is dat hiet hetzelfde dan?quote:
ik vind ze ook heel lief op mijn bord met een lekker glaasje rode wijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:12 schreef wonderer het volgende:
Stelletje dierenbeulenHet is gewoon leuk om te zien! Ik upload straks de filmpjes wel.
Zit even ergens anders, kleiner eiland, veel kleinerquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je zit toch in London? Daar heb/ben je toch heel lang (uit)gewoond?![]()
Of zit je in een andere stad?
Xou ook uitgaan, als ik jou was.
Jjij hebt je door je date laatst ook toch niet laten uitwonen zoals Stroekie het noemde. Dus vandaar dat ik zei dat dates en uitwonen is anders is. Uitgeput was ik we na 3 dates op 1 dag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat hiet hetzelfde dan?Moet toch maar weer eens gaan daten dan....
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zit even ergens anders, kleiner eiland, veel kleinerdus vandaar de 3e keer
Op mijn bordje inderdaad met een glas rode wijn, je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind ze ook heel lief op mijn bord met een lekker glaasje rode wijn.
Woon je bij het bos o.i.d.?
Hertjes... Kep nog nooit Bambi gezien?
ja das ook wel weer waar. Maar ik ging op deze date met andere gedachten dan als ik de clubs of bathhouses afstruin, want than i got an itch that needs to be scratched.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jjij hebt je door je date laatst ook toch niet laten uitwonen zoals Stroekie het noemde. Dus vandaar dat ik zei dat dates en uitwonen is anders is. Uitgeput was ik we na 3 dates op 1 dag.
En trouwens ik laat me nooit uitwonen zoals dat hier genoemd wordt
Woon aan de rand van de stad, zitten wel bossen in de buuurt ja. En bijna iedereen heeft hier bomen in de tuin. Het is gewoon leuk om te zien dat ze midden op de dag lekker op hun gemak in de tuin rondstruinen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind ze ook heel lief op mijn bord met een lekker glaasje rode wijn.
Woon je bij het bos o.i.d.?
Hertjes... Kep nog nooit Bambi gezien?
Dus het is daar behoorlijk stil, dan middenin NY? Mis je niet de herrie etc?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Woon aan de rand van de stad, zitten wel bossen in de buuurt ja. En bijna iedereen heeft hier bomen in de tuin. Het is gewoon leuk om te zien dat ze midden op de dag lekker op hun gemak in de tuin rondstruinen.
Het is hier lekker rustig jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus het is daar behoorlijk stil, dan middenin NY? Mis je niet de herrie etc?
Trouwens,...waarom sta je weer naar die bambi's te staren? schrijven, kreng..
doe je ook aan iets anders dan fietsen? e.g. krachttrainen, fitness etc.. ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is hier lekker rustig jaIk zou niet midden in een grote stad kunnen wonen
En ik zit op de fiets
Ja, om de dag cardio/kracht... Dat heb ik al een keer uitgelegdquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je ook aan iets anders dan fietsen? e.g. krachttrainen, fitness etc.. ?
Het rare is, in Nederland fietste ik ook altijd. (een echte) Maar hier nooit. Vind NY niet geschikt daarvoor. Neem altijd een taxi.
hoe weet jij dat ? Jij had toch nog niks gelezen over Arthur ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus het is daar behoorlijk stil, dan middenin NY? Mis je niet de herrie etc?
Trouwens,...waarom sta je weer naar die bambi's te staren? schrijven, kreng..
niet aan mij, wiseass. Maar goed dat je dat ook afwisselt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, om de dag cardio/kracht... Dat heb ik al een keer uitgelegdGister heb ik borst, rug, schouders en armen gedaan, morgen borst, schouders en benen.
Het hotel is wel heel mooi, maar ik ga toch uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das ook wel weer waar. Maar ik ging op deze date met andere gedachten dan als ik de clubs of bathhouses afstruin, want than i got an itch that needs to be scratched.
Maar de laatste date heb ik nog wel weer gezien daarna, maar meer als ouwe jongenskrentenbrood. (bestaat die term nog steeds?)
Dat is toch deel 2? Nee moet nog met deel 1 beginnen. Maar tegen de tijd dat ik 1 uit heb, kan ik meteen aan 2 beginnen. (hopelijk gaat deel 1 niet over uit de kast etc.. maar een echte thriller o.i.d.)quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ? Jij had toch nog niks gelezen over Arthur ?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het hotel is wel heel mooi, maar ik ga toch uit.
geen idee, zoals je weet ben ik geen native nederlands, zal het mijn vader eens vragenNiet dat van die bathhouses maar van dat krentebrood he
Nee, het is geen thriller, het is een coming of age roman.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat is toch deel 2? Nee moet nog met deel 1 beginnen. Maar tegen de tijd dat ik 1 uit heb, kan ik meteen aan 2 beginnen. (hopelijk gaat deel 1 niet over uit de kast etc.. maar een echte thriller o.i.d.)
In de vrieskastquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:34 schreef wonderer het volgende:
De hertjes zijn weer weg.
ja hoor.. wij mannen jagen toch het hele jaar door!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens of het jachtseizoen wel open is nu.
History of the world part one .. geweldig .. oud maar blijft leuk:)quote:
Ik verlaag me gewoon even naar het gemiddelde topicniveau.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een typisch homo antwoord. Had ik niet van jou verwacht
Oh, dus over 3 jaar en 1 dag ben ik ook opa... Nee wacht, andersom: Xiance, je bent nog hartstikke jong jôh!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:01 schreef Xiance het volgende:
Stroeks:
do we need one?
wij topic opa's zijn toch oud en wijs genoeg??
volgens mij hb ik al alzheimerquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:03 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh, dus over 3 jaar en 1 dag ben ik ook opa... Nee wacht, andersom: Xiance, je bent nog hartstikke jong jôh!
HYPOCRIETquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:12 schreef wonderer het volgende:
Stelletje dierenbeulenHet is gewoon leuk om te zien! Ik upload straks de filmpjes wel.
Als het goed is weet je dat dan niet meer te herinneren...quote:
waarom zo geheimzinnig?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zit even ergens anders, kleiner eiland, veel kleinerdus vandaar de 3e keer
Doe nou niet, daarom vind ik jou zo vermakelijkquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verlaag me gewoon even naar het gemiddelde topicniveau.
ach als de r in de maand zitquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:55 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens of het jachtseizoen wel open is nu.
wat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het goed is weet je dat dan niet meer te herinneren...
Of je alzheimer hebt of niet...quote:
Nee, heb ik niet, maar het maakt me ook weinig uit verder. Vind het alleen beetje duf dat er meteen over geweren gesproken word terwijl ik gewoon blij ben dat ik wilde edelherten in mijn tuin heb.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
HYPOCRIET
heb je ooit reebout of hertenbiefstuk gegeten, dan twijfel je niet meer
was dit in jou tuin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |