quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het óf Miles óf Jin is.
Ik las net dat de plaat van Willie Nelson die Cheng draaide uit 1973 komt. We weten van zijn paspoort dat Jin in 1974 geboren is en we weten dat er geheimzinnig werd gedaan over zijn afkomst (hij zou bij een prostituee verwekt zijn oid).
Muahahahaha, ik ben zo scherpquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Superaflevering weer, met die nieuwe karakters kan het weer alle kanten op
Overigens was het eerste wat ik dacht toen Miles in beeld kwam dit:
Toch wel een zekere gelijkenis... Zou wel meteen z'n drive verklaren om Ben Linus te vinden
Lijkt mij waarschijnlijk aangezien Haliwax een van de grote meneren van Darma was en hij dus wel permanent op het eiland verbleef. Ook is Ben op het eiland geboren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die vrouw op 't eiland is bevallen?
dus ik ben geen racistquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik dacht dat, gezien door Westerse ogen, alle Aziaten min of meer op elkaar lijken?
Klopt, je kent namelijk veel Westerse gezichten dus zie je daar de verschillen makkelijker.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:21 schreef Sitethief het volgende:
Ik dacht dat, gezien door Westerse ogen, alle Aziaten min of meer op elkaar lijken?
Ben is niet op het eiland geboren, hij is daar met zijn vader op ongeveer negenjarige leeftijd heengegaan met zijn paquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:30 schreef Julien het volgende:
[..]
Lijkt mij waarschijnlijk aangezien Haliwax een van de grote meneren van Darma was en hij dus wel permanent op het eiland verbleef. Ook is Ben op het eiland geboren.
Oja, nou zelfs ik vergeet weleens wat. Maar ik denk dat met die eerste scene werd benadrukt dat er toen nog baby's op het eiland geboren konden worden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben is niet op het eiland geboren, hij is daar met zijn vader op ongeveer negenjarige leeftijd heengegaan met zijn pa
Ik denk dat die pijlen van The Hostiles waren. Die waren op dat moment in oorlog met de mannen van Widmore (die Britse soldaten).quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:42 schreef TC03 het volgende:
Ik vond die brandende pijlen overigens wel vreemd. Ik dacht eigenlijk dat ze ver in het verleden zaten en dat het de piraten van 'the black rock' waren, maar ze hadden blijkbaar toch ook geweren.
Dat was Ms. Hawking. Oftewel de vrouw die in "Flashes before your eyes" de ring aan Desmond verkocht en een heel verhaal hield over tijdreizen.quote:
En die mannen van Widmore waren dus van Darma?quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat die pijlen van The Hostiles waren. Die waren op dat moment in oorlog met de mannen van Widmore (die Britse soldaten).
Neen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:59 schreef Julien het volgende:
[..]
En die mannen van Widmore waren dus van Darma?
Kunnen best WO II soldaten zijn. Die knul draagt een M1 Garand, een geweer typisch voor WO II. En aangezien Dharma pas vanaf de jaren 70 op het eiland zit,quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat die pijlen van The Hostiles waren. Die waren op dat moment in oorlog met de mannen van Widmore (die Britse soldaten).
Of het horloge van Jinquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Merkie het volgende:
Goede afleveringen. Moeilijk te bevatten dat dit vroeger een serie was waarbij het hoofdonderwerp de trouwring van Sun was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |