zoveel dates heb ik niet eens in een jaar, ben je op jacht?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:19 schreef Xiance het volgende:
de 3e date in 1 week tij die afzegt, je zou bijna denken dat het aan mij ligt!
Als ik naar Capella ga in Lisboa, ben ik altijd heeel ver heen. Je kent het soort nachtkroeg wel. Maar je bent altijd welkomquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
HIW kan voorlopig niet
Nuno, is dat een uitnodiging?Yuri
laten we eerst die in ernhem testen, dan is Lisboa leuk om onze verloving te gaan vierenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:15 schreef Nuno_G het volgende:
Capella is een nachtkroeg in Lisboaga jullie daar heen
zoveel dates heb ik weleens op 1 dag gehadquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoveel dates heb ik niet eens in een jaar, ben je op jacht?
Capella in Lisboa en je verloving vierenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laten we eerst die in ernhem testen, dan is Lisboa leuk om onze verloving te gaan vieren
Pak je geweer en je hebt weer vlees voor 1 maandquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
Hertjes in de achtertuinVier stuks!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pak je geweer en je hebt weer vlees voor 1 maand
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:17 schreef Nuno_G het volgende:
zeg mike, zal ik vanavond uitgaan en hoeren en sloeren of gewoon thuisblijven
heb je een geweer en een grote diepvries?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
Hertjes in de achtertuinVier stuks!
en dan noemen ze hier mij een skankquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoveel dates heb ik weleens op 1 dag gehadMaar toen was ik nog single
maar wie wordt er dan onze chaperone dan wel postiljon d'amourquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:17 schreef Xiance het volgende:
HIW kan voorlopig niet
Nuno, is dat een uitnodiging?Yuri
en dat laatste is wat jij het liefst zou willen, gelijk weer terug van dat kleine eiland terug naar het grotere ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
geen antword, hoeren en sloeren dus op dit toch wel klein eilandje. Daar gaat mijn naam gelijk door het slijk danIk word waarschijnlijk op de boot gezet en mag nooit meer terugkomen
en vast uitgeput/woond naderhandquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zoveel dates heb ik weleens op 1 dag gehadMaar toen was ik nog single
Ik ga niet meer naar schoolquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en bedankt, i think.
Als jullie een open relatie hebben, dan zou ik zeggen ga ervoor. Anders keur ik dit ten strengste af.![]()
Maar euh uitgaan? on a schoolnite?
Ja, maar hotelkamers is ook zo like waar is mijn mes en mijn pols....
het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Capella in Lisboa en je verloving vierenHet is meer de kroeg waar je heen gaat om je verdriet te verdinken als je verloving verbroken is
maar bijna iedereen komt toch uit Brabant hier? Moet wel iemand tussen zittenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wie wordt er dan onze chaperone dan wel postiljon d'amour
nee ik vind deze afleiding wel leuk, is 1 keer wat anders. Je weet wel fresh meat en zoquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat laatste is wat jij het liefst zou willen, gelijk weer terug van dat kleine eiland terug naar het grotere ?
hehe we hadden het over dates hequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vast uitgeput/woond naderhand
maar je zit toch in London? Daar heb/ben je toch heel lang (uit)gewoond?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ga niet meer naar school![]()
Maar ik ga toch, moet de boel hier ook een beetje verkennen, is pas de 3e keer of zoiets dat ik hier ben, en de andere keren waren niet echt geschikt om uit te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |