Dat had ik ookquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht al waar gaat t over maar ik heb dus n heel topic gemist
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als je je even in zou lezen zou je weten dat LR juist een heel actief kroegpersoon is dus shut up.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
Als student op een donderdag niet in de kroeg zitten is een doodzonde, ongeacht of deze de rest van het jaar al in de kroeg heeft gezeten.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fogel is een kloon van Miss_S.
Briljant planquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:18 schreef morgane het volgende:
Ik heb een broodje knakrookworst met mayomosterd
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit m'n studieboek door te lezen, wil ik een bladzijde teruggaan, druk ik op m'n laptop op alt + tab
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik zit m'n studieboek door te lezen, wil ik een bladzijde teruggaan, druk ik op m'n laptop op alt + tab
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Check dat filmpje van Safin: Australian Open Topic #5 - Federer en Safin hebben lol
Het gaat over de kant waar ie gaat gaat serveren, maar hoe en wat precies geen ideequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef morgane het volgende:
echt geweldig hoe hij maar door blijft gaan
heb jij trouwens enig idee hoe het zit met die tekens die de voorste man bij dubbelspel achter z'n rug geeft naar de andere, bijv. met dat kattenfilmpje met Nadal? Ik snap er niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |