Bij deze. Geen idee de hoeveelste versie dit is, maar hij komt er weer aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Ripley het volgende:
HOU EENS OP MET DAT GENEUKPRAAT EN OPEN EEN ZINNIG TAPASTOPIC JA
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel handig om de OP van de vorige te pakken ivm aanwezigheidslijst etc.
Wie is hier nou mod van GC dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef Misstique het volgende:
Pummel.
Is dat een serieuze vraag op dit moment?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie is hier nou mod van GC dan?
Pummel.
Het was meer een retorische vraag, to be honest.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag op dit moment?.
Nou, nee. Ik kan daar ook godsgruwelijk aggressief van worden. Net van dat goeiemoggel af, krijg je ditquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:00 schreef jogy het volgende:
Ligt aan mij,
Excuses, ik heb idd blindelings de vorige OP gepakt zonder me te bedenken dat er in het vorige topic nog mutaties zijn geweest.quote:
Je bent niet goedgekeurd door de ballotagecommissie. Heel eenvoudig eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:24 schreef Kreator het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet op de lijst.
Zeg, mag de ballotagecommissie dat zelf uitmaken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent niet goedgekeurd door de ballotagecommissie. Heel eenvoudig eigenlijk.
Van andere leden kreeg ik allemaal smsjes met een nee betreffende Kreator. Dat moeten jullie dan maar onderling uitvechten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
Zeg, mag de ballotagecommissie dat zelf uitmaken?
Sanne, Aventura, Yvonne en Ripley. Maar kennelijk is de interne communicatie nog niet optimaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:32 schreef Liejannuh het volgende:
Wie zitten er ook alweer in de ballotagecommissie?
Ik denk, ik open hem eerst en maak vervolgens de OP in orde.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Oh well, het is weer in orde zoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk, ik open hem eerst en maak vervolgens de OP in orde.
Je was dus iets te snel met dichtgooien.
(Gofteh, had ik dat nog in het verkeerde topic geplakt ook.)
Lotgenoot.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik kan daar ook godsgruwelijk aggressief van worden. Net van dat goeiemoggel af, krijg je dit![]()
Kom op zeg, je bent beter dan dat! Je kan het, eerstvolgende die het zegt bij jou op kantoor krijgt een nietmachine tegen het hoofd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Misstique het volgende:
Sorry, ik hoor niet anders op kantoor. Blijkbaar is t besmettelijk.
Neuken?quote:
Ik heb connecties.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent niet goedgekeurd door de ballotagecommissie. Heel eenvoudig eigenlijk.
Ik ben een beetje bang voor uwiejoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuken?
(Jaha, U, maar ik ben jarig vandaag dus ik mag ongegeneerd naar J. smachten)
Joh, die heeft zalmroze muren en een rooie trap en drinkt alleen maar chinese thee.quote:
Jij maakt echt vrienden vandaag he?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Joh, die heeft zalmroze muren en een rooie trap en drinkt alleen maar chinese thee.
Ondanks dat heb ik vandaag al gezegd dat ie geweldig is hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij maakt echt vrienden vandaag he?.
Het is een perforator geworden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:54 schreef jogy het volgende:
Kom op zeg, je bent beter dan dat! Je kan het, eerstvolgende die het zegt bij jou op kantoor krijgt een nietmachine tegen het hoofd.
Codetaal tussen aanhalingstekens!quote:
Ik ben voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:43 schreef Aventura het volgende:
Gefeli Ripley!
Dames, moeten we nog balloterdingesen over Kreator?
Zullen wij dan ook maar ongegeneerd flirten, on_air?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:10 schreef on_air het volgende:
Jippiejajee.
Zie je wel, J.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar ongegeneerd flirten, on_air?
Jij zorgt hier voor de verloedering. Jij loeder.quote:
Ik ben jarigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij zorgt hier voor de verloedering. Jij loeder.
Maar uwieyo, wat zeg je nu.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar ongegeneerd flirten, on_air?
Wat zij kunnen, doen wij veel beter!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:22 schreef on_air het volgende:
Maar uwieyo, wat zeg je nu.
zit mijn haar netjes
We moeten ook altijd het goede voorbeeld geven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat zij kunnen, doen wij veel beter!
Geen idee, ik ben afgeleid door die lange benen.
Flirteducatie voor de onbeminden. Het is een goed doel!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef on_air het volgende:
We moeten ook altijd het goede voorbeeld geven.
zal die pumps wel uit doen
Filantroop.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Flirteducatie voor de onbeminden. Het is een goed doel!
als je dan toch bezig bent
Ja, zo ben ik.quote:
Chansons ook aanwezig. Die cd ligt in de kelder.quote:
The magic word.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Chansons ook aanwezig. Die cd ligt in de kelder.
Schrok je?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:25 schreef on_air het volgende:
*huu*
Ik hyve je welquote:Op zondag 25 januari 2009 15:45 schreef Barbie het volgende:
TerugVindTapas, anders wordt dit weer helemaal niks en kom ik er in mei achter dat het al eind maart is geweest.
Hele weekend met een wattenhoofd en druipneus op de bank/in bed gelegenquote:Op zondag 25 januari 2009 18:36 schreef HeatWave het volgende:
Wel rustig in het weekend, dit topic.
Werkende klasse.
geweldige timing voor je werkgever, nu natuurlijk weer fris en fit op het werk?quote:Op maandag 26 januari 2009 09:24 schreef Metatron het volgende:
[..]
Hele weekend met een wattenhoofd en druipneus op de bank/in bed gelegen.
Zag jou woensdag nog.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Geheime Tapas-meets zijn altijd een goed trainingskamp voor een voorverkenning!![]()
Hmm, eind maart... volgens mij het ik niets bijzonders
Een hoop van jullie al véél te lang niet gezien! Rip! Nog gefeliciteerd!
Wel aan het werk, maar nog niet helemaal jofel. Heel gek, maar ik was wel redelijk goed uitgerust vanochtendquote:Op maandag 26 januari 2009 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geweldige timing voor je werkgever, nu natuurlijk weer fris en fit op het werk?.
Niets mooiers dan "Het Grote Afzeggen" topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:42 schreef Kreator het volgende:
Wordt dit zo'n 'er komen 80 mensen' meeting? Vorige keer was het heel rustig toch?
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:25 schreef on_air het volgende:
Niets mooiers dan "Het Grote Afzeggen" topic.
Dat is elke keer weer en verrassing. En die onzekerheid hoort er ook weer een beetje bij natuurlijk. Net zoals het elke keer weer een hele verrassing is hoeveel kannen, kruiken, servethouders, bestek, borden en glazen er in haar handtasje blijken te passen :-).quote:Op maandag 26 januari 2009 19:29 schreef Maanvis het volgende:
Komt yv dit keer wel?
Agossie!! Jij natuurlijk ook nog van harte!!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:36 schreef Skaai het volgende:
En Mitä ik was ook jarig ja!
Maar geen tapas!quote:
Gun ons singles ook wat jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:35 schreef Re het volgende:
als het er zo klef ranzig aan toegaat als in dit topic dan blijf ik wel weg hoor
Thank godquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent nooit getrouwd geweest. Dat zie je zo.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je fellatio geeft, dus dat kan ik niet garanderen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon zeggen dat je je stokken bent vergeten, K.
Dan komt (whehehe) alles goed.
Mijn collega's hebben mij n.a.v het afgelopen weekend (feestje van collega) bestempeld als 'beest' en 'stout'quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Ripley het volgende:
[..]Jij kan Skaai helemaal niet aan, Krea
Ik zie dat ook wel ja, Skaaiquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben mij n.a.v het afgelopen weekend (feestje van collega) bestempeld als 'beest' en 'stout'.
.
Details!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben mij n.a.v het afgelopen weekend (feestje van collega) bestempeld als 'beest' en 'stout'.
.
Ik ben toch zeker geen homo's.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Ripley het volgende:
Jij kan Skaai helemaal niet aan, Krea
Moet je maar niet aan vuige tietenkijkerij doenquote:
Muchos nachos.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Anosmie het volgende:
Pimientos de piquillo rellenos et dos Champiñones al ajillo met een glas sangria.
Por favor.
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjesquote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet je maar niet aan vuige tietenkijkerij doen
Die van mij is allang uitgeontluikd hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjes
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjes
verkapte 'ik heb neuquesex gehad' post.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren nog tapas gegeten oa met Rip.
Pardon? Als ik met iemand ongelooflijk niet neuk dan is het wel met HeatWavequote:Op maandag 9 februari 2009 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
verkapte 'ik heb neuquesex gehad' post.
je beseft toch wel dat je nu een hele hoop kansloze fokkers valse hoop geeft hè?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pardon? Als ik met iemand ongelooflijk niet neuk dan is het wel met HeatWave
Gelukkig ben jij erbij!quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Si! EN ANDERS MOET JE HET GEWOON HEEL HARD ZEGGEN!! DAT WERKT OOK WEL!!!
Eind maart klinkt goed. Zomertijd en korte rokjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eind maart geloof ik, komt vast goed
Omdat ik niet neuk met HeatWave? Dat was al redelijk algemeen bekend hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je beseft toch wel dat je nu een hele hoop kansloze fokkers valse hoop geeft hè?
Dat is wel erg optimistisch.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Eind maart klinkt goed. Zomertijd en korte rokjes.
Nou, ik ben benieuwd of je goeie benen hebt danquote:
*mental image*quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd of je goeie benen hebt dan
Maanvis blijft dus hopen. Dat is in ieder geval wat voor die jongen.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Maanvis het volgende:
je beseft toch wel dat je nu een hele hoop kansloze fokkers valse hoop geeft hè?
Misschien een kilt, maar rokjes zijn Gayquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien een kilt, maar rokjes zijn Gay.
Als je een kilt aandoet zou ik uit de buurt van Yvonne blijven. Kom maar naast mij zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien een kilt, maar rokjes zijn Gay.
Dat noem ik 'rokjes'. Doe mij maar een Great Kilt.quote:
je doet nu net alsof het JOUW keuze isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik niet neuk met HeatWave? Dat was al redelijk algemeen bekend hoor
En jij doet nu net of het NIET mijn keuze isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je doet nu net alsof het JOUW keuze is.
Check. Nu jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef n00cL30n het volgende:
Kilt is een Kilt! Je moet wel durven!
Message to all: WIJ WILLEN NIET MET ELKAAR NEUKEN!!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
En jij doet nu net of het NIET mijn keuze is
Maar als je dat graag wil, wil ik het nog wel even zeggen hoor: ik wil niet met jou neuken en jij niet met mij
Handjes boven tafel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je een kilt aandoet zou ik uit de buurt van Yvonne blijven. Kom maar naast mij zitten
Dat kan ik niet beloven, Jquote:
Hard to get aan het spelen, HW?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Message to all: WIJ WILLEN NIET MET ELKAAR NEUKEN!!!!!
Einde bericht.....
Fair enough.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, J
Maar ik beloof dat ik teder en voorzichtig zal zijn
Je zou toch denken dat uitgerekend jij wat voorzichtiger zou zijn geworden met gekruide worstjes.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
Dat kan ik niet beloven, J
Maar ik beloof dat ik teder en voorzichtig zal zijn
Is J. zo spicy?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat uitgerekend jij wat voorzichtiger zou zijn geworden met gekruide worstjes.
Mwah, na wat zal het zijn, 20 jaar elkaar kennen zijn wij er inmiddels wel uit dat we het niet met elkaar willen doenquote:
homo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, na wat zal het zijn, 20 jaar elkaar kennen zijn wij er inmiddels wel uit dat we het niet met elkaar willen doen.
Je moet het zo zien, 1 concurrent minder op de meet Krea......quote:
Heb ik ooit gevraagd om jouw interesse?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Zou ik ook zeggen als de concurrentie net heeft gemeld geen interesse te hebben.
Ken ik U?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb ik ooit gevraagd om jouw interesse?
Iedereen vraagt per definitie de aandacht van HW. Het staat practisch in de grondwet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb ik ooit gevraagd om jouw interesse?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Iedereen vraagt per definitie de aandacht van HW. Het staat practisch in de grondwet.
Echt, sinds ik jouw posts met een tukkers accent lees, kan ik m'n lol niet op.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:00 schreef Kreator het volgende:
Ik denk niet in concurrentietermen.
Ze hebben geneukt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het ligt er nu wel érg dik bovenop.
Ik zeg altijd maar: "Waar rook is, is vuur!"
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:33 schreef jogy het volgende:
Ze hebben geneukt.
Of misschien is het zo'n zeldzaam wederzijds moment geweest dat beide wakker werden met een dubbele kater en zonder ontbijt afscheid hebben genomen. Om het daarna 'te vergeten'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Maar voor één van beiden was het niet voor herhaling vatbaar. Uit piëteit met de ander heeft die persoon met de ander afgesproken er in het vervolg over te zwijgen.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, whehe.
Nee, het is wél mijn persoonlijke mening hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:41 schreef HeatWave het volgende:
sja,of niet natuurlijk.
*meegniffelt*quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:58 schreef jogy het volgende:
*gniffel*
Er zit wel een bepaalde diepte achter deze posts, als je het mij vraagt. Verder wat JK zegt: Als het rookt, dan brandt het.quote:
Voor Ripley 10 anderen tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:57 schreef HeatWave het volgende:
whatever, echt..
Dames die subtiele hints oppikkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef Skaai het volgende:
Ik ga zonnebanken, dan heb ik tegen de tijd dat het eind maart is een kleurtje op mijn benen enzo, voor de rokjes..
Sminck je dan wel je skibril weg? Anders ben ik gedoemd je uit te lachen. Hard en veelvuldig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:41 schreef Kreator het volgende:
Ik ga op wintersport. Krijg ik een mooie bruine kop van.
Dat was me niet opgevallenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef jogy het volgende:
Ik heb op een of andere manier standaard een skibril-hoofd..
Dan moet je eens niet zo afgeleid zijn en naar mijn hoofd kijken.quote:
Rennenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Moet je hem even een rondje om die tapastoko laten rennen.
*gniffel*
In die kilt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Moet je hem even een rondje om die tapastoko laten rennen.
*gniffel*
Ik voel me nu net een een sexual predatorquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef jogy het volgende:
Zie je Uwiejo! Ik kan er niets aan doen!.
Ik voel me nu net een stuk vlees.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een een sexual predator
Ohja. Z'n gezicht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
Dan let ik alleen weer niet op zijn gezicht
Tapas?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:30 schreef Maanvis het volgende:
En nu weer ontopic gaarne. Tieten, Tapas en Neukmaatjes.
Dit was toch geen poging om te bewijzen dat je gevoel voor humor hebt? Want als dat het geval is, faal je jammerlijck!quote:
Afgelopen zondag was er een TV-programma met Sophie Hilbrand, nu ik jou zo bezighoor moet ik daaraan weer trug denkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
Nee, ik hou gewoon niet van tapas. Maar ik pas me wel aan hoor.
Ohja die vergeet ik telkens op te klittebanden als ik ga zonnebanken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Skaai, vergeet je tieten niet!
Tapas is allemaal verschillende hapjes. Hoe kun je daar niet van houden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
Nee, ik hou gewoon niet van tapas. Maar ik pas me wel aan hoor.
de tietenseatquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Skaai het volgende:
Ja remlof, gek in je hoofd ben je! Ik hou niet van schimmelkaas en witlof maar de combinatie van gesmolten schimmelkaas met witlof vond ik zowaar te eten vorige keer! Kom gewoon meeeee, mag je tussen mij en Ripley inzitten.
DAT IS MIJN PLEK!quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:28 schreef Skaai het volgende:
mag je tussen mij en Ripley inzitten.
Oh ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeik niet, jij hebt al een lekker wijf
Pending is niet afgewezen, dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:25 schreef Anosmie het volgende:
Wie bedoel je met we Maanvis? Jij bent de enige die op pending staat toch?
Ook niet toegelaten, dus dan heb je weinig eisen te stellenquote:
Ik eis niets, ik doe alleen suggesties op een dwingende toonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook niet toegelaten, dus dan heb je weinig eisen te stellen
jij hebt geen stemrecht, Qquote:
Zullen we dat soort zaken van importantie gewoon aan de ballotagecommissie overlaten?quote:
Nou, misschien zijn de dames wel geïmponeerd door je engelse vaardigheden! Veel succes daarmeequote:
Nog niemandquote:
Ik ben voor 26quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nog niemand.
En hebben we al een datum?. Ik kan 26 en 31 maart
Ook leuk!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef Skaai het volgende:
Pèèèèèèèèèèpshow!
Sinds wanneer heb jij iets in te brengen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:37 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis checkt zijn profiel en wijst resoluut de 26e af.
Deze weldenkende mensch heeft gewoon een 40 urige werkweek. Als deze mensch mazzel heeft tenminste.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:35 schreef remlof het volgende:
Een weldenkend mensch werkt toch niet op vrijdag?
Maar de 27e vind ik ook best hoor.
Vast gefeliciteerd, ga je trakteren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef Maanvis het volgende:
Daar ben ik mee geborenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets in te brengen?
Weet je wat, ik neem de 27e gewoon vrij!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef Maanvis het volgende:
That's the spirit!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:39 schreef Metatron het volgende:
[..]
Weet je wat, ik neem de 27e gewoon vrij!.
Dan doe ik dat ook!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:39 schreef Metatron het volgende:
[..]
Weet je wat, ik neem de 27e gewoon vrij!.
quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 18:59 schreef Skaai het volgende:
Helaasch, dan haak ik ook af. Ik mag de 28e namelijk rond een uurtje of half 03: 30 opstaan en doorhalen zit er voor mij niet in.
Iedereen die komt neemt gewoon vrijdag vrij, dat zie je toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:39 schreef Skaai het volgende:
Ik hoopte dat het net als de vorige keer weer op een donderdag zou plaatsvinden. Ik kon het proberen
.
Eenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Echt, sinds ik jouw posts met een tukkers accent lees, kan ik m'n lol niet op.
De 28e woeste seks dus. Klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:21 schreef Barbie het volgende:
Eengelijkgestemde
Overigens kan ik de 25e, 26e en 27e niet. Maar wel de 28e!
Jaja, goede waren. Dat zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Waren!
Zucht, dan maar een oldfashioned pollquote:
Die komt mij ook het beste uit, maar ik kan de andere dagen ook wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:36 schreef Q. het volgende:
Donderdag is de enige van die 3 dagen dat ik kan.
Het gaat niet om jou, het gaat om mij! Ik ben hier de chickmagnet!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Die komt mij ook het beste uit, maar ik kan de andere dagen ook wel.
Ik ben ben zondag in Helmond, ik wil je wel alvast meenemen dat je ergens in A'dam crashed?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:34 schreef Barbie het volgende:
Doordeweeks en vanuit Eindhoven komen is geen goede combinatie,.
Goed topic dit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:40 schreef HeatWave het volgende:
UIO_AMS gaat de 28ste woeste seks met barbie hebben, dus ik denk dat het dan is.
NL speelt ook in a'dam heur!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Kreator het volgende:
Ah. De 27e kan ik niet. De 28e ga ik naar het NL's elftal. Helaasch.
Personeelsuitje. Zuipen in de bus, 2 uur zitten kijken naar wat oranje vlekjes op een groene vlakte, zuipen in de bus.quote:
Ik heb meelij.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Personeelsuitje. Zuipen in de bus, 2 uur zitten kijken naar wat oranje vlekjes op een groene vlakte, zuipen in de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |