!!
Het loopt gewoon niet dit seizoen, alles zit tegen. Je kunt niet ieder jaar kampioen worden.
Ik typ straat.
pi_65398946
Deze selectie zou wat kwaliteit betreft gewoon 3e moeten worden. Maarja, soms loopt het gewoon niet, zie AZ vorig jaar en met ongeveer dezelfde selectie en trainer staan die nu ineens stevig aan kop.
Patat Friet
  zondag 25 januari 2009 @ 21:42:54 #234
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_65399987
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Het loopt gewoon niet dit seizoen, alles zit tegen. Je kunt niet ieder jaar kampioen worden.
Nee maar zo slecht voetballen... dat moet toch wel beter kunnen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_65400050
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:42 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Nee maar zo slecht voetballen... dat moet toch wel beter kunnen
Ik was dan ook sarcastisch.
Ik typ straat.
  zondag 25 januari 2009 @ 22:22:32 #236
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_65401507
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Wat dan wel?
  zondag 25 januari 2009 @ 22:54:25 #237
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_65402833
Aangezien we dit jaar toch al hebben afgeschreven laat ibi dan maar gaan ook, cl plekken zijn al niet haalbaar meer, en uefa cup halen we ook wel zonder hem. Als die gaat kan huub tenminste doorprutsen met een NOG minder aanvallend ingesteld team, zal hem alleen maar goed uitkomen.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_65402920
Ibi weg: ik geef hem groot gelijk. en als PSV er een zak geld voor krijgt, helpt hij PSV ook nog eens...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_65403350
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Ibi weg: ik geef hem groot gelijk. en als PSV er een zak geld voor krijgt, helpt hij PSV ook nog eens...
Ik neem aan dat dan de pleuris uitbreekt.
Ik typ straat.
pi_65405646
Waarom zou Afellay ervoor kiezen naar HSV te gaan? Hij kan wel iets beters krijgen dan dat.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 26 januari 2009 @ 00:16:40 #241
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65405896
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:13 schreef ganzenherder het volgende:
Deze selectie zou wat kwaliteit betreft gewoon 3e moeten worden. Maarja, soms loopt het gewoon niet, zie AZ vorig jaar en met ongeveer dezelfde selectie en trainer staan die nu ineens stevig aan kop.
Over de kwaliteit van de selectie ben ik het met je eens, maar ik vond Van Gaal vorig jaar toch verstandigere beslissingen nemen dan Stevens nu doet (alhoewel ik vorig jaar al riep dat Ari gewoon iedere week hoort te spelen, want dat is een fantastische spits).

En uiteraard is AZ er verdedigend natuurlijk wel gewoon ontzettend op vooruit gegaan, en zijn belangrijke spelers die vorig jaar niet speelden wegens blessures, nu gewoon weer van de partij (Moreno, Swerts en Moisander zijn gewoon uitstekende aanwinsten die nu normaal gesproken in de basis staan, Ramos doet het uitstekend in de goal, en op het middenveld heb je nu Schaars en Mendez da Silva terug.

Dus het is niet alleen maar een kwestie van 'nu loopt het', maar het team is gewoon BETER dan dat van vorig jaar, en dat zie je ook overal in terug (de sfeer, het vertrouwen, etc)

Stevens/PSv kan die vergelijking met Van Gaal/AZ van vorig jaar gewoon niet aan. Wereld van verschil. Stevens valt gewoon niet te betrappen op inzicht over oe hij deze groep het beste kan laten spelen, is veels te laf en verdedigend (zoals zijn voorgangers), zet telkens mensen op de verkeerde positie, en zet zich daarnaast tegen alles en iedereen af, en de onderlinge relaties bij PSV lijken wel compleet verneukt te zijn (toch ooit een van de grote krachten van dat PSV, was de rust en de gemoedelijkheid en het respect om alles binnenkamers te houden.... dat is na het vertrek van Hiddink toch compleet verdwenen nu)

Ik zou het toejuichen als Reker en Stevens hun conclusies trekken, opstappen, en bijvoorbeeld een Rutten, samen met Youri, aan de slag gaat bij PSV. Lijkt me voor de club en het NLse voetbal het beste.
pi_65406275
Hoezo zou PSV laf en verdedigend zijn? Ze zijn continu op jacht naar een gelijkmaker .

Bovendien waren er recentelijk nog cijfers dat PSV op Ajax na de meeste doelpogingen heeft gedaan dit seizoen. Verdedigend gezien is er wel wat aan te merken op Stevens, maar voorin mist PSV toch vooral kwaliteit. Gewoon pure kwaliteit om effectief om te gaan met de mogelijkheden die aangeboden worden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65406478
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef mcyodogg het volgende:
Hoezo zou PSV laf en verdedigend zijn? Ze zijn continu op jacht naar een gelijkmaker .

Bovendien waren er recentelijk nog cijfers dat PSV op Ajax na de meeste doelpogingen heeft gedaan dit seizoen. Verdedigend gezien is er wel wat aan te merken op Stevens, maar voorin mist PSV toch vooral kwaliteit. Gewoon pure kwaliteit om effectief om te gaan met de mogelijkheden die aangeboden worden.
PSV mist inderdaad gewoon een echte afmaker..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 26 januari 2009 @ 00:56:34 #244
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_65407163
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:33 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Ik denk dat die Toivonen wel een goeie is , al is het moeilijk oordelen na 1 wedstrijd
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 januari 2009 @ 01:02:19 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65407280
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:26 schreef mcyodogg het volgende:

met een fatsoenlijke verdediging hou je vaker de 0 en hadden we veel meer punten gehaald. Gisteren was dat weer duidelijk.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_65407563
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

met een fatsoenlijke verdediging hou je vaker de 0 en hadden we veel meer punten gehaald. Gisteren was dat weer duidelijk.
Oh, maar dat is zeker waar. En dat is ook minstens zo goed de reden dat het niet loopt, en ook waar je Stevens verantwoordelijk voor kunt houden (met name in de eerste maanden was het maar wat aanrommelen qua formatie).

Maar zelfs met de velen tegengoals die PSV krijgt, hebben ze de kansen gehad er toch wat van te maken, waarvan gisteren ook een goed voorbeeld was. Wat ik wilde aangeven, is dat het helemaal niet met durf te maken heeft, of dat er te weinig aanvallers zouden spelen. Voorheen kreeg PSV een aantal mogelijkheden, daar gingen er een paar van in, en vervolgens werd er niets meer weggeven. Nu komt er van beide niks meer van.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 januari 2009 @ 02:41:47 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65408705
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:18 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Oh, maar dat is zeker waar. En dat is ook minstens zo goed de reden dat het niet loopt, en ook waar je Stevens verantwoordelijk voor kunt houden (met name in de eerste maanden was het maar wat aanrommelen qua formatie).

Maar zelfs met de velen tegengoals die PSV krijgt, hebben ze de kansen gehad er toch wat van te maken, waarvan gisteren ook een goed voorbeeld was. Wat ik wilde aangeven, is dat het helemaal niet met durf te maken heeft, of dat er te weinig aanvallers zouden spelen. Voorheen kreeg PSV een aantal mogelijkheden, daar gingen er een paar van in, en vervolgens werd er niets meer weggeven. Nu komt er van beide niks meer van.
en het mooie is dat Stevens in de voorhoede ook maar wat aanrommeld. Regelmatig andere combi's/ Toivonen zou eerst nog niet klaar zijn voor de basis en start er ineens in. Terwijl die jongen alleen maar een 2 spitsen systeem gewend is. Dat zegt hij zelf nog. Hij moest enorm wennen.
Gewoon een rare noodgreep dus weer van Stevens. Volgens mij heeft hij geen idee meer wat hij doet.. Volgende week weer wat anders.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 januari 2009 @ 02:55:35 #248
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_65408808
Stevens begint nu toch wel zo'n beetje de derde te worden die het niet meer vol kan houden (na Van Hanegem en Verbeek). Eigenlijk zelden zo'n wanprestatie bij PSV meegemaakt;
- slecht voetbal met slechte resultaten
- slechte verhoudingen intern
- slechte verhouding met de pers
- slechte ontwikkeling van veelbelovende spelers.

Hoogste tijd voor verfrissing en verlos Stevens uit zijn lijden!
  maandag 26 januari 2009 @ 02:58:40 #249
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_65408821
quote:
Op maandag 26 januari 2009 00:33 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Koevermans, en in iets mindere mate Lazovic, zijn ook echte afmakers, maar worden niet in het juiste systeem gebruikt. Zet ze vanaf het begin van het seizoen naast elkaar en ik denk dat ze er dan nu al ieder minstens 12 in hadden liggen, en sowieso zie je dat het hele team beter speelt zodra ze 2 aanspeelpunten hebben in de spits ipv 1 (die geen aanspeelpunt meer is, want die wordt dubbel gedekt en dus niet meer bereikt).
Beide zijn fantastische spelers in een 4-4-2 systeem. Waarom dan in godsnaam telkens die gasten te kort doen door ze als eenzame spits neer te zetten!?

En dat ze nu meer doelpogingen hebben, kan ik me wel iets bij voorstellen, want vrijwel iedere PSV speler behalve de spits (want die staat op een eilandje en wordt doorgaans niet bereikt), schiet bij iedere mogelijkheid meteen zelf op goal, zoals Dzsudszak, Amrabat, Afellay, Mendez, Culina, Wuytens, etc...

Het zegt meer iets over dat ze geen fatsoenlijke aanvallen kunnen of durven op te zetten, en dus maar op goed geluk vanuit de 2de linie op goal gaan knallen.

1 van de basisregels van het voetbal is dat je kijkt naar welke kwaliteiten je zelf in huis hebt, en probeer daar optimaal gebruik van te maken. Het lijkt me overduidelijk dat Stevens probeert het tegendeel te bewijzen, en daar grandioos in faalt. Hij rommelt wat aan met de opstellingen, telkens andere spelers op andere/verkeerde posities, trekt zich niets aan van de prima kwaliteiten van zijn spitsen, etc etc.
  maandag 26 januari 2009 @ 03:19:18 #250
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_65408940
quote:
Op maandag 26 januari 2009 02:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Koevermans, en in iets mindere mate Lazovic, zijn ook echte afmakers, maar worden niet in het juiste systeem gebruikt. Zet ze vanaf het begin van het seizoen naast elkaar en ik denk dat ze er dan nu al ieder minstens 12 in hadden liggen, en sowieso zie je dat het hele team beter speelt zodra ze 2 aanspeelpunten hebben in de spits ipv 1 (die geen aanspeelpunt meer is, want die wordt dubbel gedekt en dus niet meer bereikt).
Beide zijn fantastische spelers in een 4-4-2 systeem. Waarom dan in godsnaam telkens die gasten te kort doen door ze als eenzame spits neer te zetten!?

En dat ze nu meer doelpogingen hebben, kan ik me wel iets bij voorstellen, want vrijwel iedere PSV speler behalve de spits (want die staat op een eilandje en wordt doorgaans niet bereikt), schiet bij iedere mogelijkheid meteen zelf op goal, zoals Dzsudszak, Amrabat, Afellay, Mendez, Culina, Wuytens, etc...

Het zegt meer iets over dat ze geen fatsoenlijke aanvallen kunnen of durven op te zetten, en dus maar op goed geluk vanuit de 2de linie op goal gaan knallen.

1 van de basisregels van het voetbal is dat je kijkt naar welke kwaliteiten je zelf in huis hebt, en probeer daar optimaal gebruik van te maken. Het lijkt me overduidelijk dat Stevens probeert het tegendeel te bewijzen, en daar grandioos in faalt. Hij rommelt wat aan met de opstellingen, telkens andere spelers op andere/verkeerde posities, trekt zich niets aan van de prima kwaliteiten van zijn spitsen, etc etc.
Mee eens, hoogste tijd dat Stevens de weg vrijmaakt voor een echte coach! Dag Stevens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')