Niets mooiers dan "Het Grote Afzeggen" topic.quote:Op maandag 26 januari 2009 11:42 schreef Kreator het volgende:
Wordt dit zo'n 'er komen 80 mensen' meeting? Vorige keer was het heel rustig toch?
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:25 schreef on_air het volgende:
Niets mooiers dan "Het Grote Afzeggen" topic.
Precies. Ik heb er nu al zin in.
Dat is elke keer weer en verrassing. En die onzekerheid hoort er ook weer een beetje bij natuurlijk. Net zoals het elke keer weer een hele verrassing is hoeveel kannen, kruiken, servethouders, bestek, borden en glazen er in haar handtasje blijken te passen :-).quote:Op maandag 26 januari 2009 19:29 schreef Maanvis het volgende:
Komt yv dit keer wel?
Agossie!! Jij natuurlijk ook nog van harte!!quote:Op maandag 26 januari 2009 17:36 schreef Skaai het volgende:
En Mitä ik was ook jarig ja!
Maar geen tapas!quote:
Gun ons singles ook wat jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:35 schreef Re het volgende:
als het er zo klef ranzig aan toegaat als in dit topic dan blijf ik wel weg hoor
Thank godquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent nooit getrouwd geweest. Dat zie je zo.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je fellatio geeft, dus dat kan ik niet garanderen.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon zeggen dat je je stokken bent vergeten, K.
Dan komt (whehehe) alles goed.
Mijn collega's hebben mij n.a.v het afgelopen weekend (feestje van collega) bestempeld als 'beest' en 'stout'quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Ripley het volgende:
[..]Jij kan Skaai helemaal niet aan, Krea
Ik zie dat ook wel ja, Skaaiquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben mij n.a.v het afgelopen weekend (feestje van collega) bestempeld als 'beest' en 'stout'.
.
Details!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mijn collega's hebben mij n.a.v het afgelopen weekend (feestje van collega) bestempeld als 'beest' en 'stout'.
.
Ik ben toch zeker geen homo's.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:33 schreef Ripley het volgende:
Jij kan Skaai helemaal niet aan, Krea
Moet je maar niet aan vuige tietenkijkerij doenquote:
Muchos nachos.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:43 schreef Anosmie het volgende:
Pimientos de piquillo rellenos et dos Champiñones al ajillo met een glas sangria.
Por favor.
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjesquote:Op maandag 2 februari 2009 14:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moet je maar niet aan vuige tietenkijkerij doen
Die van mij is allang uitgeontluikd hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjes
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vrouwen zijn sadisten met hun ontluikende decolleteetjes
verkapte 'ik heb neuquesex gehad' post.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren nog tapas gegeten oa met Rip.
Pardon? Als ik met iemand ongelooflijk niet neuk dan is het wel met HeatWavequote:Op maandag 9 februari 2009 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
verkapte 'ik heb neuquesex gehad' post.
je beseft toch wel dat je nu een hele hoop kansloze fokkers valse hoop geeft hè?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Pardon? Als ik met iemand ongelooflijk niet neuk dan is het wel met HeatWave
Gelukkig ben jij erbij!quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Si! EN ANDERS MOET JE HET GEWOON HEEL HARD ZEGGEN!! DAT WERKT OOK WEL!!!
Eind maart klinkt goed. Zomertijd en korte rokjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Eind maart geloof ik, komt vast goed
Omdat ik niet neuk met HeatWave? Dat was al redelijk algemeen bekend hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je beseft toch wel dat je nu een hele hoop kansloze fokkers valse hoop geeft hè?
Dat is wel erg optimistisch.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Eind maart klinkt goed. Zomertijd en korte rokjes.
Nou, ik ben benieuwd of je goeie benen hebt danquote:
*mental image*quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd of je goeie benen hebt dan
Maanvis blijft dus hopen. Dat is in ieder geval wat voor die jongen.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:43 schreef Maanvis het volgende:
je beseft toch wel dat je nu een hele hoop kansloze fokkers valse hoop geeft hè?
Misschien een kilt, maar rokjes zijn Gayquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien een kilt, maar rokjes zijn Gay.
Als je een kilt aandoet zou ik uit de buurt van Yvonne blijven. Kom maar naast mij zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien een kilt, maar rokjes zijn Gay.
Dat noem ik 'rokjes'. Doe mij maar een Great Kilt.quote:
je doet nu net alsof het JOUW keuze isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat ik niet neuk met HeatWave? Dat was al redelijk algemeen bekend hoor
En jij doet nu net of het NIET mijn keuze isquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je doet nu net alsof het JOUW keuze is.
Check. Nu jij.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:26 schreef n00cL30n het volgende:
Kilt is een Kilt! Je moet wel durven!
Message to all: WIJ WILLEN NIET MET ELKAAR NEUKEN!!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
En jij doet nu net of het NIET mijn keuze is
Maar als je dat graag wil, wil ik het nog wel even zeggen hoor: ik wil niet met jou neuken en jij niet met mij
Handjes boven tafel?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je een kilt aandoet zou ik uit de buurt van Yvonne blijven. Kom maar naast mij zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |