quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, want da's Yashi al
Swarmi, in haar dromen CP en jou, nu IB
wie zou de volgende zijn?Je vergeet Piet. Remember...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je vergeet Piet. Remember...
[ afbeelding ]
I'm in. M'n spacecake-ontgroeningquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Moet inderdaad nog een keer gebeuren ja, wie doet er allemaal mee?
hoe kon ik díe nou vergetenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Waar ben ik aan begonnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die hele Miss_S is gewoon een kloon van jou ofzo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef IrishBastard het volgende:
Maar we hebben toch goed gebaggerd
Flitspaal-adjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef Fogel het volgende:
![]()
Nijmegen stond weer eens in de active topics tijdens het vervelen, dus deze post is ter jullie verveling (ofzo).
Flitspaal-adjes is trouwens een nieuw concept voor mij, spreekt me wel aan op zich
Ik maak de foto's welquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I'm in. M'n spacecake-ontgroeningBen benieuwd of ik dit wel tof vind, ik vond een joint weinig aan namelijk
.
dat is waar!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef IrishBastard het volgende:
Maar we hebben toch goed gebaggerd
Neen. Dus je cam-sessie is wat mij betreft nog mogelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die hele Miss_S is gewoon een kloon van jou ofzo?
Jammer, wilde al met d'r gaam cammen
IB is de kloon-masterquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij, moblo, IrishYasha en ik. Who else?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I'm in. M'n spacecake-ontgroeningBen benieuwd of ik dit wel tof vind, ik vond een joint weinig aan namelijk
.
Dat dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
.
Heeft ze niet verteld dat ze getrouwd was dan?quote:
Ik ben geen kloonquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow net als Brangelinaquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij, moblo, IrishYasha en ik. Who else?
Wat ben je voor een opa, heb je geen telefoon met internetquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef Fogel het volgende:
[opa aan het woord]
Wat zijn jullie trouwens voor een soort studenten? Op donderdagavond hoor je in een kroeg te zitten verdomme.
[/opa aan het woord]
kloptquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:45 schreef Fogel het volgende:
[opa aan het woord]
Wat zijn jullie trouwens voor een soort studenten? Op donderdagavond hoor je in een kroeg te zitten verdomme.
[/opa aan het woord]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |