ja hoor.. wij mannen jagen toch het hele jaar door!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens of het jachtseizoen wel open is nu.
History of the world part one .. geweldig .. oud maar blijft leuk:)quote:
Ik verlaag me gewoon even naar het gemiddelde topicniveau.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een typisch homo antwoord. Had ik niet van jou verwacht
Oh, dus over 3 jaar en 1 dag ben ik ook opa... Nee wacht, andersom: Xiance, je bent nog hartstikke jong jôh!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:01 schreef Xiance het volgende:
Stroeks:
do we need one?
wij topic opa's zijn toch oud en wijs genoeg??
volgens mij hb ik al alzheimerquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:03 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh, dus over 3 jaar en 1 dag ben ik ook opa... Nee wacht, andersom: Xiance, je bent nog hartstikke jong jôh!
HYPOCRIETquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:12 schreef wonderer het volgende:
Stelletje dierenbeulenHet is gewoon leuk om te zien! Ik upload straks de filmpjes wel.
Als het goed is weet je dat dan niet meer te herinneren...quote:
waarom zo geheimzinnig?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zit even ergens anders, kleiner eiland, veel kleinerdus vandaar de 3e keer
Doe nou niet, daarom vind ik jou zo vermakelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verlaag me gewoon even naar het gemiddelde topicniveau.
ach als de r in de maand zitquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens of het jachtseizoen wel open is nu.
wat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het goed is weet je dat dan niet meer te herinneren...
Of je alzheimer hebt of niet...quote:
Nee, heb ik niet, maar het maakt me ook weinig uit verder. Vind het alleen beetje duf dat er meteen over geweren gesproken word terwijl ik gewoon blij ben dat ik wilde edelherten in mijn tuin heb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
HYPOCRIET
heb je ooit reebout of hertenbiefstuk gegeten, dan twijfel je niet meer
was dit in jou tuin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |