wat staat u te wachten ?quote:
naar de prive-kliniek voor een contrôle en dan naar de ikea!quote:
Dan vat ik de link naar you spin me round nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
naar de prive-kliniek voor een contrôle en dan naar de ikea!
van:quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan vat ik de link naar you spin me round niet![]()
Ik heb er zin in!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
om je vrolijkheid wat te temmen
als ode aan zakje
zo kan het ook HIW
Zeker goed! maar dit is al wel wat ouder of niet? ik ken het in elk geval nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:43 schreef MrBrightside het volgende:
Even wat goede muziek, ter compensatie. (A)
afschuwelijk, ik wist niet dat het zo afgelopen was met hem...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
van:
naar:
wie heeft er nou niet zin om zo fucked up, verbouwd te worden?
de clip doet ouder aan.. Maar goed, goede muziekquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:55 schreef MrBrightside het volgende:
Van hun laatste album uit 2007, lijkt me niet heel oud.
Hij heeft wel ballen als je het zo doet...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
afschuwelijk, ik wist niet dat het zo afgelopen was met hem...
Dan had je beter op moeten letten!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
afschuwelijk, ik wist niet dat het zo afgelopen was met hem...
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:50 schreef Gellarboy het volgende:
Pete Burns..
Die ziet er tegenwoordig niet meer zo uit zoals toen hoor:
Nou ik niet, dus iets minder vrolijk kan welquote:
pete burns, is hip! in ons topicje...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:12 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dan had je beter op moeten letten!.
[..]
Laat je mee slepen met deze vrolijkheid!quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou ik niet, dus iets minder vrolijk kan wel
wat een onzin, je hebt lef als je jezelf laat misvormen, dus voor automutilatie heb je ook lef nodig, kom op nou, dit is gewoon ziekquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hij heeft wel ballen als je het zo doet...
goeie vergelijking weerquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:05 schreef hierissieweer het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=fe0_1232589978
en dan vinden we de moslims achterlijk....
Misschien na de lunch, ik giet gewoon een fles wijn na binnenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Laat je mee slepen met deze vrolijkheid!
Dat bitefight is vrij saaiquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die bedoelde ik ja, dank je wel, is dat iets voor jou, dat bitefight
ik had ondertussen dit ook al gevonden
This makes me a saaaaaaaaaaaaaad panda.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:34 schreef MisterO het volgende:
Ik dacht dus de hele tijd dat Mike_hunt de kloon was van Cybart, maar aangezien cybart op reis is en Mike nog steeds post, klopten mijn gedachten niet
Nee, dat niet. Ook wij waren tegenlijk ingelogd. This makes me a saaaaaaas panda.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mike is een kloon van Nuno, en Nuno is weer een kloon van Cairon, die weer een kloon is van ....
Mike en ik leven op heel andere werelddelen en tijden en zo, let eens even op. En ik een kloon van Cairon hahahaha dat is echt idiootquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ook wij waren tegenlijk ingelogd. This makes me a saaaaaaas panda.
blijkbaar nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok jullie zien er dus ook de grap niet van in
Cuntie, ik zal je pas geloven als ik je ook echt tegenkom bij PCDquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
This makes me a saaaaaaaaaaaaaad panda.![]()
Das toch die gast die ging backpacken? Ik weet dat ik word genegeerd, maar als je beetje had opgelet. Waren wij voorheen tegenlijk ingelogd en dat kan niet.
Nogmaals MIKE HUNT is een kloon van URANUS
(dit heb ik ook al tig keer gezegd, pay attention, u cunt
dan had ik misschien verder moeten gaan en uiteindelijk tot de conclusie moeten komen dat we uiteindelijk allemaal klonen van 1 persoon bleken te zijn, 1 gestoorde schizoquote:
Zoek me maar, Je weet wat ik aan heb. (iets met spagettibandjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Cuntie, ik zal je pas geloven als ik je ook echt tegenkom bij PCD![]()
Oh was her sarcastisch bedoeld, nee dat snap ik niet in het nederlandsquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:25 schreef MisterO het volgende:
Het was al veel eerder bekend dat Nuno niet wist wat sarcasme inhield
Ik ga wel opzoek naar 2 in de kast zittende homo'squote:Op donderdag 22 januari 2009 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zoek me maar, Je weet wat ik aan heb. (iets met spagettibandjes) nee hoor grapje
Ik heb er zin in. Je kan aan het einde van t PCD concert het HELE concert waar je bij was op USB stick kopen. Heb Glasgow en Aberdeen nu alquote:
euh... mijn broertje is geen homo. Trust me, dat is ie niet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ga wel opzoek naar 2 in de kast zittende homo's
Heb je ze al twee keer gezien? Hoe was de show? Zongen ze live? vragen vragenquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb er zin in. Je kan aan het einde van t PCD concert het HELE concert waar je bij was op USB stick kopen. Heb Glasgow en Aberdeen nu al
Het meeste is live ja, show is tof: iets theatraler dan vorige keer!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je ze al twee keer gezien? Hoe was de show? Zongen ze live? vragen vragen
o geweldig!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het meeste is live ja, show is tof: iets theatraler dan vorige keer!
Alle hits zitten er in. Ze hebben met de vorige tour ook gewoon i/d HMH gestaan. Toen was Rihanna (pre-Umbrella) t voorprogamma.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
o geweldig!![]()
Hadden ze weleens eerder in Nederland opgetreden?
Ik heb ze weleens gezien dat ze soort showcases deden ten tijde van het eerste album. Maar dat waren een paar nummers maar?
Hopelijk passeren alle hits de revue
ik heb er nu al zin in!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alle hits zitten er in. Ze hebben met de vorige tour ook gewoon i/d HMH gestaan. Toen was Rihanna (pre-Umbrella) t voorprogamma.
Dit is t openingsnummer:
word voor jou dus de derde keer.quote:
Oh nee gast ik heb de shows op mp3 en video! Ben zelf nog niet geweest hehe.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
word voor jou dus de derde keer.![]()
Ik doe dat alleen met Madonna. Elke tour van haar ga ik ook 3 of 4 keer heen. Kan er geen genoeg van krijgen.Kost wel klauwen vol geld
ik moest ff kijken hoe oud je bent.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nee gast ik heb de shows op mp3 en video! Ben zelf nog niet geweest hehe.
madonna heb ik nu 3x (2x CT 1x S&S) gezien
Ik ben wel te vertrouwen hoor, zal niks zeggen...quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh... mijn broertje is geen homo. Trust me, dat is ie niet.![]()
Over mijn middelste broertje heb ik wel mijn twijfels.
Ik ben hier een beetje ambivalent over. Straks ga je dingen zeggen wat teniet doet wat ik zorgvuldig heb opgebouwd. I don't trust u!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |