Weet je, ik vond de film te kort. Halverwege, of zo rond het driekwart-punt, zakte het een beetje in elkaar. Alsof ze er heel snel een bevredigend einde aan moesten breien.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:01 schreef Ang3l het volgende:
Bedoelde je niet revenge of the shit? The all anal chapter?
Ik word eigenlijk heel kriegelig van dat programma, van al die mensen die enorm lopen te klungelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar dat was ook wel een echt goed Mol spel!
Ja ik weet niet wat dat dit jaar is. Het lijkt wel alsof iedereen zit te mollenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk heel kriegelig van dat programma, van al die mensen die enorm lopen te klungelen
Je bedoelt die blonde gozer?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
Hebben jullie de Pfaffs wel eens goed bekeken?
Daar zit een lekkere kerel in!
Euh? vast...quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:21 schreef Cairon het volgende:
jah, Nicolas Liebart, voetballer
Nee niet op die fotoquote:
Ja, iedereen probeert "verdacht" te zijn zodat mensen op hen gaan stemmen als de mol en er dus uitgaan vanwege de foute antwoorden, zodat zijzelf er langer inblijven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat dat dit jaar is. Het lijkt wel alsof iedereen zit te mollen
Zou dat een onderdeel van het spel zijn of zo?
Nah ik weet dat dat inderdaad wel een tactiek is. Maar het valt me dit jaar veeeeel meer op dan vorige seizoenen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, iedereen probeert "verdacht" te zijn zodat mensen op hen gaan stemmen als de mol en er dus uitgaan vanwege de foute antwoorden, zodat zijzelf er langer inblijven.
Kostte mij ook een paar seizoenen voor ik dat doorhad
Maar mensen in groepen zijn ook gewoon dom. Iedereen heeft zijn eigen agenda. Je ziet het ook in ER enzo. Ik raak er helemaal gefrustreerd van
Ow das och best leuk of niet?quote:
Nicolas, die man van Debbie ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
Hebben jullie de Pfaffs wel eens goed bekeken?
Daar zit een lekkere kerel in!
Ik ben er nu achter dat ie Nicolas heetquote:
Nicolas en Debbie, die een schoonheidssalon hebbenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben er nu achter dat ie Nicolas heet
Vraag me niet hoe de rest van de typische familie heet...
OOh moest dan danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:01 schreef Cairon het volgende:
wat de neuk, niemand kijkt naar de filmpjes die ik post ofzo
*cairon op uit-knop wijs*quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:06 schreef Cairon het volgende:
5 euro voor de persoon die Johny de Mol permanent van het scherm laat verdwijnen.
neen, permanent... er zijn situaties voorgekomen waar ik niet de mogelijkheid had om de uit knop te gebruiken. En hij komt voor in films. Ik wil gewoon dat J.d.M. verdwijnt...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
*cairon op uit-knop wijs*
Mag ik effe vangen?
Circuleren die dan in het openbaar ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:10 schreef Cairon het volgende:
en ondertussen, heeft er iemand naaktfoto's van Geert Hoes?
volgens mij gaat er zometeen iemand posten dat hij HEM wil hebbenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:16 schreef Cairon het volgende:
geen flauw idee... maar ik wil ze hebben.
Maar ik wordt dus ook niet onrustig van hemquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:19 schreef Cairon het volgende:
nou nou nou, zo geweldig is Geert Hoed nou ook weer niet.
Ik zou maar een ding van hem willen hebben en dat zijn z'n ogen, maar meer ook niet. En de medische wetenschap staat het helaas nog niet toe.
Ow Geert Hoes? Als die morgen voor de deur staat is men hele week weer goedquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij gaat er zometeen iemand posten dat hij HEM wil hebben
ik dacht al waar blijft Bartquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow Geert Hoes? Als die morgen voor de deur staat is men hele week weer goed
Voor z'n ogen heb je anders geen naaktfoto's nodig hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:19 schreef Cairon het volgende:
nou nou nou, zo geweldig is Geert Hoed nou ook weer niet.
Ik zou maar een ding van hem willen hebben en dat zijn z'n ogen, maar meer ook niet. En de medische wetenschap staat het helaas nog niet toe.
Maar na 1 week alweer uitgekeken op je speeltje ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow Geert Hoes? Als die morgen voor de deur staat is men hele week weer goed
Die was ff een extreem goedkoop LACK tafeltje in elkaar aan het draaien...quote:
Welk speeltje?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar na 1 week alweer uitgekeken op je speeltje ?
Geef jij Cairon de ogen van die foto's en mag jij de rest houdenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor z'n ogen heb je anders geen naaktfoto's nodig hoor
Heeeel gevatquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
*cairon op uit-knop wijs*
Mag ik effe vangen?
Hell noquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geef jij Cairon de ogen van die foto's en mag jij de rest houden
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor z'n ogen heb je anders geen naaktfoto's nodig hoor
OOw nee ik bedoel dat het mijn afgelopen week weer goed maakt...quote:
Loopt die aanbieding nog, want daar heeft HIW vast ook wel oren naar voor zijn paleisjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die was ff een extreem goedkoop LACK tafeltje in elkaar aan het draaien...
Ja maar... ja maar... da mag nie he!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]Scherp opgemerkt
Cairon wil dus echt wel meer van ons hoesje
Ik geloof tot en met 14 feb!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Loopt die aanbieding nog, want daar heeft HIW vast ook wel oren naar voor zijn paleisje
knuffelkuskroel danquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OOw nee ik bedoel dat het mijn afgelopen week weer goed maakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |