Toch zit er in dat stukje wel een kern van waarheid hoor, ook al is het natuurlijk zwaar overdreven. En Simply the Best mag natuurlijk absoluut nooit afgekraakt wordenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nu neem ik hem nog minder serieus...
Vind het een slechte column. het einde vooralquote:Op maandag 26 januari 2009 11:17 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nu neem ik hem nog minder serieus...
Bij bijna elke club wordt muziek gedraaid bij opkomst van de spelers en na een doelpunt. Sfeer is altijd prima, zeker op Oost. Sfeeracties zijn leuk en mooi.quote:Op maandag 26 januari 2009 12:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toch zit er in dat stukje wel een kern van waarheid hoor, ook al is het natuurlijk zwaar overdreven. En Simply the Best mag natuurlijk absoluut nooit afgekraakt worden
Redelijk betrouwbaar gezien het feit dat het van iemand binnen de PSV-organisatie komt.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar was/is jouw Ibi-verhaal?
Natuurlijk, maar de muziek is meestal wel te hard en bij de helft van de nummers heb ik zoiets vanquote:Op maandag 26 januari 2009 12:43 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Bij bijna elke club wordt muziek gedraaid bij opkomst van de spelers en na een doelpunt. Sfeer is altijd prima, zeker op Oost. Sfeeracties zijn leuk en mooi.
Gewoon een zielig en jaloers stukje...
Sommige nummers zijn nogal triest inderdaad. Nick en Simon in de rustquote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de muziek is meestal wel te hard en bij de helft van de nummers heb ik zoiets van![]()
![]()
Inderdaad, daar ben ik het ook wel mee eensquote:Op maandag 26 januari 2009 12:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar de muziek is meestal wel te hard en bij de helft van de nummers heb ik zoiets van![]()
![]()
Oke, het is een gerucht maar dan nogquote:Saviola wil verkassen naar PSV
Geplaatst op 25-01-2009 18:31 door Erwin Hokken
Javier Saviola mag vertrekken bij zijn club Real Madrid en lijkt te gaan verkassen naar PSV. De spits gaf aan een overstap naar Eindhoven wel te zien zitten. "PSV zit al een tijdje achter me aan en dat kan ik erg waarderen."
PSV had aan het begin van dit seizoen ook al interesse in de Argentijnse spits. Toen mocht hij niet vertrekken van zijn club Real Madrid, maar nu lijken de kaarten anders te liggen. "Nu wíl ik weg. Als ik niet speel dan vertrek ik. Punt. Ik heb geen zin om alleen maar op de bank te zitten.", aldus de aanvaller.
"PSV is de grootste club uit Nederland, dat elk seizoen in de Champions League speelt. Dat PSV mij wil hebben vind ik een eer, zeker omdat ze al een paar seizoenen achter me aan zitten." Saviola ziet een vertrek naar de Eindhovenaren dan ook wel zitten. "Mijn voorkeur gaat nu uit naar PSV."
Als ik jullie was zou ik 'm razendsnel halen voordat iemand 'm even de stand van de eredivisie laat zien.quote:"PSV is de grootste club uit Nederland, dat elk seizoen in de Champions League speelt
quote:Op maandag 26 januari 2009 13:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik 'm razendsnel halen voordat iemand 'm even de stand van de eredivisie laat zien.
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 26 januari 2009 13:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik 'm razendsnel halen voordat iemand 'm even de stand van de eredivisie laat zien.
quote:PSV in de markt voor Argentijns wonderkind
PSV is zeer geinteresseerd in Radamel Falcao Garcia Zárate. Hij komt momenteel uit voor het Argentijnse River Plate en moet aan het eind van het seizoen naar PSV verkassen.
Zarate is een 22-jarige spits. Hij heeft zelf ook interesse in een overstap naar PSV: "PSV is hier in Argentinië maar ook in Colombia vooral bekend door de uitstekende scouting. Kijk maar naar Ronaldo, Romario, Gomes en nog vele anderen, PSV is misschien wel dé club om hogerop te komen in Europa." aldus de Colombiaan.
Gomes komt nu ook in het Ronaldo Romario rijtjequote:Op maandag 26 januari 2009 13:32 schreef ruud.nl het volgende:
Nog eentje die staat te springen om naar PSV te komen:
[..]
http://www.voetbal4u.com/nieuws/index.php?news=8212
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |