Dat kan ik niet beloven, Jquote:
Hard to get aan het spelen, HW?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Message to all: WIJ WILLEN NIET MET ELKAAR NEUKEN!!!!!
Einde bericht.....
Fair enough.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beloven, J
Maar ik beloof dat ik teder en voorzichtig zal zijn
Je zou toch denken dat uitgerekend jij wat voorzichtiger zou zijn geworden met gekruide worstjes.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
Dat kan ik niet beloven, J
Maar ik beloof dat ik teder en voorzichtig zal zijn
Is J. zo spicy?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat uitgerekend jij wat voorzichtiger zou zijn geworden met gekruide worstjes.
Mwah, na wat zal het zijn, 20 jaar elkaar kennen zijn wij er inmiddels wel uit dat we het niet met elkaar willen doenquote:
homo.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, na wat zal het zijn, 20 jaar elkaar kennen zijn wij er inmiddels wel uit dat we het niet met elkaar willen doen.
Je moet het zo zien, 1 concurrent minder op de meet Krea......quote:
Heb ik ooit gevraagd om jouw interesse?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Zou ik ook zeggen als de concurrentie net heeft gemeld geen interesse te hebben.
Ken ik U?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb ik ooit gevraagd om jouw interesse?
Iedereen vraagt per definitie de aandacht van HW. Het staat practisch in de grondwet.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb ik ooit gevraagd om jouw interesse?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Iedereen vraagt per definitie de aandacht van HW. Het staat practisch in de grondwet.
Echt, sinds ik jouw posts met een tukkers accent lees, kan ik m'n lol niet op.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:00 schreef Kreator het volgende:
Ik denk niet in concurrentietermen.
Ze hebben geneukt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het ligt er nu wel érg dik bovenop.
Ik zeg altijd maar: "Waar rook is, is vuur!"
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:33 schreef jogy het volgende:
Ze hebben geneukt.
Of misschien is het zo'n zeldzaam wederzijds moment geweest dat beide wakker werden met een dubbele kater en zonder ontbijt afscheid hebben genomen. Om het daarna 'te vergeten'quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Maar voor één van beiden was het niet voor herhaling vatbaar. Uit piëteit met de ander heeft die persoon met de ander afgesproken er in het vervolg over te zwijgen.
Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk, whehe.
Nee, het is wél mijn persoonlijke mening hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:41 schreef HeatWave het volgende:
sja,of niet natuurlijk.
*meegniffelt*quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:58 schreef jogy het volgende:
*gniffel*
Er zit wel een bepaalde diepte achter deze posts, als je het mij vraagt. Verder wat JK zegt: Als het rookt, dan brandt het.quote:
Voor Ripley 10 anderen tochquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:57 schreef HeatWave het volgende:
whatever, echt..
Dames die subtiele hints oppikkenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef Skaai het volgende:
Ik ga zonnebanken, dan heb ik tegen de tijd dat het eind maart is een kleurtje op mijn benen enzo, voor de rokjes..
Sminck je dan wel je skibril weg? Anders ben ik gedoemd je uit te lachen. Hard en veelvuldig.quote:Op woensdag 11 februari 2009 08:41 schreef Kreator het volgende:
Ik ga op wintersport. Krijg ik een mooie bruine kop van.
Dat was me niet opgevallenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:27 schreef jogy het volgende:
Ik heb op een of andere manier standaard een skibril-hoofd..
Dan moet je eens niet zo afgeleid zijn en naar mijn hoofd kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |