Rennenquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Moet je hem even een rondje om die tapastoko laten rennen.
*gniffel*
In die kilt?quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Moet je hem even een rondje om die tapastoko laten rennen.
*gniffel*
Ik voel me nu net een een sexual predatorquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:53 schreef jogy het volgende:
Zie je Uwiejo! Ik kan er niets aan doen!.
Ik voel me nu net een stuk vlees.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een een sexual predator
Ohja. Z'n gezicht.quote:Op donderdag 12 februari 2009 16:48 schreef Ripley het volgende:
Dan let ik alleen weer niet op zijn gezicht
Tapas?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:30 schreef Maanvis het volgende:
En nu weer ontopic gaarne. Tieten, Tapas en Neukmaatjes.
Dit was toch geen poging om te bewijzen dat je gevoel voor humor hebt? Want als dat het geval is, faal je jammerlijck!quote:
Afgelopen zondag was er een TV-programma met Sophie Hilbrand, nu ik jou zo bezighoor moet ik daaraan weer trug denkenquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
Nee, ik hou gewoon niet van tapas. Maar ik pas me wel aan hoor.
Ohja die vergeet ik telkens op te klittebanden als ik ga zonnebanken!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Skaai, vergeet je tieten niet!
Tapas is allemaal verschillende hapjes. Hoe kun je daar niet van houden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:53 schreef remlof het volgende:
Nee, ik hou gewoon niet van tapas. Maar ik pas me wel aan hoor.
de tietenseatquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:28 schreef Skaai het volgende:
Ja remlof, gek in je hoofd ben je! Ik hou niet van schimmelkaas en witlof maar de combinatie van gesmolten schimmelkaas met witlof vond ik zowaar te eten vorige keer! Kom gewoon meeeee, mag je tussen mij en Ripley inzitten.
DAT IS MIJN PLEK!quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:28 schreef Skaai het volgende:
mag je tussen mij en Ripley inzitten.
Oh ja.quote:Op donderdag 12 februari 2009 @ 23:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeik niet, jij hebt al een lekker wijf
Pending is niet afgewezen, dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:25 schreef Anosmie het volgende:
Wie bedoel je met we Maanvis? Jij bent de enige die op pending staat toch?
Ook niet toegelaten, dus dan heb je weinig eisen te stellenquote:
Ik eis niets, ik doe alleen suggesties op een dwingende toonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook niet toegelaten, dus dan heb je weinig eisen te stellen
jij hebt geen stemrecht, Qquote:
Zullen we dat soort zaken van importantie gewoon aan de ballotagecommissie overlaten?quote:
Nou, misschien zijn de dames wel geïmponeerd door je engelse vaardigheden! Veel succes daarmeequote:
Nog niemandquote:
Ik ben voor 26quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nog niemand.
En hebben we al een datum?. Ik kan 26 en 31 maart
Ook leuk!quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:01 schreef Skaai het volgende:
Pèèèèèèèèèèpshow!
Sinds wanneer heb jij iets in te brengen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:37 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis checkt zijn profiel en wijst resoluut de 26e af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |