Hahaha ach... sowieso zou een week beter worden als ie voor de deur staat. Op dit moment dan...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
knuffelkuskroel danals je een pokke week achter de rug hebt
Ja maar dan mag ik hopen dat je dan gelijk ook je Fok sessie stop zet en andere/nuttigere dingen gaat doenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ach... sowieso zou een week beter worden als ie voor de deur staat. Op dit moment dan...
Als Geert hier voor de deur staat? Hell Yeah!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik hopen dat je dan gelijk ook je Fok sessie stop zet en andere/nuttigere dingen gaat doen
niet voor die deur laten staan hoor, straks denkt de buurt nog dat je hem bij het grof vuil gezet hebtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als Geert hier voor de deur staat? Hell Yeah!
handtas? ik sla je ermee!quote:
WHO THE FUCK IBB?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg hem dat hij dan snel met Geer moet kappen
BB is naarstig op zoek naar hem
ik heb helemaal geen gaydar,,,,maar toen ik Geert voor het eerst zag, i knew he was gayquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees eens terug
wie valt er hier in katzwijn als de naam Geert Hoes valt
juist ja BartjeBart
he learned from his uncle ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen gaydar,,,,maar toen ik Geert voor het eerst zag, i knew he was gay
en volgens mij valt dat gebrek van je best wel meequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen gaydar,,,,maar toen ik Geert voor het eerst zag, i knew he was gay
dat is hier reeds al diverse malen opgebiecht door hemquote:
Katzwijm? ach dat valt ook wel mee toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees eens terug
wie valt er hier in katzwijn als de naam Geert Hoes valt
juist ja BartjeBart
Wat betekend 8o8?quote:
nee de handtasjes haal ik er zo uit. maar de moelijke gevalllen niet ...ik heb een gaydar...:)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en volgens mij valt dat gebrek van je best wel mee
http://media.urbandictionary.com/image/large/gaydar-5230.jpg
Voor jouw doen niet, maar voor het topic gemiddelde heb jij jezelf nog prima onder controlequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Katzwijm? ach dat valt ook wel mee toch?
Voor mijn doen niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor jouw doen niet, maar voor het topic gemiddelde heb jij jezelf nog prima onder controle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |