quote:
waneer ga je weer squashen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
Wat ben je toch ook een grenzeloos hypocriet kutwijf af en toe![]()
.
En sinds wanneer is dat het criterium voor het volgende topic, mevrouw ik kan niets zonder Pietjequote:
Dat dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
.
uh huhquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
.
Joh, echt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nogmaals![]()
alleen omdat het een naamtopic is, en niet eens een positieve
mijn Pietje-opmerking van vandaag was verre van serieus, popjequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat het criterium voor het volgende topic, mevrouw ik kan niets zonder Pietje
Ja, van de week moest jij 'm ook zo nodig aanmaken terwijl ik de lapo hadquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat het criterium voor het volgende topic, mevrouw ik kan niets zonder Pietje
Dan wil ik dit topic ook wel dichtgooien, vond het altijd al een stomme regelquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
kwartettenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef Fogel het volgende:
Prutsers
Zal ik er nog een derde Nijmegentopic bij maken?
Oh, goed dat je het nog even uitlegt IBquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, van de week moest jij 'm ook zo nodig aanmaken terwijl ik de lapo had
ja, maar dat was omdat jij 't wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, van de week moest jij 'm ook zo nodig aanmaken terwijl ik de lapo had
Alleen met 3 vrouwen.quote:
Mag ik weten wie we aan het negeren zijn?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Piet als we dan afspreken dat we massaal negeren dan wil ik best mee negeren
Moet gewoon mn frustraties kwijt, snap dat danquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het nog even uitlegt IB.
Oi, ik ben er gewoon bij hoor, hoef je niet over me te praten alsof ik er iet benquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:53 schreef Miss_S het volgende:
Maar hoeveel heeft ie er dan al voor de cam gehad?
En wie doet het met wie voor de duidelijkheid
Dat was ook sinds vier werkdagenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
een fantopic?
waar is die goede oude
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*
tijd toch gebleven![]()
Luie zak die op een bankje hangt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, ik vind je een beetje een
[ afbeelding ]
Ik wil helemaal niks afspreken of wat dan ook, maar iemand die hier nooit geweest is ff met z'n allen door 't slijk halen, nee daar kan ik niet tegenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Piet als we dan afspreken dat we massaal negeren dan wil ik best mee negeren
Vastquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar dat was omdat jij 't was
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, ik vind je een beetje een
[ afbeelding ]
Je vind me gewoon te lelijkquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, ik ben er gewoon bij hoor, hoef je niet over me te praten alsof ik er iet ben
Ik hossel wekelijks bitches van onder de 18 jaar, dus jij bent me een beetje oud
Don't feel bad, though.
Aai.gifquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks afspreken of wat dan ook, maar iemand die hier nooit geweest is ff met z'n allen door 't slijk halen, nee daar kan ik niet tegen. Screw me.
Stomme regel, waar bemoei je je mee, je post hier niet eens..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan wil ik dit topic ook wel dichtgooien, vond het altijd al een stomme regel
lingo!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Luie zak die op een bankje hangt?
Ja maar dat zeg ik dan weer neit hardop om je gevoelens te sparen, zo aardig ben ik dan ook wel weerquote:
Uhhh....ik post hier wel, sinds vanavondquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Stomme regel, waar bemoei je je mee, je post hier niet eens..
Zelfs dan is het bijna goedkoper dan hier fatsoenlijk bier kopen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:58 schreef IrishBastard het volgende:
Als jij het ticket en het bier betaald
Dat feit negeer ik dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Uhhh....ik post hier wel, sinds vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |