ja, dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, halloGuus hier. Wie ben jij? What is up? Wat houdt je zoal bezig? En waarom denk je dat wij Moblo mogen?
Was ik toch ook niet, en ik post ook nog steedsquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, Yasha is aant meebleren omdat ze door meerdere posts van Miss_S het gevoel heeft dat Miss_S niet echt tof is. En Miss_S dus geen toevoeging voor dit topic vind.
Oke, heb jij betere kijk op dan ik, ik heb d;'r namelijk nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, Yasha is aant meebleren omdat ze door meerdere posts van Miss_S het gevoel heeft dat Miss_S niet echt tof is. En Miss_S dus geen toevoeging voor dit topic vind.
Neuhquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel gemist heb behalve een beetje onderling modder gooien hè?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom moet je ook wel opletten. Als je in Nijmegen niet oplet ben je gewoon de lul. Mijn topscore vanuit centrum naar de A326 op één dag, binnen tien minuten, waren vier flitspalen, één mobiele flitser en twee laserguns (waarvan eentje aan de andere kant). Ziekelijk. Wel alles op tijd gezien en eruit geremd, of course
.
Waar zie je me voor aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, heb jij betere kijk op dan ik, ik heb d;'r namelijk nog nooit gezien
Dacht (jammer genoeg) dat het misschien een eerder nuekertje van IB was ofzo, zou leuker zijn
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zal ik het nog 1 keer vragen, jongedame, geef nou eens quote's met scheldwoorden
quote:Mikkie schrijft nu:
Godverdomme achterlijke lelijke bokkelul die je d'r bent!
Dunno, ik ben ook oerlelijk en heb wel eens lekkere mokkeltjes gehad, misschien werkt dat andersom ook gewoonquote:
Sex is viesquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, heb jij betere kijk op dan ik, ik heb d;'r namelijk nog nooit gezien
Dacht (jammer genoeg) dat het misschien een eerder nuekertje van IB was ofzo, zou leuker zijn
Gewoon uit je hoofd leren, anders ben je vanzelf een keer de lul inderdaad. Zoals swarmi laatst op de Muntwegquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In Nijmegen let ik ook wel op, heb daar ook rijles gehad en moest toen altijd al opletten.
Maar ik vind die ene flitspaal niet IN Nijmegenecht gewoon makkelijk geld verdienen
Maar goed je moet natuurlijk altijd opletten
Dat je die nog ziet, ik zie ze altijd als het te laat is (of ze moeten aangekondigd zijn)
En IB ik had het niet over jou
Bedankt voor dit verkapte complimentquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dunno, ik ben ook oerlelijk en heb wel eens lekkere mokkeltjes gehad, misschien werkt dat andersom ook gewoon
Opflikkeren hier, jij hebt hier geen fuck te zoekenquote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verkapte compliment
waarom zou ik iets uit moeten leggenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien dat jij er een uitleg voor had
NIet die swarma dinges hè?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut, waar is die pic van jou nou.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, halloGuus hier. Wie ben jij? What is up? Wat houdt je zoal bezig? En waarom denk je dat wij Moblo mogen?
Zou mevrouw IB het ook als een compliment zien?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verkapte compliment
Au.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou mevrouw IB het ook als een compliment zien?.
Die vaste ken ik nu ook wel uit mijn hoofdquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gewoon uit je hoofd leren, anders ben je vanzelf een keer de lul inderdaad. Zoals swarmi laatst op de Muntweg. Ik rij al een jaar of zes in en rond Nijmegen, bijna dagelijks, maar ben er nog nooit op de foto gegaan.
Gelukkig heb ik een eigen identiteit enzulks dus voel ik me totaal niet aangesproken..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fantopicquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben een meisje van bijna 21, studeer pedagogische wetenschappen in Nijmegen daarom ben ik in dit topic
En mijn hobbies zijn dansen (orientaals en hiphop) en fotograferen en mijn vriendje natuurlijk
En dat van MoBlo aangezien dit nogal een fantopic lijkt eigenlijk maar dat zal ik wel fout zien
Dat je niet lang boven de 50 kan rijden ligt eerder aan de verkeerslichten dan aan de flitspalen, aangezien je ¾ van Nijmegen met gemak met 70 à 80 door kan tuffen zonder gevaar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die vaste ken ik nu ook wel uit mijn hoofden toch blijft het vervelend dat je bijna nergens lang boven de 50 kan rijden.
Maar verder is Nijmegen wel leuk hoor
Dude, daar is het juist weer andersom, je bent ook niet de slimste he?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
met MoBlo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fantopic
HoiDit is géén fantopic, wij houden wél van sex.
Hoiquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dude, daar is het juist weer andersom, je bent ook niet de slimste he?
euh.. noemde je me nou impliciet de topic-hoer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. noemde je me nou impliciet de topic-hoer?
Ik snapte het al nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hmm dat is ook weer zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat je niet lang boven de 50 kan rijden ligt eerder aan de verkeerslichten dan aan de flitspalen, aangezien je ¾ van Nijmegen met gemak met 70 à 80 door kan tuffen zonder gevaar.
[..]
euh.. noemde je me nou impliciet de topic-hoer?Zou daar iets aan gelogen zijn dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Yashi is een gheyl mokk0lquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:
Nee onderling, meestal IB en Yash of Yash en Moblo maar soms ook andersquote:
[..]
euh.. noemde je me nou impliciet de topic-hoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, want da's Yashi alquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zou daar iets aan gelogen zijn dan?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja, nou, die missen we échtquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
een fantopic?
waar is die goede oude
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
tijd toch gebleven
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je zou nog een cake voor me bakken
Moet inderdaad nog een keer gebeuren ja, wie doet er allemaal mee?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je zou spacecake bakken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |