Ik voel me nu net een een sexual predatorquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef jogy het volgende:
Zie je Uwiejo! Ik kan er niets aan doen!.
Ik voel me nu net een stuk vlees.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een een sexual predator
Ohja. Z'n gezicht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
Dan let ik alleen weer niet op zijn gezicht
Tapas?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:30 schreef Maanvis het volgende:
En nu weer ontopic gaarne. Tieten, Tapas en Neukmaatjes.
Dit was toch geen poging om te bewijzen dat je gevoel voor humor hebt? Want als dat het geval is, faal je jammerlijck!quote:
Afgelopen zondag was er een TV-programma met Sophie Hilbrand, nu ik jou zo bezighoor moet ik daaraan weer trug denkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
Nee, ik hou gewoon niet van tapas. Maar ik pas me wel aan hoor.
Ohja die vergeet ik telkens op te klittebanden als ik ga zonnebanken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Skaai, vergeet je tieten niet!
Tapas is allemaal verschillende hapjes. Hoe kun je daar niet van houden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
Nee, ik hou gewoon niet van tapas. Maar ik pas me wel aan hoor.
de tietenseatquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Skaai het volgende:
Ja remlof, gek in je hoofd ben je! Ik hou niet van schimmelkaas en witlof maar de combinatie van gesmolten schimmelkaas met witlof vond ik zowaar te eten vorige keer! Kom gewoon meeeee, mag je tussen mij en Ripley inzitten.
DAT IS MIJN PLEK!quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:28 schreef Skaai het volgende:
mag je tussen mij en Ripley inzitten.
Oh ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeik niet, jij hebt al een lekker wijf
Pending is niet afgewezen, dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:25 schreef Anosmie het volgende:
Wie bedoel je met we Maanvis? Jij bent de enige die op pending staat toch?
Ook niet toegelaten, dus dan heb je weinig eisen te stellenquote:
Ik eis niets, ik doe alleen suggesties op een dwingende toonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook niet toegelaten, dus dan heb je weinig eisen te stellen
jij hebt geen stemrecht, Qquote:
Zullen we dat soort zaken van importantie gewoon aan de ballotagecommissie overlaten?quote:
Nou, misschien zijn de dames wel geïmponeerd door je engelse vaardigheden! Veel succes daarmeequote:
Nog niemandquote:
Ik ben voor 26quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nog niemand.
En hebben we al een datum?. Ik kan 26 en 31 maart
Ook leuk!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef Skaai het volgende:
Pèèèèèèèèèèpshow!
Sinds wanneer heb jij iets in te brengen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:37 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis checkt zijn profiel en wijst resoluut de 26e af.
Deze weldenkende mensch heeft gewoon een 40 urige werkweek. Als deze mensch mazzel heeft tenminste.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:35 schreef remlof het volgende:
Een weldenkend mensch werkt toch niet op vrijdag?
Maar de 27e vind ik ook best hoor.
Vast gefeliciteerd, ga je trakteren?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef Maanvis het volgende:
Daar ben ik mee geborenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets in te brengen?
Weet je wat, ik neem de 27e gewoon vrij!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:37 schreef Maanvis het volgende:
That's the spirit!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:39 schreef Metatron het volgende:
[..]
Weet je wat, ik neem de 27e gewoon vrij!.
Dan doe ik dat ook!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:39 schreef Metatron het volgende:
[..]
Weet je wat, ik neem de 27e gewoon vrij!.
quote:Op zondag 22 februari 2009 @ 18:59 schreef Skaai het volgende:
Helaasch, dan haak ik ook af. Ik mag de 28e namelijk rond een uurtje of half 03: 30 opstaan en doorhalen zit er voor mij niet in.
Iedereen die komt neemt gewoon vrijdag vrij, dat zie je toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:39 schreef Skaai het volgende:
Ik hoopte dat het net als de vorige keer weer op een donderdag zou plaatsvinden. Ik kon het proberen
.
Eenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Echt, sinds ik jouw posts met een tukkers accent lees, kan ik m'n lol niet op.
De 28e woeste seks dus. Klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:21 schreef Barbie het volgende:
Eengelijkgestemde
Overigens kan ik de 25e, 26e en 27e niet. Maar wel de 28e!
Jaja, goede waren. Dat zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Waren!
Zucht, dan maar een oldfashioned pollquote:
Die komt mij ook het beste uit, maar ik kan de andere dagen ook wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:36 schreef Q. het volgende:
Donderdag is de enige van die 3 dagen dat ik kan.
Het gaat niet om jou, het gaat om mij! Ik ben hier de chickmagnet!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 @ 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Die komt mij ook het beste uit, maar ik kan de andere dagen ook wel.
Ik ben ben zondag in Helmond, ik wil je wel alvast meenemen dat je ergens in A'dam crashed?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:34 schreef Barbie het volgende:
Doordeweeks en vanuit Eindhoven komen is geen goede combinatie,.
Goed topic dit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:40 schreef HeatWave het volgende:
UIO_AMS gaat de 28ste woeste seks met barbie hebben, dus ik denk dat het dan is.
NL speelt ook in a'dam heur!quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef Kreator het volgende:
Ah. De 27e kan ik niet. De 28e ga ik naar het NL's elftal. Helaasch.
Personeelsuitje. Zuipen in de bus, 2 uur zitten kijken naar wat oranje vlekjes op een groene vlakte, zuipen in de bus.quote:
Ik heb meelij.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Personeelsuitje. Zuipen in de bus, 2 uur zitten kijken naar wat oranje vlekjes op een groene vlakte, zuipen in de bus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |