Moet je maar niet aan vuige tietenkijkerij doenquote:
Muchos nachos.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Anosmie het volgende:
Pimientos de piquillo rellenos et dos Champiņones al ajillo met een glas sangria.
Por favor.
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjesquote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet je maar niet aan vuige tietenkijkerij doen
Die van mij is allang uitgeontluikd hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjes
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjes
verkapte 'ik heb neuquesex gehad' post.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren nog tapas gegeten oa met Rip.
Pardon? Als ik met iemand ongelooflijk niet neuk dan is het wel met HeatWavequote:Op maandag 9 februari 2009 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
verkapte 'ik heb neuquesex gehad' post.
je beseft toch wel dat je nu een hele hoop kansloze fokkers valse hoop geeft hč?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pardon? Als ik met iemand ongelooflijk niet neuk dan is het wel met HeatWave
Gelukkig ben jij erbij!quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Si! EN ANDERS MOET JE HET GEWOON HEEL HARD ZEGGEN!! DAT WERKT OOK WEL!!!
Eind maart klinkt goed. Zomertijd en korte rokjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eind maart geloof ik, komt vast goed
Omdat ik niet neuk met HeatWave? Dat was al redelijk algemeen bekend hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je beseft toch wel dat je nu een hele hoop kansloze fokkers valse hoop geeft hč?
Dat is wel erg optimistisch.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Eind maart klinkt goed. Zomertijd en korte rokjes.
Nou, ik ben benieuwd of je goeie benen hebt danquote:
*mental image*quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd of je goeie benen hebt dan
Maanvis blijft dus hopen. Dat is in ieder geval wat voor die jongen.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Maanvis het volgende:
je beseft toch wel dat je nu een hele hoop kansloze fokkers valse hoop geeft hč?
Misschien een kilt, maar rokjes zijn Gayquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien een kilt, maar rokjes zijn Gay.
Als je een kilt aandoet zou ik uit de buurt van Yvonne blijven. Kom maar naast mij zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien een kilt, maar rokjes zijn Gay.
Dat noem ik 'rokjes'. Doe mij maar een Great Kilt.quote:
je doet nu net alsof het JOUW keuze isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik niet neuk met HeatWave? Dat was al redelijk algemeen bekend hoor
En jij doet nu net of het NIET mijn keuze isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je doet nu net alsof het JOUW keuze is.
Check. Nu jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef n00cL30n het volgende:
Kilt is een Kilt! Je moet wel durven!
Message to all: WIJ WILLEN NIET MET ELKAAR NEUKEN!!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
En jij doet nu net of het NIET mijn keuze is
Maar als je dat graag wil, wil ik het nog wel even zeggen hoor: ik wil niet met jou neuken en jij niet met mij
Handjes boven tafel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je een kilt aandoet zou ik uit de buurt van Yvonne blijven. Kom maar naast mij zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |