quote:
waneer ga je weer squashen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
Wat ben je toch ook een grenzeloos hypocriet kutwijf af en toe![]()
.
En sinds wanneer is dat het criterium voor het volgende topic, mevrouw ik kan niets zonder Pietjequote:
Dat dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
.
uh huhquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
.
Joh, echt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nogmaals![]()
alleen omdat het een naamtopic is, en niet eens een positieve
mijn Pietje-opmerking van vandaag was verre van serieus, popjequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat het criterium voor het volgende topic, mevrouw ik kan niets zonder Pietje
Ja, van de week moest jij 'm ook zo nodig aanmaken terwijl ik de lapo hadquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat het criterium voor het volgende topic, mevrouw ik kan niets zonder Pietje
Dan wil ik dit topic ook wel dichtgooien, vond het altijd al een stomme regelquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
kwartettenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef Fogel het volgende:
Prutsers
Zal ik er nog een derde Nijmegentopic bij maken?
Oh, goed dat je het nog even uitlegt IBquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, van de week moest jij 'm ook zo nodig aanmaken terwijl ik de lapo had
ja, maar dat was omdat jij 't wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, van de week moest jij 'm ook zo nodig aanmaken terwijl ik de lapo had
Alleen met 3 vrouwen.quote:
Mag ik weten wie we aan het negeren zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Piet als we dan afspreken dat we massaal negeren dan wil ik best mee negeren
Moet gewoon mn frustraties kwijt, snap dat danquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het nog even uitlegt IB.
Oi, ik ben er gewoon bij hoor, hoef je niet over me te praten alsof ik er iet benquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef Miss_S het volgende:
Maar hoeveel heeft ie er dan al voor de cam gehad?
En wie doet het met wie voor de duidelijkheid
Dat was ook sinds vier werkdagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
een fantopic?
waar is die goede oude
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
tijd toch gebleven![]()
Luie zak die op een bankje hangt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, ik vind je een beetje een
[ afbeelding ]
Ik wil helemaal niks afspreken of wat dan ook, maar iemand die hier nooit geweest is ff met z'n allen door 't slijk halen, nee daar kan ik niet tegenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Piet als we dan afspreken dat we massaal negeren dan wil ik best mee negeren
Vastquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dat was omdat jij 't was
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, ik vind je een beetje een
[ afbeelding ]
Je vind me gewoon te lelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, ik ben er gewoon bij hoor, hoef je niet over me te praten alsof ik er iet ben
Ik hossel wekelijks bitches van onder de 18 jaar, dus jij bent me een beetje oud
Don't feel bad, though.
Aai.gifquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks afspreken of wat dan ook, maar iemand die hier nooit geweest is ff met z'n allen door 't slijk halen, nee daar kan ik niet tegen. Screw me.
Stomme regel, waar bemoei je je mee, je post hier niet eens..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan wil ik dit topic ook wel dichtgooien, vond het altijd al een stomme regel
lingo!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Luie zak die op een bankje hangt?
Ja maar dat zeg ik dan weer neit hardop om je gevoelens te sparen, zo aardig ben ik dan ook wel weerquote:
Uhhh....ik post hier wel, sinds vanavondquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Stomme regel, waar bemoei je je mee, je post hier niet eens..
Zelfs dan is het bijna goedkoper dan hier fatsoenlijk bier kopen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:58 schreef IrishBastard het volgende:
Als jij het ticket en het bier betaald
Dat feit negeer ik dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Uhhh....ik post hier wel, sinds vanavond
Dat vind ik tof van jequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik dan weer neit hardop om je gevoelens te sparen, zo aardig ben ik dan ook wel weer![]()
Ik heet Hosti, Guus is mijn Nick, en dan bedoel ik nick niet de gast die Nick heet. Duidelijk? Mooiquote:
26-letterwoordenlingo, damn. Ik vond 19-letterwoorden al moeilijk.quote:
Neequote:
Zo ben ik, tof to the max. Tevens wil ik af en toe wel eens een lelijke bitch een merci-fuck gunnen. That's just the guy I amquote:
Dan wel ieder 5 liter (max quota, ander gaat de douane moeilijk doen), anders schiet het nog niet op.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
dan komen IB en ik het wel 'even' brengen
Man van de maatschappijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo ben ik, tof to the max. Tevens wil ik af en toe wel eens een lelijke bitch een merci-fuck gunnen. That's just the guy I am
uiteraardquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan wel ieder 5 liter (max quota, ander gaat de douane moeilijk doen), anders schiet het nog niet op.
Dat zal ik onthouden dan maarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo ben ik, tof to the max. Tevens wil ik af en toe wel eens een lelijke bitch een merci-fuck gunnen. That's just the guy I am
Omdat gooien met stront tof isquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Zeg luitjes, even tussendoor hè?
Moblo staat duidelijk op enigszins gespannen voet met Miss_S, maar waar komt de vijandigheid van de rest ineens vandaan? Ik heb het allemaal niet helemaal gevolgd hoor, maar ik krijg het idee dat hier collectief iemand met stront bekogeld wordt en ik wil graag weten waarom.
Dit overigens ter beeldvorming voor mezelf, verder niks.
Waar woon je ergens in Noorwegen? Een vriend van me heeft een half jaar in Kristiansand gestudeerd en die gingen altijd met de boot naar Denemarken om daar booze te halen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan wel ieder 5 liter (max quota, ander gaat de douane moeilijk doen), anders schiet het nog niet op.
Damn, veiligheidsclausulequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:02 schreef Fogel het volgende:
Oh, en jullie moeten er dan vanaf blijven natuurlijk anders schiet het nog niet op.
Naaktfotos zijn ter beeldvorming.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Moblo staat duidelijk op enigszins gespannen voet met Miss_S, maar waar komt de vijandigheid van de rest ineens vandaan? Ik heb het allemaal niet helemaal gevolgd hoor, maar ik krijg het idee dat hier collectief iemand met stront bekogeld wordt en ik wil graag weten waarom.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:02 schreef Mikkie het volgende:
Ja toch? Ben de helft van de tijd toch niet eens helemaal bij bewustzijn, beter dat de minderbedeelde mensen daar hun voordeel uit halen.quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja toch? Ben de helft van de tijd toch niet eens helemaal bij bewustzijn, beter dat de minderbedeelde mensen daar hun voordeel uit halen.
Trondheim. Mijn kast staat vol met tax-free booze, dat is het probleem niet... maar het is geen Nieuw Ligt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar woon je ergens in Noorwegen? Een vriend van me heeft een half jaar in Kristiansand gestudeerd en die gingen altijd met de boot naar Denemarken om daar booze te halen.
quote:
Ja waar blijft die kloon eigenlijk in dit topic?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het wel jammer, dat je niet
"Voor de DUIDELIJKHEID" zei Mikkie
Wat nou randdebielquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
IB wil gewoon rellen
Yashi leest mee in Slank en heeft eigen redenen
Hosti is gewoon een randdebiel
Pietje is een Blauwhelm
en jij bent gewoon jezelf
en ik, ook
De naaktfoto's krijgt alleen Hosti te zienquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en die heb ik dan gelukkig niet gezien. Bikinishot was genoeg
Toch mooi, hoe jij die dingen kunt combinerenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou het echt niet weten
mn bed roept, morgen weer een lange dag studeren op 't werk![]()
De kroeg roept harder, echt waar.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik snap de grap niet?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het wel jammer, dat je niet
"Voor de DUIDELIJKHEID" zei Mikkie
Dat jong heeft genoeg meegemaakt de laatste tijd, laat hem met rust wil je..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
De naaktfoto's krijgt alleen Hosti te zien
Is studeren hier het codewoord voor Fok!ken?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
Voor mij is binnenkort studeren hetzelfde als werken (ga aan mijn phd beginnen). Maar dan natuurlijk niet voor een studentenloonquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toch mooi, hoe jij die dingen kunt combineren
Poserquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor mij is binnenkort studeren hetzelfde als werken (ga aan mijn phd beginnen). Maar dan natuurlijk niet voor een studentenloon
Ahh doe jij op hem passen, das ook alweer zo liefquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat jong heeft genoeg meegemaakt de laatste tijd, laat hem met rust wil je..
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
liefkozend, liefkozend![]()
![]()
je weet toch dat ik van je houd?
Gelukkig ben je wel heel bescheidenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En ik ben een lekker wijf dus daar voelt ie zich alleen maar beter door
You made me lolquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Miss_S het volgende:
Iedereen is lief tegen mij omdat ik gewoon heel aardig benquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ahh doe jij op hem passen, das ook alweer zo lief
Goed hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig ben je wel heel bescheiden.
Via PM dan graag, eens en nooit weer.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen is lief tegen mij omdat ik gewoon heel aardig ben
En eerst foto'sZullen we zien hoeveel beter ik me voel
Naja, zolang je dat zelf vind en dat vaak genoeg tegen jezelf blijft zeggen dan ga je het misschien ook wel een keer echt geloven...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oke, jullie zijn natuurlijk allemaal wel veel aantrekkelijker maar dat is dan ook wel bovengemiddeldquote:
Dat doe ikquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, zolang je dat zelf vind en dat vaak genoeg tegen jezelf blijft zeggen dan ga je het misschien ook wel een keer echt geloven...
Vaak tegen jezelf dat zeggen, of geloof je het al?quote:
Dat eerstequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vaak tegen jezelf dat zeggen, of geloof je het al?
Oi, waar blijven de foto's?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:15 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga slapen
Morgen beginnen aan 280 pagina's samen te vatten
Zweetend, jankend, masturberend, mezelf verachtendquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:17 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Aai.gif
Hoe ga je nu de nacht doorkomen?
Wat doe jij hier dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:12 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, mensen met humor zijn altijd een aanwinst voor het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Normaal zweet ik niet als ik rukquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:19 schreef IrishBastard het volgende:
Was daar overigens anders aan dan normaal?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan?BaggerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dudequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Normaal zweet ik niet als ik ruk
Dankjullie, jullie waren een geweldig publiekquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan?Hij was wel de meest humorvolle user volgens de awardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet in die combinatie, neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankjullie, jullie waren een geweldig publiek
* maakt buiging
zwetend jankend, met je lul in je vuist geklemd kotsen van jezelf, alsof jij dat nooit doet![]()
Zonder het klemmenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij lult met je kots geklemd tijdens 't janken?
Dat dusquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
Tandarts... ben ik al sinds ik hier studeer niet meer geweest
Ja ik moet iedere keer als ik er ben foto's maken want dat is zoveel jaar geleden.. Dus laatst zo heul niet hebben jullie vorige keer nog gedaan!! maar toen kwamen ze dus met een of ander smoesje en mama zei zo van jah doe nu maar gewoon..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:32 schreef HostiMeister het volgende:
Tandarts... ben ik al sinds ik hier studeer niet meer geweest
Slaap lekker PP!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga maar eens pitten, truste relbeertjes.
Matig manquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik moet iedere keer als ik er ben foto's maken want dat is zoveel jaar geleden.. Dus laatst zo heul niet hebben jullie vorige keer nog gedaan!! maar toen kwamen ze dus met een of ander smoesje en mama zei zo van jah doe nu maar gewoon..
En toen zagen ze dus een beginnent gaatje zitten
Ik ging altijd als d'r pa op vakantie was, dan was de partner van hem hoofdtandarts , andere tandarts zoeken is zo'n gedoequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:38 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt dan natuurlijk een andere tandarts zoeken hè
Truste, jij topmeidquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga maar een slapen
Truste zoete kinderkes
Later, lekker ventquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga d'r ook vandoor, truste Hosti
Truste, toppertjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:58 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, ik ga maar 's stoppen met posten, want ik weet nu waarom ik niet kan slapen: misselijkhet borrelde al, maar nu
Truste voor straks!
Ik was er helemaal klaar voor! Maar toen gingen we Ugly Betty kijken en wilde vriendinnetje niet meer.. hebben we de hele avond UB gekekenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef Fogel het volgende:
[opa aan het woord]
Wat zijn jullie trouwens voor een soort studenten? Op donderdagavond hoor je in een kroeg te zitten verdomme.
[/opa aan het woord]
Jammer dat ik teruggelezen hebquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:26 schreef HostiMeister het volgende:
Jammer dat LR d'r niet is met d'r beeldende gedachten
Ik twijfel tussenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jammer dat ik teruggelezen heb![]()
Fijn dat je aan me dacht haha, ik net ook aan jou
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:48 schreef LastRequest het volgende:
Ben nog niet helemaal bijgelezen maar tot nu toe ben ik het met Piet eens, jezus wat een onzin.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Truste, toppertje
Beterschap aai.gif
Niet speciaal naar jou bedoeld, maar dat zouden ze overal moeten invoeren. Moet je opletten hoe hard het ziekteverzuim van werknemers ineens daalt!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mèn wat was ik ziek vannacht..
buikpijn, kotsen![]()
maar geweldig, weer aan 't werk nuwant uitzendbureau
dus 2 wachtdagen als je ziek bent, wat inhoudt dat je gewoon niet betaald krijgt...
Oeh, zuurquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bluuuuh wat een kutdag is dit
Vanochtend vroeg op gestaan voor de tandarts, 2 minuten later gaat de telefoon tandarts is ziek nu moet ik ergens in maart.. Naja ik maar met goede moed gaan leren, kijk dus mn webmail van de uni, woei een 4.5 voor strafprocesrecht. Nu dus al 4 van de 6 tentamens zeker niet
Goede motivatie voor aankomende maandagheb het er helemaal mee gehad
/klaagbaak.
ik weet ook wel waarom ze het doen, vooral bij studenten die anders na een avondje doorhalen lekker thuis blijvenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet speciaal naar jou bedoeld, maar dat zouden ze overal moeten invoeren. Moet je opletten hoe hard het ziekteverzuim van werknemers ineens daalt!
Ik wilde al zeggen wat weinig nieuwe posts.. maar hij lag eruit dus?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, relativeer, FOK! doet 't weer.
Nicequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:25 schreef Nielez het volgende:
FOKAPOTVP.
8.25 voor toets gister dus hoef tentamen niet te maken als die casus gewoon wordt goedgekeurd
Da's waar. Weer een typisch geval van de goeden die lijden onder de slechten...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet ook wel waarom ze het doen, vooral bij studenten die anders na een avondje doorhalen lekker thuis blijven
maar ik vind het wel zwaar kut dat je flink wordt benadeeld als je écht ziek bent
Dat is bijna niet te doen, dat klopt. Probleem is echter dat ik denk dat het ziekteverzuim in Nederland belachelijk hoog ligt. Mensen blijven al thuis als ze hun teennagel scheef afgeknipt hebben, heb ik soms het idee als ik het ziekteverzuim in sommige bedrijven hoor. Je zou voor de grap eens moeten doorrekenen hoeveel dát de bedrijven kost. Elke keer die enkele dagen. Voor een middelgroot bedrijf met 50 werknemers kost dat al gauw, enkel aan loonkosten, al 200 euro per persoon per dag. Dan zullen we administratiekosten, gedaalde arbeidsproductiviteit en alles niet meenemen omdat dat wellicht wat moeilijk te becijferen is, maar ik denk dat je van die bedragen ook enorm schrikt. Tel twee van die half-ziek-zijn dagen per jaar. Dan zit je al op 20.000 euro alleen al aan arbeidsloon, waarbij het dus enkel om de niet-zieken gaat. De chronisch zieken en echt zieken (voor een weekje ofzo) tellen we dan niet mee. En de kosten van bedrijven worden uiteindelijk allemaal verhaald op de consument, dus daar draaien we met z'n allen voor op. Kom je weer terug op hetzelfde punt, helaas. In de huidige situatie lijden de goeden ook onder de slechten. Ik denk dat die wachtdagen nog niet zo'n slecht idee zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, als ze bij iedereen langs moeten gaan om te beoordelen of je echt ziek bent...
en wie beslist, van buitenaf, of jij je echt kut voelt.
Als ik barstende koppijn heb, is dat verder niet te zien aan me meestal, niet te meten met een thermometer, etc.
Dus ja, wie beslist of ik echt ziek ben of niet
en kotsen kan ook van een mega-kater komen
dus ja....het is zo lastig om dáár iets handigs voor te bedenken zodat de goeden niet onder de slechten lijden
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien is die teennagel niet zo'n tactisch voorbeeld op dit moment.
Ik denk dat als je gaat doorrekenen wat het op jaarbasis voor economische schade oplevert, die jij uiteindelijk in je portemonnee voelt, dat je dan wel zeker een shit givetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
En who gives a shit of er hoog ziekteverzuim is... Echt een Nederlands woord weer
Ja ik, belastinggeld jwtz.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
En who gives a shit of er hoog ziekteverzuim is... Echt een Nederlands woord weer
Ik begrijp dat het niet goed is voor de algehele economie, maar daarom wonen we in een land waar de economie niet helemaal fucked up is. It can take one for the team. Beter dat men gewoon ziek kan zijn wanneer men wil met een stel zeikerds er tussen dan een politiestaat die angstvallig gaat controleren. Voor die vriojheid heb ik graag 100 euro per jaar over. Volgens jouw rekensomquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:10 schreef Mikkie het volgende:
[..].
[..]
Ik denk dat als je gaat doorrekenen wat het op jaarbasis voor economische schade oplevert, die jij uiteindelijk in je portemonnee voelt, dat je dan wel zeker een shit givet(8,6 miljoen werkenden x 200 euro, da's 1,7 miljard door de plee). Al die nepzieken kosten jou dus een ruime 100 euro per jaar alleen al aan arbeidskosten en ik denk dat je het nog wel minimaal mag verdubbelen voor gedaalde arbeidsproductiviteit en overige kosten. Ik vind 200 euro om andermans onrechtmatige vrije dag te bekostigen vrij veel, eigenlijk.
beetje kort door de bocht-redenering en natte vinger-rekenwerk, maar het is maar ter indicatie
Dus fake ziek zijn is vrijheid? Ik zeg helemaal niet dat er en politiestaat moet komen om alle zogenaamd zieken te controleren, dat is niet te doen. Dat kost ook weer een bak geld aan controleursquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet goed is voor de algehele economie, maar daarom wonen we in een land waar de economie niet helemaal fucked up is. It can take one for the team. Beter dat men gewoon ziek kan zijn wanneer men wil met een stel zeikerds er tussen dan een politiestaat die angstvallig gaat controleren. Voor die vriojheid heb ik graag 100 euro per jaar over. Volgens jouw rekensom
Ze heeft d'r teennagel scheef afgeknipt en nu zit ze ziek thuis!quote:
Daar komt t eigenlijk wel op neerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze heeft d'r teennagel scheef afgeknipt en nu zit ze ziek thuis!
Dat is ook weer waar. En tegenover die 140 arbeidsdagen die ze dan thuis blijven, staan weer 69 (+1 de echt zieke van deze case) mensen die twee dagen fake ziek kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die drempel zorgt er ook voor dat mensen gaan werken terwijl ze thuis zouden moeten blijven. Hebben ze een paar weken later een burnout en moeten ze verplicht een half jaar thuisblijven.
Nuance jwtz.
Dat geldt eigenlijk wel, zo ben ik overspannen geraakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die drempel zorgt er ook voor dat mensen gaan werken terwijl ze thuis zouden moeten blijven. Hebben ze een paar weken later een burnout en moeten ze verplicht een half jaar thuisblijven.
Nuance jwtz.
Waarom is het bij een vaste baan (en bijbehorende vaste lasten) dan anders?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:32 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb me nog nooit een dag ziek gemeld bij m'n werk, daarvoor heb ik teveel verantwoordelijkheidsgevoel denk ik. Ook weer niet goed, want dan stond ik me echt kapot te werken terwijl ik eigenlijk op bed had moeten liggen. Bij stage heb ik dat wel gedaan, maar dan werk ik altijd thuis nog, omdat ik niet wil dat anderen achter komen te liggen met hun werk door mij.
Maar, ik vind het wel fijn om de vrijheid te hebben me ziek te kunnen melden. En net als bij Moblo, je ziet het niet altijd aan me, ook al voel ik me behoorlijk klote, dus controleren zou niet echt werken.
Ik weet mijn mening niet zo goed in deze haha, ik heb tot nu toe alleen baantjes gehad waarbij niet werken = geen geld, en eigenlijk vind ik dat prima. Bij een vaste baan (en bijbehorende vaste lasten) ligt dat natuurlijk wel anders.. Dus eigenlijk hang ik nu een heel verhaal op maar heb ik geen mening
Mietjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:25 schreef morgane het volgende:
[..]
Daar komt t eigenlijk wel op neerheb waarschijnlijk mn teennagel verkeerd afgeknipt, waardoor 'ie dus in is gaan groeien. Als ik morgen nog niet comfortabel kan lopen met schoenen aan, kan ik ook niet gaan werken.
Hosti: de dokter heeft een stuk van mn teennagel verwijderd. Niks ernstigs dus, al was ik wel zenuwachtig voor de verdoving enz. van tevoren.
Dat klopt, wat jij schetst zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja weet ik, die vorm van discussiëren heb ik van jou overgenomen. Maar er zit wel degelijk een punt in, hoe hoger de drempel hoe langer mensen doorwerken (wat op zich goed is) maar de lange-termijn-gevolgen kunnen in incidentele gevallen desastreus zijn. Dat is wel een indirect gevolg van je beleid.
Maar jij bent dan ook wel überretecool en stoer, daar kunnen wij hier met z'n allen bij elkaar opgeteld nog niet aan tippenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mietjeik heb gewoon een gat in een oude schoen geknipt en ben gaan werken!
Dan tel ik jouw baan bijvoorbeeld ook als een vaste baan, maar mijn eventuele werk meer als een bijbaantje om wat extra geld te verdienen. Als je dan niet werkt, heb je ook minder extra geld. In het geval van echt werken voor vaste lasten e.d. is het natuurlijk veel erger als je door ziekte geld mist.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom is het bij een vaste baan (en bijbehorende vaste lasten) dan anders?.
Niemand niet neequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook wel überretecool en stoer, daar kunnen wij hier met z'n allen bij elkaar opgeteld nog niet aan tippen.
ik eet gewoon weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:18 schreef morgane het volgende:
Hoe gaat 't nu Moblo?
Net 't verband van mn teen gehaald, ziet er prima uit allemaal
Meld je ziek dan!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik eet gewoon weerheb alles er uitgegooid vannacht, maar ben door dat slaaptekort wel enorm verrot
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook wel überretecool en stoer, daar kunnen wij hier met z'n allen bij elkaar opgeteld nog niet aan tippen.
Dus omdat mensen dan zielig zijn moeten ze maar wel doorbetaald worden? Als jij nu van je bijbaantje afhankelijk bent om je huur te betalen maar je bent ziek en zou niet uitbetaald krijgen, ben je ook genaaid...?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan tel ik jouw baan bijvoorbeeld ook als een vaste baan, maar mijn eventuele werk meer als een bijbaantje om wat extra geld te verdienen. Als je dan niet werkt, heb je ook minder extra geld. In het geval van echt werken voor vaste lasten e.d. is het natuurlijk veel erger als je door ziekte geld mist.
whehequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn baas is altijd boos met ziekmeldenHet liefst zou die willen dat je dat al 3 dagen van te voren doet.. Doe je het 3 dagen van te voren dan ist ook weer onzin volgens hem want hoe kan je dan al weten dat je ziek bent
Hé, ik zeg dus niet dat daar de regelgeving van af moet gaan hangen... Ik zeg dat ik daar persoonlijk een verschil in vind zitten. Ik heb namelijk zoiets van niet werken = geen geld, maar ik kan me voorstellen dat dat veel moeilijker ligt als je dat geld écht nodig hebt. Dan kun je problemen krijgen met de drempel van Piet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus omdat mensen dan zielig zijn moeten ze maar wel doorbetaald worden? Als jij nu van je bijbaantje afhankelijk bent om je huur te betalen maar je bent ziek en zou niet uitbetaald krijgen, ben je ook genaaid...?
De dokter heeft me aangeraden om als het er toch weer terug in gaat groeien, ook de basis van de teennagel in die hoek weg te halen, zodat er daar helemaal geen nagel meer terug kan komen. Dus dat wacht ik eerst nog afquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Overigens Morgane, raad ik aan om naar de pedicure te gaan, mijn teen was namelijk laatst ook alweer redelijk ontstoken, het blijft nu gewoon een probleem waar ik last van blijf houden en pedicure kunnen je nagel weer goed laten groeien zeg maar.
Ja, dat heb ik dus ook gedaan.. Maar nog steeds gezeik meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef morgane het volgende:
[..]
De dokter heeft me aangeraden om als het er toch weer terug in gaat groeien, ook de basis van de teennagel in die hoek weg te halen, zodat er daar helemaal geen nagel meer terug kan komen. Dus dat wacht ik eerst nog af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hé, ik zeg dus niet dat daar de regelgeving van af moet gaan hangen... Ik zeg dat ik daar persoonlijk een verschil in vind zitten. Ik heb namelijk zoiets van niet werken = geen geld, maar ik kan me voorstellen dat dat veel moeilijker ligt als je dat geld écht nodig hebt. Dan kun je problemen krijgen met de drempel van Piet.
Komt omdat je meteen bent gaan werken, jij bikkelquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed dat kan er ook aan liggen dat het boven in bij mij toen niet helemaal goed geheeld is en dat dus heel gevoelig is.. En mn huid dus nog wat opgezetter was toen die nagel weer is gaan groeien en er dus weer deels ingegroeid is..
Tegenwoordig opereer ik mezelf maar
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar even in een spoiler voor LRDe neiging om te klikken is zo groot....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Ja das vaak mijn probleem, ik begrijp alle kantenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Het was meer een opmerking van: heel prettige humanitaire overweging, alleen jammer dat het niet te vatten is in de praktijk
.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn baas is altijd boos met ziekmeldenHet liefst zou die willen dat je dat al 3 dagen van te voren doet.. Doe je het 3 dagen van te voren dan ist ook weer onzin volgens hem want hoe kan je dan al weten dat je ziek bent
Haha nee die "operatie" heb ik op een maandag ofzo laten doen zodat ik gewoon weer kon gaan werken daarna.. Maarja die schoen heeft toen die tijd dat ie ontstoken was en ik eigenwijs was wel baat gebrachtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Komt omdat je meteen bent gaan werken, jij bikkel
[..]
De neiging om te klikken is zo groot....
Nee je moet lief zijn voor mequote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Mikkie het volgende:
Vandaag is een té makkelijke dag om Yashi in de maling te nemen.
Eerst tenen, nu duimenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens lunchen en dan naar m'n tentamen. Allemaal voor me duimen luitjes, anders komt het niet goed
Had je maar meer moeten lerenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens lunchen en dan naar m'n tentamen. Allemaal voor me duimen luitjes, anders komt het niet goed
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef swarmahoer het volgende:
succes mikkie
en morgane, foto van je teen?
En ik maar denken dat je verder was gaan slapen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
Wow, ik heb mezelf gewoon weerhouden van het opstarten van de pc, puur om te lerenEn dat terwijl ik er om half 10 ofzo al uit was
had jij niet ook security vandaag dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, of het heel wijs was weet ik niet, want nu heb ik het boek voor AI door zitten worstelen, terwijl de sheets wat makkelijker werken. Maar hey, ik heb iig een aantal uur redelijk 'geleerd'
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef IrishBastard het volgende:
You KNOW you're supposed to put a cover sheet on your TPS report!
Niet eensquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je verder was gaan slapen.
Heb ik me halverwege het semester voor uitgeschreven, omdat ik het vak met goede cijfers wil halen (interessant enzo), en ik toen al achter liep met opdrachten, dus doe ik volgend jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had jij niet ook security vandaag dan?
Een avond in de kroeg laten schieten om TV te kijken? Je bent vast een interessant testpersoon voor de beginnende psychologen op de uni (en je krijgt nog geld ook voor je deelname).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:49 schreef LastRequest het volgende:
En vast hierop reactie:
[..]
Ik was er helemaal klaar voor! Maar toen gingen we Ugly Betty kijken en wilde vriendinnetje niet meer.. hebben we de hele avond UB gekeken
Als je je even in zou lezen zou je weten dat LR juist een heel actief kroegpersoon is dus shut up.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een avond in de kroeg laten schieten om TV te kijken? Je bent vast een interessant testpersoon voor de beginnende psychologen op de uni (en je krijgt nog geld ook voor je deelname).
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
![]()
Ik geef bij deze even een algemene disclaimer dat ik vandaag al niet het zonnetje in huis ben.. Niet dat jullie je postgedrag daar op moeten aanpassen maar ik kan dus wel soms kut reageren terwijl ik het niet helemaal zo bedoel..![]()
Danku, als ik onze kroegding even meetel ben ik zondag, maandag, dinsdag én woensdag naar de kroeg geweest, en flink ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je je even in zou lezen zou je weten dat LR juist een heel actief kroegpersoon is dus shut up.
En gelukkig is die vriendin eerstejaars Psychologie, was het nog nuttig voor haar ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
Je bent vast een interessant testpersoon voor de beginnende psychologen op de uni (en je krijgt nog geld ook voor je deelname).
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht al waar gaat t over maar ik heb dus n heel topic gemist
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je je even in zou lezen zou je weten dat LR juist een heel actief kroegpersoon is dus shut up.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
Als student op een donderdag niet in de kroeg zitten is een doodzonde, ongeacht of deze de rest van het jaar al in de kroeg heeft gezeten.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fogel is een kloon van Miss_S.
Briljant planquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:18 schreef morgane het volgende:
Ik heb een broodje knakrookworst met mayomosterd
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit m'n studieboek door te lezen, wil ik een bladzijde teruggaan, druk ik op m'n laptop op alt + tab
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit m'n studieboek door te lezen, wil ik een bladzijde teruggaan, druk ik op m'n laptop op alt + tab
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Check dat filmpje van Safin: Australian Open Topic #5 - Federer en Safin hebben lol
Het gaat over de kant waar ie gaat gaat serveren, maar hoe en wat precies geen ideequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef morgane het volgende:
echt geweldig hoe hij maar door blijft gaan
heb jij trouwens enig idee hoe het zit met die tekens die de voorste man bij dubbelspel achter z'n rug geeft naar de andere, bijv. met dat kattenfilmpje met Nadal? Ik snap er niks van.
Herkansing. Maar die is in april, en dan zit ik in Spanje. Kan dus een halfjaar studievertraging opleveren, omdat ik dan de minor niet haal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zonde, wat gebeurt er als je em niet haalt?
Vooral omdat ik tegen die tijd al lang en breed druk ben. Dus óf die herkansing op de een of andere manier hosselen, óf een andere minor doen in de tijd dat ik daar ben.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:26 schreef IrishBastard het volgende:
Zou wel een beetje balen zijn natuurlijk
Ik hoop het wel. Maarja, tentamen doen in het buitenland is nog wel wat andersquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:31 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, over het algemeen is er bij ons gelukkig wel wat te regelen
Ik ga straks mailen. Mailtje naar bedrijf met wat vragen, CC'tje naar stagebegeleider en de school. Moet nu wel druk achter komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoop voor je dat het te regelen is Sander.. heb je al contact gehad met het stagebedrijf van school? Of je nog in feb kan beginnen?
M'n beste vriend zit 6,5 maand in Brazilie, een van m'n beste vriendinnen zit een paar maanden in Spanje, en nu gaat een andere goeie vriend ook weer 6 maanden naar China
balen van security..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ga straks mailen. Mailtje naar bedrijf met wat vragen, CC'tje naar stagebegeleider en de school. Moet nu wel druk achter komen.
Ach, ik ben iig geen goeie of beste vriend dus dat ík ga is niet zo erg
Zoiets wil ik inderdaad gaan doen, mocht ik een kutcijfer halen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
balen van security..
Misschien kun je een deal sluiten dat je op je stage een soort vervangende opdracht doet die aantoont dat je genoeg kennis hebt om het vak te halen? Of het hertentamen daar maken onder toeziend oog van begeleider ofzo?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Yash!kop op! We gaan allebei knallen komend semester
heus!
![]()
Jij gaat naar Italie!
1e kans of een her?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:11 schreef Mikkie het volgende:
Zojuist vakkundig één van de belangrijkste tentamens van 2009 om zeep geholpen.
Het is dat ik me totaal belabberd voel anders hadden we ons kunnen bezatten in de kroegquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:11 schreef Mikkie het volgende:
Zojuist vakkundig één van de belangrijkste tentamens van 2009 om zeep geholpen.
ik wil ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:23 schreef Sander het volgende:
Dat ga ik vanavond doen. In de dollars. Iemand, care to join?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |