abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65328456

"Lost" is een serie die vier jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Nu het bekend is dat er personages van het eiland afkomen, zien we nu hoe deze zich ontwikkelen in het leven na het eiland. Dit zien we door het gebruik van flash forwards. Hierdoor is Lost vanaf het vierde seizoen een andere serie geworden; wie komt er van het eiland af, en wie niet?

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Benjamin Linus
Benjamin Linus is de leider van the Others. Hij is niet, zoals hij eerst beweerde, op het eiland geboren, maar is ten tijde van Dharma op het eiland gekomen met zijn vader. Met "the purge" heeft Ben al het Dharma personeel (incl. zijn vader) vermoord om vervolgens leider te worden van de oorspronkelijke bewoners.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke was één van de Others, maar heeft haar plek nu gevonden bij de survivors. Aan haar tijd bij de Others lijkt ze een beginnende romance met Jack overgehouden te hebben.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Miles Straume
Miles is spiritualist die net als Daniel en Charlotte van het vrachtschip afkomstig is. Hij lijkt er snel opgefokt en erg eigenwijs. Miles heeft als doel om Ben te vinden, en te chanteren voor 3,2 miljoen dollar. Of dit zijn enige doel is, is nog onbekend.

Daniel Faraday
Daniel is een fysicus die ook met een parachute op het eiland geland is, afkomstig van het vrachtschip. Hij doet allerlei proefjes op eiland waardoor hij oa er achter is gekomen dat het eiland een andere tijd weergeeft. Ook lijkt hij last te hebben van geheugenverlies.

Charlotte Lewis
Charlotte is een antropoloog die net als Daniel en Miles op het eiland gestrand is. Voordat ze op het eiland kwam heeft ze in Tunesië een ijsbeer met Dharma halsband gevonden. Wat haar precieze doelen op het eiland zijn is nog niet bekend.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Michael Dawson
Michael heeft de rest van de groep verraden om samen met zijn zoon Walt van het eiland af te komen. Hij heeft Walt bij zijn oma in New York achtergelaten om vervolgens zelf middels een vrachtschip terug te keren naar het eiland. Schuldgevoelens maanden hem aan om zijn verraad goed te maken.

Seizoen 5 (verwacht) bron
5.01 - 21 januari 2009
5.02 - 21 januari
5.03 - 28 januari
5.04 - 04 februari
5.05 - 11 februari
5.06 - 18 februari
5.07 - 25 februari
5.08 - 04 maart
5.09 - 11 maart
5.10 - 18 maart
5.11 - 25 maart
5.12 - 01 april
5.13 - 08 april
5.14 - 15 april
5.15 - 22 april
5.16 - 29 april
5.17 - 06 mei

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://darkufo.blogspot.com/
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Vorige Topics
Seizoen 1||01|02|03|04|05|06|07|
Seizoen 2||08|09|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20|21|22|23|24|25|26|27|28|29|30|31|32|33|34|
Seizoen 3||35|36|37|38|39|40|41|42|43|44|45|46|47|48|49|50|51|52|53|54|55|56|57|58|59|60|61|62|63|64|65|66|
Seizoen 4||67|68|69|70|71|72|73|74|75|76|77|78|79|80|81|82|83|84|85|86|87|
Seizoen 5||88|89|

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre, Miguel, Symer en Haunter

[ Bericht 0% gewijzigd door Da_Ripper op 22-01-2009 20:41:22 ]
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_65328494
Was inspiratieloos voor TT, heb maar spoilerloze tekst van Hurley genomen.
pi_65328540
Wat ik trouwens opvallend vond is dat de Darma people wel baby's konden krijgen. Waarom zou dit komen?
pi_65328572
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:07 schreef Julien het volgende:
Wat ik trouwens opvallend vond is dat de Darma people wel baby's konden krijgen. Waarom zou dit komen?
Wie zegt dat die vrouw op 't eiland is bevallen?
pi_65328607
LOST S05E01 720p HDTV AC3 AVC-GB mkv

Geweldige premiere Faraday is een baas
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_65328623
Heerlijk dat het er weer is, ben nu uitgebreid Lostpedia aan het doorlezen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:15:12 #7
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65328707
Ik ga ze zometeen nog een keer kijken .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:17:27 #8
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65328752
Zojuist beide gezien.
Wel verwarrend weer hoor. De dame (her)kende ik ook niet meer, al heb ik dat nu in het vorige topic gelezen.
Wat ik niet helemaal snap is dat Desmond naar Oxford en Daniel moet, maar aangezien Daniel op het eiland zit (zat) heeft dat toch geen zin?
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:19:23 #9
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_65328795
Nee, hij moest naar Oxford om daar de moeder van Faraday te zoeken.
Narcist
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 22 januari 2009 @ 20:20:22 #10
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_65328816
Nou we gaan na het eten E2 maar eens kijken.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_65328829
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:17 schreef pfaf het volgende:
Zojuist beide gezien.
Wel verwarrend weer hoor. De dame (her)kende ik ook niet meer, al heb ik dat nu in het vorige topic gelezen.
Wat ik niet helemaal snap is dat Desmond naar Oxford en Daniel moet, maar aangezien Daniel op het eiland zit (zat) heeft dat toch geen zin?
Nee, Desmond moest naar de moeder van Faraday, waarbij gedacht wordt dat dat wel eens Ms. Hawking kon zijn, waar ben op het einde van aflevering 2 op bezoek ging. Maar die lijkt in LA te zitten?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_65328839
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:09 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Als het tijdreizen en de zwangerschapsproblemen gerelateerd zijn zou het openen van de Orchid-kamer de oorzaak kunnen zijn. Dan kan de vrouw van Cheng gewoon bevallen zijn op het eiland. Pas toen Dharma begon met experimenteren konden vrouwen dan geen kinderen meer baren.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:22:58 #13
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65328873
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:19 schreef Magistic het volgende:
Nee, hij moest naar Oxford om daar de moeder van Faraday te zoeken.
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:20 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Nee, Desmond moest naar de moeder van Faraday, waarbij gedacht wordt dat dat wel eens Ms. Hawking kon zijn, waar ben op het einde van aflevering 2 op bezoek ging. Maar die lijkt in LA te zitten?
Aaah ok. Niet helemaal goed meegekregen dus. Maakt het wel wat logischer zo. Merci.
pi_65328881
goede start van t nieuwe seizoen
pi_65328926
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:21 schreef Symer het volgende:

[..]

Als het tijdreizen en de zwangerschapsproblemen gerelateerd zijn zou het openen van de Orchid-kamer de oorzaak kunnen zijn. Dan kan de vrouw van Cheng gewoon bevallen zijn op het eiland. Pas toen Dharma begon met experimenteren konden vrouwen dan geen kinderen meer baren.
Zou dat kind Miles zijn? Als hij op het eiland geboren is, zou dat misschien zijn speciale gaven verklaren. Alhoewel, Walt is wellicht niet op het eiland geboren. Naja.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_65329020
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:23 schreef planethugo het volgende:
goede geweldige start van t nieuwe seizoen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:31:40 #17
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65329040
Over de bloedneus van Charlotte: in die tijdreisepisode met Daniel en Desmond stierven ook enkele mensen nadat ze een bloedneus kregen. Was dit doordat ze geen ‘constante’ in beide tijdszones hadden? Die flitsten toch van de ene naar de andere tijd om de zoveel seconden/minuten?
pi_65329091
wtf nieuwe seizoen nu al?
ik moet maar eens ff gaan downen
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_65329209
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:25 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Zou dat kind Miles zijn? Als hij op het eiland geboren is, zou dat misschien zijn speciale gaven verklaren. Alhoewel, Walt is wellicht niet op het eiland geboren. Naja.
Ik denk dat het óf Miles óf Jin is.

Ik las net dat de plaat van Willie Nelson die Cheng draaide uit 1973 komt. We weten van zijn paspoort dat Jin in 1974 geboren is en we weten dat er geheimzinnig werd gedaan over zijn afkomst (hij zou bij een prostituee verwekt zijn oid).
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:42:27 #20
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_65329345
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:38 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik las net dat de plaat van Willie Nelson die Cheng draaide uit 1973 komt. We weten van zijn paspoort dat Jin in 1974 geboren is en we weten dat er geheimzinnig werd gedaan over zijn afkomst (hij zou bij een prostituee verwekt zijn oid).
De vader van Jin hebben we eerder gezien in één van de afleveringen (was een simpele visser), dus het lijkt me niet dat het Jin de zoon van Marvin Candle (of hoe die ook heet) is.

Een theorie waar ik me na deze afleveringen wél steeds meer in kan vinden is dat Locke niet echt dood is, maar gebeten door de spin waar Nikki en Paulo ook door zijn gebeten. Exposé is daar natuurlijk één hint van en verder hebben ze ook gezegd dat die aflevering van Nikki en Paulo nog belangrijk zou worden.
Dat hij zelfmoord heeft gepleegd enzovoorts kan natuurlijk allemaal in scene zijn gezet door Ben.
pi_65329461
WOW! Het begint weer goed, hopen dat het in dit tempo door gaat. Er was een seizoen waar heel veel 'opvul-afleveringen' in zaten. Maar ik heb begrepen dat er nu minder afleveringen komen en dat dus het verhaal in minder afleveringen verteld zal moeten worden.

Weet iemand trouwens wat de kijkcijfers in de USA zijn van deze eerste twee afleveringen?
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:47:47 #22
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_65329506
TT & (wiki)-OP aangepast
Wat je vindt, ...
pi_65329564
De vader van Jin heeft Jin opgevoed als een zoon, maar we weten niet of hij de biologische vader is. Maar Miles lijkt mij ook waarschijnlijker.

Locke lijkt me niet gebeten door zo'n spin aangezien Nikki en Paulo binnen een dag weer bij bewustzijn kwamen. Locke lag al in een aula, wat betekent dat er al autopsie op hem gedaan is en dat hij afgelegd is.

Ik denk eerder dat Expose een referentie was naar het spul waar Sayid mee neergeschoten is. Hurley's ma dacht immers dat Sayid dood was, net als iedereen bij Nikki & Paulo dacht.
pi_65329668
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:46 schreef martijnisgek het volgende:
Weet iemand trouwens wat de kijkcijfers in de USA zijn van deze eerste twee afleveringen?
Gemiddeld 11,37 miljoen kijkers. Dat is bijna 5 miljoen minder dan vorig jaar naar 4x01 keken (en 25% van de doelgroep), maar nu stond Lost tegenover American Idol.
pi_65329757
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:50 schreef Symer het volgende:
Locke lijkt me niet gebeten door zo'n spin aangezien Nikki en Paulo binnen een dag weer bij bewustzijn kwamen. Locke lag al in een aula, wat betekent dat er al autopsie op hem gedaan is en dat hij afgelegd is.

Ik denk eerder dat Expose een referentie was naar het spul waar Sayid mee neergeschoten is. Hurley's ma dacht immers dat Sayid dood was, net als iedereen bij Nikki & Paulo dacht.
En de pa van Hurley zat die TV serie te kijken waar nikky in speelde...
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:11:50 #26
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_65330172
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:38 schreef Symer het volgende:

[..]

quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Superaflevering weer, met die nieuwe karakters kan het weer alle kanten op

Overigens was het eerste wat ik dacht toen Miles in beeld kwam dit:

Toch wel een zekere gelijkenis... Zou wel meteen z'n drive verklaren om Ben Linus te vinden
Muahahahaha, ik ben zo scherp
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:21:08 #27
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_65330392
Ik dacht dat, gezien door Westerse ogen, alle Aziaten min of meer op elkaar lijken?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_65330690
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:09 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Lijkt mij waarschijnlijk aangezien Haliwax een van de grote meneren van Darma was en hij dus wel permanent op het eiland verbleef. Ook is Ben op het eiland geboren.
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:31:30 #29
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_65330747
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik dacht dat, gezien door Westerse ogen, alle Aziaten min of meer op elkaar lijken?
dus ik ben geen racist
Wat je vindt, ...
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:31:59 #30
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65330765
Geniaal is het weer, was het maar vast weer donderdag
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:37:34 #31
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_65330981
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef Sitethief het volgende:
Klopt, je kent namelijk veel Westerse gezichten dus zie je daar de verschillen makkelijker.

Verder trouwens veel mensen die hun arm kwijt raken. Of althans Juliet nu bijna. Chang en Montand (Rousseau's man) zijn de anderen.
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:30 schreef Julien het volgende:

[..]

Lijkt mij waarschijnlijk aangezien Haliwax een van de grote meneren van Darma was en hij dus wel permanent op het eiland verbleef. Ook is Ben op het eiland geboren.
Ben is niet op het eiland geboren, hij is daar met zijn vader op ongeveer negenjarige leeftijd heengegaan met zijn pa
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:42:27 #32
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_65331174
Eerste aflevering geniaal, tweede aflevering iets teveel klassieke Lost-opvulling. Toch wel aardig wat antwoorden gekregen.

Wel goed dat tussen neus en lippen door tijdens de aflevering zelf wordt uitgelegd hoe het ook alweer allemaal zat, en wie waarom wat doet, zonder dat het geforceerd overkomt. Goed schrijfwerk.

Ik vond die brandende pijlen overigens wel vreemd. Ik dacht eigenlijk dat ze ver in het verleden zaten en dat het de piraten van 'the black rock' waren, maar ze hadden blijkbaar toch ook geweren.

[ Bericht 49% gewijzigd door TC03 op 22-01-2009 21:48:53 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_65331530
Tof dat Lost er eindelijk weer is, en om toch wat te klagen te hebben.. Nu een week wachten
pi_65331649
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ben is niet op het eiland geboren, hij is daar met zijn vader op ongeveer negenjarige leeftijd heengegaan met zijn pa
Oja, nou zelfs ik vergeet weleens wat. Maar ik denk dat met die eerste scene werd benadrukt dat er toen nog baby's op het eiland geboren konden worden.
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:00:32 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65331791
Nu epi 2 maar ik durf niet te kijken want dan is het weer over

En nu mn best doen om hier niets te lezen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65331845
Hm en de theorieën barstten alweer los ! Heb nu alweer zin in donderdag .
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:11:31 #37
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_65332049
tvp
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_65332364
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
Ik vond die brandende pijlen overigens wel vreemd. Ik dacht eigenlijk dat ze ver in het verleden zaten en dat het de piraten van 'the black rock' waren, maar ze hadden blijkbaar toch ook geweren.
Ik denk dat die pijlen van The Hostiles waren. Die waren op dat moment in oorlog met de mannen van Widmore (die Britse soldaten).
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:34:30 #39
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_65332540
wie was btw die oude vrouw ?
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:51:51 #40
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_65333018
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:34 schreef MaddoxX het volgende:
wie was btw die oude vrouw ?
Dat was Ms. Hawking. Oftewel de vrouw die in "Flashes before your eyes" de ring aan Desmond verkocht en een heel verhaal hield over tijdreizen.

Ook stond ze op de foto samen met de hoofdmonnik in het klooster waar desmond zat.
pi_65333273
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik denk dat die pijlen van The Hostiles waren. Die waren op dat moment in oorlog met de mannen van Widmore (die Britse soldaten).
En die mannen van Widmore waren dus van Darma?
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:07:22 #42
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65333606
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Julien het volgende:

[..]

En die mannen van Widmore waren dus van Darma?
Neen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65333770
4 8 15 16 23 42

tvp
pi_65333879
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Symer het volgende:

[..]

Kunnen best WO II soldaten zijn. Die knul draagt een M1 Garand, een geweer typisch voor WO II. En aangezien Dharma pas vanaf de jaren 70 op het eiland zit,
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_65334284
Wat een start weer
pi_65334441
lost rocks
<hr>
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:32:53 #47
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65334583
Goede afleveringen. Moeilijk te bevatten dat dit vroeger een serie was waarbij het hoofdonderwerp de trouwring van Sun was .
2000 light years from home
pi_65334798
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Merkie het volgende:
Goede afleveringen. Moeilijk te bevatten dat dit vroeger een serie was waarbij het hoofdonderwerp de trouwring van Sun was .
Of het horloge van Jin

Oh en iemand typte "Darma" een paar posts boven mij Mijn avond is weer goed!
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:52:52 #49
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_65335256
was weer vet
k vond alleen t tijdreizen beetje n raar iets.

t eiland zelf reist ook in de tijd, het was immers verdwenen voor degenen die buiten de barrière waren(heli...+bootje?!)
maar de losties(om ze zo maar weer ff te noemen) zien steeds andere tijden van t eiland, terwijl t eiland ook "lost in time" is.. vaak kan k tijdreis afleveringen van n serie wel n beetje bevatten, maar hier zat n soort onlogica in.
Zal wel de bedoeling zijn, maar k vond t beetje vaag.
Wel vet idee, dat wel
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_65335988
Vond die eerste aflevering erg goed. In de tweede gebeurde wat weinig. Hoop niet dat we hierna allerlei Prison Break afleveringen krijgen om Hurley vrij te krijgen

Moet idd wel erg goed opletten bij dat tijdreis-gedoe. Blijft lastig om te bevatten. En ipv. dat alles een keer uitgelegd wordt komen er alleen maar meer mysteries bij
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:20:55 #51
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_65336119
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:16 schreef Palomar het volgende:
Vond die eerste aflevering erg goed. In de tweede gebeurde wat weinig. Hoop niet dat we hierna allerlei Prison Break afleveringen krijgen om Hurley vrij te krijgen

Moet idd wel erg goed opletten bij dat tijdreis-gedoe. Blijft lastig om te bevatten. En ipv. dat alles een keer uitgelegd wordt komen er alleen maar meer mysteries bij
da's Lost.
bij elk antwoord komen er meerdere vragen bij
al werd er in 0501 wel veel "verteld"
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_65336396
Ja dat is frustrerend, want ik wil als ik iets probeer te snappen eerst alles op een rijtje hebben voor ik verder ga en dat wordt nogal verstoord na elke aflevering . Al heb ik ook het idee dat op sommige dingen gewoon nooit antwoord komt, om je verder te mindfucken.
pi_65336458
Tussen de regels door zijn er een hoop antwoorden gegeven:P

Het uitzendschema in de OP klopt niet, 4 maart is er geen aflevering helaas...

De 2e was zeker geen filler, je kan de Losties niet in 3 afleveringen terug naar het eiland brengen:P Gewoon goede Hurley, met een mooi emotionele climax, zoals het hoort bij Lost. En tussendoor wat vage scenes die je doen smachten naar next week!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 00:42:48 #54
53267 TC03
pi_65336539
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:37 schreef NeoMan2008 het volgende:
Tussen de regels door zijn er een hoop antwoorden gegeven:P

Het uitzendschema in de OP klopt niet, 4 maart is er geen aflevering helaas...

De 2e was zeker geen filler, je kan de Losties niet in 3 afleveringen terug naar het eiland brengen:P Gewoon goede Hurley, met een mooi emotionele climax, zoals het hoort bij Lost. En tussendoor wat vage scenes die je doen smachten naar next week!
Geen filler nee, maar wel een stuk minder boeiend i.v.m. de eerste.
pi_65336656
What does it do?
It points north john

Geniaal
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_65337416
die burrito scene is te gek
<hr>
pi_65337635
Het begon weer echt goed.
full stops and exclamation marks
pi_65338131
Die grijns van Hurley
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_65338548
5x00 is nu eindelijk beschikbaar, schijnt een donders goeie recap te zijn.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:37:37 #60
28908 Magistic
pi_65338730
Dus toen het eiland verdween voor de lui in de helicopter, kan ik daaruit dan concluderen dat ze het eiland zagen in een tijd dat het eiland nog niet bestond. Dus dat de bergtop wel aanwezig was, maar nog niet boven het water uit stak? Of denk ik nou weer te ver terug?
Narcist
pi_65338979
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:37 schreef Magistic het volgende:
Dus toen het eiland verdween voor de lui in de helicopter, kan ik daaruit dan concluderen dat ze het eiland zagen in een tijd dat het eiland nog niet bestond. Dus dat de bergtop wel aanwezig was, maar nog niet boven het water uit stak? Of denk ik nou weer te ver terug?
Die snap ik ook nog niet helemaal, aangezien het eiland niet verplaatst is toch?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:47:35 #62
28908 Magistic
pi_65339133
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef tralalala het volgende:

[..]

Die snap ik ook nog niet helemaal, aangezien het eiland niet verplaatst is toch?
Of het eiland is compleet door mensen gecreerd, en bestond toen nog niet.
Of het eiland verschuift net als Ameland 2 meter per jaar, maar het Lost eiland is een bergtop, dus dat gaat niet op.
Of ze komen straks met een totaal onlogische verklaring die toch een soort van "Oooh zoo!" gevoel geeft, maar tegelijkertijd weer 3 vragen bij je oproept.
Narcist
  vrijdag 23 januari 2009 @ 11:50:47 #63
28908 Magistic
pi_65339260
Ik vond het moment dat Hurley zijn moeder het Lost verhaal vertelt heel herkenbaar. Als ik mensen die Lost niet kennen het verhaal vertel kijken ze ook altijd alsof ik gek ben.

Als je erover nadenkt is het ook te krankzinnig voor woorden
Narcist
pi_65339615
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:50 schreef Magistic het volgende:
Ik vond het moment dat Hurley zijn moeder het Lost verhaal vertelt heel herkenbaar. Als ik mensen die Lost niet kennen het verhaal vertel kijken ze ook altijd alsof ik gek ben.

Was een mooi en herkenbaar moment ja
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:14:18 #65
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65340305
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 00:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
What does it do?
It points north john

Geniaal
Inderdaad
pi_65340427
Goed begin weer

Al lijkt het nu wel heel snel een overdreven sci-fi toestand op te gaan met al die tijdsprongen

Gelukkig zijn er nog de mensen buiten het eiland die het realitischer maken.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 12:17:59 #67
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_65340459
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:50 schreef Magistic het volgende:

Echt een supermooi moment. Wel stoer dat Hurley luisterde naar wat Ana Lucia had verteld; Blijf weg bij Ben! En zich zonder bedenken zo overgeeft aan de politie:"I killed 4 people, euhh 3 people"

En dat einde dan....70 uur! "Then God help us all"
WTF?! Waar gaat dat nou weer over!

Ik ben blij; Lost is Back
pi_65340528
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 12:17 schreef tass het volgende:

[..]

Echt een supermooi moment. Wel stoer dat Hurley luisterde naar wat Ana Lucia had verteld; Blijf weg bij Ben! En zich zonder bedenken zo overgeeft aan de politie:"I killed 4 people, euhh 3 people"

Beetje jammer dat ze zei; Do NOT get arrested. Om later als een klein meisje naar de politie toe te rennen.
pi_65340821
Hurley is sexy!
<hr>
pi_65341520
ik ben toch wel erg benieuwd hoe ze terug op het eiland gaan komen. En wat er met de tijd gaat gebeuren als ze allemaal weer op het eiland komen. Al die vragen, ben weer helemaal blij
pi_65341562
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef tralalala het volgende:

[..]

Het eiland is wel verplaatst. Ms Hawking probeerde immers middels een Foucault Pendulum zijn nieuwe locatie te berekenen.

Dat lukte, maar binnen 70 uur verdwijnt het eiland weer, vandaar dat Ben op moet schieten.
pi_65341602
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef Magistic het volgende:

[..]

Of het eiland is compleet door mensen gecreerd, en bestond toen nog niet.
Of het eiland verschuift net als Ameland 2 meter per jaar, maar het Lost eiland is een bergtop, dus dat gaat niet op.
Of ze komen straks met een totaal onlogische verklaring die toch een soort van "Oooh zoo!" gevoel geeft, maar tegelijkertijd weer 3 vragen bij je oproept.
Ik gok het laatste
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:04:44 #73
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_65342256
Wat een toffe serie is het toch!
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:17:47 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65342752
Waarom doet iedereen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Claire zomaar weg is ?
2000 light years from home
pi_65343195
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 13:17 schreef Merkie het volgende:
Waarom doet iedereen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Claire zomaar weg is ?
Ze denken toch dat ze dood is? Sawyer was heel droevig toen hij de rest vertelde dat 'we lost her', toen hij alleen met Aaron uit de bosjes kwam zetten.

Jack denkt ook dat ze dood is, hij begon immers pillen te slikken uit schuldgevoel nadat Claire's moeder hem vertelde dat Claire zijn halfzus was.
pi_65343419
Na elke keer een 'zwart tussenstuk' kwam, bleef ik maar hopen: laat het niet afgelopen zijn, laat het niet afgelopen zijn, laat het niet afgelopen zijn..

Maaar geweldige aflevering(en) !!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:43:13 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65343626
Was een beetje laat begonnen met aanslingeren van de downloads, heb toch de 2 afl nog gekeken gisteravond, al vechtend tegen de slaap .

Ep1 ging nog, maar ik denk dat ik ep2 nog maar een keer moet kijken van het weekend. En oh ja, die ep0 nog ff scoren.

Maar leuk dat het weer begonnen is .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:10:51 #78
230110 Itisbanging
De Eckte Eckte!
pi_65344527
Het eiland is gewoon weg en niet zichtbaar op de plek waar ze dachten dat het was. We hebben nu door de seizoenen heen al gezien dat je via een bepaalde bearing naar het eiland toe en van het eiland af kan komen.
De oude vrouw zit dus op een land-dharma-locatie nu uit te zoeken waar het eiland te vinden is. En als ze het gevonden hebben is er nog een 'window' van 70u om op het eiland terecht te komen.
screencaps:
http://www.docarzt.com/wp(...)n_21_computer_03.jpg
http://www.docarzt.com/wp(...)an_21_chalkboard.jpg (zie ook de foto daar).

En het lijkt me gewoon dat de mensen met geweren gewoon Dharma lui zijn. Zie ook Desmond die uit de hatch komt met een zelfde soort gun. Hij werkte daar toch als dharma employee?
Crookers ruined my life!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:19:19 #79
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65344771
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Itisbanging het volgende:
Het eiland is gewoon weg en niet zichtbaar op de plek waar ze dachten dat het was. We hebben nu door de seizoenen heen al gezien dat je via een bepaalde bearing naar het eiland toe en van het eiland af kan komen.
De oude vrouw zit dus op een land-dharma-locatie nu uit te zoeken waar het eiland te vinden is. En als ze het gevonden hebben is er nog een 'window' van 70u om op het eiland terecht te komen.
screencaps:
http://www.docarzt.com/wp(...)n_21_computer_03.jpg
http://www.docarzt.com/wp(...)an_21_chalkboard.jpg (zie ook de foto daar).

En het lijkt me gewoon dat de mensen met geweren gewoon Dharma lui zijn. Zie ook Desmond die uit de hatch komt met een zelfde soort gun. Hij werkte daar toch als dharma employee?
Nadat Daniel met Desmond praatte gingen ze weer verder terug in de tijd. Afgaande op de legeruniformen en het Britse accent van militair Jones kunnen we wel stellen dat het geen Dharma employees zijn.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:19:43 #80
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_65344785
Wat ik wel nogal stom vond, was die Neil. Nooit gezien die vent, hij wordt superirritant, dan komen de pijlen, en ineens is ie dood. Dat is echt idioot

Zulke geintjes hoeven ze van mij niet meer uit te halen, net zoals toen met die Nikki en Paolo.
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:22:41 #81
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65344814
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef FoXje het volgende:
Wat ik wel nogal stom vond, was die Neil. Nooit gezien die vent, hij wordt superirritant, dan komen de pijlen, en ineens is ie dood. Dat is echt idioot

Zulke geintjes hoeven ze van mij niet meer uit te halen, net zoals toen met die Nikki en Paolo.
Ik vind dat ook erg flauw. Eigenlijk zouden ze ‘gewoon’ alle eilandbewoners die geen hoofd- of bijrol hebben dood moeten laten gaan.
pi_65345621
Ik lees hier al bijna niet meer omdat ik bang ben voor spoilers.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:47:51 #83
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65345653
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef EvilMarc het volgende:
Ik lees hier al bijna niet meer omdat ik bang ben voor spoilers.
Die komen toch wel ‘gewoon’ in spoilers?
pi_65346133
Gewoon dit topic niet lezen als je de aflevering nog niet hebt gezien. Om alles in spoiler-tags te zetten is ook geen doen en onleesbaar.
pi_65346140
quote:

Eerder in dit topic staat nog een theorie over Locke en de spinnen die Nikki en Paolo hadden gebeten. Ik denk dat die episode nog wel degelijk "nuttig" zal blijken te zijn.

BTW, nog 2 leuke linkjes:
Everything you need to know happens in the first five minutes of the season premieres.
I Know What Happens on Lost This Season (theorie, geen spoilers)
pi_65346146
quote:

Neil Frogurt had nog wel een relatief redelijke grote rol in vorige seizoenen. Ik durf zelfs te stellen dat hij de bekendste was van de redshirts.

Ik vond hem altijd al irritant en kon een klein lachje niet onderdrukken toen hij brandend ten onder ging.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:14:20 #87
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_65346512
NIET LEZEN! SPOILER NIET LEZEN! Mogelijke serie spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:16:28 #88
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_65346571
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:22 schreef pfaf het volgende:
Ik vind dat ook erg flauw. Eigenlijk zouden ze ‘gewoon’ alle eilandbewoners die geen hoofd- of bijrol hebben dood moeten laten gaan.
Daarom laten ze Frogert zo lekker negatief doen net voordat hij een brandende pijl van Cupido in zijn hart krijgt
En dat die negert zomaar ineens met een zwijn komt aanzetten "It died in the jungle, I found it, it's only been dead for 3 hours" & 2 min daarna een hagel aan brandende pijlen ..... hmmmm
Wat je vindt, ...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:18:37 #89
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_65346625
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:16 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Daarom laten ze Frogert zo lekker negatief doen net voordat hij een brandende pijl van Cupido in zijn hart krijgt
En dat die negert zomaar ineens met een zwijn komt aanzetten "It died in the jungle, I found it" ..... hmmmm
Negert? Een aziaat

Verder is al duidelijk geworden dat Miles, zo heet de beste man, met doden kan communiceren. Blijkbaar dus ook met dooie dieren
pi_65346656
Volgende week wordt een ubervette aflevering
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:21:50 #91
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_65346707
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:18 schreef Jovatov het volgende:
Negert? Een aziaat
Sun & Michael's love-child

en waar konden herleiden dat MILES met doden kan communiceren, ook alweer ?
Wat je vindt, ...
pi_65346910
Geloof dat je dat ziet in de 1e aflevering van seizoen 4. Dat hij op bezoek gaat bij zo'n vrouw die denkt dat de geest van haar overleden kind nog op z'n kamer is.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:33:28 #94
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_65347071
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:28 schreef Chaos210 het volgende:
Geloof dat je dat ziet in de 1e aflevering van seizoen 4. Dat hij op bezoek gaat bij zo'n vrouw die denkt dat de geest van haar overleden kind nog op z'n kamer is.
quote:
In early December 2004,[1] Miles goes to the house of a grieving woman named Mrs. Gardner (Azure McCall) to communicate with her dead grandson. Miles apparently speaks to the grandson's spirit by using a electro-magnetic field (EMF) generator and finds a large amount of drugs and money.
wiki
Wat je vindt, ...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:34:33 #95
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_65347102
quote:
vette shit hoor
pi_65347177
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:14 schreef Junkie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die afbeelding is op zich al verwarrend
<hr>
pi_65347842
SPOILER! Over aflevering 3
SPOILER
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:34 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

idd, zo van: Dude, what the ..
http://i41.tinypic.com/10csns7.jpg

en neej, volgens mij is er geen 00 ge-aired
Whehe, echt dat gezicht WTF???

[ Bericht 38% gewijzigd door tralalala op 23-01-2009 16:42:59 ]
pi_65348356
Op ABC stond dat er ook meer humor in verweven zal worden.
SPOILER
<hr>
pi_65349709
2 eps 5 binnen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:01:53 #100
53267 TC03
pi_65351012
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:18 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Negert? Een aziaat

Verder is al duidelijk geworden dat Miles, zo heet de beste man, met doden kan communiceren. Blijkbaar dus ook met dooie dieren
Euh...?
pi_65351494
Gisteren Ep01 en 02 gezien. Ga ze zo meteen weer zien alleen dan in HD

Hurley
pi_65351589
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:01 schreef TC03 het volgende:

[..]

Euh...?
Waarschijnlijk omdat hij dat dode beest zomaar 'vond' in de jungle.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 18:42:44 #103
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65352083
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:24 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat hij dat dode beest zomaar 'vond' in de jungle.
quote:
In early December 2004,[1] Miles goes to the house of a grieving woman named Mrs. Gardner (Azure McCall) to communicate with her dead grandson. Miles apparently speaks to the grandson's spirit by using a electro-magnetic field (EMF) generator and finds a large amount of drugs and money.
En daarnaast met Naomi die net door Locke was neergestoken kon hij ook met haar communiceren.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65352395
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
Wel goed dat tussen neus en lippen door tijdens de aflevering zelf wordt uitgelegd hoe het ook alweer allemaal zat, en wie waarom wat doet, zonder dat het geforceerd overkomt. Goed schrijfwerk.
Inderdaad enorm goed gedaan.
Verder: Hurley
pi_65353658
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:19 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Nadat Daniel met Desmond praatte gingen ze weer verder terug in de tijd. Afgaande op de legeruniformen en het Britse accent van militair Jones kunnen we wel stellen dat het geen Dharma employees zijn.
Ik denk ook dat het de mannen van Widmore zijn. Maar ik denk niet dat het in het verleden is, maar in de toekomst. Dat zei Daniël ook tegen Sawyer, dat ze konden jumpen naar het verleden, maar ook naar de toekomst. Wellicht een toekomst waarin Widmore het eiland heeft verovert.
pi_65353934
Wederom 2 super afleveringen, ben nu al weer benieuwd naar volgende week!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_65355349
ben ook benieuwd naar volgende week!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:56:40 #108
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65356465
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:32 schreef CySt het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het de mannen van Widmore zijn. Maar ik denk niet dat het in het verleden is, maar in de toekomst. Dat zei Daniël ook tegen Sawyer, dat ze konden jumpen naar het verleden, maar ook naar de toekomst. Wellicht een toekomst waarin Widmore het eiland heeft verovert.
Dat lijkt me niet. Waarom zou Widmore dan eerst supergetrainde militairen met allemaal fancy technische apparatuur sturen (Keamy en z'n team), maar in de toekomst grijpen ze weer terug naar een M1 Garand rifle en kapmessen?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65358227
Pffffffffffffffffffffffft. Net gekeken in 720p. !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:50:46 #110
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65358623
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. Waarom zou Widmore dan eerst supergetrainde militairen met allemaal fancy technische apparatuur sturen (Keamy en z'n team), maar in de toekomst grijpen ze weer terug naar een M1 Garand rifle en kapmessen?
Er was toch ook nog geen ‘flits’ geweest sinds ze in het verleden waren?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:53:33 #111
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65358723
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 21:50 schreef pfaf het volgende:

[..]

Er was toch ook nog geen ‘flits’ geweest sinds ze in het verleden waren?
Ze 'flitsten' terug in de tijd waar Desmond nog in de hatch zat en op het moment dat Daniel hem wil vertellen hoe zijn moeder heet 'flitsten' ze nog verder terug.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65361458
Mwah, had er toch iets meer van verwacht vrees ik...
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:13:55 #113
130755 Kinga
versier hier
pi_65364673
Wow, zit er weer helemaal in! Back to the future all over again!

Heb het gevoel dat we die groep van Rousseau en haarzelf nog eens terug zullen zien
Verder moest ik echt lachen om die samenvatting van Hurley van alle seizoenen tot nu toe
  zaterdag 24 januari 2009 @ 01:15:27 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65364705
quote:
SPOILER
PAS OP!! Een link die al 300 keer gepost is.
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:28:26 #115
104871 remlof
Europees federalist
pi_65367983
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Op het moment waarop die militairen verschijnen is het eiland in een andere tijd, waarschijnlijk ergens rond 1960, toen het Dharma initiative begon.

ep0 bijna binnen, zo nog effe kijken
  Lieve Belg zaterdag 24 januari 2009 @ 21:49:23 #116
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_65368784
ZAlige episodes
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 24 januari 2009 @ 21:52:15 #117
104871 remlof
Europees federalist
pi_65368885
"Why there is a dead Pakistani on my couch?" was ook wel een leuke TT geweest
pi_65369115
Leuke afleveringen weer, zin an donderdag !

Trouwens nog een leuke screen van mijn kant

zaterdag 24 januari 2009 @ 22:14:21 #119
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65369710
Goede seizoensopening inderdaad. Ik moet wel even wat bijlezen, want ik geloof dat ik veel details heb gemist.

Ik dacht trouwens dat dit het laatste seizoen zou zijn, maar ik zie op Lostpedia dat er ook een seizoen 6 komt. Ik zat me al helemaal te verheugen op een ontknoping dit seizoen.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_65370034
Hmm, misschien wel interessant. Van de IMDB boards:
quote:
Remember Locke had a vision of the drug plane crashing in season 1

That seems much more significant now.
quote:
Didn't he also have a dream that he fell off the cliff face he was climbing? The dream that led him to the "?"?
quote:
Not only that but Locke was shot in the leg by Ethan, and when Boone climbed to the drug plane Locke was having leg problems....
Weet iemand of dat laatste waar is?
pi_65370124
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef nikk het volgende:
[..]

[..]

[..]

Ja kan ik me ook herinneren.
De banaan is krom.
pi_65370349
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:22 schreef nikk het volgende:
[..]

[..]

[..]

Ik zat ook aan die laatste te denken ja, zou dat wat met elkaar te maken hebben ? Ik denk het wel.
De toekomst kan immers veranderd worden door terug in het verleden iets anders te doen.
pi_65370961
Locke's been raakte destijds toch gewond door dat trebuchet-achtig apparaat dat hij samen met Boone had gemaakt om de hatch open te breken?
pi_65371057
Nog maar 5 nachtjes
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zaterdag 24 januari 2009 @ 23:02:36 #125
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65371483
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Op het moment waarop die militairen verschijnen is het eiland in een andere tijd, waarschijnlijk ergens rond 1960, toen het Dharma initiative begon.
Dat snap ik ook wel , ik probeerde alleen CySt dat duidelijk te maken, aangezien hij dacht dat ze in de toekomst zaten .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65371806
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 22:45 schreef Symer het volgende:
Locke's been raakte destijds toch gewond door dat trebuchet-achtig apparaat dat hij samen met Boone had gemaakt om de hatch open te breken?
Oh nee

Hij raakte ineens weer verlamd na dat visioen van zijn moeder en het neerstortende vliegtuigje. Ik had toen nog een hele theorie dat de herinnering aan zijn moeder weer het psychologische trauma oprakelde waardoor hij ooit verlamd was geraakt.

pi_65378320
een post om iets wat lost is terug te vinden.
pi_65378974
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 23:15 schreef Symer het volgende:

[..]

Oh nee

Hij raakte ineens weer verlamd na dat visioen van zijn moeder en het neerstortende vliegtuigje. Ik had toen nog een hele theorie dat de herinnering aan zijn moeder weer het psychologische trauma oprakelde waardoor hij ooit verlamd was geraakt.

Klopt beide. Eerst krijg hij een scherf van de Trebuschet (of hoe je 't ook noemt) in zn linkerbeen, maar terwijl hij verder wil lopen wil ook zn rechterbeen niet meer...
<hr>
pi_65379499
Thx. De vraag wordt dan: hoe kan een kogelwond die Locke maanden later oploopt hem op dat moment beïnvloeden?

Had Frogurt op dat moment dan ook niet dood moeten neervallen?
  zondag 25 januari 2009 @ 11:40:02 #130
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_65379514
tvp
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_65380638
Aardige eppa's weer.
  zondag 25 januari 2009 @ 12:33:19 #132
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65380841
quote:
SPOILER
Het verklaart de geestverschijningen voor Hurley wel. Alleen waarom zou Ana Lucia nou níet willen dat Hurley Ben ontmoet? Naar mijn weten is het het beste om zijn kant te kiezen. Of Ana Lucia kan het niks schelen
When all else fails, you always have delusion.
pi_65381990
Had de vibe in seizoen 4 weer helemaal terug, maar is er dan niemand die wat moeite heeft met een houten tandiwlel dat je terug in de tijd kan brengen .
Realistisch is de serie natuurlijk niet, maar dit gaat wel wat ver in een keer.
pi_65382340
LOST IS BACK!!!
Geweldige eerste aflevering. Vond hem zo goed dat de tweede een beetje tegenviel. Maar who cares.

Las een tijdje terug ergens dat 'adam' en 'eve' uit het eerste seizoen nog belangrijk zouden worden. Begin nu, vanwege het tijdrijzen, echt te denken dat dit twee losities zijn. Ze gaan terug in de tijd, twee losties sterven in de caves, vliegtuig crashed en ze vinden de twee lijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Paul99 op 25-01-2009 13:49:18 ]
pi_65383090
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Had de vibe in seizoen 4 weer helemaal terug, maar is er dan niemand die wat moeite heeft met een houten tandiwlel dat je terug in de tijd kan brengen .
Realistisch is de serie natuurlijk niet, maar dit gaat wel wat ver in een keer.
Dat vond ik ook een beetje bagger.

Verdwijnende eilanden en donkeywheels hoeven van mij niet zo nodig. En ik hoop dat het tijdreizen de serie niet volledig verneukt.
  zondag 25 januari 2009 @ 13:51:59 #136
159761 Arn0
Abbey Road
pi_65383309
Persoonlijk denk ik dat er heel wat dingen uit vorige seizoenen waar je niet echt bij nadacht, een rol gaan spelen.
pi_65384772
Goede epi's. Het wordt nu heel erg vaag allemaal, maar op een goede manier. Lost .
Amen.
  zondag 25 januari 2009 @ 15:59:48 #138
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_65387592
Echt prachtig hoe LOST zichzelf bijna ieder seizoen weer opnieuw uitvindt Na de eerste aflevering was ik echt 'giddy' van wat er allemaal gebeurde Ik vond ook echt dat de 2x ~40min snel omvloog, goed gedaan!

Ook zo mooi dat die Neil een rode shirt aanhad... vanaf de eerste seconde dat je hem daarmee in beeld zag staan, wist je dat hij het loodje ging leggen
  zondag 25 januari 2009 @ 16:07:55 #139
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_65387899
Erika met haar recap:
hier

Goed leesvoer, interessante theorieën
pi_65388688
Hurley heeft ep 00 verwoord
pi_65389699
Erg vette afleveringen weer, ik hoop alleen dat niet teveel mensen afhaken omdat ze nu pas doorkrijgen dat tijdreizen een belangrijke rol heeft in Lost.
  zondag 25 januari 2009 @ 17:12:40 #142
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_65390630
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:07 schreef Jovatov het volgende:
Erika met haar recap:
hier

Wel interessant ja, volgens mij staat het niet in haar recap, maar het is nu wel wat meer duidelijk waarom Locke droomde over dat drugsvliegtuig. Hij had het namelijk al eerder meegemaakt.
pi_65391041
quote:
Erika met haar recap:
hier

Godver wat gaaf
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_65393364
quote:
Erika met haar recap:
hier

En om het af te sluiten, die quotes
quote:
[Sawyer slaps Dan across the face.]
CHARLOTTE: Oy! What the bloody hell do you think you're doing?
SAWYER: Shut it, Ginger, or you're gettin' one too!

[I'm sure Sawyer could think up a code name for you...] SAYID: I'm not taking any risks after Bentham died.
HURLEY: You mean Locke.
SAYID: Yes, I mean Locke.
HURLEY: I need a cool code name.

RICHARD: ...You need to pay attention. Next time we see each other, I'm not gonna recognize you, alright? You give me this.
LOCKE [taking it]: What is it?
RICHARD: It's a compass.
LOCKE: What does it do?
RICHARD: It points north, John.

SAWYER [as the event begins to occur]: Son of a...
SAWYER [after it has occurred]: Bitch.

MILES: Hey! Where you goin?
SAWYER: Back door. To get us some supplies.
DAN: James, wait, not a good idea.
SAWYER: Sky can flash all it wants but I ain't startin' over, Dilbert.

[Think I have a shot?] SAWYER [beating on the door to the Hatch]: Open the damn door!
DAN: It won't work.
SAWYER: Sure it will. You open up, it's the Ghost of Christmas Future!

JULIET: We should get back to the beach. It's been a long day.
MILES: Why are we going back to the beach if there's nothing to go back to?
JULIET: So stay here.
MILES (as Juliet walks away): That chick likes me.
  zondag 25 januari 2009 @ 18:47:03 #145
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_65393822
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:12 schreef Shrien het volgende:

[..]

Wel interessant ja, volgens mij staat het niet in haar recap, maar het is nu wel wat meer duidelijk waarom Locke droomde over dat drugsvliegtuig. Hij had het namelijk al eerder meegemaakt.
Dat zou meteen ook Desmonds visioenen verklaren. Of was dat al geopperd?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 25 januari 2009 @ 19:05:17 #146
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_65394449
Je moet bij Erika trouwens ook even je muis op de plaatjes laten staan voor wat commentaar
  zondag 25 januari 2009 @ 19:28:57 #147
134538 chansadres
Black & White
pi_65395267
quote:
Erika met haar recap:
hier

Potverdeurie. Daar ga ik morgen met een lekkere kop koffie aan zitten. Kan al niet wachten op de derde aflevering. Ik vond de oplossingen wel meevallen in Ep 1, of heb ik toch teveel gemist...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zondag 25 januari 2009 @ 19:33:44 #148
130755 Kinga
versier hier
pi_65395417
pi_65395979
Dat er echt mensen zijn die zich zó druk maken over een serie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lost geweldig. Maar je hebt volgens mij geen leven als je er zo diep over nadenkt en het dan nog gaat uittypen ook !!
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zondag 25 januari 2009 @ 19:51:16 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65396039
quote:
Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
Dat er echt mensen zijn die zich zó druk maken over een serie. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lost geweldig. Maar je hebt volgens mij geen leven als je er zo diep over nadenkt en het dan nog gaat uittypen ook !!
Ja, dat snap ik ook niet hoor. Ik kijk het met veel plezier, en een topicje als dit even doorlezen is best leuk. En dan heb ik soms ook wel eens iets van "hmzz, ja zo kan het ook wel zijn idd".

Maar verder houdt Lost me ongeveer bezig vanaf het begin tot het einde, van een aflevering .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')