que?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:11 schreef MisterO het volgende:
lawmieheetmieseewhatjoewhantabautmieeee
ben ook geen attention whore, maar ben wel benieuwd naar de dagcijfers. (Alleen als ik samen met twee andere gasten op Fok! zit)quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb alleen onder een oude naam eens een ban gehad, heb nog 0 notes en kijk ook nooooit of ik in de top 10 sta, zie je nou wel dat ik geen spotlight behoefte heb
doelde meer op mezelf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
doel jij met jou TT op dit beroemde schilderij van Francisco de Goya
'C'est britniequote:
jij ook op Perez site?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
'C'est britnie![]()
En ja Fok is hier ook heel traag. Mike heb je gezien dat Perezhilton de nieuwe nummer van Ilse de Lange op zn website heeft geplaatst?
die mag je dan nog uitleggen wmbquote:
ben je aan het speeddaten? sortaquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
de 3e date in 1 week tij die afzegt, je zou bijna denken dat het aan mij ligt!
neuh..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je aan het speeddaten? sorta
wanneer heb jij voor mij ruimte in je agenda ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
de 3e date in 1 week tij die afzegt, je zou bijna denken dat het aan mij ligt!
voor jou maak ik ruimte, dat weet je toch?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor mij ruimte in je agenda ?
is er binnenkort nog iets leuks in Capella ?
Zeg HIW wanneer kan jij ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
voor jou maak ik ruimte, dat weet je toch?
en in Capella is altijd wel iets leuks te doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |