Bij deze. Geen idee de hoeveelste versie dit is, maar hij komt er weer aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Ripley het volgende:
HOU EENS OP MET DAT GENEUKPRAAT EN OPEN EEN ZINNIG TAPASTOPIC JA
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel handig om de OP van de vorige te pakken ivm aanwezigheidslijst etc.
Wie is hier nou mod van GC dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef Misstique het volgende:
Pummel.
Is dat een serieuze vraag op dit moment?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie is hier nou mod van GC dan?
Pummel.
Het was meer een retorische vraag, to be honest.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag op dit moment?.
Nou, nee. Ik kan daar ook godsgruwelijk aggressief van worden. Net van dat goeiemoggel af, krijg je ditquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:00 schreef jogy het volgende:
Ligt aan mij,
Excuses, ik heb idd blindelings de vorige OP gepakt zonder me te bedenken dat er in het vorige topic nog mutaties zijn geweest.quote:
Je bent niet goedgekeurd door de ballotagecommissie. Heel eenvoudig eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:24 schreef Kreator het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk niet op de lijst.
Zeg, mag de ballotagecommissie dat zelf uitmaken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent niet goedgekeurd door de ballotagecommissie. Heel eenvoudig eigenlijk.
Van andere leden kreeg ik allemaal smsjes met een nee betreffende Kreator. Dat moeten jullie dan maar onderling uitvechten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Ripley het volgende:
Zeg, mag de ballotagecommissie dat zelf uitmaken?
Sanne, Aventura, Yvonne en Ripley. Maar kennelijk is de interne communicatie nog niet optimaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:32 schreef Liejannuh het volgende:
Wie zitten er ook alweer in de ballotagecommissie?
Ik denk, ik open hem eerst en maak vervolgens de OP in orde.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Oh well, het is weer in orde zoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk, ik open hem eerst en maak vervolgens de OP in orde.
Je was dus iets te snel met dichtgooien.
(Gofteh, had ik dat nog in het verkeerde topic geplakt ook.)
Lotgenoot.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik kan daar ook godsgruwelijk aggressief van worden. Net van dat goeiemoggel af, krijg je dit![]()
Kom op zeg, je bent beter dan dat! Je kan het, eerstvolgende die het zegt bij jou op kantoor krijgt een nietmachine tegen het hoofd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef Misstique het volgende:
Sorry, ik hoor niet anders op kantoor. Blijkbaar is t besmettelijk.
Neuken?quote:
Ik heb connecties.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent niet goedgekeurd door de ballotagecommissie. Heel eenvoudig eigenlijk.
Ik ben een beetje bang voor uwiejoquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuken?
(Jaha, U, maar ik ben jarig vandaag dus ik mag ongegeneerd naar J. smachten)
Joh, die heeft zalmroze muren en een rooie trap en drinkt alleen maar chinese thee.quote:
Jij maakt echt vrienden vandaag he?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Joh, die heeft zalmroze muren en een rooie trap en drinkt alleen maar chinese thee.
Ondanks dat heb ik vandaag al gezegd dat ie geweldig is hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij maakt echt vrienden vandaag he?.
Het is een perforator geworden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:54 schreef jogy het volgende:
Kom op zeg, je bent beter dan dat! Je kan het, eerstvolgende die het zegt bij jou op kantoor krijgt een nietmachine tegen het hoofd.
Codetaal tussen aanhalingstekens!quote:
Ik ben voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:43 schreef Aventura het volgende:
Gefeli Ripley!
Dames, moeten we nog balloterdingesen over Kreator?
Zullen wij dan ook maar ongegeneerd flirten, on_air?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:10 schreef on_air het volgende:
Jippiejajee.
Zie je wel, J.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar ongegeneerd flirten, on_air?
Jij zorgt hier voor de verloedering. Jij loeder.quote:
Ik ben jarigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij zorgt hier voor de verloedering. Jij loeder.
Maar uwieyo, wat zeg je nu.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar ongegeneerd flirten, on_air?
Wat zij kunnen, doen wij veel beter!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:22 schreef on_air het volgende:
Maar uwieyo, wat zeg je nu.
zit mijn haar netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |