Dat is elke keer weer en verrassing. En die onzekerheid hoort er ook weer een beetje bij natuurlijk. Net zoals het elke keer weer een hele verrassing is hoeveel kannen, kruiken, servethouders, bestek, borden en glazen er in haar handtasje blijken te passen :-).quote:Op maandag 26 januari 2009 19:29 schreef Maanvis het volgende:
Komt yv dit keer wel?
Agossie!! Jij natuurlijk ook nog van harte!!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:36 schreef Skaai het volgende:
En Mitä ik was ook jarig ja!
Maar geen tapas!quote:
Gun ons singles ook wat jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:35 schreef Re het volgende:
als het er zo klef ranzig aan toegaat als in dit topic dan blijf ik wel weg hoor
Thank godquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent nooit getrouwd geweest. Dat zie je zo.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je fellatio geeft, dus dat kan ik niet garanderen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon zeggen dat je je stokken bent vergeten, K.
Dan komt (whehehe) alles goed.
Mijn collega's hebben mij n.a.v het afgelopen weekend (feestje van collega) bestempeld als 'beest' en 'stout'quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Ripley het volgende:
[..]Jij kan Skaai helemaal niet aan, Krea
Ik zie dat ook wel ja, Skaaiquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben mij n.a.v het afgelopen weekend (feestje van collega) bestempeld als 'beest' en 'stout'.
.
Details!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben mij n.a.v het afgelopen weekend (feestje van collega) bestempeld als 'beest' en 'stout'.
.
Ik ben toch zeker geen homo's.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Ripley het volgende:
Jij kan Skaai helemaal niet aan, Krea
Moet je maar niet aan vuige tietenkijkerij doenquote:
Muchos nachos.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Anosmie het volgende:
Pimientos de piquillo rellenos et dos Champiñones al ajillo met een glas sangria.
Por favor.
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjesquote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet je maar niet aan vuige tietenkijkerij doen
Die van mij is allang uitgeontluikd hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjes
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |