nou ZO grappig was het ook niet hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry dat moest er ff uit![]()
Maar over Madonna geef ik je gelijk
Ik wil niet denigerend doen tegenover jou stuk, dat was compleet niet mijn bedoeling. Maar je moet toch wel kunnen relativeren dat je een Skins regisseur niet met jou kan vergelijken? Jij doet het toch puur als hobby?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ZO grappig was het ook niet hoor
daarbij komt ik heb een aantal hele mooie acteurs in stukken van mij gehad hoor
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:19 schreef Cairon het volgende:
Skins is een viezige serie.
Er is al vaak zat een discussie over geweest in Groot Britannie, met name het verloederde karakter van de serie is een doorn in het oog van velen. Minderjarigen die zwaar gesexualiseerd neer worden gezet voor het oog van de camera. En in Groot Britannie zijn ze heel erg bedachtzaam op dat soort zaken met jongeren.
als dat op mij gericht was:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:30 schreef MisterO het volgende:
Ik kan nu een hele flauwe opmerking plaatsen, maar ik doe het toch maar niet
Hai Pj![]()
quote:
Jij intereseert me ook niet veel, dus het was niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
als dat op mij gericht was:
be my guest.. maar het interreseerd me totaal niet
ik ben blij dat ik jouw interresse niet heb, da's weer een zorg minder over hoe ik van jou af kom..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij intereseert me ook niet veel, dus het was niet voor jou bedoeld![]()
heeeeerlijk af en toe ff bitchy zijn
Helaas ben ik niet degene waar mensen vanaf willen aangezien er bij mij niet in 1 week 3 dates gecancelled zijn...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik jouw interresse niet heb, da's weer een zorg minder over hoe ik van jou af kom..
altijd goed aan het eind van de week
ik deed het als een hobby, nu is het voor 20 uur per week mijn werk popquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil niet denigerend doen tegenover jou stuk, dat was compleet niet mijn bedoeling. Maar je moet toch wel kunnen relativeren dat je een Skins regisseur niet met jou kan vergelijken? Jij doet het toch puur als hobby?
nee, ik geloof ook niet dat jij dat red, 3 dates per week.. op jaarbasis zal mischien lukken mjahquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas ben ik niet degene waar mensen vanaf willen aangezien er bij mij niet in 1 week 3 dates gecancelled zijn...
Het is dat ik niet zo wanhopig ben en een leven heb, anders was het me wel gelukt hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:50 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee, ik geloof ook niet dat jij dat red, 3 dates per week.. op jaarbasis zal mischien lukken mjah
met vleierij kom je echt overalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef Pjederdy het volgende:
Tis toch jammer dat je lekker van buiten maar verrot van binnen bent.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik deed het als een hobby, nu is het voor 20 uur per week mijn werk pop
niet wanhopig?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is dat ik niet zo wanhopig ben en een leven heb, anders was het me wel gelukt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |