die was in LDN gebleven, zei Tom.quote:
Dat klinkt vet, 'zei Tom'quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
die was in LDN gebleven, zei Tom.
you can touch me all you like.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef MisterO het volgende:
Dat klinkt vet, 'zei Tom'![]()
Mag ik je aanraken?
Het vriendje van dirk heeft best wel een mooie stem.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Gellarboy het volgende:
DAMES EN HEREN! CRAZYDUTCHPUNK MET TOM CRUISE ALHIER OP YOUTUBE!
(het icoontje doet het nog niet, dus daarom even een textlink)
Mijn virendje kan ook heel mooi singen. Klik!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
Het virendje van dirk heeft best wel een mooie stem.
wasda? (geen zin om alles te lezen)quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn virendje kan ook heel mooi singen. Klik!
Carice! (en niet clarice...) Maar dies leuk, vind haar een goede actricequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Hebben jullie Minoes niet gefilmd?
Tot morgen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef Stroekie het volgende:
vooruit dan, de laatste voor het slapen gaan![]()
![]()
tot morgen in de koffiecorner
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het vriendje van dirk heeft best wel een mooie stem.
Mooizo! dan is dat ook weer duidelijk.quote:
Nu voel ik me bijzonder zegquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
you can touch me all you like.
Alleen jij he?
HALLO! WIL JE WEL EERST EVEN HET FANTASTISCHE NIEUWE FILMPJE BEKIJKEN!!!! JE LIJKT I DROVE ALL NIGHT WEL!!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Zeg jongens... ik vind dta het tijd is om te gaan slapen. Voor mij. Opa viel bijna in slaap in de stoel
Och meneer valt ook een keer over een verspreking dan wel typefout...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Carice! (en niet clarice...) Maar dies leuk, vind haar een goede actrice
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
Och meneer valt ook een keer over een verspreking dan wel typefout...
remember the bijna commercialquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Zeg jongens... ik vind dta het tijd is om te gaan slapen. Voor mij. Opa viel bijna in slaap in de stoel
ik begin de dag morgen wel met een dansjequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HALLO! WIL JE WEL EERST EVEN HET FANTASTISCHE NIEUWE FILMPJE BEKIJKEN!!!! JE LIJKT I DROVE ALL NIGHT WEL!!!!
Wat heeft dat met het filmpje te maken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef Stroekie het volgende:
ik begin de dag morgen wel met een dansje
Mag ik ook eens recht hebben op een helder moment? Ik was vandaag nog in je winkelquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Och meneer valt ook een keer over een verspreking dan wel typefout...
In Hengelo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mag ik ook eens recht hebben op een helder moment? Ik was vandaag nog in je winkel
Nou ja, bij je collega's in duiven...quote:
Nee ik heb daarna nog netjes Wolfseinde gekeken en 2 hoofdstukken van New Moon gekezenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
remember the bijna commercial![]()
ik sliep al op de bank vanaf dat Wie is de Mol was afgelopen
Ik heb weer een leven!quote:
Het lag dus niet aan mij??quote:
Jap, ik moest naar de kliniek in Velp, dus 5 minuten rijden en ik zat in de ikea.quote:
Dat weet ik niet.. wat heb je gedaan met fok?quote:
quote:
That'll do it.quote:
@ GBquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef Gellarboy het volgende:
. OP aangepast nu het kan.
.
Lunchpauze!
wanneer doe je die kerstmuts eens af, je kerstboom staat zeker ook nog?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:27 schreef Ang3l het volgende:
*giegelt*
oh ik ben zo enorm over de pis!quote:
Nee die heb ik donderdg opgeruimd omdat het raar stond op de filmsetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer doe je die kerstmuts eens af, je kerstboom staat zeker ook nog?
Xie je foto net met Tom Cruisequote:
Popjes wat is dat nu weerquote:
ik moet dan weer altijd denken aan de term poppedopjes denken die te pas en te onpas voorbij kwam het eerste jaar dat BNN begon toen Casper van Bohemen die Jerry Springer look al like was met al die hollandse celebsquote:
och... ik stel me zo voor dat je vloer dan wel gaat glimmen van dat swiffelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een SMS:
"Nu de mannen kunnen swaffelen, willen de vrouwen niet achterblijven: Swiffelen (het met de schaamlippen intensief reinigen van de vloer)"
En waarom worden wij zo aangesproken door Sr M. Hunt ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Popjes zijn poppetjes.
nou kijk..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En waarom worden wij zo aangesproken door Sr M. Hunt ?
Ik ben moe vandaag en heb geen zin om maar iets uit te zoeken dus moet alles uitgelegd worden
Mag ik daar ook bezwaar tegen aantekenen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou kijk..
jij bent een homo,
enm homo's worden soms poppetje, popje, pop genoemd..
vandaar dat hij jou dus zo aanspreekt...
mijn collega's moesten er hard om lachenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een SMS:
"Nu de mannen kunnen swaffelen, willen de vrouwen niet achterblijven: Swiffelen (het met de schaamlippen intensief reinigen van de vloer)"
oh! ik ben het volledig met je eens hoor..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik daar ook bezwaar tegen aantekenen?
Ik haat het om "zij", "haar" en "poppetje" genoemd te worden.
Ik mag dan wel homo zijn, maar ben nog wel een man.
vond het grappig. Niet zo alles letterlijk nemen, u trollop.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En waarom worden wij zo aangesproken door Sr M. Hunt ?
Ik ben moe vandaag en heb geen zin om maar iets uit te zoeken dus moet alles uitgelegd worden
Heel misschien morgen naar de bios met een meisje van C-Me.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:08 schreef MisterO het volgende:
Ang3l popje, nog leuke weekendplannen?
Which movie?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel misschien morgen naar de bios met een meisje van C-Me.
En anders komt TMM poetsen. Zoiets
Ow en zondag komen Cairon en Rik naar mij.
Als mijn vriendje dat seriues tegen me zou zeggen, krijt hij een tik. En hele zij, haar gedoe vind ik ook niks. In Lisboa zeggen homo's weleens irmć (zuster) tegen elkaar en dat vind ik al erg.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef MisterO het volgende:
Een popje is toch niet per definitie een vrouw? dat vind ik nog wel kunnen, alleen tegen mn vriendje
jezus, weer over dat 'popje'?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als mijn vriendje dat seriues tegen me zou zeggen, krijt hij een tik. En hele zij, haar gedoe vind ik ook niks. In Lisboa zeggen homo's weleens irmć (zuster) tegen elkaar en dat vind ik al erg.
Ik wist wel dat je het leuk zou vindenquote:
Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het leuk zou vinden
Ik ben moe en heb ik een klote humeur op het moment en straks moet ik met zo'n klein k..vliegtuigje terug naar London weer, en ik vind dat helemaal niks. En ik moet morgen werken om de zooi te beantwoorden voor maandag over de lopende dingen in London.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, weer over dat 'popje'?
Ik gebruik dit juist voor het tegenovergestelde.
Ik zeg dit tegen een vriend van me. (bodybuilder, groot and stuff) juist om het belachelijk te maken.
net zoals het woord 'gansje' . ik gebruik dat i.p.v. whore en niet voor domheid.
En ja, ik hoor die handtasjes dat ook zeggen van: moet je haar horen of what's up girlfriend? Vind dit ook vreselijk
zijn dat die 1propelor vliegtuigjes? heb daar ook wel eens ingezeten. Kutdingen rammelen aan alle kanten...Elke keer dat ik erin zit moet ik aan Buddy Holly denken.... fout foutquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben moe en heb ik een klote humeur op het moment en straks moet ik met zo'n klein k..vliegtuigje terug naar London weer, en ik vind dat helemaal niks. En ik moet morgen werken om de zooi te beantwoorden voor maandag over de lopende dingen in London.
Je ziet het ik ben heeeeeel vrojlijk
Is jouw poets alweer terug van ziekteverzuim ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel misschien morgen naar de bios met een meisje van C-Me.
En anders komt TMM poetsen. Zoiets
Ow en zondag komen Cairon en Rik naar mij.
Ja hoor. En trouwens, hij heeft niet met medisch verzuim uitgeklokt, dus officieel had ie afgelopen week al moeten poetsen hoor!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is jouw poets alweer terug van ziekteverzuim ?
Nee nee, een kut is een muts en een hoed is wat anders.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:16 schreef MrBrightside het volgende:
Dag poppetjes (mike, je jat mijn zin).
Ik ben weer een beetje blij, want mijn paper is af en ik heb eindelijk een hoed.
Verder is alles nog gewoon kut.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:16 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben weer een beetje blij, want mijn paper is af en ik heb eindelijk een hoed.
Paul noemt homo's over het algemeen ook zij en haar en zo, mij ook, superirritant, hij was er ook niet op aan te sprekenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik daar ook bezwaar tegen aantekenen?
Ik haat het om "zij", "haar" en "poppetje" genoemd te worden.
Ik mag dan wel homo zijn, maar ben nog wel een man.
wat voor een hoed, waar heb je hem gehaald, ik wil er ook een , dat hoort als toneelregisseurquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:16 schreef MrBrightside het volgende:
it's all yoursquote:
Nee van die propellors aan de zijkant, die je kunt zien door de ramen brrrr. En ja daar dacht ik ook aan en aan John Denver, alhoewel ik helemaal niet van dat soort muziek houquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zijn dat die 1propelor vliegtuigjes? heb daar ook wel eens ingezeten. Kutdingen rammelen aan alle kanten...Elke keer dat ik erin zit moet ik aan Buddy Holly denken.... fout fout
Ga je vanaaf weer sletten? om je humour weer op te krikken?
misschien zo'n eentje die je vouwt van een krantquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat voor een hoed, waar heb je hem gehaald, ik wil er ook een , dat hoort als toneelregisseur
Bij de Zipper, 29,-, met een veertje erop. Echt pwn, ik ben nu net in een boswachter, maar dan zonder bos.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat voor een hoed, waar heb je hem gehaald, ik wil er ook een , dat hoort als toneelregisseur
Hahahah, ja, ik ben op mijn 14e begonnen aan de UvA.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
it's all yours![]()
paper klaar? ben je aan het afstuderen?
Perez Hiltonquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:00 schreef MrBrightside het volgende:
Nou, ik ga naar de trein. Weer een weekendje thuis vertoeven.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:27 schreef Xiance het volgende:
weet iemand van welke film deze video fragmenten zijn??
geeft niet, popjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:40 schreef Xiance het volgende:
oh ok!
nouja.. ik wist natuurlijk niet dat dat de film was he!
deel 1 was al niks aanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:54 schreef wonderer het volgende:
Another gay sequel is wel een... rare... film...
Deel 1 was een beetje grappig omdat het nog originaal was, deel 2 is voorgaan op hetzelfde, dus niet grappig meerquote:
In mijn herinnering was deel 1 nog wat realistischer. Dit is echt keiwazig.quote:
Please bitch. Celine? dacht het niet. C. moet het hebben van die goddamned Cirque du Whorei, want die skank kan niet dansen etc.quote:
5 jaar lang avond aan avond het ceasar palace vol krijgen.. oohhhhh ja dat zie ik madonna ook wel doenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Please bitch. Celine? dacht het niet. C. moet het hebben van die goddamned Cirque du Whorei, want die skank kan niet dansen etc.![]()
Long live the Queen M.![]()
![]()
ik denk het wel!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
5 jaar lang avond aan avond het ceasar palace vol krijgen.. oohhhhh ja dat zie ik madonna ook wel doen
pffftt..
je gisteren dat je rellen mistte.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:49 schreef MisterO het volgende:
Madonna bitch vs Celine bitch
Round 1 Goooooooo!
Wat is skins? (behalve grote vloei)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
de nieuwe skins hoofdrolspeler
ROAR!!!
[ afbeelding ]
quote:
nou ZO grappig was het ook niet hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry dat moest er ff uit![]()
Maar over Madonna geef ik je gelijk
Ik wil niet denigerend doen tegenover jou stuk, dat was compleet niet mijn bedoeling. Maar je moet toch wel kunnen relativeren dat je een Skins regisseur niet met jou kan vergelijken? Jij doet het toch puur als hobby?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ZO grappig was het ook niet hoor
daarbij komt ik heb een aantal hele mooie acteurs in stukken van mij gehad hoor
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef Cairon het volgende:
Skins is een viezige serie.
Er is al vaak zat een discussie over geweest in Groot Britannie, met name het verloederde karakter van de serie is een doorn in het oog van velen. Minderjarigen die zwaar gesexualiseerd neer worden gezet voor het oog van de camera. En in Groot Britannie zijn ze heel erg bedachtzaam op dat soort zaken met jongeren.
als dat op mij gericht was:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:30 schreef MisterO het volgende:
Ik kan nu een hele flauwe opmerking plaatsen, maar ik doe het toch maar niet
Hai Pj![]()
quote:
Jij intereseert me ook niet veel, dus het was niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
als dat op mij gericht was:
be my guest.. maar het interreseerd me totaal niet
ik ben blij dat ik jouw interresse niet heb, da's weer een zorg minder over hoe ik van jou af kom..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij intereseert me ook niet veel, dus het was niet voor jou bedoeld![]()
heeeeerlijk af en toe ff bitchy zijn
Helaas ben ik niet degene waar mensen vanaf willen aangezien er bij mij niet in 1 week 3 dates gecancelled zijn...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik jouw interresse niet heb, da's weer een zorg minder over hoe ik van jou af kom..
altijd goed aan het eind van de week
ik deed het als een hobby, nu is het voor 20 uur per week mijn werk popquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil niet denigerend doen tegenover jou stuk, dat was compleet niet mijn bedoeling. Maar je moet toch wel kunnen relativeren dat je een Skins regisseur niet met jou kan vergelijken? Jij doet het toch puur als hobby?
nee, ik geloof ook niet dat jij dat red, 3 dates per week.. op jaarbasis zal mischien lukken mjahquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet degene waar mensen vanaf willen aangezien er bij mij niet in 1 week 3 dates gecancelled zijn...
Het is dat ik niet zo wanhopig ben en een leven heb, anders was het me wel gelukt hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, ik geloof ook niet dat jij dat red, 3 dates per week.. op jaarbasis zal mischien lukken mjah
met vleierij kom je echt overalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef Pjederdy het volgende:
Tis toch jammer dat je lekker van buiten maar verrot van binnen bent.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik deed het als een hobby, nu is het voor 20 uur per week mijn werk pop
niet wanhopig?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zo wanhopig ben en een leven heb, anders was het me wel gelukt hoor
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet wanhopig?
hmm nee.. zou ik ook niet zijn in jouw geval, dan zou ik de hoop ook al opgegeven hebben..
En ik maar wachten tot ie op eztv kwam... maar dat zijn denk ik alleen USA series dan, want isohunt heeft hem allangquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nee Mike, skins is een Britse jongerenserie, erg aan te raden gisteren begonnen aan seizoen 3 met nieuwe acteurs, al waren ze in 1 en 2 ook niet lelijk
Doctor Vink, with a Vuh Vuh VUH!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef Cairon het volgende:
met V-V-V-V-Vicky V-V-V-V-Vavoom?
Are you affraid of the dark?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef Cairon het volgende:
... Dr.Vink?
Bedoelde je niet revenge of the shit? The all anal chapter?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:57 schreef Cairon het volgende:
Star Wars Revenge of the Sith...
is nog best te pruimen eigenlijk... een stuk beter in ieder geval dan destijds in de bioscoop. Geen meesterwerk, maar wel spannende popcorn met lasers en gevechten en maniakale schurken.
Maar dat was ook wel een echt goed Mol spel!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:34 schreef wonderer het volgende:
De telefoonrace van WIDM... net Bassie en Adriaan
Weet je, ik vond de film te kort. Halverwege, of zo rond het driekwart-punt, zakte het een beetje in elkaar. Alsof ze er heel snel een bevredigend einde aan moesten breien.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Bedoelde je niet revenge of the shit? The all anal chapter?
Ik word eigenlijk heel kriegelig van dat programma, van al die mensen die enorm lopen te klungelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat was ook wel een echt goed Mol spel!
Ja ik weet niet wat dat dit jaar is. Het lijkt wel alsof iedereen zit te mollenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk heel kriegelig van dat programma, van al die mensen die enorm lopen te klungelen
Je bedoelt die blonde gozer?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
Hebben jullie de Pfaffs wel eens goed bekeken?
Daar zit een lekkere kerel in!
Euh? vast...quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef Cairon het volgende:
jah, Nicolas Liebart, voetballer
Nee niet op die fotoquote:
Ja, iedereen probeert "verdacht" te zijn zodat mensen op hen gaan stemmen als de mol en er dus uitgaan vanwege de foute antwoorden, zodat zijzelf er langer inblijven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat dit jaar is. Het lijkt wel alsof iedereen zit te mollen
Zou dat een onderdeel van het spel zijn of zo?
Nah ik weet dat dat inderdaad wel een tactiek is. Maar het valt me dit jaar veeeeel meer op dan vorige seizoenen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, iedereen probeert "verdacht" te zijn zodat mensen op hen gaan stemmen als de mol en er dus uitgaan vanwege de foute antwoorden, zodat zijzelf er langer inblijven.
Kostte mij ook een paar seizoenen voor ik dat doorhad
Maar mensen in groepen zijn ook gewoon dom. Iedereen heeft zijn eigen agenda. Je ziet het ook in ER enzo. Ik raak er helemaal gefrustreerd van
Ow das och best leuk of niet?quote:
Nicolas, die man van Debbie ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
Hebben jullie de Pfaffs wel eens goed bekeken?
Daar zit een lekkere kerel in!
Ik ben er nu achter dat ie Nicolas heetquote:
Nicolas en Debbie, die een schoonheidssalon hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben er nu achter dat ie Nicolas heet
Vraag me niet hoe de rest van de typische familie heet...
OOh moest dan danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:01 schreef Cairon het volgende:
wat de neuk, niemand kijkt naar de filmpjes die ik post ofzo
*cairon op uit-knop wijs*quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:06 schreef Cairon het volgende:
5 euro voor de persoon die Johny de Mol permanent van het scherm laat verdwijnen.
neen, permanent... er zijn situaties voorgekomen waar ik niet de mogelijkheid had om de uit knop te gebruiken. En hij komt voor in films. Ik wil gewoon dat J.d.M. verdwijnt...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
*cairon op uit-knop wijs*
Mag ik effe vangen?
Circuleren die dan in het openbaar ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:10 schreef Cairon het volgende:
en ondertussen, heeft er iemand naaktfoto's van Geert Hoes?
volgens mij gaat er zometeen iemand posten dat hij HEM wil hebbenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:16 schreef Cairon het volgende:
geen flauw idee... maar ik wil ze hebben.
Maar ik wordt dus ook niet onrustig van hemquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:19 schreef Cairon het volgende:
nou nou nou, zo geweldig is Geert Hoed nou ook weer niet.
Ik zou maar een ding van hem willen hebben en dat zijn z'n ogen, maar meer ook niet. En de medische wetenschap staat het helaas nog niet toe.
Ow Geert Hoes? Als die morgen voor de deur staat is men hele week weer goedquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij gaat er zometeen iemand posten dat hij HEM wil hebben
ik dacht al waar blijft Bartquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow Geert Hoes? Als die morgen voor de deur staat is men hele week weer goed
Voor z'n ogen heb je anders geen naaktfoto's nodig hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:19 schreef Cairon het volgende:
nou nou nou, zo geweldig is Geert Hoed nou ook weer niet.
Ik zou maar een ding van hem willen hebben en dat zijn z'n ogen, maar meer ook niet. En de medische wetenschap staat het helaas nog niet toe.
Maar na 1 week alweer uitgekeken op je speeltje ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow Geert Hoes? Als die morgen voor de deur staat is men hele week weer goed
Die was ff een extreem goedkoop LACK tafeltje in elkaar aan het draaien...quote:
Welk speeltje?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar na 1 week alweer uitgekeken op je speeltje ?
Geef jij Cairon de ogen van die foto's en mag jij de rest houdenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor z'n ogen heb je anders geen naaktfoto's nodig hoor
Heeeel gevatquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
*cairon op uit-knop wijs*
Mag ik effe vangen?
Hell noquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geef jij Cairon de ogen van die foto's en mag jij de rest houden
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor z'n ogen heb je anders geen naaktfoto's nodig hoor
OOw nee ik bedoel dat het mijn afgelopen week weer goed maakt...quote:
Loopt die aanbieding nog, want daar heeft HIW vast ook wel oren naar voor zijn paleisjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die was ff een extreem goedkoop LACK tafeltje in elkaar aan het draaien...
Ja maar... ja maar... da mag nie he!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]Scherp opgemerkt
Cairon wil dus echt wel meer van ons hoesje
Ik geloof tot en met 14 feb!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Loopt die aanbieding nog, want daar heeft HIW vast ook wel oren naar voor zijn paleisje
knuffelkuskroel danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OOw nee ik bedoel dat het mijn afgelopen week weer goed maakt...
Hahaha ach... sowieso zou een week beter worden als ie voor de deur staat. Op dit moment dan...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
knuffelkuskroel danals je een pokke week achter de rug hebt
Ja maar dan mag ik hopen dat je dan gelijk ook je Fok sessie stop zet en andere/nuttigere dingen gaat doenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ach... sowieso zou een week beter worden als ie voor de deur staat. Op dit moment dan...
Als Geert hier voor de deur staat? Hell Yeah!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik hopen dat je dan gelijk ook je Fok sessie stop zet en andere/nuttigere dingen gaat doen
niet voor die deur laten staan hoor, straks denkt de buurt nog dat je hem bij het grof vuil gezet hebtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als Geert hier voor de deur staat? Hell Yeah!
handtas? ik sla je ermee!quote:
WHO THE FUCK IBB?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg hem dat hij dan snel met Geer moet kappen
BB is naarstig op zoek naar hem
ik heb helemaal geen gaydar,,,,maar toen ik Geert voor het eerst zag, i knew he was gayquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees eens terug
wie valt er hier in katzwijn als de naam Geert Hoes valt
juist ja BartjeBart
he learned from his uncle ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen gaydar,,,,maar toen ik Geert voor het eerst zag, i knew he was gay
en volgens mij valt dat gebrek van je best wel meequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen gaydar,,,,maar toen ik Geert voor het eerst zag, i knew he was gay
dat is hier reeds al diverse malen opgebiecht door hemquote:
Katzwijm? ach dat valt ook wel mee toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees eens terug
wie valt er hier in katzwijn als de naam Geert Hoes valt
juist ja BartjeBart
Wat betekend 8o8?quote:
nee de handtasjes haal ik er zo uit. maar de moelijke gevalllen niet ...ik heb een gaydar...:)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en volgens mij valt dat gebrek van je best wel mee
http://media.urbandictionary.com/image/large/gaydar-5230.jpg
Voor jouw doen niet, maar voor het topic gemiddelde heb jij jezelf nog prima onder controlequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Katzwijm? ach dat valt ook wel mee toch?
Voor mijn doen niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor jouw doen niet, maar voor het topic gemiddelde heb jij jezelf nog prima onder controle
quote:
jij gedraagt en post hier altijd nogal beheerst en ingetogen behalve als Geert ter sprake komtquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind je Geert Hoes geil? als 17 jarige? no judgement
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gedraagt en post hier altijd nogal beheerst en ingetogen behalve als Geert ter sprake komt
althans dat is mijn idee over jou
welke vraag?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik word echt met het topic jonger
Maar je beantwoordt men vraag niet...
Hahahahahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja, en ook met Spice girls verlies je de controle over jezelf
Wat 8o8 betekend...quote:
jeugdige onbezonnenheid ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahaha
oke...
Das ook al weer meer dan een jaar terug
Ik kwam laatst allemaal liedjes tegen van 'vroeger'... Steps en zoquote:
Spindoctor?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je spindoctor kan tevreden zijn over het resultaat
A Teens en Solid Harmonyquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kwam laatst allemaal liedjes tegen van 'vroeger'... Steps en zo![]()
Helemaal leuk!
o.k.. no bullshit.... hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat 8o8 betekend...
Geert is maar iets van een paar maand ouder of zo...
Ow en als ik daadwerkelijk 17 of zo ben dan geilde ik wel op Sascha Visser of zo
A-Teens vond ik nooit zo leukquote:
Betekend 8o8 no bullshit?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.. no bullshit.... hoe oud ben je?
Of Thomas, want die komt toch ook bij jou uit de buurt weg ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat 8o8 betekend...
Geert is maar iets van een paar maand ouder of zo...
Ow en als ik daadwerkelijk 17 of zo ben dan geilde ik wel op Sascha Visser of zo
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of Thomas, want die komt toch ook bij jou uit de buurt weg vandaan?
En Paul Elstak dan ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
A-Teens vond ik nooit zo leuk
Maar Solid Harmony wel idd... en B*witched...
Ow en S Club 7
Bedenk me nu net dat dat allemaal Mike's schuld is! Die postte S Club 7...
Maar vond het stiekem best wel weer leuk eigenlijk
Thomas Berger?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of Thomas, want die komt toch ook bij jou uit de buurt weg ?
Nee juist niet, dat is de uitdrukking/gezegde zoals die in de regio van Bart gebruikt wordtquote:
The Internet is for Porn ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |