Herkansing. Maar die is in april, en dan zit ik in Spanje. Kan dus een halfjaar studievertraging opleveren, omdat ik dan de minor niet haal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zonde, wat gebeurt er als je em niet haalt?
Vooral omdat ik tegen die tijd al lang en breed druk ben. Dus óf die herkansing op de een of andere manier hosselen, óf een andere minor doen in de tijd dat ik daar ben.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:26 schreef IrishBastard het volgende:
Zou wel een beetje balen zijn natuurlijk
Ik hoop het wel. Maarja, tentamen doen in het buitenland is nog wel wat andersquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:31 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, over het algemeen is er bij ons gelukkig wel wat te regelen
Ik ga straks mailen. Mailtje naar bedrijf met wat vragen, CC'tje naar stagebegeleider en de school. Moet nu wel druk achter komen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik hoop voor je dat het te regelen is Sander.. heb je al contact gehad met het stagebedrijf van school? Of je nog in feb kan beginnen?
M'n beste vriend zit 6,5 maand in Brazilie, een van m'n beste vriendinnen zit een paar maanden in Spanje, en nu gaat een andere goeie vriend ook weer 6 maanden naar China
balen van security..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ga straks mailen. Mailtje naar bedrijf met wat vragen, CC'tje naar stagebegeleider en de school. Moet nu wel druk achter komen.
Ach, ik ben iig geen goeie of beste vriend dus dat ík ga is niet zo erg
Zoiets wil ik inderdaad gaan doen, mocht ik een kutcijfer halen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
balen van security..
Misschien kun je een deal sluiten dat je op je stage een soort vervangende opdracht doet die aantoont dat je genoeg kennis hebt om het vak te halen? Of het hertentamen daar maken onder toeziend oog van begeleider ofzo?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
Yash!kop op! We gaan allebei knallen komend semester
heus!
![]()
Jij gaat naar Italie!
1e kans of een her?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:11 schreef Mikkie het volgende:
Zojuist vakkundig één van de belangrijkste tentamens van 2009 om zeep geholpen.
Het is dat ik me totaal belabberd voel anders hadden we ons kunnen bezatten in de kroegquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:11 schreef Mikkie het volgende:
Zojuist vakkundig één van de belangrijkste tentamens van 2009 om zeep geholpen.
ik wil ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:23 schreef Sander het volgende:
Dat ga ik vanavond doen. In de dollars. Iemand, care to join?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |