Jap, ik moest naar de kliniek in Velp, dus 5 minuten rijden en ik zat in de ikea.quote:
Dat weet ik niet.. wat heb je gedaan met fok?quote:
quote:
That'll do it.quote:
@ GBquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:19 schreef Gellarboy het volgende:
. OP aangepast nu het kan.
.
Lunchpauze!
wanneer doe je die kerstmuts eens af, je kerstboom staat zeker ook nog?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:27 schreef Ang3l het volgende:
*giegelt*
oh ik ben zo enorm over de pis!quote:
Nee die heb ik donderdg opgeruimd omdat het raar stond op de filmsetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer doe je die kerstmuts eens af, je kerstboom staat zeker ook nog?
Xie je foto net met Tom Cruisequote:
Popjes wat is dat nu weerquote:
ik moet dan weer altijd denken aan de term poppedopjes denken die te pas en te onpas voorbij kwam het eerste jaar dat BNN begon toen Casper van Bohemen die Jerry Springer look al like was met al die hollandse celebsquote:
och... ik stel me zo voor dat je vloer dan wel gaat glimmen van dat swiffelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een SMS:
"Nu de mannen kunnen swaffelen, willen de vrouwen niet achterblijven: Swiffelen (het met de schaamlippen intensief reinigen van de vloer)"
En waarom worden wij zo aangesproken door Sr M. Hunt ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Popjes zijn poppetjes.
nou kijk..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En waarom worden wij zo aangesproken door Sr M. Hunt ?
Ik ben moe vandaag en heb geen zin om maar iets uit te zoeken dus moet alles uitgelegd worden
Mag ik daar ook bezwaar tegen aantekenen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou kijk..
jij bent een homo,
enm homo's worden soms poppetje, popje, pop genoemd..
vandaar dat hij jou dus zo aanspreekt...
mijn collega's moesten er hard om lachenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat een SMS:
"Nu de mannen kunnen swaffelen, willen de vrouwen niet achterblijven: Swiffelen (het met de schaamlippen intensief reinigen van de vloer)"
oh! ik ben het volledig met je eens hoor..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik daar ook bezwaar tegen aantekenen?
Ik haat het om "zij", "haar" en "poppetje" genoemd te worden.
Ik mag dan wel homo zijn, maar ben nog wel een man.
vond het grappig. Niet zo alles letterlijk nemen, u trollop.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En waarom worden wij zo aangesproken door Sr M. Hunt ?
Ik ben moe vandaag en heb geen zin om maar iets uit te zoeken dus moet alles uitgelegd worden
Heel misschien morgen naar de bios met een meisje van C-Me.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:08 schreef MisterO het volgende:
Ang3l popje, nog leuke weekendplannen?
Which movie?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel misschien morgen naar de bios met een meisje van C-Me.
En anders komt TMM poetsen. Zoiets
Ow en zondag komen Cairon en Rik naar mij.
Als mijn vriendje dat seriues tegen me zou zeggen, krijt hij een tik. En hele zij, haar gedoe vind ik ook niks. In Lisboa zeggen homo's weleens irmã (zuster) tegen elkaar en dat vind ik al erg.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef MisterO het volgende:
Een popje is toch niet per definitie een vrouw? dat vind ik nog wel kunnen, alleen tegen mn vriendje
jezus, weer over dat 'popje'?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als mijn vriendje dat seriues tegen me zou zeggen, krijt hij een tik. En hele zij, haar gedoe vind ik ook niks. In Lisboa zeggen homo's weleens irmã (zuster) tegen elkaar en dat vind ik al erg.
Ik wist wel dat je het leuk zou vindenquote:
Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het leuk zou vinden
Ik ben moe en heb ik een klote humeur op het moment en straks moet ik met zo'n klein k..vliegtuigje terug naar London weer, en ik vind dat helemaal niks. En ik moet morgen werken om de zooi te beantwoorden voor maandag over de lopende dingen in London.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, weer over dat 'popje'?
Ik gebruik dit juist voor het tegenovergestelde.
Ik zeg dit tegen een vriend van me. (bodybuilder, groot and stuff) juist om het belachelijk te maken.
net zoals het woord 'gansje' . ik gebruik dat i.p.v. whore en niet voor domheid.
En ja, ik hoor die handtasjes dat ook zeggen van: moet je haar horen of what's up girlfriend? Vind dit ook vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |