wat staat u te wachten ?quote:
naar de prive-kliniek voor een contrôle en dan naar de ikea!quote:
Dan vat ik de link naar you spin me round nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
naar de prive-kliniek voor een contrôle en dan naar de ikea!
van:quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan vat ik de link naar you spin me round niet![]()
Ik heb er zin in!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
om je vrolijkheid wat te temmen
als ode aan zakje
zo kan het ook HIW
Zeker goed! maar dit is al wel wat ouder of niet? ik ken het in elk geval nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:43 schreef MrBrightside het volgende:
Even wat goede muziek, ter compensatie. (A)
afschuwelijk, ik wist niet dat het zo afgelopen was met hem...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
van:
naar:
wie heeft er nou niet zin om zo fucked up, verbouwd te worden?
de clip doet ouder aan.. Maar goed, goede muziekquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef MrBrightside het volgende:
Van hun laatste album uit 2007, lijkt me niet heel oud.
Hij heeft wel ballen als je het zo doet...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
afschuwelijk, ik wist niet dat het zo afgelopen was met hem...
Dan had je beter op moeten letten!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
afschuwelijk, ik wist niet dat het zo afgelopen was met hem...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Gellarboy het volgende:
Pete Burns..
Die ziet er tegenwoordig niet meer zo uit zoals toen hoor:
Nou ik niet, dus iets minder vrolijk kan welquote:
pete burns, is hip! in ons topicje...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dan had je beter op moeten letten!.
[..]
Laat je mee slepen met deze vrolijkheid!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou ik niet, dus iets minder vrolijk kan wel
wat een onzin, je hebt lef als je jezelf laat misvormen, dus voor automutilatie heb je ook lef nodig, kom op nou, dit is gewoon ziekquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij heeft wel ballen als je het zo doet...
goeie vergelijking weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=fe0_1232589978
en dan vinden we de moslims achterlijk....
Misschien na de lunch, ik giet gewoon een fles wijn na binnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Laat je mee slepen met deze vrolijkheid!
Dat bitefight is vrij saaiquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die bedoelde ik ja, dank je wel, is dat iets voor jou, dat bitefight
ik had ondertussen dit ook al gevonden
This makes me a saaaaaaaaaaaaaad panda.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:34 schreef MisterO het volgende:
Ik dacht dus de hele tijd dat Mike_hunt de kloon was van Cybart, maar aangezien cybart op reis is en Mike nog steeds post, klopten mijn gedachten niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |