Hahaha ach... sowieso zou een week beter worden als ie voor de deur staat. Op dit moment dan...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
knuffelkuskroel danals je een pokke week achter de rug hebt
Ja maar dan mag ik hopen dat je dan gelijk ook je Fok sessie stop zet en andere/nuttigere dingen gaat doenquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha ach... sowieso zou een week beter worden als ie voor de deur staat. Op dit moment dan...
Als Geert hier voor de deur staat? Hell Yeah!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar dan mag ik hopen dat je dan gelijk ook je Fok sessie stop zet en andere/nuttigere dingen gaat doen
niet voor die deur laten staan hoor, straks denkt de buurt nog dat je hem bij het grof vuil gezet hebtquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als Geert hier voor de deur staat? Hell Yeah!
handtas? ik sla je ermee!quote:
WHO THE FUCK IBB?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg hem dat hij dan snel met Geer moet kappen
BB is naarstig op zoek naar hem
ik heb helemaal geen gaydar,,,,maar toen ik Geert voor het eerst zag, i knew he was gayquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees eens terug
wie valt er hier in katzwijn als de naam Geert Hoes valt
juist ja BartjeBart
he learned from his uncle ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen gaydar,,,,maar toen ik Geert voor het eerst zag, i knew he was gay
en volgens mij valt dat gebrek van je best wel meequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen gaydar,,,,maar toen ik Geert voor het eerst zag, i knew he was gay
dat is hier reeds al diverse malen opgebiecht door hemquote:
Katzwijm? ach dat valt ook wel mee toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees eens terug
wie valt er hier in katzwijn als de naam Geert Hoes valt
juist ja BartjeBart
Wat betekend 8o8?quote:
nee de handtasjes haal ik er zo uit. maar de moelijke gevalllen niet ...ik heb een gaydar...:)quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en volgens mij valt dat gebrek van je best wel mee
http://media.urbandictionary.com/image/large/gaydar-5230.jpg
Voor jouw doen niet, maar voor het topic gemiddelde heb jij jezelf nog prima onder controlequote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Katzwijm? ach dat valt ook wel mee toch?
Voor mijn doen niet?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor jouw doen niet, maar voor het topic gemiddelde heb jij jezelf nog prima onder controle
quote:
jij gedraagt en post hier altijd nogal beheerst en ingetogen behalve als Geert ter sprake komtquote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vind je Geert Hoes geil? als 17 jarige? no judgement
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gedraagt en post hier altijd nogal beheerst en ingetogen behalve als Geert ter sprake komt
althans dat is mijn idee over jou
welke vraag?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik word echt met het topic jonger
Maar je beantwoordt men vraag niet...
Hahahahahaquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh ja, en ook met Spice girls verlies je de controle over jezelf
Wat 8o8 betekend...quote:
jeugdige onbezonnenheid ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahaha
oke...
Das ook al weer meer dan een jaar terug
Ik kwam laatst allemaal liedjes tegen van 'vroeger'... Steps en zoquote:
Spindoctor?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je spindoctor kan tevreden zijn over het resultaat
A Teens en Solid Harmonyquote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kwam laatst allemaal liedjes tegen van 'vroeger'... Steps en zo![]()
Helemaal leuk!
o.k.. no bullshit.... hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat 8o8 betekend...
Geert is maar iets van een paar maand ouder of zo...
Ow en als ik daadwerkelijk 17 of zo ben dan geilde ik wel op Sascha Visser of zo
A-Teens vond ik nooit zo leukquote:
Betekend 8o8 no bullshit?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k.. no bullshit.... hoe oud ben je?
Of Thomas, want die komt toch ook bij jou uit de buurt weg ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat 8o8 betekend...
Geert is maar iets van een paar maand ouder of zo...
Ow en als ik daadwerkelijk 17 of zo ben dan geilde ik wel op Sascha Visser of zo
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of Thomas, want die komt toch ook bij jou uit de buurt weg vandaan?
En Paul Elstak dan ?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
A-Teens vond ik nooit zo leuk
Maar Solid Harmony wel idd... en B*witched...
Ow en S Club 7
Bedenk me nu net dat dat allemaal Mike's schuld is! Die postte S Club 7...
Maar vond het stiekem best wel weer leuk eigenlijk
Thomas Berger?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 02:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of Thomas, want die komt toch ook bij jou uit de buurt weg ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |