die was in LDN gebleven, zei Tom.quote:
Dat klinkt vet, 'zei Tom'quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
die was in LDN gebleven, zei Tom.
you can touch me all you like.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef MisterO het volgende:
Dat klinkt vet, 'zei Tom'![]()
Mag ik je aanraken?
Het vriendje van dirk heeft best wel een mooie stem.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Gellarboy het volgende:
DAMES EN HEREN! CRAZYDUTCHPUNK MET TOM CRUISE ALHIER OP YOUTUBE!
(het icoontje doet het nog niet, dus daarom even een textlink)
Mijn virendje kan ook heel mooi singen. Klik!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
Het virendje van dirk heeft best wel een mooie stem.
wasda? (geen zin om alles te lezen)quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn virendje kan ook heel mooi singen. Klik!
Carice! (en niet clarice...) Maar dies leuk, vind haar een goede actricequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Hebben jullie Minoes niet gefilmd?
Tot morgen!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef Stroekie het volgende:
vooruit dan, de laatste voor het slapen gaan![]()
![]()
tot morgen in de koffiecorner
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het vriendje van dirk heeft best wel een mooie stem.
Mooizo! dan is dat ook weer duidelijk.quote:
Nu voel ik me bijzonder zegquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
you can touch me all you like.
Alleen jij he?
HALLO! WIL JE WEL EERST EVEN HET FANTASTISCHE NIEUWE FILMPJE BEKIJKEN!!!! JE LIJKT I DROVE ALL NIGHT WEL!!!!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Zeg jongens... ik vind dta het tijd is om te gaan slapen. Voor mij. Opa viel bijna in slaap in de stoel
Och meneer valt ook een keer over een verspreking dan wel typefout...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Carice! (en niet clarice...) Maar dies leuk, vind haar een goede actrice
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
Och meneer valt ook een keer over een verspreking dan wel typefout...
remember the bijna commercialquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Zeg jongens... ik vind dta het tijd is om te gaan slapen. Voor mij. Opa viel bijna in slaap in de stoel
ik begin de dag morgen wel met een dansjequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
HALLO! WIL JE WEL EERST EVEN HET FANTASTISCHE NIEUWE FILMPJE BEKIJKEN!!!! JE LIJKT I DROVE ALL NIGHT WEL!!!!
Wat heeft dat met het filmpje te maken?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef Stroekie het volgende:
ik begin de dag morgen wel met een dansje
Mag ik ook eens recht hebben op een helder moment? Ik was vandaag nog in je winkelquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Och meneer valt ook een keer over een verspreking dan wel typefout...
In Hengelo?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Mag ik ook eens recht hebben op een helder moment? Ik was vandaag nog in je winkel
Nou ja, bij je collega's in duiven...quote:
Nee ik heb daarna nog netjes Wolfseinde gekeken en 2 hoofdstukken van New Moon gekezenquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
remember the bijna commercial![]()
ik sliep al op de bank vanaf dat Wie is de Mol was afgelopen
Ik heb weer een leven!quote:
Het lag dus niet aan mij??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |