Wie zegt dat die vrouw op 't eiland is bevallen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:07 schreef Julien het volgende:
Wat ik trouwens opvallend vond is dat de Darma people wel baby's konden krijgen. Waarom zou dit komen?
Nee, Desmond moest naar de moeder van Faraday, waarbij gedacht wordt dat dat wel eens Ms. Hawking kon zijn, waar ben op het einde van aflevering 2 op bezoek ging. Maar die lijkt in LA te zitten?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef pfaf het volgende:
Zojuist beide gezien.
Wel verwarrend weer hoor. De dame (her)kende ik ook niet meer, al heb ik dat nu in het vorige topic gelezen.
Wat ik niet helemaal snap is dat Desmond naar Oxford en Daniel moet, maar aangezien Daniel op het eiland zit (zat) heeft dat toch geen zin?
Als het tijdreizen en de zwangerschapsproblemen gerelateerd zijn zou het openen van de Orchid-kamer de oorzaak kunnen zijn. Dan kan de vrouw van Cheng gewoon bevallen zijn op het eiland. Pas toen Dharma begon met experimenteren konden vrouwen dan geen kinderen meer baren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die vrouw op 't eiland is bevallen?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef Magistic het volgende:
Nee, hij moest naar Oxford om daar de moeder van Faraday te zoeken.
Aaah ok. Niet helemaal goed meegekregen dus. Maakt het wel wat logischer zo. Merci.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:20 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee, Desmond moest naar de moeder van Faraday, waarbij gedacht wordt dat dat wel eens Ms. Hawking kon zijn, waar ben op het einde van aflevering 2 op bezoek ging. Maar die lijkt in LA te zitten?
Zou dat kind Miles zijn? Als hij op het eiland geboren is, zou dat misschien zijn speciale gaven verklaren. Alhoewel, Walt is wellicht niet op het eiland geboren. Naja.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Als het tijdreizen en de zwangerschapsproblemen gerelateerd zijn zou het openen van de Orchid-kamer de oorzaak kunnen zijn. Dan kan de vrouw van Cheng gewoon bevallen zijn op het eiland. Pas toen Dharma begon met experimenteren konden vrouwen dan geen kinderen meer baren.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef planethugo het volgende:
goede geweldige start van t nieuwe seizoen
Ik denk dat het óf Miles óf Jin is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zou dat kind Miles zijn? Als hij op het eiland geboren is, zou dat misschien zijn speciale gaven verklaren. Alhoewel, Walt is wellicht niet op het eiland geboren. Naja.
De vader van Jin hebben we eerder gezien in één van de afleveringen (was een simpele visser), dus het lijkt me niet dat het Jin de zoon van Marvin Candle (of hoe die ook heet) is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het óf Miles óf Jin is.
Ik las net dat de plaat van Willie Nelson die Cheng draaide uit 1973 komt. We weten van zijn paspoort dat Jin in 1974 geboren is en we weten dat er geheimzinnig werd gedaan over zijn afkomst (hij zou bij een prostituee verwekt zijn oid).
Gemiddeld 11,37 miljoen kijkers. Dat is bijna 5 miljoen minder dan vorig jaar naar 4x01 keken (en 25% van de doelgroep), maar nu stond Lost tegenover American Idol.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:46 schreef martijnisgek het volgende:
Weet iemand trouwens wat de kijkcijfers in de USA zijn van deze eerste twee afleveringen?
En de pa van Hurley zat die TV serie te kijken waar nikky in speelde...quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:50 schreef Symer het volgende:
Locke lijkt me niet gebeten door zo'n spin aangezien Nikki en Paulo binnen een dag weer bij bewustzijn kwamen. Locke lag al in een aula, wat betekent dat er al autopsie op hem gedaan is en dat hij afgelegd is.
Ik denk eerder dat Expose een referentie was naar het spul waar Sayid mee neergeschoten is. Hurley's ma dacht immers dat Sayid dood was, net als iedereen bij Nikki & Paulo dacht.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het óf Miles óf Jin is.
Ik las net dat de plaat van Willie Nelson die Cheng draaide uit 1973 komt. We weten van zijn paspoort dat Jin in 1974 geboren is en we weten dat er geheimzinnig werd gedaan over zijn afkomst (hij zou bij een prostituee verwekt zijn oid).
Muahahahaha, ik ben zo scherpquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Superaflevering weer, met die nieuwe karakters kan het weer alle kanten op
Overigens was het eerste wat ik dacht toen Miles in beeld kwam dit:
Toch wel een zekere gelijkenis... Zou wel meteen z'n drive verklaren om Ben Linus te vinden
Lijkt mij waarschijnlijk aangezien Haliwax een van de grote meneren van Darma was en hij dus wel permanent op het eiland verbleef. Ook is Ben op het eiland geboren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die vrouw op 't eiland is bevallen?
dus ik ben geen racistquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik dacht dat, gezien door Westerse ogen, alle Aziaten min of meer op elkaar lijken?
Klopt, je kent namelijk veel Westerse gezichten dus zie je daar de verschillen makkelijker.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik dacht dat, gezien door Westerse ogen, alle Aziaten min of meer op elkaar lijken?
Ben is niet op het eiland geboren, hij is daar met zijn vader op ongeveer negenjarige leeftijd heengegaan met zijn paquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:30 schreef Julien het volgende:
[..]
Lijkt mij waarschijnlijk aangezien Haliwax een van de grote meneren van Darma was en hij dus wel permanent op het eiland verbleef. Ook is Ben op het eiland geboren.
Oja, nou zelfs ik vergeet weleens wat. Maar ik denk dat met die eerste scene werd benadrukt dat er toen nog baby's op het eiland geboren konden worden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben is niet op het eiland geboren, hij is daar met zijn vader op ongeveer negenjarige leeftijd heengegaan met zijn pa
Ik denk dat die pijlen van The Hostiles waren. Die waren op dat moment in oorlog met de mannen van Widmore (die Britse soldaten).quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
Ik vond die brandende pijlen overigens wel vreemd. Ik dacht eigenlijk dat ze ver in het verleden zaten en dat het de piraten van 'the black rock' waren, maar ze hadden blijkbaar toch ook geweren.
Dat was Ms. Hawking. Oftewel de vrouw die in "Flashes before your eyes" de ring aan Desmond verkocht en een heel verhaal hield over tijdreizen.quote:
En die mannen van Widmore waren dus van Darma?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat die pijlen van The Hostiles waren. Die waren op dat moment in oorlog met de mannen van Widmore (die Britse soldaten).
Neen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Julien het volgende:
[..]
En die mannen van Widmore waren dus van Darma?
Kunnen best WO II soldaten zijn. Die knul draagt een M1 Garand, een geweer typisch voor WO II. En aangezien Dharma pas vanaf de jaren 70 op het eiland zit,quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat die pijlen van The Hostiles waren. Die waren op dat moment in oorlog met de mannen van Widmore (die Britse soldaten).
Of het horloge van Jinquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Merkie het volgende:
Goede afleveringen. Moeilijk te bevatten dat dit vroeger een serie was waarbij het hoofdonderwerp de trouwring van Sun was.
da's Lost.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:16 schreef Palomar het volgende:
Vond die eerste aflevering erg goed. In de tweede gebeurde wat weinig. Hoop niet dat we hierna allerlei Prison Break afleveringen krijgen om Hurley vrij te krijgen
Moet idd wel erg goed opletten bij dat tijdreis-gedoe. Blijft lastig om te bevatten. En ipv. dat alles een keer uitgelegd wordt komen er alleen maar meer mysteries bij
Geen filler nee, maar wel een stuk minder boeiend i.v.m. de eerste.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:37 schreef NeoMan2008 het volgende:
Tussen de regels door zijn er een hoop antwoorden gegeven:P
Het uitzendschema in de OP klopt niet, 4 maart is er geen aflevering helaas...
De 2e was zeker geen filler, je kan de Losties niet in 3 afleveringen terug naar het eiland brengen:P Gewoon goede Hurley, met een mooi emotionele climax, zoals het hoort bij Lost. En tussendoor wat vage scenes die je doen smachten naar next week!
Die snap ik ook nog niet helemaal, aangezien het eiland niet verplaatst is toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:37 schreef Magistic het volgende:
Dus toen het eiland verdween voor de lui in de helicopter, kan ik daaruit dan concluderen dat ze het eiland zagen in een tijd dat het eiland nog niet bestond. Dus dat de bergtop wel aanwezig was, maar nog niet boven het water uit stak? Of denk ik nou weer te ver terug?
Of het eiland is compleet door mensen gecreerd, en bestond toen nog niet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die snap ik ook nog niet helemaal, aangezien het eiland niet verplaatst is toch?
Was een mooi en herkenbaar moment jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:50 schreef Magistic het volgende:
Ik vond het moment dat Hurley zijn moeder het Lost verhaal vertelt heel herkenbaar. Als ik mensen die Lost niet kennen het verhaal vertel kijken ze ook altijd alsof ik gek ben.
Als je erover nadenkt is het ook te krankzinnig voor woorden
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
What does it do?
It points north john
Geniaal
Echt een supermooi moment. Wel stoer dat Hurley luisterde naar wat Ana Lucia had verteld; Blijf weg bij Ben! En zich zonder bedenken zo overgeeft aan de politie:"I killed 4 people, euhh 3 people"quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:50 schreef Magistic het volgende:
Ik vond het moment dat Hurley zijn moeder het Lost verhaal vertelt heel herkenbaar. Als ik mensen die Lost niet kennen het verhaal vertel kijken ze ook altijd alsof ik gek ben.
Als je erover nadenkt is het ook te krankzinnig voor woorden
Beetje jammer dat ze zei; Do NOT get arrested. Om later als een klein meisje naar de politie toe te rennen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef tass het volgende:
[..]
Echt een supermooi moment. Wel stoer dat Hurley luisterde naar wat Ana Lucia had verteld; Blijf weg bij Ben! En zich zonder bedenken zo overgeeft aan de politie:"I killed 4 people, euhh 3 people"![]()
Het eiland is wel verplaatst. Ms Hawking probeerde immers middels een Foucault Pendulum zijn nieuwe locatie te berekenen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die snap ik ook nog niet helemaal, aangezien het eiland niet verplaatst is toch?
Ik gok het laatstequote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef Magistic het volgende:
[..]
Of het eiland is compleet door mensen gecreerd, en bestond toen nog niet.
Of het eiland verschuift net als Ameland 2 meter per jaar, maar het Lost eiland is een bergtop, dus dat gaat niet op.
Of ze komen straks met een totaal onlogische verklaring die toch een soort van "Oooh zoo!" gevoel geeft, maar tegelijkertijd weer 3 vragen bij je oproept.
Ze denken toch dat ze dood is? Sawyer was heel droevig toen hij de rest vertelde dat 'we lost her', toen hij alleen met Aaron uit de bosjes kwam zetten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Merkie het volgende:
Waarom doet iedereen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Claire zomaar weg is?
Nadat Daniel met Desmond praatte gingen ze weer verder terug in de tijd. Afgaande op de legeruniformen en het Britse accent van militair Jones kunnen we wel stellen dat het geen Dharma employees zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Itisbanging het volgende:
Het eiland is gewoon weg en niet zichtbaar op de plek waar ze dachten dat het was. We hebben nu door de seizoenen heen al gezien dat je via een bepaalde bearing naar het eiland toe en van het eiland af kan komen.
De oude vrouw zit dus op een land-dharma-locatie nu uit te zoeken waar het eiland te vinden is. En als ze het gevonden hebben is er nog een 'window' van 70u om op het eiland terecht te komen.
screencaps:
http://www.docarzt.com/wp(...)n_21_computer_03.jpg
http://www.docarzt.com/wp(...)an_21_chalkboard.jpg (zie ook de foto daar).
En het lijkt me gewoon dat de mensen met geweren gewoon Dharma lui zijn. Zie ook Desmond die uit de hatch komt met een zelfde soort gun. Hij werkte daar toch als dharma employee?
Ik vind dat ook erg flauw. Eigenlijk zouden ze ‘gewoon’ alle eilandbewoners die geen hoofd- of bijrol hebben dood moeten laten gaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef FoXje het volgende:
Wat ik wel nogal stom vond, was die Neil. Nooit gezien die vent, hij wordt superirritant, dan komen de pijlen, en ineens is ie dood. Dat is echt idioot
Zulke geintjes hoeven ze van mij niet meer uit te halen, net zoals toen met die Nikki en Paolo.
Die komen toch wel ‘gewoon’ in spoilers?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef EvilMarc het volgende:
Ik lees hier al bijna niet meer omdat ik bang ben voor spoilers.
Eerder in dit topic staat nog een theorie over Locke en de spinnen die Nikki en Paolo hadden gebeten. Ik denk dat die episode nog wel degelijk "nuttig" zal blijken te zijn.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef FoXje het volgende:
Wat ik wel nogal stom vond, was die Neil. Nooit gezien die vent, hij wordt superirritant, dan komen de pijlen, en ineens is ie dood. Dat is echt idioot
Zulke geintjes hoeven ze van mij niet meer uit te halen, net zoals toen met die Nikki en Paolo.
Neil Frogurt had nog wel een relatief redelijke grote rol in vorige seizoenen. Ik durf zelfs te stellen dat hij de bekendste was van de redshirts.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef FoXje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom laten ze Frogert zo lekker negatief doen net voordat hij een brandende pijl van Cupido in zijn hart krijgtquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:22 schreef pfaf het volgende:
Ik vind dat ook erg flauw. Eigenlijk zouden ze ‘gewoon’ alle eilandbewoners die geen hoofd- of bijrol hebben dood moeten laten gaan.
Negert? Een aziaatquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Daarom laten ze Frogert zo lekker negatief doen net voordat hij een brandende pijl van Cupido in zijn hart krijgt![]()
En dat die negert zomaar ineens met een zwijn komt aanzetten "It died in the jungle, I found it" ..... hmmmm
Sun & Michael's love-childquote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef Chaos210 het volgende:
Geloof dat je dat ziet in de 1e aflevering van seizoen 4. Dat hij op bezoek gaat bij zo'n vrouw die denkt dat de geest van haar overleden kind nog op z'n kamer is.
wikiquote:In early December 2004,[1] Miles goes to the house of a grieving woman named Mrs. Gardner (Azure McCall) to communicate with her dead grandson. Miles apparently speaks to the grandson's spirit by using a electro-magnetic field (EMF) generator and finds a large amount of drugs and money.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:14 schreef Junkie het volgende:
NIET LEZEN! SPOILER NIET LEZEN! Mogelijke serie spoiler!die afbeelding is op zich al verwarrendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<hr>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe, echt dat gezichtquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
idd, zo van: Dude, what the ..
![]()
http://i41.tinypic.com/10csns7.jpg
en neej, volgens mij is er geen 00 ge-airedWTF???
[ Bericht 38% gewijzigd door tralalala op 23-01-2009 16:42:59 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
Euh...?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Negert? Een aziaat
Verder is al duidelijk geworden dat Miles, zo heet de beste man, met doden kan communiceren. Blijkbaar dus ook met dooie dieren
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij dat dode beest zomaar 'vond' in de jungle.
En daarnaast met Naomi die net door Locke was neergestoken kon hij ook met haar communiceren.quote:In early December 2004,[1] Miles goes to the house of a grieving woman named Mrs. Gardner (Azure McCall) to communicate with her dead grandson. Miles apparently speaks to the grandson's spirit by using a electro-magnetic field (EMF) generator and finds a large amount of drugs and money.
Inderdaad enorm goed gedaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
Wel goed dat tussen neus en lippen door tijdens de aflevering zelf wordt uitgelegd hoe het ook alweer allemaal zat, en wie waarom wat doet, zonder dat het geforceerd overkomt. Goed schrijfwerk.
Ik denk ook dat het de mannen van Widmore zijn. Maar ik denk niet dat het in het verleden is, maar in de toekomst. Dat zei Daniël ook tegen Sawyer, dat ze konden jumpen naar het verleden, maar ook naar de toekomst. Wellicht een toekomst waarin Widmore het eiland heeft verovert.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nadat Daniel met Desmond praatte gingen ze weer verder terug in de tijd. Afgaande op de legeruniformen en het Britse accent van militair Jones kunnen we wel stellen dat het geen Dharma employees zijn.
Dat lijkt me niet. Waarom zou Widmore dan eerst supergetrainde militairen met allemaal fancy technische apparatuur sturen (Keamy en z'n team), maar in de toekomst grijpen ze weer terug naar een M1 Garand rifle en kapmessen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:32 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het de mannen van Widmore zijn. Maar ik denk niet dat het in het verleden is, maar in de toekomst. Dat zei Daniël ook tegen Sawyer, dat ze konden jumpen naar het verleden, maar ook naar de toekomst. Wellicht een toekomst waarin Widmore het eiland heeft verovert.
Er was toch ook nog geen ‘flits’ geweest sinds ze in het verleden waren?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Waarom zou Widmore dan eerst supergetrainde militairen met allemaal fancy technische apparatuur sturen (Keamy en z'n team), maar in de toekomst grijpen ze weer terug naar een M1 Garand rifle en kapmessen?
Ze 'flitsten' terug in de tijd waar Desmond nog in de hatch zat en op het moment dat Daniel hem wil vertellen hoe zijn moeder heet 'flitsten' ze nog verder terug.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Er was toch ook nog geen ‘flits’ geweest sinds ze in het verleden waren?
NIET LEZEN! SPOILER NIET LEZEN! Mogelijke serie spoiler!PAS OP!! Een link die al 300 keer gepost is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Op het moment waarop die militairen verschijnen is het eiland in een andere tijd, waarschijnlijk ergens rond 1960, toen het Dharma initiative begon.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Waarom zou Widmore dan eerst supergetrainde militairen met allemaal fancy technische apparatuur sturen (Keamy en z'n team), maar in de toekomst grijpen ze weer terug naar een M1 Garand rifle en kapmessen?
quote:Remember Locke had a vision of the drug plane crashing in season 1
That seems much more significant now.
quote:Didn't he also have a dream that he fell off the cliff face he was climbing? The dream that led him to the "?"?
Weet iemand of dat laatste waar is?quote:Not only that but Locke was shot in the leg by Ethan, and when Boone climbed to the drug plane Locke was having leg problems....
Ja kan ik me ook herinneren.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef nikk het volgende:
Hmm, misschien wel interessant. Van de IMDB boards:
[..]
[..]
[..]
Weet iemand of dat laatste waar is?
Ik zat ook aan die laatste te denken ja, zou dat wat met elkaar te maken hebben ? Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef nikk het volgende:
Hmm, misschien wel interessant. Van de IMDB boards:
[..]
[..]
[..]
Weet iemand of dat laatste waar is?
Dat snap ik ook welquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Op het moment waarop die militairen verschijnen is het eiland in een andere tijd, waarschijnlijk ergens rond 1960, toen het Dharma initiative begon.
Oh neequote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef Symer het volgende:
Locke's been raakte destijds toch gewond door dat trebuchet-achtig apparaat dat hij samen met Boone had gemaakt om de hatch open te breken?
Klopt beide. Eerst krijg hij een scherf van de Trebuschet (of hoe je 't ook noemt) in zn linkerbeen, maar terwijl hij verder wil lopen wil ook zn rechterbeen niet meer...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Symer het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Hij raakte ineens weer verlamd na dat visioen van zijn moeder en het neerstortende vliegtuigje. Ik had toen nog een hele theorie dat de herinnering aan zijn moeder weer het psychologische trauma oprakelde waardoor hij ooit verlamd was geraakt.
NIET LEZEN! SPOILER NIET LEZEN! Mogelijke serie spoiler!Het verklaart de geestverschijningen voor Hurley wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen waarom zou Ana Lucia nou níet willen dat Hurley Ben ontmoet? Naar mijn weten is het het beste om zijn kant te kiezen. Of Ana Lucia kan het niks schelen
When all else fails, you always have delusion.
Dat vond ik ook een beetje bagger.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Had de vibe in seizoen 4 weer helemaal terug, maar is er dan niemand die wat moeite heeft met een houten tandiwlel dat je terug in de tijd kan brengen.
Realistisch is de serie natuurlijk niet, maar dit gaat wel wat ver in een keer.
Wel interessant ja, volgens mij staat het niet in haar recap, maar het is nu wel wat meer duidelijk waarom Locke droomde over dat drugsvliegtuig. Hij had het namelijk al eerder meegemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
Goed leesvoer, interessante theorieën
Godver wat gaafquote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
quote:[Sawyer slaps Dan across the face.]
CHARLOTTE: Oy! What the bloody hell do you think you're doing?
SAWYER: Shut it, Ginger, or you're gettin' one too!
[I'm sure Sawyer could think up a code name for you...] SAYID: I'm not taking any risks after Bentham died.
HURLEY: You mean Locke.
SAYID: Yes, I mean Locke.
HURLEY: I need a cool code name.
RICHARD: ...You need to pay attention. Next time we see each other, I'm not gonna recognize you, alright? You give me this.
LOCKE [taking it]: What is it?
RICHARD: It's a compass.
LOCKE: What does it do?
RICHARD: It points north, John.
SAWYER [as the event begins to occur]: Son of a...
SAWYER [after it has occurred]: Bitch.
MILES: Hey! Where you goin?
SAWYER: Back door. To get us some supplies.
DAN: James, wait, not a good idea.
SAWYER: Sky can flash all it wants but I ain't startin' over, Dilbert.
[Think I have a shot?] SAWYER [beating on the door to the Hatch]: Open the damn door!
DAN: It won't work.
SAWYER: Sure it will. You open up, it's the Ghost of Christmas Future!
JULIET: We should get back to the beach. It's been a long day.
MILES: Why are we going back to the beach if there's nothing to go back to?
JULIET: So stay here.
MILES (as Juliet walks away): That chick likes me.
Dat zou meteen ook Desmonds visioenen verklaren. Of was dat al geopperd?quote:Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Shrien het volgende:
[..]
Wel interessant ja, volgens mij staat het niet in haar recap, maar het is nu wel wat meer duidelijk waarom Locke droomde over dat drugsvliegtuig. Hij had het namelijk al eerder meegemaakt.
Potverdeurie. Daar ga ik morgen met een lekkere kop koffie aan zitten. Kan al niet wachten op de derde aflevering. Ik vond de oplossingen wel meevallen in Ep 1, of heb ik toch teveel gemist...quote:Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier
Ja, dat snap ik ook niet hoor. Ik kijk het met veel plezier, en een topicje als dit even doorlezen is best leuk. En dan heb ik soms ook wel eens iets van "hmzz, ja zo kan het ook wel zijn idd".quote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
Dat er echt mensen zijn die zich zó druk maken over een serie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lost geweldig. Maar je hebt volgens mij geen leven als je er zo diep over nadenkt en het dan nog gaat uittypen ook !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |