zijn dat die 1propelor vliegtuigjes? heb daar ook wel eens ingezeten. Kutdingen rammelen aan alle kanten...Elke keer dat ik erin zit moet ik aan Buddy Holly denken.... fout foutquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben moe en heb ik een klote humeur op het moment en straks moet ik met zo'n klein k..vliegtuigje terug naar London weer, en ik vind dat helemaal niks. En ik moet morgen werken om de zooi te beantwoorden voor maandag over de lopende dingen in London.
Je ziet het ik ben heeeeeel vrojlijk
Is jouw poets alweer terug van ziekteverzuim ?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel misschien morgen naar de bios met een meisje van C-Me.
En anders komt TMM poetsen. Zoiets
Ow en zondag komen Cairon en Rik naar mij.
Ja hoor. En trouwens, hij heeft niet met medisch verzuim uitgeklokt, dus officieel had ie afgelopen week al moeten poetsen hoor!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is jouw poets alweer terug van ziekteverzuim ?
Nee nee, een kut is een muts en een hoed is wat anders.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:16 schreef MrBrightside het volgende:
Dag poppetjes (mike, je jat mijn zin).
Ik ben weer een beetje blij, want mijn paper is af en ik heb eindelijk een hoed.
Verder is alles nog gewoon kut.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:16 schreef MrBrightside het volgende:
Ik ben weer een beetje blij, want mijn paper is af en ik heb eindelijk een hoed.
Paul noemt homo's over het algemeen ook zij en haar en zo, mij ook, superirritant, hij was er ook niet op aan te sprekenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik daar ook bezwaar tegen aantekenen?
Ik haat het om "zij", "haar" en "poppetje" genoemd te worden.
Ik mag dan wel homo zijn, maar ben nog wel een man.
wat voor een hoed, waar heb je hem gehaald, ik wil er ook een , dat hoort als toneelregisseurquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:16 schreef MrBrightside het volgende:
it's all yoursquote:
Nee van die propellors aan de zijkant, die je kunt zien door de ramen brrrr. En ja daar dacht ik ook aan en aan John Denver, alhoewel ik helemaal niet van dat soort muziek houquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zijn dat die 1propelor vliegtuigjes? heb daar ook wel eens ingezeten. Kutdingen rammelen aan alle kanten...Elke keer dat ik erin zit moet ik aan Buddy Holly denken.... fout fout
Ga je vanaaf weer sletten? om je humour weer op te krikken?
misschien zo'n eentje die je vouwt van een krantquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat voor een hoed, waar heb je hem gehaald, ik wil er ook een , dat hoort als toneelregisseur
Bij de Zipper, 29,-, met een veertje erop. Echt pwn, ik ben nu net in een boswachter, maar dan zonder bos.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat voor een hoed, waar heb je hem gehaald, ik wil er ook een , dat hoort als toneelregisseur
Hahahah, ja, ik ben op mijn 14e begonnen aan de UvA.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
it's all yours![]()
paper klaar? ben je aan het afstuderen?
Perez Hiltonquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:00 schreef MrBrightside het volgende:
Nou, ik ga naar de trein. Weer een weekendje thuis vertoeven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |