que?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:11 schreef MisterO het volgende:
lawmieheetmieseewhatjoewhantabautmieeee
ben ook geen attention whore, maar ben wel benieuwd naar de dagcijfers. (Alleen als ik samen met twee andere gasten op Fok! zit)quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb alleen onder een oude naam eens een ban gehad, heb nog 0 notes en kijk ook nooooit of ik in de top 10 sta, zie je nou wel dat ik geen spotlight behoefte heb
doelde meer op mezelf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
doel jij met jou TT op dit beroemde schilderij van Francisco de Goya
'C'est britniequote:
jij ook op Perez site?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
'C'est britnie![]()
En ja Fok is hier ook heel traag. Mike heb je gezien dat Perezhilton de nieuwe nummer van Ilse de Lange op zn website heeft geplaatst?
die mag je dan nog uitleggen wmbquote:
ben je aan het speeddaten? sortaquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
de 3e date in 1 week tij die afzegt, je zou bijna denken dat het aan mij ligt!
neuh..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je aan het speeddaten? sorta
wanneer heb jij voor mij ruimte in je agenda ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
voor jou maak ik ruimte, dat weet je toch?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor mij ruimte in je agenda ?
is er binnenkort nog iets leuks in Capella ?
Zeg HIW wanneer kan jij ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
voor jou maak ik ruimte, dat weet je toch?
en in Capella is altijd wel iets leuks te doen!
zoveel dates heb ik niet eens in een jaar, ben je op jacht?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
Als ik naar Capella ga in Lisboa, ben ik altijd heeel ver heen. Je kent het soort nachtkroeg wel. Maar je bent altijd welkomquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
HIW kan voorlopig niet
Nuno, is dat een uitnodiging?Yuri
laten we eerst die in ernhem testen, dan is Lisboa leuk om onze verloving te gaan vierenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:15 schreef Nuno_G het volgende:
Capella is een nachtkroeg in Lisboaga jullie daar heen
zoveel dates heb ik weleens op 1 dag gehadquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoveel dates heb ik niet eens in een jaar, ben je op jacht?
Capella in Lisboa en je verloving vierenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laten we eerst die in ernhem testen, dan is Lisboa leuk om onze verloving te gaan vieren
Pak je geweer en je hebt weer vlees voor 1 maandquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
Hertjes in de achtertuinVier stuks!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pak je geweer en je hebt weer vlees voor 1 maand
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
zeg mike, zal ik vanavond uitgaan en hoeren en sloeren of gewoon thuisblijven
heb je een geweer en een grote diepvries?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
Hertjes in de achtertuinVier stuks!
en dan noemen ze hier mij een skankquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoveel dates heb ik weleens op 1 dag gehadMaar toen was ik nog single
maar wie wordt er dan onze chaperone dan wel postiljon d'amourquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
HIW kan voorlopig niet
Nuno, is dat een uitnodiging?Yuri
en dat laatste is wat jij het liefst zou willen, gelijk weer terug van dat kleine eiland terug naar het grotere ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
geen antword, hoeren en sloeren dus op dit toch wel klein eilandje. Daar gaat mijn naam gelijk door het slijk danIk word waarschijnlijk op de boot gezet en mag nooit meer terugkomen
en vast uitgeput/woond naderhandquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoveel dates heb ik weleens op 1 dag gehadMaar toen was ik nog single
Ik ga niet meer naar schoolquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en bedankt, i think.
Als jullie een open relatie hebben, dan zou ik zeggen ga ervoor. Anders keur ik dit ten strengste af.![]()
Maar euh uitgaan? on a schoolnite?
Ja, maar hotelkamers is ook zo like waar is mijn mes en mijn pols....
het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Capella in Lisboa en je verloving vierenHet is meer de kroeg waar je heen gaat om je verdriet te verdinken als je verloving verbroken is
maar bijna iedereen komt toch uit Brabant hier? Moet wel iemand tussen zittenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wie wordt er dan onze chaperone dan wel postiljon d'amour
nee ik vind deze afleiding wel leuk, is 1 keer wat anders. Je weet wel fresh meat en zoquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat laatste is wat jij het liefst zou willen, gelijk weer terug van dat kleine eiland terug naar het grotere ?
hehe we hadden het over dates hequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vast uitgeput/woond naderhand
maar je zit toch in London? Daar heb/ben je toch heel lang (uit)gewoond?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar school![]()
Maar ik ga toch, moet de boel hier ook een beetje verkennen, is pas de 3e keer of zoiets dat ik hier ben, en de andere keren waren niet echt geschikt om uit te gaan.
is dat hiet hetzelfde dan?quote:
ik vind ze ook heel lief op mijn bord met een lekker glaasje rode wijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:12 schreef wonderer het volgende:
Stelletje dierenbeulenHet is gewoon leuk om te zien! Ik upload straks de filmpjes wel.
Zit even ergens anders, kleiner eiland, veel kleinerquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je zit toch in London? Daar heb/ben je toch heel lang (uit)gewoond?![]()
Of zit je in een andere stad?
Xou ook uitgaan, als ik jou was.
Jjij hebt je door je date laatst ook toch niet laten uitwonen zoals Stroekie het noemde. Dus vandaar dat ik zei dat dates en uitwonen is anders is. Uitgeput was ik we na 3 dates op 1 dag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat hiet hetzelfde dan?Moet toch maar weer eens gaan daten dan....
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zit even ergens anders, kleiner eiland, veel kleinerdus vandaar de 3e keer
Op mijn bordje inderdaad met een glas rode wijn, je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind ze ook heel lief op mijn bord met een lekker glaasje rode wijn.
Woon je bij het bos o.i.d.?
Hertjes... Kep nog nooit Bambi gezien?
ja das ook wel weer waar. Maar ik ging op deze date met andere gedachten dan als ik de clubs of bathhouses afstruin, want than i got an itch that needs to be scratched.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jjij hebt je door je date laatst ook toch niet laten uitwonen zoals Stroekie het noemde. Dus vandaar dat ik zei dat dates en uitwonen is anders is. Uitgeput was ik we na 3 dates op 1 dag.
En trouwens ik laat me nooit uitwonen zoals dat hier genoemd wordt
Woon aan de rand van de stad, zitten wel bossen in de buuurt ja. En bijna iedereen heeft hier bomen in de tuin. Het is gewoon leuk om te zien dat ze midden op de dag lekker op hun gemak in de tuin rondstruinen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind ze ook heel lief op mijn bord met een lekker glaasje rode wijn.
Woon je bij het bos o.i.d.?
Hertjes... Kep nog nooit Bambi gezien?
Dus het is daar behoorlijk stil, dan middenin NY? Mis je niet de herrie etc?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Woon aan de rand van de stad, zitten wel bossen in de buuurt ja. En bijna iedereen heeft hier bomen in de tuin. Het is gewoon leuk om te zien dat ze midden op de dag lekker op hun gemak in de tuin rondstruinen.
Het is hier lekker rustig jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus het is daar behoorlijk stil, dan middenin NY? Mis je niet de herrie etc?
Trouwens,...waarom sta je weer naar die bambi's te staren? schrijven, kreng..
doe je ook aan iets anders dan fietsen? e.g. krachttrainen, fitness etc.. ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is hier lekker rustig jaIk zou niet midden in een grote stad kunnen wonen
En ik zit op de fiets
Ja, om de dag cardio/kracht... Dat heb ik al een keer uitgelegdquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je ook aan iets anders dan fietsen? e.g. krachttrainen, fitness etc.. ?
Het rare is, in Nederland fietste ik ook altijd. (een echte) Maar hier nooit. Vind NY niet geschikt daarvoor. Neem altijd een taxi.
hoe weet jij dat ? Jij had toch nog niks gelezen over Arthur ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus het is daar behoorlijk stil, dan middenin NY? Mis je niet de herrie etc?
Trouwens,...waarom sta je weer naar die bambi's te staren? schrijven, kreng..
niet aan mij, wiseass. Maar goed dat je dat ook afwisselt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, om de dag cardio/kracht... Dat heb ik al een keer uitgelegdGister heb ik borst, rug, schouders en armen gedaan, morgen borst, schouders en benen.
Het hotel is wel heel mooi, maar ik ga toch uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar. Maar ik ging op deze date met andere gedachten dan als ik de clubs of bathhouses afstruin, want than i got an itch that needs to be scratched.
Maar de laatste date heb ik nog wel weer gezien daarna, maar meer als ouwe jongenskrentenbrood. (bestaat die term nog steeds?)
Dat is toch deel 2? Nee moet nog met deel 1 beginnen. Maar tegen de tijd dat ik 1 uit heb, kan ik meteen aan 2 beginnen. (hopelijk gaat deel 1 niet over uit de kast etc.. maar een echte thriller o.i.d.)quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ? Jij had toch nog niks gelezen over Arthur ?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het hotel is wel heel mooi, maar ik ga toch uit.
geen idee, zoals je weet ben ik geen native nederlands, zal het mijn vader eens vragenNiet dat van die bathhouses maar van dat krentebrood he
Nee, het is geen thriller, het is een coming of age roman.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is toch deel 2? Nee moet nog met deel 1 beginnen. Maar tegen de tijd dat ik 1 uit heb, kan ik meteen aan 2 beginnen. (hopelijk gaat deel 1 niet over uit de kast etc.. maar een echte thriller o.i.d.)
In de vrieskastquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:34 schreef wonderer het volgende:
De hertjes zijn weer weg.
ja hoor.. wij mannen jagen toch het hele jaar door!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens of het jachtseizoen wel open is nu.
History of the world part one .. geweldig .. oud maar blijft leuk:)quote:
Ik verlaag me gewoon even naar het gemiddelde topicniveau.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een typisch homo antwoord. Had ik niet van jou verwacht
Oh, dus over 3 jaar en 1 dag ben ik ook opa... Nee wacht, andersom: Xiance, je bent nog hartstikke jong jôh!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:01 schreef Xiance het volgende:
Stroeks:
do we need one?
wij topic opa's zijn toch oud en wijs genoeg??
volgens mij hb ik al alzheimerquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:03 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh, dus over 3 jaar en 1 dag ben ik ook opa... Nee wacht, andersom: Xiance, je bent nog hartstikke jong jôh!
HYPOCRIETquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:12 schreef wonderer het volgende:
Stelletje dierenbeulenHet is gewoon leuk om te zien! Ik upload straks de filmpjes wel.
Als het goed is weet je dat dan niet meer te herinneren...quote:
waarom zo geheimzinnig?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zit even ergens anders, kleiner eiland, veel kleinerdus vandaar de 3e keer
Doe nou niet, daarom vind ik jou zo vermakelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verlaag me gewoon even naar het gemiddelde topicniveau.
ach als de r in de maand zitquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens of het jachtseizoen wel open is nu.
wat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het goed is weet je dat dan niet meer te herinneren...
Of je alzheimer hebt of niet...quote:
Nee, heb ik niet, maar het maakt me ook weinig uit verder. Vind het alleen beetje duf dat er meteen over geweren gesproken word terwijl ik gewoon blij ben dat ik wilde edelherten in mijn tuin heb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
HYPOCRIET
heb je ooit reebout of hertenbiefstuk gegeten, dan twijfel je niet meer
was dit in jou tuin?quote:
Of juist wel...quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het goed is weet je dat dan niet meer te herinneren...
Van leuke dingen is ok!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:01 schreef MisterO het volgende:
Zal ik wat filmpjes van youtube posten? leuk!
dat eerste ligt tot midden februari stil het 2de ben ik bijna mee klaar (blok 1 en 2)quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:07 schreef Xiance het volgende:
HIW, omdat je te druk bent met je huisje, en je study!
WE!!!quote:
Ik vind die van mij leuker hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
WE!!!
IK heb topfilmpjes geplaatst
mike is een kloon van Nuno, en Nuno is weer een kloon van Cairon, die weer een kloon is van ....quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:34 schreef MisterO het volgende:
Ik dacht dus de hele tijd dat Mike_hunt de kloon was van Cybart, maar aangezien cybart op reis is en Mike nog steeds post, klopten mijn gedachten niet
Je bedoelt de clans?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
iets voor jou Ang3l, en waar vind ik een lijstje met vampierrassen en zo?
Reeen komen alleen voor in Europa, dit zijn edelherten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
was dit in jou tuin?
tis toch sund, al ist allinig maor om wa ge der mi had kennen verdienen
Herten "rug" ¤ 39,98 per kilo
Herten "biefstuk" ¤ 2,98 / 100 gr
Herten "bout" ¤ 19,98 per kilo
Herten "rollade" ¤ 24,98 per kilo
Herten "goulashvlees" ¤ 19,98 per kilo
Ree "rug" ¤ 49,98 per kilo
Ree "biefstuk" ¤ 7,98 / 100 gr
Ree "achterbout" ¤ 29,98 per kilo
Ree "rugfilet” ¤ 9,98 / 100gr
Ree "goulashvlees" ¤ 24,98 per kilo
we hebben het overigens over REE hier, dus nog meer waard, weet je wat zo'n beest weegt!!!
Nuno z'n R was bij jou op bezoek met de fiets ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:17 schreef Cairon het volgende:
zooo R is richting huis aan het fietsen
en heb jij ook al een standin geregeld voor de moeilijke naaktscenes ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:56 schreef Ang3l het volgende:
Nou, d efilmcrew kan ieder moment hier zijn... en ik zie er op zijn allerbelabberdst ochtendvroeg uit
Mooi hoor! Hebben jullie dan zo'n grote achtertuin of is dit zeg maar bos/park dat grenst aan jullie achtertuin?quote:Op donderdag 22 januari 2009 03:52 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=20
Foto's van hertjes.
Obrigado, Cafe multo cafequote:Op donderdag 22 januari 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
was het zo gezellig gisteravond ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Obrigado, Cafe multo cafe![]()
![]()
Ik wordt nooit wakker vandaag geloof ik
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het zo gezellig gisteravond ?
Zooooveeel te verbergen hahhahaquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom zo geheimzinnig?
wat heb je te verbergen?
nou je had hier laatst een hele lijst gepost die ik nergens anders kan vindenquote:Op donderdag 22 januari 2009 01:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt de clans?
Uh, misschien googlen op vampire + clans? Gokje hoor.
daarom vroeg ik ook of het gezellig was, als ik wat anders bedoelde vroeg ik wel of het er hot en geil aan toegegaan wasquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het was heel gezellig, en niet op die manier, gewoon gezellig, leuke mensen ontmoet en verder niks
schitterende foto's zegquote:Op donderdag 22 januari 2009 03:52 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.nietoverdrijven.com/thumbnails.php?album=20
Foto's van hertjes.
Zeg ik hoefde zelf niet in beeld, alleen Gino (die ex huisgenoot van Weemz en mijn duetpartner van C-Me). Ze hebben 3 personages: Fashion freak, fastfood freak en gadget freak en voor die laatste zochten ze een beetje een hip huis om te mogen filmen. Aangezien Gino hier 2x heeft gelogeerd wist ie hoe mijn appartement eruit zag dus vroeg ie of het hier mocht.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heb jij ook al een standin geregeld voor de moeilijke naaktscenes ?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom vroeg ik ook of het gezellig was, als ik wat anders bedoelde vroeg ik wel of het er hot en geil aan toegegaan was![]()
Deze?quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou je had hier laatst een hele lijst gepost die ik nergens anders kan vinden
die bedoelde ik ja, dank je wel, is dat iets voor jou, dat bitefightquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze?
Daeva
Toreador Daeva Celerity, Dominate, Majesty, Vigor No 246
Duchagne Daeva Celerity, Licencieux, Majesty, Vigor No 36
Xiao, California Daeva Celerity, Kingjan, Majesty, Vigor No 85
Xiao, Tianpàn Daeva Celerity, Majesty, Vigor, Xinyao No 95
Anvari Daeva Celerity, Majesty, Nepenthe, Vigor No 20
Nelapsi Daeva Celerity, Majesty, Nightmare, Vigor Yes 88
The Carnival Daeva Celerity, Majesty, The Show, Vigor Yes 23
Children of Judas Daeva Auspex, Despond, Majesty, Resilience No 38
Gulikan Daeva Celerity, Majesty, Ortam, Vigor Yes 64
Zelani Daeva Celerity, Majesty, Serendipity, Vigor No 166
Asnam Daeva Celerity, Majesty, Ralab, Vigor No 165
Kallisti Daeva Celerity, Dominate, Majesty, Perfidy No 162
Spina Daeva Celerity, Courtoisie, Majesty, Vigor No 173
Mortifiers of the Flesh Daeva (or other Parent Clan) Scourge and Discplines of their Parent Clan No 170
Malintzin Daeva Celerity, Dominate, Majesty, Vigor No 101
Ventrue
Malkovians Ventrue Auspex, Dominate, Obfuscate, Resilience No 241
Rötgrafen Ventrue Animalism, Dominate, Protean, Resilience Yes 56
Architects of the Monolith Ventrue Auspex, Dominate, Gilded Cage, Resilience No 30
Nahualli Ventrue Auspex, Dominate, Resilience, Tezcatl No 78
Malocusians Ventrue Animalism, Domus, Presence, Resilience No 168
Bron Ventrue Animalism, Crochan, Dominate, Resilience No 10
Macellarius Ventrue Animalism, Dominate, Gustus, Resilience No 90
Melissidae Ventrue Animalism, Auspex, Dominate, Resilience Yes 103
Deucalion Ventrue Animalism, Dominate, Impurity, Resilience No 160
Gorgons Ventrue Amphivena, Animalism, Dominate, Resilience No 176
Sotoha Ventrue Animalism, Dominate, Kamen, Resilience No 170
Icarians Ventrue Animalism, Constance, Dominate, Resilience No 167
Dragolescu Ventrue Animalism, Dominate, Essentiaphagia, Resilience No 150
Gangrel
Bruja Gangrel Animalism, Protean, Resilience, Vigor No 235
Taifa Gangrel Animalism, Majesty, Protean, Resilience No 75
Bohagande Gangrel Animalism, Protean, Resilience, Sunnikuse No 38
Oberlochs Gangrel Animalism, Dominate, Protean, Resilience Yes 96
Barjot Gangrel Animalism, Celerity, Protean, Resilience No 156
Childer of the Morrigan Gangrel Animalism, Protean, Resilience, Vigor No 172
Carnon Gangrel Animalism, Nightmare, Protean, Resilience No 168
The Mara Gangrel Animalism, Obfuscate, Protean, Resilience No 180
Annunaku Gangrel Animalism, Protean, Resilience, Tenure No 159
Nepheshim Gangrel Auspex, Nahded, Protean, Resilience No 160
Moroi Gangrel or Nosferatu Animalism, Obfuscate, Resilience, Vigor No 159
Dead Wolves Gangrel Animalism, Protean, Resilience, Sublunario Yes 102
Vedma Gangrel Animalism, Protean, Resilience, Zagovny No 169
Mekhet
Morbus Mekhet Auspex, Cachexy, Celerity, Obfuscate No 244
Agonistes Mekhet Auspex, Celerity, Dominate, Obfuscate Yes 16
Sangiovanni Mekhet Auspex, Cattiveria, Celerity, Obfuscate No 65
Alucinor Mekhet Auspex, Celerity, Insomnium, Obfuscate Yes 12
Khaibit Mekhet Auspex, Celerity, Obtenebration, Vigor No 58
Qedeshah Mekhet Auspex, Celerity, Embrocation, Obfuscate No 106
Kuufukuji Mekhet Auspex, Celerity, Obfuscate, Shihai No 78
Players Mekhet Auspex, Celerity, Majesty, Obfuscate Yes 116
Lynx Mekhet Auspex, Celerity, Obfuscate, Web No 165
Osites Mekhet Auspex, Celerity, Memento Mori, Obfuscate No 173
Libitinatius Mekhet Auspex, Dominate, Mortualia, Resilience No 155
Tismanu Mekhet Auspex, Celerity, Eupraxia, Majesty No 164
Nosferatu
Burakumin Nosferatu Getsumei, Nightmare, Obfuscate, Vigor No 238
Baddacelli Nosferatu Mimetismo, Nightmare, Obfuscate, Vigor Yes 26
Noctuku Nosferatu Nightmare, Obfuscate, Phagia, Vigor Yes 46
Yagnatia Nosferatu Dominate, Nightmare, Obfuscate, Vigor No 105
Gethsemani Nosferatu Nightmare, Obfuscate, Stigmatica, Vigor Yes 48
Morotrophians Nosferatu Institutionalize, Nightmare, Obfuscate, Vigor No 68
Rakshasa Nosferatu Nightmare, Obfuscate, Protean, Vigor No 116
Gallot Nosferatu Majesty, Nightmare, Obfuscate, Taurobolium Yes 51
Azerkatil Nosferatu Nightmare, Obfuscate, Suikast, Vigor No 145
Calacas Nosferatu Auspex, Nightmare, Obfuscate, Vigor No 99
Dat zijn de verschillende bloodlines (vertakkingen) van de clans.
wat staat u te wachten ?quote:
naar de prive-kliniek voor een contrôle en dan naar de ikea!quote:
Dan vat ik de link naar you spin me round nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
naar de prive-kliniek voor een contrôle en dan naar de ikea!
van:quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan vat ik de link naar you spin me round niet![]()
Ik heb er zin in!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
om je vrolijkheid wat te temmen
als ode aan zakje
zo kan het ook HIW
Zeker goed! maar dit is al wel wat ouder of niet? ik ken het in elk geval nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:43 schreef MrBrightside het volgende:
Even wat goede muziek, ter compensatie. (A)
afschuwelijk, ik wist niet dat het zo afgelopen was met hem...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
van:
naar:
wie heeft er nou niet zin om zo fucked up, verbouwd te worden?
de clip doet ouder aan.. Maar goed, goede muziekquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef MrBrightside het volgende:
Van hun laatste album uit 2007, lijkt me niet heel oud.
Hij heeft wel ballen als je het zo doet...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
afschuwelijk, ik wist niet dat het zo afgelopen was met hem...
Dan had je beter op moeten letten!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
afschuwelijk, ik wist niet dat het zo afgelopen was met hem...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Gellarboy het volgende:
Pete Burns..
Die ziet er tegenwoordig niet meer zo uit zoals toen hoor:
Nou ik niet, dus iets minder vrolijk kan welquote:
pete burns, is hip! in ons topicje...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dan had je beter op moeten letten!.
[..]
Laat je mee slepen met deze vrolijkheid!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou ik niet, dus iets minder vrolijk kan wel
wat een onzin, je hebt lef als je jezelf laat misvormen, dus voor automutilatie heb je ook lef nodig, kom op nou, dit is gewoon ziekquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij heeft wel ballen als je het zo doet...
goeie vergelijking weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=fe0_1232589978
en dan vinden we de moslims achterlijk....
Misschien na de lunch, ik giet gewoon een fles wijn na binnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Laat je mee slepen met deze vrolijkheid!
Dat bitefight is vrij saaiquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die bedoelde ik ja, dank je wel, is dat iets voor jou, dat bitefight
ik had ondertussen dit ook al gevonden
This makes me a saaaaaaaaaaaaaad panda.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:34 schreef MisterO het volgende:
Ik dacht dus de hele tijd dat Mike_hunt de kloon was van Cybart, maar aangezien cybart op reis is en Mike nog steeds post, klopten mijn gedachten niet
Nee, dat niet. Ook wij waren tegenlijk ingelogd. This makes me a saaaaaaas panda.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mike is een kloon van Nuno, en Nuno is weer een kloon van Cairon, die weer een kloon is van ....
Mike en ik leven op heel andere werelddelen en tijden en zo, let eens even op. En ik een kloon van Cairon hahahaha dat is echt idiootquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ook wij waren tegenlijk ingelogd. This makes me a saaaaaaas panda.
blijkbaar nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok jullie zien er dus ook de grap niet van in
Cuntie, ik zal je pas geloven als ik je ook echt tegenkom bij PCDquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
This makes me a saaaaaaaaaaaaaad panda.![]()
Das toch die gast die ging backpacken? Ik weet dat ik word genegeerd, maar als je beetje had opgelet. Waren wij voorheen tegenlijk ingelogd en dat kan niet.
Nogmaals MIKE HUNT is een kloon van URANUS
(dit heb ik ook al tig keer gezegd, pay attention, u cunt
dan had ik misschien verder moeten gaan en uiteindelijk tot de conclusie moeten komen dat we uiteindelijk allemaal klonen van 1 persoon bleken te zijn, 1 gestoorde schizoquote:
Zoek me maar, Je weet wat ik aan heb. (iets met spagettibandjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Cuntie, ik zal je pas geloven als ik je ook echt tegenkom bij PCD![]()
Oh was her sarcastisch bedoeld, nee dat snap ik niet in het nederlandsquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef MisterO het volgende:
Het was al veel eerder bekend dat Nuno niet wist wat sarcasme inhield
Ik ga wel opzoek naar 2 in de kast zittende homo'squote:Op donderdag 22 januari 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zoek me maar, Je weet wat ik aan heb. (iets met spagettibandjes) nee hoor grapje
Ik heb er zin in. Je kan aan het einde van t PCD concert het HELE concert waar je bij was op USB stick kopen. Heb Glasgow en Aberdeen nu alquote:
euh... mijn broertje is geen homo. Trust me, dat is ie niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga wel opzoek naar 2 in de kast zittende homo's
Heb je ze al twee keer gezien? Hoe was de show? Zongen ze live? vragen vragenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb er zin in. Je kan aan het einde van t PCD concert het HELE concert waar je bij was op USB stick kopen. Heb Glasgow en Aberdeen nu al
Het meeste is live ja, show is tof: iets theatraler dan vorige keer!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je ze al twee keer gezien? Hoe was de show? Zongen ze live? vragen vragen
o geweldig!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het meeste is live ja, show is tof: iets theatraler dan vorige keer!
Alle hits zitten er in. Ze hebben met de vorige tour ook gewoon i/d HMH gestaan. Toen was Rihanna (pre-Umbrella) t voorprogamma.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
o geweldig!![]()
Hadden ze weleens eerder in Nederland opgetreden?
Ik heb ze weleens gezien dat ze soort showcases deden ten tijde van het eerste album. Maar dat waren een paar nummers maar?
Hopelijk passeren alle hits de revue
ik heb er nu al zin in!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alle hits zitten er in. Ze hebben met de vorige tour ook gewoon i/d HMH gestaan. Toen was Rihanna (pre-Umbrella) t voorprogamma.
Dit is t openingsnummer:
word voor jou dus de derde keer.quote:
Oh nee gast ik heb de shows op mp3 en video! Ben zelf nog niet geweest hehe.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
word voor jou dus de derde keer.![]()
Ik doe dat alleen met Madonna. Elke tour van haar ga ik ook 3 of 4 keer heen. Kan er geen genoeg van krijgen.Kost wel klauwen vol geld
ik moest ff kijken hoe oud je bent.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee gast ik heb de shows op mp3 en video! Ben zelf nog niet geweest hehe.
madonna heb ik nu 3x (2x CT 1x S&S) gezien
Ik ben wel te vertrouwen hoor, zal niks zeggen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh... mijn broertje is geen homo. Trust me, dat is ie niet.![]()
Over mijn middelste broertje heb ik wel mijn twijfels.
Ik ben hier een beetje ambivalent over. Straks ga je dingen zeggen wat teniet doet wat ik zorgvuldig heb opgebouwd. I don't trust u!
Dat zei de schorpioen ook tegen de schildpad terwijl ze de rivier overstaken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben wel te vertrouwen hoor, zal niks zeggen...
quote:
Deze wantrouwen kept me alive 4 so long.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:44 schreef MisterO het volgende:
Geeft niet, ik heb altijd al deze smiley willen gebruiken![]()
Ik zal erover nadenken ok?quote:
Als een beroemdheid op vroege leeftijd komt te overlijden, wordt diegene daarna helemaal opgehemelt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:34 schreef mike_hunt het volgende:
dus omdat ie dood is, vinden ze het een lekkertje?
Jammer dat Bassie nog niet dood is, want dat is ook wel een hot bitch!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waar ken ik haar van?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
United States of Tara
heerlijke nieuwe serie
Misschien kan ik je opfleuren met een joke.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als een beroemdheid op vroege leeftijd komt te overlijden, wordt diegene daarna helemaal opgehemelt.
Zo ook deze meneer. Als hij niet was overleden, had hij echt niet zoveel lof gekregen voor The Dark Knight...
Irriteer ik me zo aan he.. net zoiets als 2 pac en Aaliyah. maja, what can you do about it?
Oh en ja ik ben geirriteerd, maar dat heeft andere redenen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Misschien kan ik je opfleuren met een joke.
Wat is het verschil tussen een kok en een homo
Kok roert in het eten van vandaag
o.a. Little Miss Sunshine en Connie & Carlaquote:
Als het alleen vadaag is, dan zal die wel ongesteld zijn. Nee grapje,quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
![]()
thnx, ik ben nogal chagi omdat ik het gevoel heb dat iemand die ik erg leuk vind mij loopt te negeren vandaag. En ik heb geen idee waarom, das het irritante.
Heb jij em gezien? is dat die film met die pornoster die bellen blaast met haar kut?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Justin Long in Zack & Miri make a porno is hi-la-risch![]()
Het was alleen vandaag, maar hij heeft al van zich laten horen, dus ben ik weer gerustquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als het alleen vadaag is, dan zal die wel ongesteld zijn. Nee grapje,dan zal er wel iets aan de hand zijn.
Is het consequent, zoals bij mij weleens het geval, dan is dat kut....en dan willen ze meestal niets.
Heb ik ook gedaan MissNun, via sms, msn, gay.nl. Alleen was hij telkens opeens offline, beetje maf, maar ik denk dat het gewoon toeval was. Anyhoo. Ik heb mn antwoord en wat ik wilde weten. En ik ben heel bij met het antwoord dus...quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
En MissO kun je dat niet gewoon vragen, al dat gedoe hier altijd met dat "ik weet niet hoe hij het vindt etc", je hebt toch gewoon een mond om te praten.
Ben hem nu aan 't kijken, en ja ... Traci Lords heeft een gastrol als "Bubbles"quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb jij em gezien? is dat die film met die pornoster die bellen blaast met haar kut?
Ik heb juist een hele goede recensie gelezen... en je moet van Kevin Smith houden hequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was alleen vandaag, maar hij heeft al van zich laten horen, dus ben ik weer gerust![]()
En die Z&M make a porno schijnt echt heel slecht te zijn. Ik las een recensie waarbij de film maar 1 film kreeg, waarbij stond dat de film niet eens 1 ster waardig is
Ik vind de dialogen juist niet zo sterk, niet wat ik van Smith gewend ben. Dat was jammer.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:33 schreef Ang3l het volgende:
Het is gewoon een hele melige en erg platte film met wel erg scherpe dialogen, zoals ook in Dogma en Clekrs en zo. Ik bedoel... "Star Whores" met Darth Vibrator en Hung Solo... dat kan niet iedereen waarderen
Als het goed is, kun je op sommige foto's het hek wel zien. Ik denk een meter of dertig diep? In totaal hebben we 2000 vierkante meter grond, maar dat zit ook aan de zijkant en voorkant.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
Mooi hoor! Hebben jullie dan zo'n grote achtertuin of is dit zeg maar bos/park dat grenst aan jullie achtertuin?
Ben pas halverwegequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind de dialogen juist niet zo sterk, niet wat ik van Smith gewend ben. Dat was jammer.
Eekhoorntjes bij de vleet hierquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schitterende foto's zeg
en die grondeekhoorn in jullie tuin ook?
dat zo'n eekhoorn een hele bagel mee kan nemen zeg
en is dat jullie poes? hoe heet ze?
nooit bij stil gestaan dat er in de US ook een hele andere dierenpopulatie is, je weet dat van jungle en woestijnlanden, en landen met een totaal ander klimaat, maar goed je staat er niet bij stil...
Eet smakelijk Bonita misschien trekt maf wel maf aanquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan MissNun, via sms, msn, gay.nl. Alleen was hij telkens opeens offline, beetje maf, maar ik denk dat het gewoon toeval was. Anyhoo. Ik heb mn antwoord en wat ik wilde weten. En ik ben heel bij met het antwoord dus...ik=eten
Is ie al te downloaden uh kopenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben hem nu aan 't kijken, en ja ... Traci Lords heeft een gastrol als "Bubbles"
Jep.quote:
Why so serioussss...quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
En zo kijk ik naar de film:
[ afbeelding ]
Ja die dingen van Dreamer moeten toch OOIT op
How masculine with my ponytail and mask!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
[ afbeelding ]
Ja die dingen van Dreamer moeten toch OOIT op
How masculine with my ponytail and mask!
haha, ja 'maf' betekent hetzelfde als 'gek', maar bedankt he. Ik hoor graag dat ik maf benquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Eet smakelijk Bonita misschien trekt maf wel maf aanMoest maf wel eerst opzoeken, wist niet precies wat het was
*LOL*quote:
AAAAAAAAARGH!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
[ afbeelding ]
huh?quote:
Ik denk als ie lacht dat zijn masker dan vol met cracks zit.quote:
4 jaar spaans gehad, maar veel kan ik niet hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh?![]()
muy bien? y tu?
Wist niet dat je Spaans sprak? Maar dit kan iedereen nog wel.
Moest jij niet hardlopen?
Ik moet tijdelijk mijn bewustzijn hebben verloren... maar goed.... eerlijk is eerlijk... je haar zit zo een stuk sportiever. En zo'n maskertje maakt je ook wel knap, moet ik toegeven. Beetje jammer dat het er wel weer na een tijdje af moet.quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
4 jaar spaans gehad, maar veel kan ik niet hoor![]()
Hardlopen? in de regen? hell noik ga mn workout zometeen hier wet doen met mn gewichten en keiharde muziek
quote:
Wie is 'hun'?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:13 schreef Ang3l het volgende:
Ohh, ik hou zo van hun teksten....
Het is verrukkelijk hoe mooi je zwijgt
Hoe je je knappe hoofdje buigt
En zo de hele lawaaierige wereld en mij
de rug toekeert
Jouw zwijgen is jouw tent
Je zet hem midden in de wereld op
Spant de koorden en verbaast je
wanneer 's nachts een meisje erover valt
Hoe vaker je benadrukt dat je geen handtas bent, hoe minder ik het ga geloven. VOlgens mij ben je gewoon een flaming nicht.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik denk als ie lacht dat zijn masker dan vol met cracks zit.
Ik ga ook eens in de zoveel tijd naar de specialiste. (en nee ben geen handtas)
Wir sind Heldenquote:
ken ik niet. Moest het googlenquote:
Euh..als je foto's ziet..heb ik gewoon stoppels. En geen sjaaltje om en ook geen Fendi-purse..quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe vaker je benadrukt dat je geen handtas bent, hoe minder ik het ga geloven. VOlgens mij ben je gewoon een flaming nicht.
Nee, ik ben heel aardig! Tenzij die andere begint.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:01 schreef MisterO het volgende:
Komt er een rel? het is al zoo lang geleden sinds we er 1 hebben gehadtoen was het bijna wekelijks raak
Nee, jij bent te aardig voor een rel, dat gaat niet werken johquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel aardig! Tenzij die andere begint.
Bijna wekelijks raak?!
Maar om het een beetje up te spicen wil ik wel een rel beginnen...
Een UUR? Wat voor bolide heb jij?quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Euh..als je foto's ziet..heb ik gewoon stoppels. En geen sjaaltje om en ook geen Fendi-purse..
Look bitch, je woont nog geen uur rijden hier vandaan... Moet ik je komen slaan?
Soper de sop! Houd me tegen, anders glij ik zo de deur uit!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
Waarom vinden de meesten dit een lekkertje. I don't see it.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ja die gaat hem ook winnen vrees ikquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:27 schreef Ang3l het volgende:
En toch Heath Ledger nog he.
er bestaat ook nog zoiets als een honourary oscar, die mag ie krijgen, in deze categorie vind ik Mickey Rourke wel heel bijzonder ook zou zijn eerste oscar zijn, en wat te denken van Sean Penn al heeft die er al 1quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef wonderer het volgende:
Natuurlijk gaat die hem winnen. Maar ik vond het sowieso wel een sterke prestatie hoor.
wat heerlijk voor je, het klinkt ook niet verbitterd, zelfmedelijdend of eenzaam.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:14 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens ik bedacht mij net. Ik heb mazzel dat ik nooit een vriendje zal hebben, dan hoef ik tenminste mijn nieuwe huisje niet te delen
jap, heerlijk, gaan en staan waar ik wil. In mijn huis uitnodigen wie ik wil. rommel maken en opruimen op de tijden dat ik wil. Mijn smaak inrichting.alles voor mijzelf en met niemand rekening hoeven te maken. Ik vind het heerlijk!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat heerlijk voor je, het klinkt ook niet verbitterd, zelfmedelijdend of eenzaam.
Ik geloof je helemaal, wat zul jij het geweldig hebben daar helemaal alleen in je eentje
omg die was zo grappig. Wanna-be-actor enzo. Had een demofilmpje van zichzelf aan Tom gegeven en 2 studentes die voor hun opleiding aan t filmen waren gingen m wat vragen. Ging ie he-le-maal los en die meiden zag je echt kijken"Dit is goude televisie!!!!"quote:
Voor Mamma Mia? Jezus...quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er bestaat ook nog zoiets als een honourary oscar, die mag ie krijgen, in deze categorie vind ik Mickey Rourke wel heel bijzonder ook zou zijn eerste oscar zijn, en wat te denken van Sean Penn al heeft die er al 1![]()
Meryll Streep is overigens voor de 15de keer genomineerd
nee voor Doubt.quote:
Niet gezien nog. Ik ga morgen.quote:
en ze is pas 60 dus die kan nog wel 20 jaar meequote:
Oh, gelukkig.quote:
Heb je mijn natuurfilmpjes al gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Gellarboy het volgende:
DAMES EN HEREN! CRAZYDUTCHPUNK MET TOM CRUISE ALHIER OP YOUTUBE!
(het icoontje doet het nog niet, dus daarom even een textlink)
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef wonderer het volgende:
Heb je mijn natuurfilmpjes al gezien?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:53 schreef Gellarboy het volgende:
DAMES EN HEREN! CRAZYDUTCHPUNK MET TOM CRUISE ALHIER OP YOUTUBE!
(het icoontje doet het nog niet, dus daarom even een textlink)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |